SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
Geef je in ieder geval nog soort van aan dat je bereid bent te stemmen, maar dat alles kut is.quote:Op woensdag 22 november 2023 08:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Waarom blanco en niet gewoon thuisblijven dan?
Wordt er in de uitslagen onderscheid gemaakt tussen blanco en ongeldige stemmen eigenlijk?quote:Op woensdag 22 november 2023 08:57 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Geef je in ieder geval nog soort van aan dat je bereid bent te stemmen, maar dat alles kut is.
Volgens mij wel ja.quote:Op woensdag 22 november 2023 08:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wordt er in de uitslagen onderscheid gemaakt tussen blanco en ongeldige stemmen eigenlijk?
Wizz is toch ook een lijnvlucht?quote:Op woensdag 22 november 2023 08:58 schreef bitterbal het volgende:
Zal wel een ding zijn. Wilders op een lijnvlucht
Zit hij tussen de plofbaarden.quote:Op woensdag 22 november 2023 08:58 schreef bitterbal het volgende:
Zal wel een ding zijn. Wilders op een lijnvlucht
Ja :p bedoel in het algemeenquote:Op woensdag 22 november 2023 08:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wizz is toch ook een lijnvlucht?
Even opgezocht, het heeft verder hetzelfde effect als een ongeldige stem, maar ze houden het wel bij.quote:Op woensdag 22 november 2023 08:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wordt er in de uitslagen onderscheid gemaakt tussen blanco en ongeldige stemmen eigenlijk?
En dan is the locust god elke week bij iemand anders?quote:Op woensdag 22 november 2023 08:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik ga met een groepje meedoen om die speciale art van Locust god te krijgen. Dus ik heb de Secret Lair Jurassic World besteld.
Lol, een soort van wisselbeker.quote:Op woensdag 22 november 2023 09:00 schreef dud0r het volgende:
[..]
En dan is the locust god elke week bij iemand anders?
Vlieg die dan naar het beloofde land Hongarije? :pquote:Op woensdag 22 november 2023 09:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Denk dat er wel wat kleerkasten meevliegen
Ah ja, dan kun je blanco stemmen als signaal. Nog steeds wel een beetje zondequote:Op woensdag 22 november 2023 09:00 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Even opgezocht, het heeft verder hetzelfde effect als een ongeldige stem, maar ze houden het wel bij.
https://www.kiesraad.nl/v(...)mmen/blanco-ongeldig
Komt zijn vrouw vandaan.quote:Op woensdag 22 november 2023 09:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Vlieg die dan naar het beloofde land Hongarije? :p
quote:Op woensdag 22 november 2023 09:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Vlieg die dan naar het beloofde land Hongarije? :p
ja je krijgt er maar 1 dus leuk als je met z'n 4en besteld maar dan moet je toch die kaart delenquote:Op woensdag 22 november 2023 09:00 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Lol, een soort van wisselbeker.
Dat je ‘m ineens op je strand ziet in Thailand?quote:Op woensdag 22 november 2023 09:04 schreef bitterbal het volgende:
I know maar dacht misschien gaat die ook welles ergens anders heen
Misschien wil hij wel een maandje gezellig mee naar Thailandquote:Op woensdag 22 november 2023 09:04 schreef bitterbal het volgende:
I know maar dacht misschien gaat die ook welles ergens anders heen
Bvquote:Op woensdag 22 november 2023 09:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat je ‘m ineens op je strand ziet in Thailand?
kut zeh ik snap het niet, wel laatst wat post van de trap weggegooid omdat het zo'n puinhoop was. maar dacht dat ik mijn stempas wel al meegenomen hadquote:Op woensdag 22 november 2023 09:04 schreef bitterbal het volgende:
Misschien kan Ger voor jou dan stemmen karzai :p
Nog rondje door huis lopen om nogmaals te checkenquote:Op woensdag 22 november 2023 09:07 schreef Karzai het volgende:
[..]
kut zeh ik snap het niet, wel laatst wat post van de trap weggegooid omdat het zo'n puinhoop was. maar dacht dat ik mijn stempas wel al meegenomen had
Nou je zal wel met hem kunnen lachen denk ikquote:Op woensdag 22 november 2023 09:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gezellig een avondje crispy pork met Geert en Hajnalka
Lijkt me gezelliger dan een avondje tofu knagen met Flopquote:Op woensdag 22 november 2023 09:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nou je zal wel met hem kunnen lachen denk ik
ah gevonden hij lag onder een schoenendoos die op de eettafel stondquote:Op woensdag 22 november 2023 09:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nog rondje door huis lopen om nogmaals te checken
Geert heeft wel humor vind ikquote:Op woensdag 22 november 2023 09:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nou je zal wel met hem kunnen lachen denk ik
In de zomervakantie is het :quote:Op woensdag 22 november 2023 07:21 schreef mschol het volgende:
[..]
vakantie krijgen/nemen in deze periode
quote:Op woensdag 22 november 2023 09:12 schreef Karzai het volgende:
[..]
ah gevonden hij lag onder een schoenendoos die op de eettafel stond![]()
Ja.maar of die echt gezellig is weet ik nietquote:Op woensdag 22 november 2023 09:13 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Geert heeft wel humor vind ik
hij is altijd heel scherp in debatten ook, maar ik ben het niet met zijn standpunten eensquote:Op woensdag 22 november 2023 09:13 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Geert heeft wel humor vind ik
Vrouwen zijn niet gestorven zodat ik mijn stemrecht niet gebruik.quote:Op woensdag 22 november 2023 08:57 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Geef je in ieder geval nog soort van aan dat je bereid bent te stemmen, maar dat alles kut is.
Het advies is om de koelkast 4 graden te laten koelenquote:
Ik heb bij geen enkele partij iets van 'ja doen we'. Dus wat dan.quote:Op woensdag 22 november 2023 09:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ah ja, dan kun je blanco stemmen als signaal. Nog steeds wel een beetje zonde
-1quote:
Een eigen partij startenquote:Op woensdag 22 november 2023 09:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb bij geen enkele partij iets van 'ja doen we'. Dus wat dan.
Een strategische stem?quote:Op woensdag 22 november 2023 09:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb bij geen enkele partij iets van 'ja doen we'. Dus wat dan.
Vrouwenstemrecht was sowieso een vergissing.quote:Op woensdag 22 november 2023 09:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vrouwen zijn niet gestorven zodat ik mijn stemrecht niet gebruik.
Zodat je verder uitgemolken wordt. VVD is er alleen voor de rijke tata’s zoals Los en USquote:Op woensdag 22 november 2023 09:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
VVD stemmen tegen PVV bedoel je.
of andersom..quote:Op woensdag 22 november 2023 09:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, zoiets. Of PvdA-GL tegen een rechts kabinet of zo.quote:Op woensdag 22 november 2023 09:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik stem altijd op de beste partij.quote:Op woensdag 22 november 2023 09:21 schreef Alexandrian het volgende:
Gaan jullie strategisch stemmen?
Mooi, als ik ooit vermogen zou hebbenquote:Op woensdag 22 november 2023 09:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gaat de belasting op vermogen tenminste niet omhoog
En dat is?quote:Op woensdag 22 november 2023 09:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik stem altijd op de beste partij.
Misschien heef hij wel wat knapperige bodyguards?quote:Op woensdag 22 november 2023 09:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja.maar of die echt gezellig is weet ik niet
daar verschillen de meningen over.quote:
Kun je een leven lang jezelf kapot werken voor de chipvretende bankzitters.quote:Op woensdag 22 november 2023 09:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, zoiets. Of PvdA-GL tegen een rechts kabinet of zo.
Ben je als ondernemer natuurlijk wel de pineut als die linkse rakkers het voor het zeggen krijgen
Ja dat misschien wel 👀quote:Op woensdag 22 november 2023 09:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Misschien heef hij wel wat knapperige bodyguards?
Ik heb geen pensioen enzo, dat heb ik allemaal zelf gespaard, het staat niet voor de lol op m'n rekeningquote:Op woensdag 22 november 2023 09:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mooi, als ik ooit vermogen zou hebben
Chips worden ook duurder.quote:Op woensdag 22 november 2023 09:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kun je een leven lang jezelf kapot werken voor de chipvretende bankzitters.
Ik vind het een beetje tegenvallen.quote:Op woensdag 22 november 2023 09:28 schreef Pheno het volgende:
Maar ondertussen worden we weer doodgegooid met black friday maand. Kopen kopen kopen!
Haal je dadelijk de pensioengerechtigde leeftijd niet.quote:Op woensdag 22 november 2023 09:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb geen pensioen enzo, dat heb ik allemaal zelf gespaard, het staat niet voor de lol op m'n rekening
Ik heb niets nodig, dus ik bespaar ook.quote:Op woensdag 22 november 2023 09:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vind het een beetje tegenvallen.
Iemand wil die versie hebben, maar die zou niet aan die 230 euro komen en ik hoef die kaart niet, maar wil best helpen om aan dat bedrag te komen.quote:Op woensdag 22 november 2023 09:00 schreef dud0r het volgende:
[..]
En dan is the locust god elke week bij iemand anders?
Dat probleem hebben we allemaal. Ze verleggen die grens steeds naar bovenquote:Op woensdag 22 november 2023 09:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Haal je dadelijk de pensioengerechtigde leeftijd niet.
Aardappelen zitten nog in de grond en die is te nat nu.quote:
Ja kut is dat. Dan ga ik echt spoken.quote:Op woensdag 22 november 2023 09:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Haal je dadelijk de pensioengerechtigde leeftijd niet.
Misschien kan het bij kwiwi op de rekening?quote:Op woensdag 22 november 2023 09:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb geen pensioen enzo, dat heb ik allemaal zelf gespaard, het staat niet voor de lol op m'n rekening
Altijd weer die kutboeren. Eerst stikstof, nu weer chipsproblematiek.quote:Op woensdag 22 november 2023 09:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Aardappelen zitten nog in de grond en die is te nat nu.
67 jaar en drie maanden in 2028 reeds.quote:Op woensdag 22 november 2023 09:31 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat probleem hebben we allemaal. Ze verleggen die grens steeds naar boven
Je weet idd nooit wat voor hongerwinter het wordtquote:Op woensdag 22 november 2023 09:33 schreef CherryLips het volgende:
O ja wilde nog tulpenbollen halen.
En je weet hoe dat binnen de PVV gaat met bodyguardsquote:Op woensdag 22 november 2023 09:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Misschien heef hij wel wat knapperige bodyguards?
Beleg je nietquote:Op woensdag 22 november 2023 09:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zag ze wel op het land vanmorgen met hun grote oogstmachines.quote:Op woensdag 22 november 2023 09:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
Altijd weer die kutboeren. Eerst stikstof, nu weer chipsproblematiek.
dat kan ook nog jaquote:Op woensdag 22 november 2023 09:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Iemand wil die versie hebben, maar die zou niet aan die 230 euro komen en ik hoef die kaart niet, maar wil best helpen om aan dat bedrag te komen.
kan je wel een maand van eten jaquote:
Dan laat je dat toch doen. Spaargeld dat niet rendeert is diefstal van je eigen portemonnee.quote:
Ja weet ikquote:Op woensdag 22 november 2023 09:38 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dan laat je dat toch doen. Spaargeld dat niet rendeert is diefstal van je eigen portemonnee.
En dan stort de beurs in en ben je al je spaargeld kwijt. oepsiepoepsie ga maar op straat leven omdat je pensioen weg isquote:Op woensdag 22 november 2023 09:38 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dan laat je dat toch doen. Spaargeld dat niet rendeert is diefstal van je eigen portemonnee.
Heb je ‘m weer gemaaktquote:
Zo is m'n vader bij de vorige crisis een smak van z'n pensioen kwijtgeraakt. Zit ie nu mee. Hij is in twee weken tijd grijs geworden toen.quote:Op woensdag 22 november 2023 09:39 schreef dud0r het volgende:
[..]
En dan stort de beurs in en ben je al je spaargeld kwijt. oepsiepoepsie ga maar op straat leven omdat je pensioen weg is
Heerlie de peerlie onder een brug slapen tussen de asielzoekersquote:Op woensdag 22 november 2023 09:39 schreef dud0r het volgende:
[..]
En dan stort de beurs in en ben je al je spaargeld kwijt. oepsiepoepsie ga maar op straat leven omdat je pensioen weg is
Maar heb PVV gestemd dus die zijn er dan niet.quote:Op woensdag 22 november 2023 09:40 schreef Pheno het volgende:
[..]
Heerlie de peerlie onder een brug slapen tussen de asielzoekers
Nou die kans is heel klein als je lange termijn belegd in een gespreid indexfonds. Nu verliest spaargeld elk jaar 5-10% aan waarde. Is het na 5-10 jaar ook de helft waard.quote:Op woensdag 22 november 2023 09:39 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dus toch strategisch gestemd. Slim!quote:Op woensdag 22 november 2023 09:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar heb PVV gestemd dus die zijn er dan niet.
Meer lege dozen en tentjes voor mij.quote:Op woensdag 22 november 2023 09:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dus toch strategisch gestemd. Slim!
Nee, die krijgen voorrang voor een woning.quote:Op woensdag 22 november 2023 09:40 schreef Pheno het volgende:
[..]
Gezellig met zn allen in een tent bij Ter Apel.quote:Op woensdag 22 november 2023 09:40 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je zou denken van wel.quote:Op woensdag 22 november 2023 09:48 schreef Karzai het volgende:
Ben benieuwd of deze nog gaat bloeien
[ afbeelding ]
Kijk, dat bedoel ikquote:Op woensdag 22 november 2023 09:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zo is m'n vader bij de vorige crisis een smak van z'n pensioen kwijtgeraakt. Zit ie nu mee. Hij is in twee weken tijd grijs geworden toen.
gezelli mozzarelli welquote:Op woensdag 22 november 2023 09:40 schreef Pheno het volgende:
[..]
Maar de kans is aanwezig!quote:Op woensdag 22 november 2023 09:41 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nou die kans is heel klein als je lange termijn belegd in een gespreid indexfonds. Nu verliest spaargeld elk jaar 5-10% aan waarde. Is het na 5-10 jaar ook de helft waard.
Die hebben het ook wel eerder koud.quote:Op woensdag 22 november 2023 09:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, die krijgen voorrang voor een woning.
maar er zijn geen woningen beschikbaarquote:Op woensdag 22 november 2023 09:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, die krijgen voorrang voor een woning.
Maar de allergrootste verandering in een mensenleven vind je maar doodnormaalquote:Op woensdag 22 november 2023 09:47 schreef datismijnmening het volgende:
Wat is het nieuwe outlook kut zeg![]()
![]()
![]()
Ik haat verandering
Warmte genoeg in de Saharaquote:Op woensdag 22 november 2023 09:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die hebben het ook wel eerder koud.
We gaan allemaal dood helaasquote:Op woensdag 22 november 2023 09:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Maar de allergrootste verandering in een mensenleven vind je maar doodnormaal
Is ook wel te merken in je politieke voorkeurquote:Op woensdag 22 november 2023 09:47 schreef datismijnmening het volgende:
Wat is het nieuwe outlook kut zeg![]()
![]()
![]()
Ik haat verandering
kun je ook aangeven wanneer? dat zou wel handig zijn voor de planningquote:Op woensdag 22 november 2023 09:50 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
We gaan allemaal dood helaas
Hadden ze in hun warme land moeten blijven. Opgelostquote:Op woensdag 22 november 2023 09:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die hebben het ook wel eerder koud.
Gelukkig maar anders waren we nu met 100 miljard mensen aan het vechten om het laatste boontje op Aarde.quote:Op woensdag 22 november 2023 09:50 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
We gaan allemaal dood helaas
wat voor gebakquote:Op woensdag 22 november 2023 09:58 schreef loveislikeakiss het volgende:
Ik ben naar kantoor en er is spontaan gebak
Had je dat gemanifesteerd?quote:Op woensdag 22 november 2023 09:58 schreef loveislikeakiss het volgende:
Ze zijn blij dat je er bent.quote:Op woensdag 22 november 2023 09:58 schreef loveislikeakiss het volgende:
je kunt toch alleen geld manifesteren?quote:Op woensdag 22 november 2023 09:58 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Had je dat gemanifesteerd?
Bossche bollen dus ik hoop dat ze nog een alternatief hebben voor mequote:
Sventingquote:Op woensdag 22 november 2023 09:58 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Had je dat gemanifesteerd?
Je kunt alles manifesterenquote:Op woensdag 22 november 2023 10:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
je kunt toch alleen geld manifesteren?
Nee, je moet Bosschenaren geen macht gevenquote:Op woensdag 22 november 2023 10:04 schreef CherryLips het volgende:
Is er een partij voor de Bossche Bol?
Dat snap ik wel.quote:Op woensdag 22 november 2023 09:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ze zijn blij dat je er bent.
oh ja dat is een beetje jammer.quote:Op woensdag 22 november 2023 10:01 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Bossche bollen dus ik hoop dat ze nog een alternatief hebben voor me
Ja onder leiding van @Notorious_Royquote:Op woensdag 22 november 2023 10:04 schreef CherryLips het volgende:
Zou stemmen?quote:Op woensdag 22 november 2023 10:04 schreef CherryLips het volgende:
Nee alles. Chickies enzoquote:Op woensdag 22 november 2023 10:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
je kunt toch alleen geld manifesteren?
Ik zie in de peilingen steeds dat VVD PVV en nsc groot wordenquote:Op woensdag 22 november 2023 10:10 schreef Ama het volgende:
Ik denk ergens dat BBB misschien hier ook wel hoog kan scoren. Maar PVV gaat sowieso grootste worden in Emmen.
Maar ze krijgen beide mijn stem niet.
PVV hoor en lees ik wel meer. NSC hoor ik niemand over.quote:Op woensdag 22 november 2023 10:12 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ik zie in de peilingen steeds dat VVD PVV en nsc groot worden
Maar ik hoor niemand die zegt dat ze er op gaan stemmen
Is mijn bubbel zo goed?
Stemschaamtequote:Op woensdag 22 november 2023 10:12 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Is mijn bubbel zo goed?
Ga je vanavond ook kijken op TV?quote:Op woensdag 22 november 2023 10:14 schreef Recce het volgende:
Ik denk dat NSC wel groot wordt hier in Enschede. Omtzigt woont hier om de hoek.
Ik denk dat NSC veel christelijke plattelandsstemmers heeft.quote:Op woensdag 22 november 2023 10:13 schreef Ama het volgende:
[..]
PVV hoor en lees ik wel meer. NSC hoor ik niemand over.
Tnx, nu wordt m'n auto duurder en moet ik een warmtepomp in de woonkamer neerzetten.quote:
ik hoor pvv en nsc nog wel vaker voorbij komen. vvd eigenlijk niet.quote:Op woensdag 22 november 2023 10:12 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Is mijn bubbel zo goed?
Snel een pomp aanschaffen, dan hoeft ie iig niet in de woonkamerquote:Op woensdag 22 november 2023 10:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Tnx, nu wordt m'n auto duurder en moet ik een warmtepomp in de woonkamer neerzetten.
ik ga gewoon gamen. of misschien weer een keer spelltable doen.quote:Op woensdag 22 november 2023 10:16 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, af en toe wel. Waarschijnlijk wordt het een zeer vervelende avond.
en 2 vluchtelingen opnemen?quote:Op woensdag 22 november 2023 10:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Tnx, nu wordt m'n auto duurder en moet ik een warmtepomp in de woonkamer neerzetten.
die moeten op Carolinequote:Op woensdag 22 november 2023 10:16 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik denk dat NSC veel christelijke plattelandsstemmers heeft.
Waarom denk je dat Caroline gedecimeerd is.quote:
met zo'n lambal bontebal kan ik me dat best voorstellenquote:Op woensdag 22 november 2023 10:20 schreef datismijnmening het volgende:
Het zou mooi zijn als het cda na vandaag niet meer bestaat
Ze heeft nog wel een vracht in de provincie en 1e kamer dus moeten ze wel rekening mee houden.quote:Op woensdag 22 november 2023 10:20 schreef JJH het volgende:
[..]
Waarom denk je dat Caroline gedecimeerd is.
Die is me een potje naar beneden geflikkerd na de provinciale staten.
ja, in het begin leek het allemaal leuk en aardig, maar als je er wat langer naar luistert, merk je wel dat dat ook niet de oplossing is.quote:Op woensdag 22 november 2023 10:20 schreef JJH het volgende:
[..]
Waarom denk je dat Caroline gedecimeerd is.
Die is me een potje naar beneden geflikkerd na de provinciale staten.
Ja, dat wel, maar goed, Omtzigt is natuurlijk gewoon het CDA.quote:Op woensdag 22 november 2023 10:20 schreef datismijnmening het volgende:
Het zou mooi zijn als het cda na vandaag niet meer bestaat
quote:Op woensdag 22 november 2023 10:21 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Ze heeft nog wel een vracht in de provincie en 1e kamer dus moeten ze wel rekening mee houden.
Het is jammer dat JEZUS LEEFT niet op het stembiljet staat deze keer.quote:Op woensdag 22 november 2023 10:22 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
Gaat er hier nog iemand voor de Libertaire partij of een andere partij waarvan je weet dat ze toch geen zetel halen?
Geert uitsluiten zorgt voor een steeds groter wordende PVV. Ik heb zoiets: Laat hem maar het proberen.quote:Op woensdag 22 november 2023 10:22 schreef JJH het volgende:
[..]
Maar in de tweede kamer zie ik haar geen rol spelen.
Gaat trouwens een toffe formatie worden als Greetje de grootste word.
tuurlijk maar die versplinterd ook nog wel en heeft geen institutionele machtquote:Op woensdag 22 november 2023 10:22 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, dat wel, maar goed, Omtzigt is natuurlijk gewoon het CDA.
Zie je Greetje al lekker bij Prince Charles op bezoek gaan.quote:Op woensdag 22 november 2023 10:22 schreef JJH het volgende:
[..]
Maar in de tweede kamer zie ik haar geen rol spelen.
Gaat trouwens een toffe formatie worden als Greetje de grootste word.
VVD niet. NSC zeer waarschijnlijk niet. Dan blijft GL/PvdA over, maar ik kan me zo niet heugen of Timmermans dat wel wil.quote:Op woensdag 22 november 2023 10:23 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Geert uitsluiten zorgt voor een steeds groter wordende PVV. Ik heb zoiets: Laat hem maar het proberen.
We worden oud.quote:Op woensdag 22 november 2023 10:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zie je Greetje al lekker bij Prince Charles op bezoek gaan.
King Charles gvd.
Ik zeg ook nog steeds koningin Beatrix.
Dat is de bedoelingquote:
quote:
Ik heb niets te kiezen, maar graag wel relatief gezond.quote:Op woensdag 22 november 2023 10:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik hoop het, anders spaar ik voor niks.
Gewoon een uurtje per dag sporten en groente en fruit, jeweetz.quote:Op woensdag 22 november 2023 10:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik hoop het, anders spaar ik voor niks.
Een kwart stemt nooit landelijk, dus je bent niet de enige, tis ook wel complexquote:Op woensdag 22 november 2023 10:30 schreef TaMieke het volgende:
Ik ben vast de enige die de hele politiek niets kan schelen. Geen idee wie bij welke partij hoort, wie wat fout doet of hoe het wel moet.....
Omg iemand die ik aardig vind maar niet in mijn bubbel zitquote:Op woensdag 22 november 2023 10:25 schreef datismijnmening het volgende:
ik heb best veel raakvlak met de libertaire partij, maar is gewoon een weggegooide stem
dan leven we voor eeuwigquote:Op woensdag 22 november 2023 10:28 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Gewoon een uurtje per dag sporten en groente en fruit, jeweetz.
Linksom of rechtsom: we worden toch wel genaaidquote:Op woensdag 22 november 2023 10:30 schreef TaMieke het volgende:
Ik ben vast de enige die de hele politiek niets kan schelen. Geen idee wie bij welke partij hoort, wie wat fout doet of hoe het wel moet.....
daar kwam ik bij 1 kieswijzer ook op uit, maar na een kijkje op de site heb ik dat maar geschrapt.quote:Op woensdag 22 november 2023 10:25 schreef datismijnmening het volgende:
ik heb best veel raakvlak met de libertaire partij, maar is gewoon een weggegooide stem
Ik stem gewoon nooit. Lokaal ook niet.quote:Op woensdag 22 november 2023 10:32 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Een kwart stemt nooit landelijk, dus je bent niet de enige, tis ook wel complex
Nog een leuke verjaardag gehad?
Daarom. Ze doen toch wat ze zelf willen.quote:Op woensdag 22 november 2023 10:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
Linksom of rechtsom: we worden toch wel genaaid
Stiekem is Dimmy heel aardigquote:Op woensdag 22 november 2023 10:32 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Omg iemand die ik aardig vind maar niet in mijn bubbel zit
Fijn! Met welk cadeau ben je het meest blij?quote:Op woensdag 22 november 2023 10:37 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ik stem gewoon nooit. Lokaal ook niet.
Ja hoor
[..]
Daarom. Ze doen toch wat ze zelf willen.
Wat vind je van Milei?quote:Op woensdag 22 november 2023 10:25 schreef datismijnmening het volgende:
Mijn loonstrookje komt uit die globale hoekquote:Op woensdag 22 november 2023 10:25 schreef datismijnmening het volgende:
dat kan, ik heb jou nooit gezien dus daar kan ik niet over oordelenquote:
Werden we maar genaaidquote:Op woensdag 22 november 2023 10:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
Linksom of rechtsom: we worden toch wel genaaid
I know, maar ik zit meer in de progressieve hoek dus ergens verschillen we heftig van menigquote:
Is dud0r weer lui?quote:
quote:Op woensdag 22 november 2023 10:40 schreef Alexandrian het volgende:
[..]
Wat vind je van Milei?
[ twitter ]
Voedselbank? Tenminste, we hebben hier een kerkje dat tegenwoordig daarvoor dienst doet. Te zien aan de Mercedes en BMW autosquote:Op woensdag 22 november 2023 10:47 schreef Ama het volgende:
Nou ik heb gestemd. In een kerk wat niet echt een kerk is.
Ja die zit er ook zag ik.quote:Op woensdag 22 november 2023 10:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
Voedselbank? Tenminste, we hebben hier een kerkje dat tegenwoordig daarvoor dienst doet. Te zien aan de Mercedes en BMW autos
Doodnormale man, die praat via een Argentijnse heks met zijn overleden hond Conan en die vraagt hij vervolgens om raad en wijsheid, tevens heeft hij die dode hond vijfmaal laten klonen en beschouwd hij de kloon van Conan als zijn enige zoon en heeft hij de rest vernoemd naar economen zodat ze hem en Conan kunnen bijstaan.quote:Op woensdag 22 november 2023 10:48 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Vamos la libertad carajo!!!!
Ik over twee wekenquote:
Oh, dat kan.quote:Op woensdag 22 november 2023 10:44 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
I know, maar ik zit meer in de progressieve hoek dus ergens verschillen we heftig van menig
Joh die man is zo gek als een deur, maar het kan moeilijk slechter in Argentiniëquote:Op woensdag 22 november 2023 10:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Doodnormale man, die praat via een Argentijnse heks met zijn overleden hond Conan en die vraagt hij vervolgens om raad en wijsheid, tevens heeft hij die dode hond vijfmaal laten klonen en beschouwd hij de kloon van Conan als zijn enige zoon en heeft hij de rest vernoemd naar economen zodat ze hem en Conan kunnen bijstaan.
Conan the Barbarian komt nog als extraatjequote:Op woensdag 22 november 2023 10:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Doodnormale man, die praat via een Argentijnse heks met zijn overleden hond Conan en die vraagt hij vervolgens om raad en wijsheid, tevens heeft hij die dode hond vijfmaal laten klonen en beschouwd hij de kloon van Conan als zijn enige zoon en heeft hij de rest vernoemd naar economen zodat ze hem en Conan kunnen bijstaan.
Dat ja. Al weten de meesten denk ik wel dat ik meer links dan rechts ben.quote:Op woensdag 22 november 2023 10:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Oh, dat kan.
Op het werk probeer ik politiek als onderwerp ook vaak te vermijden
Dit gaat ze niet echt heel erg helpen daar op de Pampa, waarom kiezen ze geen Heinrich of Günther uit San Carlos de Bariloche, die weten wel van doorpakken.quote:Op woensdag 22 november 2023 10:54 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Joh die man is zo gek als een deur, maar het kan moeilijk slechter in Argentinië
quote:Op woensdag 22 november 2023 10:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
dat doet mijn vriendin ook altijd op het linkse uva bolwerk.quote:Op woensdag 22 november 2023 10:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Oh, dat kan.
Op het werk probeer ik politiek als onderwerp ook vaak te vermijden
Ik ben vrij rechts, maar zodra er iets over de politiek geroepen wordt, komen opeens de extreemrechtsen naar bovenquote:Op woensdag 22 november 2023 10:55 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat ja. Al weten de meesten denk ik wel dat ik meer links dan rechts ben.
Op zo'n plek is de ruimte er ook wat meer naar.quote:Op woensdag 22 november 2023 10:57 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
dat doet mijn vriendin ook altijd op het linkse uva bolwerk.
Ik daarentegen ga er met gestrekt been in![]()
Als er iets onverdraagzaam, betweterig, hypocriet, extremistisch en moreelzeikerig is dan is het wel links maar goed.quote:Op woensdag 22 november 2023 11:00 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Op zo'n plek is de ruimte er ook wat meer naar.
Ik had jou nooit als links ingeschat.quote:Op woensdag 22 november 2023 11:02 schreef UitStraling het volgende:
Als er iets onverdraagzaam, betweterig, hypocriet, extremistisch en moreelzeikerig is dan is het wel links maar goed.
Sow. shots firedquote:Op woensdag 22 november 2023 11:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik had jou nooit als links ingeschat.
Zie je wel.quote:Op woensdag 22 november 2023 11:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Niet? Us is zo'n sociaal meelevend mensquote:Op woensdag 22 november 2023 11:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
POES!quote:Op woensdag 22 november 2023 11:08 schreef datismijnmening het volgende:
[ afbeelding ]
Poes heeft mijn rechterhand geclaimd
Wat ga je vanavond eten?quote:Op woensdag 22 november 2023 11:06 schreef Karzai het volgende:
ik stem bij de nieuwe liefde, theatertje hier om de hoek, vorig jaar kon je ook bij die hippe kledingzaak daily paper stemmen daar stond een lange rij
ik mag de afbeelding niet zien want ik heb nog niet het security level zilver op mijn werklaptopquote:Op woensdag 22 november 2023 11:08 schreef datismijnmening het volgende:
[ afbeelding ]
Zelf geslacht?quote:Op woensdag 22 november 2023 11:12 schreef Karzai het volgende:
[..]
Snerrrrrrrrrrrt van mijn moeder, met een echte varkenspoot erin
Is ook nsfwquote:Op woensdag 22 november 2023 11:11 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ik mag de afbeelding niet zien want ik heb nog niet het security level zilver op mijn werklaptop
nee van dirk uit osdorp, ze kreeg hem gratis mee, hij stond hier laatst op een biologische marktquote:
Mediterrane haantjes, die liggen liever in de hangmat en jagen achter de preutjes aan dan dat ze werken.quote:Op woensdag 22 november 2023 11:11 schreef Karzai het volgende:
ik weet dat ze van vleeshouden daar, ga elk jaar naar de Argentinian grill bij de rollende keukens, maar het lijkt me toch geen arm land, dan komt het toch neer op slecht leiderschap zoals in zo'n beetje heel zuid amerika
ik zie geen rechterhandquote:Op woensdag 22 november 2023 11:08 schreef datismijnmening het volgende:
[ afbeelding ]
Mooi initiatief.quote:Op woensdag 22 november 2023 11:15 schreef Karzai het volgende:
[..]
nee van dirk uit osdorp, ze kreeg hem gratis mee, hij stond hier laatst op een biologische markt
https://deherkomst.nl/
bestel ongeveer 2 keer per jaar een pakket bij hemquote:Op woensdag 22 november 2023 11:16 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Mooi initiatief.
Ga jij dat nu vaker kopen denk je, dat biologische?
T zal niet het allervoordeligste vlees zijn, maar dat moet ook nietquote:Op woensdag 22 november 2023 11:21 schreef Karzai het volgende:
[..]
bestel ongeveer 2 keer per jaar een pakket bij hem
afgelopen weekend ook weer even bij de lokale boer geweest oor wat lekker vleesquote:Op woensdag 22 november 2023 11:23 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
T zal niet het allervoordeligste vlees zijn, maar dat moet ook niet
wel het lekkerste, af en toe jezelf wat verwennen, ik bestel ook vaak kip bij de veldhoevequote:Op woensdag 22 november 2023 11:23 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
T zal niet het allervoordeligste vlees zijn, maar dat moet ook niet
Neequote:Op woensdag 22 november 2023 11:23 schreef JJH het volgende:
[..]
Had je ook gezien dat hide the pain Hareld in hun tv reclame zit.
Precies. Gewoon stemmen op die je echt wilt ipv strategischquote:Op woensdag 22 november 2023 11:33 schreef Karzai het volgende:
fuck it ga gewoon sp stemmen nu, mogen ze daarna lekker gaan puzzelen wat het kabinet gaat worden
SP is een prima partijquote:Op woensdag 22 november 2023 11:33 schreef Karzai het volgende:
fuck it ga gewoon sp stemmen nu, mogen ze daarna lekker gaan puzzelen wat het kabinet gaat worden
Spann0nd.quote:Op woensdag 22 november 2023 11:44 schreef Ama het volgende:
• De opkomst tot 10.30 uur is 14 procent.
• Om 21.00 uur wordt de eerste exitpoll verwacht.
quote:Op woensdag 22 november 2023 11:46 schreef Ama het volgende:
Haha kijk dan. Kleinste stembureau van NL:
[ afbeelding ]
quote:De woning is al sinds 1948 een stembureau. Het huis ligt op de westelijke oever van de IJssel, in tegenstelling tot Olst en Wijhe. Om te voorkomen dat stemmers uit Marle de rivier moesten oversteken, wordt daarom een stembureau ingericht in een huis.
Dat is al jaren zo. Hier een half uurtje vandaan.quote:Op woensdag 22 november 2023 11:46 schreef Ama het volgende:
[ afbeelding ]
Zo, dat is beterquote:Op woensdag 22 november 2023 11:48 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat is al jaren zo. Hier een half uurtje vandaan.
Komt omdat er nog een heel klein buurtschapje wat bij de gemeente Olst-Wijhe net aan de verkeerde andere kant van de IJssel ligt. En de 80 mensen ofzo die daar wonen moeten natuurlijk wel kunnen stemmen.
Ze hebben koekjes.quote:
waarom dat dan?quote:Op woensdag 22 november 2023 11:57 schreef rival het volgende:
Ik ben al op 6 verschillende stembureau's geweest vandaag!
Je zoekt er een met gratis potlood?quote:Op woensdag 22 november 2023 11:57 schreef rival het volgende:
Ik ben al op 6 verschillende stembureau's geweest vandaag!
Ben vandaag lid van het verkiezingsteam dus ben de helft van onze stembureau's langs geweest om nog wat puntjes op de i te zetten en wat verzoeken af te handelen.quote:
Ja dat is die woonkamer tochquote:Op woensdag 22 november 2023 11:46 schreef Ama het volgende:
[ afbeelding ]
onderdeel van je dagelijkse baan, of vrijwilligerswerk?quote:Op woensdag 22 november 2023 12:02 schreef rival het volgende:
[..]
Ben vandaag lid van het verkiezingsteam dus ben de helft van onze stembureau's langs geweest om nog wat puntjes op de i te zetten en wat verzoeken af te handelen.
En gewoon even ons gezicht laten zien en de mensen bedanken voor hun inzet.
Dat was vast wel een echte kerk.quote:Op woensdag 22 november 2023 12:09 schreef essnhills het volgende:
Ik heb ook gestemd net
Ik was even naar de Hema (met de bus) en tussen de bushalte en de Hema lag op de route een stemlokaal in een kerk
Dus daar even gestemd en door naar de Hema om die riem voor mijn broer te kopen
bij ons is het in het klooster, de kerk zelf is een bieb gewordenquote:
Lol. Lekker bij mensen in de woonkamerquote:Op woensdag 22 november 2023 11:46 schreef Ama het volgende:
[ afbeelding ]
Ja de Noorderkerk in Hoornquote:
Waterschapquote:Op woensdag 22 november 2023 11:46 schreef Ama het volgende:
[ afbeelding ]
Beide niet. Ik doe functioneel beheer. Vrijwel alle applicaties die ik beheer zijn van de afdeling publiekszaken. Dus stiekem ben ik een beetje de persoonlijke IT-er van de afdeling.quote:Op woensdag 22 november 2023 12:09 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
onderdeel van je dagelijkse baan, of vrijwilligerswerk?
Dat wel jaquote:Op woensdag 22 november 2023 11:57 schreef Budapestenaar het volgende:
Je moet bijna een master in origami hebben om dat stemformulier weer opgevouwen te krijgen
oh wel lekker lijkt me, even geen computer scherm enzoquote:Op woensdag 22 november 2023 12:15 schreef rival het volgende:
[..]
Beide niet. Ik doe functioneel beheer. Vrijwel alle applicaties die ik beheer zijn van de afdeling publiekszaken. Dus stiekem ben ik een beetje de persoonlijke IT-er van de afdeling.
Ik was op de afdeling toen ze deze planning aan het maken waren en voor ik het wist was ik er ook onderdeel van
Hoorn? Dit komt wel eng dichtbij.quote:Op woensdag 22 november 2023 12:14 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja de Noorderkerk in Hoorn
Wel enorm koud binnen. Die arme stembureauleden zaten dik ingepakt te bibberen
Haha aaahquote:Op woensdag 22 november 2023 12:14 schreef essnhills het volgende:
Die arme stembureauleden zaten dik ingepakt te bibberen
Dat is meer de afdeling van Los.quote:Op woensdag 22 november 2023 12:17 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Geloof jij ook niet in de maanlanding?
Ik geloof niet eens in de maanquote:Op woensdag 22 november 2023 12:17 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Geloof jij ook niet in de maanlanding?
Ze betalen dik geld voor deze ad.quote:Op woensdag 22 november 2023 12:17 schreef DeZwabber het volgende:
Ik kreeg op YouTube een advertentie van een overduidelijke AI generated Elon Musk die een of andere financiële oplichterij promoot.
Ik die advertentie rapporteren. Krijg ik een tijdje later een email van YouTube, mee er is niets mis met deze ad.
Oké dan niet. Vandaag uit pure rancune een YouTube app zonder advertenties installeren.
quote:Op woensdag 22 november 2023 12:18 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik geloof niet eens in de maan
heh, ik dacht echt dat jij een groen links meisje wasquote:
Ja echt waar!quote:Op woensdag 22 november 2023 12:16 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
oh wel lekker lijkt me, even geen computer scherm enzo
reserve = gewoon tellenquote:Op woensdag 22 november 2023 12:19 schreef rival het volgende:
[..]
Ja echt waar!
Gisteren ook geholpen met het opbouwen van een locatie en morgen sta ik als reserve om te tellen.
ff lekker wat anders!
de maan is van kaasquote:Op woensdag 22 november 2023 12:18 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik geloof niet eens in de maan
Jaquote:
je mag ze bij mij kwijtquote:Op woensdag 22 november 2023 12:19 schreef Crack_ het volgende:
Ik doe voor het eerst sinds heel veel verkiezingen dit jaar geen vrijwilligerswerk, nu kan ik mn prikkels niet kwijt
Onderkoffer!quote:Op woensdag 22 november 2023 12:20 schreef essnhills het volgende:
@:Koen66[ afbeelding ]
@:Bomenverzameling kijk dan, koen heeft hem teruggevonden
Jaaaaquote:
heb je tijd over een jaartje?quote:Op woensdag 22 november 2023 12:21 schreef essnhills het volgende:
Ik heb met de vorige tweede kamerverzieningen ook geteld.
Dat is nu nog ff niet haalbaar. Hopelijk bij de volgende verkiezingen weer
maar het zijn meer omg-sinterklaar-is-bijna-in-het-land!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!-prikkels die je als klein kind hadquote:
tellen is echt leukquote:Op woensdag 22 november 2023 12:21 schreef essnhills het volgende:
Ik heb met de vorige tweede kamerverzieningen ook geteld.
Dat is nu nog ff niet haalbaar. Hopelijk bij de volgende verkiezingen weer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |