SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
Geef je in ieder geval nog soort van aan dat je bereid bent te stemmen, maar dat alles kut is.quote:Op woensdag 22 november 2023 08:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Waarom blanco en niet gewoon thuisblijven dan?
Wordt er in de uitslagen onderscheid gemaakt tussen blanco en ongeldige stemmen eigenlijk?quote:Op woensdag 22 november 2023 08:57 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Geef je in ieder geval nog soort van aan dat je bereid bent te stemmen, maar dat alles kut is.
Volgens mij wel ja.quote:Op woensdag 22 november 2023 08:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wordt er in de uitslagen onderscheid gemaakt tussen blanco en ongeldige stemmen eigenlijk?
Wizz is toch ook een lijnvlucht?quote:Op woensdag 22 november 2023 08:58 schreef bitterbal het volgende:
Zal wel een ding zijn. Wilders op een lijnvlucht
Zit hij tussen de plofbaarden.quote:Op woensdag 22 november 2023 08:58 schreef bitterbal het volgende:
Zal wel een ding zijn. Wilders op een lijnvlucht
Ja :p bedoel in het algemeenquote:Op woensdag 22 november 2023 08:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wizz is toch ook een lijnvlucht?
Even opgezocht, het heeft verder hetzelfde effect als een ongeldige stem, maar ze houden het wel bij.quote:Op woensdag 22 november 2023 08:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wordt er in de uitslagen onderscheid gemaakt tussen blanco en ongeldige stemmen eigenlijk?
En dan is the locust god elke week bij iemand anders?quote:Op woensdag 22 november 2023 08:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik ga met een groepje meedoen om die speciale art van Locust god te krijgen. Dus ik heb de Secret Lair Jurassic World besteld.
Lol, een soort van wisselbeker.quote:Op woensdag 22 november 2023 09:00 schreef dud0r het volgende:
[..]
En dan is the locust god elke week bij iemand anders?
Vlieg die dan naar het beloofde land Hongarije? :pquote:Op woensdag 22 november 2023 09:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Denk dat er wel wat kleerkasten meevliegen
Ah ja, dan kun je blanco stemmen als signaal. Nog steeds wel een beetje zondequote:Op woensdag 22 november 2023 09:00 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Even opgezocht, het heeft verder hetzelfde effect als een ongeldige stem, maar ze houden het wel bij.
https://www.kiesraad.nl/v(...)mmen/blanco-ongeldig
Komt zijn vrouw vandaan.quote:Op woensdag 22 november 2023 09:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Vlieg die dan naar het beloofde land Hongarije? :p
quote:Op woensdag 22 november 2023 09:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Vlieg die dan naar het beloofde land Hongarije? :p
ja je krijgt er maar 1 dus leuk als je met z'n 4en besteld maar dan moet je toch die kaart delenquote:Op woensdag 22 november 2023 09:00 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Lol, een soort van wisselbeker.
Dat je ‘m ineens op je strand ziet in Thailand?quote:Op woensdag 22 november 2023 09:04 schreef bitterbal het volgende:
I know maar dacht misschien gaat die ook welles ergens anders heen
Misschien wil hij wel een maandje gezellig mee naar Thailandquote:Op woensdag 22 november 2023 09:04 schreef bitterbal het volgende:
I know maar dacht misschien gaat die ook welles ergens anders heen
Bvquote:Op woensdag 22 november 2023 09:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat je ‘m ineens op je strand ziet in Thailand?
kut zeh ik snap het niet, wel laatst wat post van de trap weggegooid omdat het zo'n puinhoop was. maar dacht dat ik mijn stempas wel al meegenomen hadquote:Op woensdag 22 november 2023 09:04 schreef bitterbal het volgende:
Misschien kan Ger voor jou dan stemmen karzai :p
Nog rondje door huis lopen om nogmaals te checkenquote:Op woensdag 22 november 2023 09:07 schreef Karzai het volgende:
[..]
kut zeh ik snap het niet, wel laatst wat post van de trap weggegooid omdat het zo'n puinhoop was. maar dacht dat ik mijn stempas wel al meegenomen had
Nou je zal wel met hem kunnen lachen denk ikquote:Op woensdag 22 november 2023 09:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gezellig een avondje crispy pork met Geert en Hajnalka
Lijkt me gezelliger dan een avondje tofu knagen met Flopquote:Op woensdag 22 november 2023 09:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nou je zal wel met hem kunnen lachen denk ik
ah gevonden hij lag onder een schoenendoos die op de eettafel stondquote:Op woensdag 22 november 2023 09:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nog rondje door huis lopen om nogmaals te checken
Geert heeft wel humor vind ikquote:Op woensdag 22 november 2023 09:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nou je zal wel met hem kunnen lachen denk ik
In de zomervakantie is het :quote:Op woensdag 22 november 2023 07:21 schreef mschol het volgende:
[..]
vakantie krijgen/nemen in deze periode
quote:Op woensdag 22 november 2023 09:12 schreef Karzai het volgende:
[..]
ah gevonden hij lag onder een schoenendoos die op de eettafel stond![]()
Ja.maar of die echt gezellig is weet ik nietquote:Op woensdag 22 november 2023 09:13 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Geert heeft wel humor vind ik
hij is altijd heel scherp in debatten ook, maar ik ben het niet met zijn standpunten eensquote:Op woensdag 22 november 2023 09:13 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Geert heeft wel humor vind ik
Vrouwen zijn niet gestorven zodat ik mijn stemrecht niet gebruik.quote:Op woensdag 22 november 2023 08:57 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Geef je in ieder geval nog soort van aan dat je bereid bent te stemmen, maar dat alles kut is.
Het advies is om de koelkast 4 graden te laten koelenquote:
Ik heb bij geen enkele partij iets van 'ja doen we'. Dus wat dan.quote:Op woensdag 22 november 2023 09:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ah ja, dan kun je blanco stemmen als signaal. Nog steeds wel een beetje zonde
-1quote:
Een eigen partij startenquote:Op woensdag 22 november 2023 09:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb bij geen enkele partij iets van 'ja doen we'. Dus wat dan.
Een strategische stem?quote:Op woensdag 22 november 2023 09:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb bij geen enkele partij iets van 'ja doen we'. Dus wat dan.
Vrouwenstemrecht was sowieso een vergissing.quote:Op woensdag 22 november 2023 09:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vrouwen zijn niet gestorven zodat ik mijn stemrecht niet gebruik.
Zodat je verder uitgemolken wordt. VVD is er alleen voor de rijke tata’s zoals Los en USquote:Op woensdag 22 november 2023 09:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
VVD stemmen tegen PVV bedoel je.
of andersom..quote:Op woensdag 22 november 2023 09:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, zoiets. Of PvdA-GL tegen een rechts kabinet of zo.quote:Op woensdag 22 november 2023 09:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik stem altijd op de beste partij.quote:Op woensdag 22 november 2023 09:21 schreef Alexandrian het volgende:
Gaan jullie strategisch stemmen?
Mooi, als ik ooit vermogen zou hebbenquote:Op woensdag 22 november 2023 09:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gaat de belasting op vermogen tenminste niet omhoog
En dat is?quote:Op woensdag 22 november 2023 09:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik stem altijd op de beste partij.
Misschien heef hij wel wat knapperige bodyguards?quote:Op woensdag 22 november 2023 09:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja.maar of die echt gezellig is weet ik niet
daar verschillen de meningen over.quote:
Kun je een leven lang jezelf kapot werken voor de chipvretende bankzitters.quote:Op woensdag 22 november 2023 09:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, zoiets. Of PvdA-GL tegen een rechts kabinet of zo.
Ben je als ondernemer natuurlijk wel de pineut als die linkse rakkers het voor het zeggen krijgen
Ja dat misschien wel 👀quote:Op woensdag 22 november 2023 09:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Misschien heef hij wel wat knapperige bodyguards?
Ik heb geen pensioen enzo, dat heb ik allemaal zelf gespaard, het staat niet voor de lol op m'n rekeningquote:Op woensdag 22 november 2023 09:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mooi, als ik ooit vermogen zou hebben
Chips worden ook duurder.quote:Op woensdag 22 november 2023 09:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kun je een leven lang jezelf kapot werken voor de chipvretende bankzitters.
Ik vind het een beetje tegenvallen.quote:Op woensdag 22 november 2023 09:28 schreef Pheno het volgende:
Maar ondertussen worden we weer doodgegooid met black friday maand. Kopen kopen kopen!
Haal je dadelijk de pensioengerechtigde leeftijd niet.quote:Op woensdag 22 november 2023 09:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb geen pensioen enzo, dat heb ik allemaal zelf gespaard, het staat niet voor de lol op m'n rekening
Ik heb niets nodig, dus ik bespaar ook.quote:Op woensdag 22 november 2023 09:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vind het een beetje tegenvallen.
Iemand wil die versie hebben, maar die zou niet aan die 230 euro komen en ik hoef die kaart niet, maar wil best helpen om aan dat bedrag te komen.quote:Op woensdag 22 november 2023 09:00 schreef dud0r het volgende:
[..]
En dan is the locust god elke week bij iemand anders?
Dat probleem hebben we allemaal. Ze verleggen die grens steeds naar bovenquote:Op woensdag 22 november 2023 09:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Haal je dadelijk de pensioengerechtigde leeftijd niet.
Aardappelen zitten nog in de grond en die is te nat nu.quote:
Ja kut is dat. Dan ga ik echt spoken.quote:Op woensdag 22 november 2023 09:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Haal je dadelijk de pensioengerechtigde leeftijd niet.
Misschien kan het bij kwiwi op de rekening?quote:Op woensdag 22 november 2023 09:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb geen pensioen enzo, dat heb ik allemaal zelf gespaard, het staat niet voor de lol op m'n rekening
Altijd weer die kutboeren. Eerst stikstof, nu weer chipsproblematiek.quote:Op woensdag 22 november 2023 09:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Aardappelen zitten nog in de grond en die is te nat nu.
67 jaar en drie maanden in 2028 reeds.quote:Op woensdag 22 november 2023 09:31 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat probleem hebben we allemaal. Ze verleggen die grens steeds naar boven
Je weet idd nooit wat voor hongerwinter het wordtquote:Op woensdag 22 november 2023 09:33 schreef CherryLips het volgende:
O ja wilde nog tulpenbollen halen.
En je weet hoe dat binnen de PVV gaat met bodyguardsquote:Op woensdag 22 november 2023 09:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Misschien heef hij wel wat knapperige bodyguards?
Beleg je nietquote:Op woensdag 22 november 2023 09:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zag ze wel op het land vanmorgen met hun grote oogstmachines.quote:Op woensdag 22 november 2023 09:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
Altijd weer die kutboeren. Eerst stikstof, nu weer chipsproblematiek.
dat kan ook nog jaquote:Op woensdag 22 november 2023 09:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Iemand wil die versie hebben, maar die zou niet aan die 230 euro komen en ik hoef die kaart niet, maar wil best helpen om aan dat bedrag te komen.
kan je wel een maand van eten jaquote:
Dan laat je dat toch doen. Spaargeld dat niet rendeert is diefstal van je eigen portemonnee.quote:
Ja weet ikquote:Op woensdag 22 november 2023 09:38 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dan laat je dat toch doen. Spaargeld dat niet rendeert is diefstal van je eigen portemonnee.
En dan stort de beurs in en ben je al je spaargeld kwijt. oepsiepoepsie ga maar op straat leven omdat je pensioen weg isquote:Op woensdag 22 november 2023 09:38 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dan laat je dat toch doen. Spaargeld dat niet rendeert is diefstal van je eigen portemonnee.
Heb je ‘m weer gemaaktquote:
Zo is m'n vader bij de vorige crisis een smak van z'n pensioen kwijtgeraakt. Zit ie nu mee. Hij is in twee weken tijd grijs geworden toen.quote:Op woensdag 22 november 2023 09:39 schreef dud0r het volgende:
[..]
En dan stort de beurs in en ben je al je spaargeld kwijt. oepsiepoepsie ga maar op straat leven omdat je pensioen weg is
Heerlie de peerlie onder een brug slapen tussen de asielzoekersquote:Op woensdag 22 november 2023 09:39 schreef dud0r het volgende:
[..]
En dan stort de beurs in en ben je al je spaargeld kwijt. oepsiepoepsie ga maar op straat leven omdat je pensioen weg is
Maar heb PVV gestemd dus die zijn er dan niet.quote:Op woensdag 22 november 2023 09:40 schreef Pheno het volgende:
[..]
Heerlie de peerlie onder een brug slapen tussen de asielzoekers
Nou die kans is heel klein als je lange termijn belegd in een gespreid indexfonds. Nu verliest spaargeld elk jaar 5-10% aan waarde. Is het na 5-10 jaar ook de helft waard.quote:Op woensdag 22 november 2023 09:39 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dus toch strategisch gestemd. Slim!quote:Op woensdag 22 november 2023 09:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar heb PVV gestemd dus die zijn er dan niet.
Meer lege dozen en tentjes voor mij.quote:Op woensdag 22 november 2023 09:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dus toch strategisch gestemd. Slim!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |