Wel enigszins grappig dat zelfs daar (relatief brave kinderen) dan zo gestemd wordt.quote:Op woensdag 22 november 2023 09:19 schreef Hanca het volgende:
[..]
Het is het Gomarus college in Groningen, een van oudsher Gereformeerd Vrijgemaakte school. Tegenwoordig zie je christenen van alle richtingen op die school, maar wel alleen maar christenen. Je hebt een intake gesprek waarin echt duidelijk wordt of de richting van de school wel bij je past.
Die leerlingen gaan echt niet massaal Baudet stemmen, in de toekomst.
wat is dit voor vreemde insinuatie?quote:Op woensdag 22 november 2023 09:35 schreef Perrin het volgende:
[..]
Wel enigszins grappig dat zelfs daar (relatief brave kinderen) dan zo gestemd wordt.
Ja, al is het wel bekend dat juist zulke kinderen recalcitrant doen als het geen echte gevolgen heeft, zoals hier. Even de school voor schut zetten met de uitslag.quote:Op woensdag 22 november 2023 09:35 schreef Perrin het volgende:
[..]
Wel enigszins grappig dat zelfs daar (relatief brave kinderen) dan zo gestemd wordt.
Maak ervan wat u wil.quote:Op woensdag 22 november 2023 09:43 schreef aTypisch het volgende:
[..]
wat is dit voor vreemde insinuatie?
Links schuwt werkelijk niets; zelfs de zonsopkomst wordt aangegrepen en ingezet voor politieke doeleinden. Schandalig.quote:Op woensdag 22 november 2023 09:11 schreef Perrin het volgende:
Stemmig kleurtje zo op verkiezingsdag.
[ twitter ]
Opnieuw: wat een dedain.quote:Op woensdag 22 november 2023 08:31 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Dit is mbo he?
Die zijn gewoon gevoelig voor populistische simpele taal.
Dat leidt tot ongelijkheid en een gebrek aan economische mobiliteit, waarbij de vermogens van de rijkste individuen groeien ten koste van de bredere samenleving.quote:Op woensdag 22 november 2023 08:56 schreef aTypisch het volgende:
Wat is er mis met weinig belasting op vermogen?
Mijn oude schoolquote:Op woensdag 22 november 2023 09:35 schreef Leandra het volgende:
Op de middelbare van mijn jongste is de uitslag:
1: GLPvdA (19.68%)
2: D66 (14.81%)
3: VVD (12.98%)
4: Volt (8.92%)
5: PVV (8.32%)
6: FVD (7.30%)
Dus dat geeft nog wat hoop voor de toekomst.
Nah, als mensen er een vrije dag voor krijgen kunnen ze alsnog niet gaan omdat ze dan in de Efteling zitten.quote:Op woensdag 22 november 2023 09:56 schreef Zoddie het volgende:
Denken jullie dat er een verschil zou zijn in de uitslag van verkiezingen als vandaag een nationale vrije dag zou zijn?
Zou werkend Nederland dan meer gaan stemmen?
Zou de opkomst in het algemeen veel hoger zijn?
Zou het invloed hebben op Link of Rechts?
Nee, denk niet dat het veel scheelt, gezien de hoge opkomst die we toch al hebben. Wat niet stemt is niet politiek geïnteresseerd. Geef je echt een nationale vrije dag, heb je misschien wel minder stemmers: mensen gaan er een dagje uit van maken en zijn dus niet in hun woonplaats.quote:Op woensdag 22 november 2023 09:56 schreef Zoddie het volgende:
Denken jullie dat er een verschil zou zijn in de uitslag van verkiezingen als vandaag een nationale vrije dag zou zijn?
En waar ligt de ondergrens precies?quote:Op woensdag 22 november 2023 09:54 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Dat leidt tot ongelijkheid en een gebrek aan economische mobiliteit, waarbij de vermogens van de rijkste individuen groeien ten koste van de bredere samenleving.
Damn.quote:Op woensdag 22 november 2023 09:54 schreef alpeko het volgende:
[..]
Mijn oude school![]()
PVV - 22,1%
Denk - 15,4%
Forum voor Democratie - 12,8%
D66 - 11%
PvdA/GroenLinks - 8,4%
VVD - 8,1%
Partij voor de Dieren - 3,4%
BBB - 3,2%
Volt - 2,3%
Piratenpartij/De Groenen - 2,3%
Nieuw Sociaal Contract - 2%
Nederland met een Plan - 1,7%
SP - 1,5%
Bij1 - 1,5%
CDA - 0,6%
JA21 - 0,6%
50Plus - 0,6%
SGP - 0,6%
BVNL/Groep Van Haga - 0,6%
ChristenUnie - 0,3%
LEF - Voor de Nieuwe Generatie - 0,3%
Samen voor Nederland - 0,3%
PartijvdSport - 0,3%
Splinter en de LB (Libertaire Partij) kregen geen stemmen.
Je kunt van 7:30 tot 21:00 stemmen dus dat vind ik eigenlijk geen argument. De opkomst zou allicht iets hoger zijn want er zullen altijd wel mensen bij zitten die er echt geen tijd voor hebben maar qua uitslag verwacht ik niet heel veel verschil.quote:Op woensdag 22 november 2023 09:56 schreef Zoddie het volgende:
Toen ik 18 was stemden voornamelijk de VWO alto’s. Die tijd is voorbij.quote:
Geen tijd = biljet aan een ander.quote:Op woensdag 22 november 2023 09:59 schreef alpeko het volgende:
[..]
Je kunt van 7:30 tot 21:00 stemmen dus dat vind ik eigenlijk geen argument. De opkomst zou allicht iets hoger zijn want er zullen altijd wel mensen bij zitten die er echt geen tijd voor hebben maar qua uitslag verwacht ik niet heel veel verschil.
Jij weet heel goed dat daarop geen eenduidig antwoord te geven is, omdat die ondergrens niet uit één of andere natuurwet volgt en logischerwijs afhankelijk is van de rest van het belastingstelsel.quote:Op woensdag 22 november 2023 09:58 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
En waar ligt de ondergrens precies?
Ben jij geen 18 meer?quote:Op woensdag 22 november 2023 10:03 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Toen ik 18 was stemden voornamelijk de VWO alto’s. Die tijd is voorbij.
Jazeker wel. De rode draad bij jouw posts is dat alle linkse politici zich 100% van hun tijd bezig moeten houden met dingen die jij belangrijk vind. En als er ook maar een uit de pas loopt is heel links meteen alleen maar met *woke* bezig.quote:Op dinsdag 21 november 2023 19:49 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Het leuke is, is dat ik werkelijk geen enkele van de geponeerde stellingen ooit heb geopperd.
Ik weet niet wat precies je doelstelling is met deze laatste posts, maar het bevestigt enkel de bubbel waar ik over spreek.
Maar het staat je vrij om met quotes te komen.
In het buitenland zijn verkiezingen meestal op zondag. Wij zijn een redelijke uitzondering met onze woensdag. Geen idee of dat wat uitmaakt voor de opkomst verder.quote:Op woensdag 22 november 2023 09:56 schreef Zoddie het volgende:
je kan van 7.30 tot 21 uur. Dat is dan denk ik meer een kwestie van niet willen dan niet kunnen.quote:Op woensdag 22 november 2023 09:56 schreef Zoddie het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |