In 7(!) talen.quote:Op woensdag 22 november 2023 12:21 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
komt ie je dan persoonlijk een corrigerende tik geven anders
Ik heb om 7:35 het vakje ingekleurd maar ben nog bezig met vouwen.quote:Op woensdag 22 november 2023 12:23 schreef Tijger_m het volgende:
Net wezen stemmen maar godallemachtig wat een drama is het stembiljet nu, dat is toch niet meer te doen?
Laten we in godsnaam digitaal gaan stemmen.
Je hebt vast geen veters.quote:Op woensdag 22 november 2023 12:24 schreef alpeko het volgende:
[..]
Ik heb om 7:35 het vakje ingekleurd maar ben nog bezig met vouwen.
Hehehe, mijn vrouw had er meer moeite mee dan ik maar die maakte de fout om hem helemaal open te vouwen.quote:Op woensdag 22 november 2023 12:24 schreef alpeko het volgende:
[..]
Ik heb om 7:35 het vakje ingekleurd maar ben nog bezig met vouwen.
Maar het zijn idd echt lellen van dingen.quote:Op woensdag 22 november 2023 12:27 schreef alpeko het volgende:
[..]
Dat moet je aan @:Pisces29 vragen. Die kent mijn schoenencollectie.
Lijst 2 is wel makkelijker jaquote:Op woensdag 22 november 2023 12:27 schreef Ebinas het volgende:
Scheelt idd wel of je het helemaal moet openvouwen of je vrij vooraan kan kleuren
Wellicht zijn er mensen die hem in stukjes in de bus hebben gedaanquote:Op woensdag 22 november 2023 12:29 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Maar het zijn idd echt lellen van dingen.
Hoorde ze (dames achter de tafels) bij ons ook zeggen dat er al een aantal ongeldig waren.
Hoe ze dat nu al weten
Blanco stemmen mag gewoon he?quote:Op woensdag 22 november 2023 12:31 schreef alpeko het volgende:
[..]
Wellicht zijn er mensen die hem in stukjes in de bus hebben gedaanOf zonder iets in te vullen.
Waarom zie ik nu altijd alles voor me?,quote:Op woensdag 22 november 2023 12:31 schreef alpeko het volgende:
[..]
Wellicht zijn er mensen die hem in stukjes in de bus hebben gedaanOf zonder iets in te vullen.
Door midden scheuren mag ook. Geen idee of er aparte stapels zijn voor ongeldig en blanco. 'Vroeger'quote:Op woensdag 22 november 2023 12:34 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Blanco stemmen mag gewoon he?
Nee, gewoon een stembiljet met links een lijst van 1 t/m 35 (of hoeveel partijen er nu ook mee doen) met de partijnaam en daarna een lijst van 1 t/m 75 om een voorkeursstem te kunnen uitbrengen. Kan praktisch op 1 A4tje.quote:Op woensdag 22 november 2023 12:23 schreef Tijger_m het volgende:
Net wezen stemmen maar godallemachtig wat een drama is het stembiljet nu, dat is toch niet meer te doen?
Laten we in godsnaam digitaal gaan stemmen.
Digitaal is beter en boom vriendelijkerquote:Op woensdag 22 november 2023 12:43 schreef Hanca het volgende:
[..]
Nee, gewoon een stembiljet met links een lijst van 1 t/m 35 (of hoeveel partijen er nu ook mee doen) met de partijnaam en daarna een lijst van 1 t/m 75 om een voorkeursstem te kunnen uitbrengen. Kan praktisch op 1 A4tje.
En fraudegevoeliger, dus liever niet.quote:Op woensdag 22 november 2023 12:44 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Digitaal is beter en boom vriendelijker
Wel meer geklaag van de usual suspects over stemfraude.quote:Op woensdag 22 november 2023 12:44 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Waarom zou dat beter zijn?quote:Op woensdag 22 november 2023 12:44 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Welnee.quote:Op woensdag 22 november 2023 12:45 schreef Hanca het volgende:
[..]
En fraudegevoeliger, dus liever niet.
Iig gevoeliger voor klachten over fraude. Je kunt dat veiliger inrichten dan papier met rode vakjes in een kliko.quote:Op woensdag 22 november 2023 12:45 schreef Hanca het volgende:
[..]
Dat is echt overdreven. Desnoods druk je een bevestiging af die je ook nog in de stembus deponeert zodat er handmatig geteld kan worden. Het is 2023 en we lopen met een potlood en papier te rommelen. Kan echt niet meer.quote:Op woensdag 22 november 2023 12:45 schreef Hanca het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |