Haha, dat dat hele kanaal van deze gastquote:Op maandag 4 december 2023 21:10 schreef -XOR- het volgende:
Knappe boy die een debielere youtubevideo kan vinden dan deze:
Prima beslissing. Barcelona vind ik niks aan en levert zelden leuke races op.quote:
NEEquote:
Op dit moment doen op Miami na de meeste stratencircuits niet onder voor het gros van de andere circuits op de kalender. Zeker als je kijkt naar semi-permante (zoals deze zou worden) zoals Montreal en Melbourne.quote:Op dinsdag 5 december 2023 09:34 schreef Nattekat het volgende:
[..]
NEE
SODEMIETER OP
TYFUS STRATENCIRCUITS
Het wordt voor me zo wel echt steeds moeilijker om nog trouw alle races te kijken. Het is al een grote aanslag op alle vrije zondagen, maar als het meer en meer van dit soort races worden, gaat de lol er wel snel van af.
Het interesseert me werkelijk geen zak wat jij vindt. Er is niets mis met Barcelona, er is heel erg veel mis met stratencircuits. Als ik die wil zien, kijk ik wel FE.quote:Op dinsdag 5 december 2023 09:45 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Op dit moment doen op Miami na de meeste stratencircuits niet onder voor het gros van de andere circuits op de kalender. Zeker als je kijkt naar semi-permante (zoals deze zou worden) zoals Montreal en Melbourne.
Daarnaast is Barcelona echt 1 van de slechtste 'echte' circuits op de kalender zelfs na de veranderingen.
quote:Op dinsdag 5 december 2023 11:04 schreef Jane het volgende:
Dit plaatje werd gepost in de reacties op die tweet over Madrid.
[ afbeelding ]
Dit lijkt toch echt wel een stratencircuit, imo. Wel met een Europese twist. Kijk al die rotondes toch mooi liggen...
De gast die onderstaande video heeft gemaakt beschrijft het in de comments als:quote:
quote:Narrow Baku without any actual cityscape
Ik vraag me af of Max dit wist toen ie zo zat te haten op Vegas.quote:Op dinsdag 5 december 2023 12:03 schreef Jane het volgende:
[..]
De gast die onderstaande video heeft gemaakt beschrijft het in de comments als:
[..]
Dus...
Mja, of andersomquote:Op dinsdag 5 december 2023 12:11 schreef opgebaarde het volgende:
Het zal aan mij liggen, maar ik begrijp niet waar Ferrari zoveel vertrouwen in Leclerc vandaan haalt.
Ik vind hem na Verstappen de beste van de jonge rijders.quote:Op dinsdag 5 december 2023 12:11 schreef opgebaarde het volgende:
Het zal aan mij liggen, maar ik begrijp niet waar Ferrari zoveel vertrouwen in Leclerc vandaan haalt. Of waren ze bang dat RBR/Mercedes hem zou kapen met als gevolg dat een knuppel van de reservebank gehaald moet worden
Ik begrijp niet waar Leclerc zo veel vertrouwen in Ferrari vandaan haalt juistquote:Op dinsdag 5 december 2023 12:11 schreef opgebaarde het volgende:
Het zal aan mij liggen, maar ik begrijp niet waar Ferrari zoveel vertrouwen in Leclerc vandaan haalt. Of waren ze bang dat RBR/Mercedes hem zou kapen met als gevolg dat een knuppel van de reservebank gehaald moet worden
Nu was dat al eerder vermeld in dit topic (#188) maar toen dacht ik dit ook:quote:Op dinsdag 5 december 2023 12:06 schreef Tijger_m het volgende:
Ook in het nieuws, de Gazetta della Sport, meld dat Leclerc 5 jaar heeft bijgetekend bij Ferrari voor, naar verluid, $50 miljoen per jaar.
https://www.the-race.com/(...)ri-f1-new-mega-deal/
Copy.quote:Op dinsdag 5 december 2023 12:06 schreef Tijger_m het volgende:
Ook in het nieuws, de Gazetta della Sport, meld dat Leclerc 5 jaar heeft bijgetekend bij Ferrari voor, naar verluid, $50 miljoen per jaar.
https://www.the-race.com/(...)ri-f1-new-mega-deal/
Nog meer stratencircuits in de hoop dat Pérez alsnog eens een titel pakt. Walgelijk!quote:Op dinsdag 5 december 2023 11:04 schreef Jane het volgende:
Dit plaatje werd gepost in de reacties op die tweet over Madrid.
[ afbeelding ]
Dit lijkt toch echt wel een stratencircuit, imo. Wel met een Europese twist. Kijk al die rotondes toch mooi liggen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |