wat stom van RB, beetje luisteren naar fans enzo, echt niet professioneelquote:Op vrijdag 1 december 2023 23:59 schreef Sally het volgende:
Past het hier? Of in Silly Season
https://www.gpfans.com/nl(...)aar-red-bull-racing/
@:Whiskers2009 , Liam Lawson is een optie
Saward: 'Optie in contract Ricciardo om begin 2024 te switchen naar Red Bull Racing'
[..]
Ik had het elders ook wel gelezen dat er zorgen zijn om zijn inside information, al werd hij dan niet meteen beschuldigd van lekken van de budgetcap overtredingen.quote:Op zaterdag 2 december 2023 09:05 schreef opgebaarde het volgende:
[ twitter ]
Spicy.
Hoe betrouwbaar is die RBR daily?
https://www.autoracing1.c(...)oversial-floor-stay/quote:(GMM) Mercedes in Montreal removed an additional ‘stay’ on the floor of its struggling 2022 car following the suspicions of rival Formula 1 teams.
The rivals wondered how the uncompetitive reigning constructors’ world champions knew in advance about the new FIA technical directive on porpoising that opened the door for teams to add the additional support element.
de bron van RBR Daily staat gewoon in de 1e reactie, namelijk een artikel in een F1 magazine.quote:Op zaterdag 2 december 2023 09:05 schreef opgebaarde het volgende:
[ twitter ]
Spicy.
Dus toch wat we allemaal dachtenquote:Op zaterdag 2 december 2023 09:05 schreef opgebaarde het volgende:
[ twitter ]
Spicy.
De F1 is gewoon verkocht aan de Arabieren. de F1 is origineel Europees, vandaar dat de voorzitters en de rest uit die landen komen. Toto is al langere tijd bezig van alles te manipuleren, toen met het hele drama met Masi al.quote:Op zaterdag 2 december 2023 11:06 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dus toch wat we allemaal dachten
Nou er waren fokkers die ondanks alle berichten niet geloofde in de dubieuze rol van mevrouw Shaila Ann Roa. Ik zal de namen van de fokkers in een spoiler zettenquote:Op zaterdag 2 december 2023 11:06 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dus toch wat we allemaal dachten
SPOILER: wall of shameOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Al is het natuurlijk de vraag hoe betrouwbaar dat magazine is. Af en toe heb ik het idee dat het gewoon een roddelblad isquote:Op zaterdag 2 december 2023 10:42 schreef Tokus het volgende:
[..]
de bron van RBR Daily staat gewoon in de 1e reactie, namelijk een artikel in een F1 magazine.
Dat belooft een spannender silly season te worden volgend jaar dan dit jaar.quote:
Was mij nog niet opgevallenquote:Op zaterdag 2 december 2023 14:02 schreef Jane het volgende:
[..]
Dat belooft een spannender silly season te worden volgend jaar dan dit jaar.
Ik zit trouwens eens naar die handtekeningen te kijken en Gasly heeft gewoon zijn driver number in z'n krabbel staan.
Perez, stroll, Ocon, Bottas, Zhou, magnussen, sergeant en Yuki, hadden voor mij eruit gekund en niet pas nu, maar voor sommige een jaar eerder.quote:
Ja en dan worden ze op de grid de beste coureurs ter wereld genoemd. Iedereen mag wel weg, alleen Yuki heeft nog wel potentie zonder zijn fouten. Lawson heeft meer aanleg dan de rest van het lijstje.quote:Op zaterdag 2 december 2023 18:17 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Perez, stroll, Ocon, Bottas, Zhou, magnussen, sergeant en Yuki, hadden voor mij eruit gekund en niet pas nu, maar voor sommige een jaar eerder.
presteren niet of laten nooit iets eens speciaals zien, dat ze er eens een paar races uitspringen.
Perez was toch P3 op de schade lijst, vanwege zijn vele crashes.quote:Op zaterdag 2 december 2023 21:01 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ja en dan worden ze op de grid de beste coureurs ter wereld genoemd. Iedereen mag wel weg, alleen Yuki heeft nog wel potentie zonder zijn fouten. Lawson heeft meer aanleg dan de rest van het lijstje.
Kevin, Alfa, Ocon en Logan mogen per direct weg. Perez bij een middelmatig team.
Ik ben niet de grootste fan van Ocon, maar die stond dit jaar wel gewoon op het podium in Monaco. Tenminste wel iemand die gewoon in de regen kan rijden. Net als - ik durf het bijna niet te zeggen - Stroll trouwens. Zij mogen wmb toch blijven, net als Yuki. Ik ben echt benieuwd wat Yuki kan in de auto van volgend seizoen (de RB van dit jaar, begreep ik?). En ik heb een zwak voor Sargeant, dus die gun ik nog een jaar. Hij lijkt er nu echt wel beter in te komen.quote:Op zaterdag 2 december 2023 18:17 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Perez, stroll, Ocon, Bottas, Zhou, magnussen, sergeant en Yuki, hadden voor mij eruit gekund en niet pas nu, maar voor sommige een jaar eerder.
presteren niet of laten nooit iets eens speciaals zien, dat ze er eens een paar races uitspringen.
ik denk gewoon dat het bij Mclaren een samenloop van omstandigheden was, beetje depri, de auto lag hem niet lekker. nu bij RB is hij weer meer zichzelf geworden, meer motivatie en voelt zich beter thuis en de auto ligt hem beter, mist alleen nog wedstrijd ritme.quote:Op zaterdag 2 december 2023 21:56 schreef Jane het volgende:
[..]
Ik ben niet de grootste fan van Ocon, maar die stond dit jaar wel gewoon op het podium in Monaco. Tenminste wel iemand die gewoon in de regen kan rijden. Net als - ik durf het bijna niet te zeggen - Stroll trouwens. Zij mogen wmb toch blijven, net als Yuki. Ik ben echt benieuwd wat Yuki kan in de auto van volgend seizoen (de RB van dit jaar, begreep ik?). En ik heb een zwak voor Sargeant, dus die gun ik nog een jaar. Hij lijkt er nu echt wel beter in te komen.
Wie ik dan weer mis in jouw lijstje is Ricciardo. Serieus, wat zien mensen in die gast? Als coureur, bedoel ik. Dat van die lolbroekerij buiten de baan weten we nu wel inmiddels.
Waarschijnlijk al reeds verantwoordelijk voor 43k van de 44k views, maar voor de zekerheid: @Whiskers2009quote:Op zondag 3 december 2023 02:04 schreef Jane het volgende:
Wachtend op een zitje is Liam Lawson maar een YouTuber geworden.
Haha, dat dat hele kanaal van deze gastquote:Op maandag 4 december 2023 21:10 schreef -XOR- het volgende:
Knappe boy die een debielere youtubevideo kan vinden dan deze:
Prima beslissing. Barcelona vind ik niks aan en levert zelden leuke races op.quote:
NEEquote:
Op dit moment doen op Miami na de meeste stratencircuits niet onder voor het gros van de andere circuits op de kalender. Zeker als je kijkt naar semi-permante (zoals deze zou worden) zoals Montreal en Melbourne.quote:Op dinsdag 5 december 2023 09:34 schreef Nattekat het volgende:
[..]
NEE
SODEMIETER OP
TYFUS STRATENCIRCUITS
Het wordt voor me zo wel echt steeds moeilijker om nog trouw alle races te kijken. Het is al een grote aanslag op alle vrije zondagen, maar als het meer en meer van dit soort races worden, gaat de lol er wel snel van af.
Het interesseert me werkelijk geen zak wat jij vindt. Er is niets mis met Barcelona, er is heel erg veel mis met stratencircuits. Als ik die wil zien, kijk ik wel FE.quote:Op dinsdag 5 december 2023 09:45 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Op dit moment doen op Miami na de meeste stratencircuits niet onder voor het gros van de andere circuits op de kalender. Zeker als je kijkt naar semi-permante (zoals deze zou worden) zoals Montreal en Melbourne.
Daarnaast is Barcelona echt 1 van de slechtste 'echte' circuits op de kalender zelfs na de veranderingen.
quote:Op dinsdag 5 december 2023 11:04 schreef Jane het volgende:
Dit plaatje werd gepost in de reacties op die tweet over Madrid.
[ afbeelding ]
Dit lijkt toch echt wel een stratencircuit, imo. Wel met een Europese twist. Kijk al die rotondes toch mooi liggen...
De gast die onderstaande video heeft gemaakt beschrijft het in de comments als:quote:
quote:Narrow Baku without any actual cityscape
Ik vraag me af of Max dit wist toen ie zo zat te haten op Vegas.quote:Op dinsdag 5 december 2023 12:03 schreef Jane het volgende:
[..]
De gast die onderstaande video heeft gemaakt beschrijft het in de comments als:
[..]
Dus...
Mja, of andersomquote:Op dinsdag 5 december 2023 12:11 schreef opgebaarde het volgende:
Het zal aan mij liggen, maar ik begrijp niet waar Ferrari zoveel vertrouwen in Leclerc vandaan haalt.
Ik vind hem na Verstappen de beste van de jonge rijders.quote:Op dinsdag 5 december 2023 12:11 schreef opgebaarde het volgende:
Het zal aan mij liggen, maar ik begrijp niet waar Ferrari zoveel vertrouwen in Leclerc vandaan haalt. Of waren ze bang dat RBR/Mercedes hem zou kapen met als gevolg dat een knuppel van de reservebank gehaald moet worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |