abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_211488190
quote:
2s.gif Op vrijdag 1 december 2023 17:46 schreef Jane het volgende:

[..]
Mijn ervaring is dat je vrij veel koffie nodig hebt om je er doorheen te vechten. |:)

Serieus, ik bekijk de 'highlights' wel, mochten die ergens te zien zijn. Ik doe het mezelf niet meer aan. Zelfs niet voor Max. B-)

-aanvulling-
Mensen die dit seizoen al 'saai' vonden, zou ik aanraden er al helemaal niet aan te beginnen. Dat gala is echt next level saai. Alleen voor echte pro's.
Ik vond het twee jaar geleden heerlijk cringe.

Toto en Lewis die niet op komen dagen

Valtteri die heel handig zijn vlucht mist en Max die daardoor de interviews in z'n eentje moet doen

Al die kartjochies die Lewis Hamilton hun grote held noemen, recht in Max z'n gezicht

Max die een prijs moet uitreiken en niet weet wie de winnaar is

Lewis die uitgerekend dat jaar personality of the year wint

_O_ _O_
pi_211488217
quote:
9s.gif Op vrijdag 1 december 2023 18:05 schreef Gehrman het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Tijd voor Perez 2.0 om het spannender te maken :+
SOONY
pi_211492246
Past het hier? Of in Silly Season :D

https://www.gpfans.com/nl(...)aar-red-bull-racing/

@Whiskers2009 , Liam Lawson is een optie ;)

Saward: 'Optie in contract Ricciardo om begin 2024 te switchen naar Red Bull Racing'

quote:
[...]

Optie contract Ricciardo
Ook over de line-up van het team de gerenommeerde journalist [Joe Saward] iets te vertellen: "En alhoewel de line-up bestaat uit Yuki Tsunoda en Daniel Ricciardo, suggereren goed geïnformeerde bronnen dat er een optie in het contract van Ricciardo staat, waardoor hij na de eerste paar races van volgend jaar kan switchen naar Red Bull Racing, als Sergio Pérez zijn performance niet verbetert. Ik heb gehoord dat als dat gebeurt, het salaris van Daniel verdrievoudigd, en dat Liam Lawson wordt ingebracht om hem te vervangen."
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
pi_211492401
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 december 2023 23:59 schreef Sally het volgende:
Past het hier? Of in Silly Season :D

https://www.gpfans.com/nl(...)aar-red-bull-racing/

@:Whiskers2009 , Liam Lawson is een optie ;)

Saward: 'Optie in contract Ricciardo om begin 2024 te switchen naar Red Bull Racing'
[..]

wat stom van RB, beetje luisteren naar fans enzo, echt niet professioneel _O- _O- _O- _O-
pi_211493377
twitter

Spicy.
Hoe betrouwbaar is die RBR daily?
  zaterdag 2 december 2023 @ 09:13:18 #156
131800 Tarado
capô de fusca
pi_211493417
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 december 2023 09:05 schreef opgebaarde het volgende:
[ twitter ]

Spicy.
Ik had het elders ook wel gelezen dat er zorgen zijn om zijn inside information, al werd hij dan niet meteen beschuldigd van lekken van de budgetcap overtredingen.
  zaterdag 2 december 2023 @ 09:26:09 #157
131800 Tarado
capô de fusca
pi_211493488
Er was wel dit over dat vloer stangetje wat Mercedes al had voordat de TD erover bekend werd of iig te snel erna dus dat de andere teams hier wat vraagtekens bij hadden is wel logisch.

F1: Mercedes removes controversial floor ‘stay’
Posted by AR1 staff June 19, 2022
quote:
(GMM) Mercedes in Montreal removed an additional ‘stay’ on the floor of its struggling 2022 car following the suspicions of rival Formula 1 teams.

The rivals wondered how the uncompetitive reigning constructors’ world champions knew in advance about the new FIA technical directive on porpoising that opened the door for teams to add the additional support element.
https://www.autoracing1.c(...)oversial-floor-stay/
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 2 december 2023 @ 10:42:00 #158
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_211494022
quote:
[ twitter ]

Spicy.
de bron van RBR Daily staat gewoon in de 1e reactie, namelijk een artikel in een F1 magazine.
Nothing lasts forever but the certainty of change
pi_211494177
quote:
[ twitter ]

Spicy.
Dus toch wat we allemaal dachten
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
pi_211494528
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 december 2023 11:06 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
De F1 is gewoon verkocht aan de Arabieren. de F1 is origineel Europees, vandaar dat de voorzitters en de rest uit die landen komen. Toto is al langere tijd bezig van alles te manipuleren, toen met het hele drama met Masi al.
Briatore heeft toen een life ban gekregen, dat hoeft niet, maar Toto mag wel een jaartje pauze krijgen, als je alles bij elkaar optelt.
pi_211494760
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 december 2023 11:06 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
Nou er waren fokkers die ondanks alle berichten niet geloofde in de dubieuze rol van mevrouw Shaila Ann Roa. Ik zal de namen van de fokkers in een spoiler zetten

SPOILER: wall of shame
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zaterdag 2 december 2023 @ 12:48:28 #162
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_211495016
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 december 2023 10:42 schreef Tokus het volgende:

[..]
de bron van RBR Daily staat gewoon in de 1e reactie, namelijk een artikel in een F1 magazine.
Al is het natuurlijk de vraag hoe betrouwbaar dat magazine is. Af en toe heb ik het idee dat het gewoon een roddelblad is :)
No Dyson Barrier is going to stop me!
UI: FlippingCoin in ONZ / Ik bepaal hier welk dier jij bent
pi_211495313
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
  zaterdag 2 december 2023 @ 14:02:06 #164
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_211495572
quote:
Dat belooft een spannender silly season te worden volgend jaar dan dit jaar.

Ik zit trouwens eens naar die handtekeningen te kijken en Gasly heeft gewoon zijn driver number in z'n krabbel staan. :D
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
pi_211495593
quote:
2s.gif Op zaterdag 2 december 2023 14:02 schreef Jane het volgende:

[..]
Dat belooft een spannender silly season te worden volgend jaar dan dit jaar.

Ik zit trouwens eens naar die handtekeningen te kijken en Gasly heeft gewoon zijn driver number in z'n krabbel staan. :D
Was mij nog niet opgevallen :D
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
pi_211495663
twitter
pi_211497344
Mercedes-teambaas Toto Wolff in opspraak: ‘Dit is illegaal!

Het F1-seizoen is voorbij, maar Toto Wolff bevindt zich nog midden in een intense strijd met de andere teams. De teambazen van de concurrentie verdenken de Oostenrijker er namelijk van vertrouwelijke informatie te lekken naar Formula One Management (FOM) en Liberty Media - de eigenaar van de Formule 1. Op zijn beurt zou Toto Wolff weer info krijgen waarover hij eigenlijk niet hoort te beschikken, juist van FOM en Liberty Media. Dat stelt het gezaghebbende Business F1 Magazine.

Meer
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
  zaterdag 2 december 2023 @ 17:38:12 #168
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_211497392

Die Nederlandse tongval van VER doet hij mooi.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
pi_211497865
quote:
Perez, stroll, Ocon, Bottas, Zhou, magnussen, sergeant en Yuki, hadden voor mij eruit gekund en niet pas nu, maar voor sommige een jaar eerder.
presteren niet of laten nooit iets eens speciaals zien, dat ze er eens een paar races uitspringen.

[ Bericht 0% gewijzigd door THEFXR op 02-12-2023 19:11:54 ]
pi_211498230
quote:
Heeft Stroll een soort nul uren contract? :P
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
pi_211498609
zijn er al jaaroverzichten bekend? zo ja op welke kanalen/apps?
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 2 december 2023 @ 20:45:29 #173
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_211499351
Het F1 anthem kan gespeeld worden op het EK voetbal deze zomer :P

(Nederland en Oostenrijk zitten in dezelfde groep)

(ja ik weet het, voetbal :') )
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_211499456
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 december 2023 18:17 schreef THEFXR het volgende:

[..]
Perez, stroll, Ocon, Bottas, Zhou, magnussen, sergeant en Yuki, hadden voor mij eruit gekund en niet pas nu, maar voor sommige een jaar eerder.
presteren niet of laten nooit iets eens speciaals zien, dat ze er eens een paar races uitspringen.
Ja en dan worden ze op de grid de beste coureurs ter wereld genoemd. Iedereen mag wel weg, alleen Yuki heeft nog wel potentie zonder zijn fouten. Lawson heeft meer aanleg dan de rest van het lijstje.
Kevin, Alfa, Ocon en Logan mogen per direct weg. Perez bij een middelmatig team.
SOONY
pi_211499947
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 december 2023 21:01 schreef DKUp het volgende:

[..]
Ja en dan worden ze op de grid de beste coureurs ter wereld genoemd. Iedereen mag wel weg, alleen Yuki heeft nog wel potentie zonder zijn fouten. Lawson heeft meer aanleg dan de rest van het lijstje.
Kevin, Alfa, Ocon en Logan mogen per direct weg. Perez bij een middelmatig team.
Perez was toch P3 op de schade lijst, vanwege zijn vele crashes.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')