gezien de historie van georgie, zeer grote kans aanwezig.quote:Op woensdag 29 november 2023 08:34 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dat wil je waarschijnlijk zelf graag, we snappen het.
Waarom ze hem dan op die shortlist zetten begrijp ik ook niet, wel met hem eens trouwens, een onzin prijs.quote:Op woensdag 29 november 2023 12:27 schreef Rianne84 het volgende:
[ twitter ]
Als hij dit nou ook gewoon zegt in zijn speech
Stylish..quote:Op woensdag 29 november 2023 15:08 schreef schommelstoel het volgende:
[ afbeelding ]
Hegemonie Max Verstappen leidt tot twijfel bij Lewis Hamilton: ‘Heb ik het nog of is het weg?’
Formule 1-coureur Lewis Hamilton heeft de afgelopen seizoenen aan zichzelf getwijfeld. Dat zegt de 38-jarige Mercedes-coureur in interviews met onder meer de BBC over de afgelopen twee seizoenen waarin hij er niet in slaagde een grandprix-zege te boeken.
Lees meer.
Als hij nou net zo veel aandacht voor zijn wagen zou hebben als voor zijn kleding, dan kan het nog wel eens wat worden.quote:
Nog steeds honderden miljoenen, de budget cap omvat niet alle uitgaven van een team. De schattingen van experts zijn dat de top 3 rond de 450 miljoen dollar uitgaf voor de budget cap en dat dit nu tussen de 300 en 350 miljoen is.quote:Op dinsdag 28 november 2023 12:31 schreef beantherio het volgende:
[..]
Voor de budgetcap maakt het niet zoveel uit omdat die zit op de uitgaven en niet op de inkomsten. En gezien de eerdere budgetten van Ferrari (die soms meerdere honderden miljoenen bedroegen) zullen ze weinig moeite hebben om het geld op te brengen.
100% Verstappen, dat dan weer wel.quote:Op donderdag 30 november 2023 12:02 schreef Rianne84 het volgende:
[ twitter ]
Wikipedia mag wel een extra server aanschaffen met al deze leuke weetjes
Hongarije '94, een van de eerste races die ik zagquote:Op donderdag 30 november 2023 12:02 schreef Rianne84 het volgende:
[ twitter ]
Wikipedia mag wel een extra server aanschaffen met al deze leuke weetjes
Dat was ook de enige race dat hij daadwerkelijk op het podium stond. Die van Belgi kreeg hij na de diskwalificatie van Schumacher.quote:Op donderdag 30 november 2023 16:45 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Hongarije '94, een van de eerste races die ik zag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No Dyson Barrier is going to stop me!
UI: FlippingCoin in ONZ / Ik bepaal hier welk dier jij bent
Helpt natuurlijk vooral dat het podium ook hele seizoen beetje wisselde. Buiten #1 danquote:Op vrijdag 1 december 2023 11:12 schreef beantherio het volgende:
Iemand op Reddit heeft uitgerekend dat Max nog steeds kampioen was geworden als ie elke race een tijdstraf van 20 seconden had gekregen:
What if... Max Verstappen received time penalties by default after each of 22 Grand Prix races and 6 Sprints in season 2023? Alternative standings
Dit commentaarquote:Op vrijdag 1 december 2023 11:12 schreef beantherio het volgende:
Iemand op Reddit heeft uitgerekend dat Max nog steeds kampioen was geworden als ie elke race een tijdstraf van 20 seconden had gekregen:
What if... Max Verstappen received time penalties by default after each of 22 Grand Prix races and 6 Sprints in season 2023? Alternative standings
quote:Would still be over before the final weekend even starts. That’s crazy.
Deze is ook mooiquote:Op vrijdag 1 december 2023 11:12 schreef beantherio het volgende:
Hangt hoeveel abonnees terugkomen in februari. Verder deze discussie graag in Viaplay topicquote:Op vrijdag 1 december 2023 15:30 schreef TheFreshPrince het volgende:
Als ik zie hoe het bij Viaplay gaat, hoe groot is dan de kans dat we volgend seizoen weer Olav, Rob, Robert, Rob, Tom en Jack als presentatoren / commentatoren hebben?
[poll=6421]
Tnx, ik ga nu alvast maar koffie zetten. Misschien is m'n voorraad tzt groot genoeg om de avond door te komen.quote:
In Nederland is Viaplay blijkbaar nog wel winstgevend. Als dat zo is dan lijkt de kans me op de korte termijn niet groot.quote:Op vrijdag 1 december 2023 15:30 schreef TheFreshPrince het volgende:
Als ik zie hoe het bij Viaplay gaat, hoe groot is dan de kans dat we volgend seizoen weer Olav, Rob, Robert, Rob, Tom en Jack als presentatoren / commentatoren hebben?
[poll=6421]
omdat jijquote:
Het is pas op 8 decemberquote:Op vrijdag 1 december 2023 15:56 schreef Jane het volgende:
[..]
Tnx, ik ga nu alvast maar koffie zetten. Misschien is m'n voorraad tzt groot genoeg om de avond door te komen.
Mijn ervaring is dat je vrij veel koffie nodig hebt om je er doorheen te vechten.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |