En die zijn sinds 20 jaar geleden exponentieel gestegen, en die invloed dus ook.quote:Op dinsdag 21 november 2023 16:55 schreef koemleit het volgende:
[..]
wtf er zitten hoofdoekmeisjes in reclames boehoehoe.
Als je je daaraan stoort heb je wel een probleem ja.
Ik dacht dat je bang was dat de Sharia hier zou worden ingevoerd, en die angst probeerde ik je uit het hoofd te praten.
Maar als je bang bent voor hoofddoekjes en burgemeesters die Moslim zijn dan is je angst wel terecht ja.
Als je het erg vind dat er een politieke partij is die waarde hecht aan de islam, ja, dan heb je een probleem.
Hier kan ik inderdaad niet tegen argumenteren, je hebt gelijk er wonen moslims in Nederland die andere gebruiken hebben als jij.
wat is er dan precies erger als het ergste nu is dat er hoofdoekjes in reclames zitten en er burgemeesters zijn die moslim zijn?quote:Op dinsdag 21 november 2023 16:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En die zijn sinds 20 jaar geleden exponentieel gestegen, en die invloed dus ook.
En zie het gedram van die hoofddoekjes om onderdeel te worden van een UNIFORM bij de politie.
En dat was 20 jaar geleden allemaal nog niet aan de orde, hoe zal het in nog eens 20 jaar zijn?
Precies, nog erger, dus je rants zijn fout.
Waar zou men dat aan kunnen merken?quote:Op dinsdag 21 november 2023 16:26 schreef HeatWave het volgende:
Maar vooral doen alsof de invloed van de islam niet dagelijks groter aan het worden is, overal....
Benieuwd naar de daadwerkelijke uitslag. Als de PVV echt zoveel zetels haalt en vervolgens alsnog niet meegenomen wordt in de onderhandelingen zal dat niet positief gaan bijdragen aan de polarisatie in het land.quote:Op dinsdag 21 november 2023 16:24 schreef Gia het volgende:
https://eenvandaag.avrotr(...)eiling-nsc-zakt-weg/
Gaat spannend worden, morgen.
Oproepen tot genocide op de Dam met zijn tienduizenden om 1 klein voorbeeld te noemen.quote:Op dinsdag 21 november 2023 17:01 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Waar zou men dat aan kunnen merken?
En heeft die genocide plaatsgevonden, of die vermeende oproep daartoe tractie gekregen? Nee? Nou, dan valt het allicht mee met die invloed.quote:Op dinsdag 21 november 2023 17:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oproepen tot genocide op de Dam met zijn tienduizenden om 1 klein voorbeeld te noemen..
Oh, dus je mag weer gewoon met je hakenkruis over straat?quote:Op dinsdag 21 november 2023 17:05 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
En heeft die genocide plaatsgevonden, of die vermeende oproep daartoe tractie gekregen? Nee? Nou, dan valt het allicht mee met die invloed.
Weet je nog de peiling laatst die peilde hoe kiezers van 18 tm 35 stemmen? 10% van HEEL NL van die groep stemt voor Denk. Geeft te denken toch?quote:Op dinsdag 21 november 2023 16:22 schreef koemleit het volgende:
[..]
Ik stel toch nergens dat we een Islamitisch regiem moeten nastreven?
Jij stelt dat ze de boel hier komen overnemen.
Gaat nog niet van harte dan.
de islam is hier niet de baas en wordt hier niet de baas..
DENK staat op fucking 4 zetels in de peilingen.
maar vooral doen alsof de Islam de baas wordt hier.
Doe vooral wat je niet laten kan.quote:Op dinsdag 21 november 2023 17:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oh, dus je mag weer gewoon met je hakenkruis over straat?
ja de groeten er is niemand die hier stelt dat je de sharia moet invoeren.quote:Op dinsdag 21 november 2023 17:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat dan de islam de baas is, teringjantje, moet ik wijzen naar Afganistan, Iran, Iraq etc om duidelijk te maken hoe enorm ongewenst dat zou zijn? Of onthoofd je zelf graag een 15 jarige omdat ie naar muziek heeft geluisterd.
NOG!quote:Op dinsdag 21 november 2023 17:07 schreef koemleit het volgende:
[..]
ja de groeten er is niemand die hier stelt dat je de sharia moet invoeren.
ik heb zelfs al gezegd dat dat juist niet is wat ik bedoel.
maar blijf lekker de doelpalen verzetten als de echte argumenten op zijn.
nou! 10%.quote:Op dinsdag 21 november 2023 17:06 schreef wpor het volgende:
[..]
Weet je nog de peiling laatst die peilde hoe kiezers van 18 tm 35 stemmen? 10% van HEEL NL van die groep stemt voor Denk. Geeft te denken toch?
quote:Op dinsdag 21 november 2023 17:05 schreef Vallon het volgende:
Dit zijn van die foto's die iemand nog lang zal volgen......
[ afbeelding ]
bron: nu.nl
ah we zijn weer terug bij "het is 5 voor 12 jongens!!!!!".quote:Op dinsdag 21 november 2023 17:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
NOG!
Dat is het woord dat er bij jou niet in blijkt te gaan, het is nu al zoveel erger dan de door jou aangehaalde 20 jaar geleden.
En er zijn er zat die dat willen, maar die hoor je nog niet, omdat ze NOG in de minderheid zijn. Kijk even naar de buren in het Vk waar hele wijken al Shariapolitie hebben.
Of je bent naief, dat mag, of je bent voor islamisering en dus kwaadaardig.
ja, want je blijft beweren dat er in die 20 jaar helemaal niets is veranderd, er niet meer invloed is etc. Dat is of naief of gelogen, meer smaken zijn er niet.quote:Op dinsdag 21 november 2023 17:10 schreef koemleit het volgende:
[..]
ah we zijn weer terug bij "het is 5 voor 12 jongens!!!!!".
doe even linkjes van die shariapolitie?
Vervelend hè, democratie?quote:Op dinsdag 21 november 2023 16:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Omdat Amsterdam is overlopen door linkse communicatiekutjes en sojaknagende veganhipsters natuurlijk, niet opgelet hoe mijn stad van binnenuit kapot is gemaakt natuurlijk. .
GL is hier heel groot en dat neem ik elke stemmer erop nog dagelijks kwalijk.
Nou ja, zoals altijd, als de uitkomst je niet bevalt is het gewoon kut natuurlijk. Ik roep nergens op tot afschaffen van de democratie hoorquote:
Amsterdam is toch al decennia een "linkse" stad? Dat kan nauwelijks nieuws zijn voor je..quote:Op dinsdag 21 november 2023 17:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou ja, zoals altijd, als de uitkomst je niet bevalt is het gewoon kut natuurlijk. Ik roep nergens op tot afschaffen van de democratie hoor.
Maar dat was gewoon een antwoord op de vraag waarom PVV hier niet zo groot is, that's all.
Het ligt natuurlijk ook wel aan in welke omgeving je zit. Ik zie in het dagelijks leven nauwelijks moslims, maar ik doe wel eens boodschappen in een bepaalde wijk in een stad hier in de buurt, en ik kan me voorstellen dat als je daar dagelijks tussen zit, je echt het idee hebt dat Nederland overspoeld wordt door mensen met een moslim-achtergrond.quote:Op dinsdag 21 november 2023 17:10 schreef koemleit het volgende:
[..]
ah we zijn weer terug bij "het is 5 voor 12 jongens!!!!!".
doe even linkjes van die shariapolitie?
edit- Ik ben overigens niet gelovig, en wmb moet kerk en staat en ook onderwijs strikt gescheiden worden.
Moet er ook worden toegezien hoe mensen in bv Moskëen worden geïndoctrineerd, maar de angst wordt echt schromelijk overdreven. Maar als jij zegt "er zitten nu hoofddoeken in reclames en het wordt nog erger" dan zijn we uitgepraat. Want ik weet niet wat ik daar mee moet eerlijk gezegd.
Is het ook niet, maar het was altijd letterlijk tolerant en niet de schijntoleratie, diversiteit van meningen is allang dood.quote:Op dinsdag 21 november 2023 17:16 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Amsterdam is toch al decennia een "linkse" stad? Dat kan nauwelijks nieuws zijn voor je..
Tja, het onderwerp maar uit de weg gaan omdat het confronterend is of steeds iets meer die kant opschuiven om de extremisten maar de wind uit de zeilen te nemen (en ondertussen meer met ze op te koersen) is ook best gênant en weerzinwekkend…quote:Op dinsdag 21 november 2023 14:46 schreef Frozen-assassin het volgende:
Een groep wegzetten als nazi's, maar dan leuk verpakt onder bruinhemden, is gewoon genant. Boeiend of het links of rechts is. Weerzinwekkend.
Ja, en dat geeft dus aan dat de gemiddelde Amsterdammer het allemaal wel mee vind vallen. Misschien wonen al die moslims daarom wel daarquote:Op dinsdag 21 november 2023 17:16 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Amsterdam is toch al decennia een "linkse" stad? Dat kan nauwelijks nieuws zijn voor je..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |