hoezo denk je angstaanjagend?quote:Op dinsdag 21 november 2023 19:21 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
De kans dat Geert de grootste wordt lijkt me iets angstaanjagender.
Dat zou ik vooral vervelend vinden omdat het in de regering toch helemaal niets wordt. Dus verspilling van zetels.quote:Op dinsdag 21 november 2023 19:21 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
De kans dat Geert de grootste wordt lijkt me iets angstaanjagender.
Ik denk dat dat wel meevalt hoor? Bedoel hij heeft best sterke mening, maar een ongeleid projectiel is ie nu ook weer niet (in mijn ogen trouwens)quote:Op dinsdag 21 november 2023 19:22 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Trump-taferelen in de polder.
Klaver is op de achtergrond gebleven om Timmermans het leven niet moeilijk te maken, dat was zijn keuze. Zelfde geld voor de PvdA's voormalig leider.quote:Op dinsdag 21 november 2023 19:21 schreef deedeetee het volgende:
Waar is Jesse Klaver gebleven ? Ik hoor erg veel over en van Timmermans. Komt dat omdat die de meeste praatjes heeft en dolgraag zichzelf op de voorgrond plaatst ? Hij heeft natuurlijk wél het postuur om Klaver aan de kant te duwen.
De man die 2 jaar geleden nog een minister beschuldigde hem dood te willen laten maken puur omdat haar ouders Turks zijn, dat is behoorlijk Trump achtig.quote:Op dinsdag 21 november 2023 19:23 schreef kree het volgende:
[..]
Ik denk dat dat wel meevalt hoor? Bedoel hij heeft best sterke mening, maar een ongeleid projectiel is ie nu ook weer niet (in mijn ogen trouwens)
Het is vooral triest dat zo veel mensen op een partij stemmen die de grondbeginselen van onze rechtsstaat continu tart. Mensen hebben vaak geen flauw idee wat er met Nederland gebeurt als hij zijn verkiezingsprogramma uit zou kunnen voeren.quote:Op dinsdag 21 november 2023 19:22 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Dat zou ik vooral vervelend vinden omdat het in de regering toch helemaal niets wordt.
Interessanter is waarom zoveel mensen daarop stemmen.quote:Op dinsdag 21 november 2023 19:25 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Het is vooral triest dat zo veel mensen op een partij stemmen die de grondbeginselen van onze rechtsstaat continu tart. Mensen hebben vaak geen flauw idee wat er met Nederland gebeurt als hij zijn verkiezingsprogramma uit zou kunnen voeren.
Dat wordt een zooitje, dan heeft hij vast binnen de kortste keren ruzie en gerel met jan en alleman.quote:Op dinsdag 21 november 2023 19:23 schreef kree het volgende:
[..]
Ik denk dat dat wel meevalt hoor? Bedoel hij heeft best sterke mening, maar een ongeleid projectiel is ie nu ook weer niet (in mijn ogen trouwens)
Heh, dan zijn we om te beginnen uit de EUquote:Op dinsdag 21 november 2023 19:25 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Het is vooral triest dat zo veel mensen op een partij stemmen die de grondbeginselen van onze rechtsstaat continu tart. Mensen hebben vaak geen flauw idee wat er met Nederland gebeurt als hij zijn verkiezingsprogramma uit zou kunnen voeren.
Weet ff niet meer waar dat over ging? of gemist ofzo.quote:Op dinsdag 21 november 2023 19:24 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
De man die 2 jaar geleden nog een minister beschuldigde hem dood te willen laten maken puur omdat haar ouders Turks zijn, dat is behoorlijk Trump achtig.
https://www.linda.nl/nieu(...)-tweet-over-afkomst/quote:Op dinsdag 21 november 2023 19:27 schreef kree het volgende:
[..]
Weet ff niet meer waar dat over ging? of gemist ofzo.
Nouja ik weet het niet? Een zooitje is het sowieso al.quote:Op dinsdag 21 november 2023 19:27 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Dat wordt een zooitje, dan heeft hij vast binnen de kortste keren ruzie en gerel met jan en alleman.
Maar we gaan het zien. Of er moeten een paar verstandige personen om hem heen worden gezet.
Nee, dat zie je verkeerd, Yesilgoz wil alleen maar vooruit kijken en niet achterom, dat is iets andersquote:Op dinsdag 21 november 2023 19:28 schreef kree het volgende:
En de VVD dan die de hele boel bij elkaar gelogen heeft jaren achter elkaar en vergeetachtig vooral daarin?
Na sturen we vrouwtje naar voren, van sta aan u zijde. Dikke lul ermee.
Ik trap er niet in.
Useful idiots komen doorgaans niet met goed onderbouwde en met bronnen gelardeerde argumenten om hun opinie te ventileren.quote:Op dinsdag 21 november 2023 19:28 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Eerder dacht ik inderdaad dat je een buitenlanderhater was. Maar dat had ik inderdaad fout. Je bent meer een useful idiot die in rechtspopulistische propaganda trapt en die verspreid.
nee joh, dat is toch een onwijs tactische keus van die hele partij?quote:Op dinsdag 21 november 2023 19:30 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Nee, dat zie je verkeerd, Yesilgoz wil alleen maar vooruit kijken en niet achterom, dat is iets andersHet is een variatie op Rutte's "Geen actieve herinnering", zeg maar.
Dat gebeurd wel, of niet. Die drie mensen die jij ervan weet te overtuigen om anders te stemmen (als ze dat al doen, en niet alleen maar zeggen dat ze van gedachten zijn veranderd) gaan echt het verschil niet maken. GL komt sowieso wel in het kabinet, dat mag wel duidelijk zijn. Zowel de VVD als NSC zullen eerder met GL samen willen werken dan een PVV.quote:Op dinsdag 21 november 2023 19:20 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Toch de angst dat Frans de grootste wordt denk ik.
Nee ook niet, maar voor mij is de PVV geen goed alternatief.quote:Op dinsdag 21 november 2023 19:28 schreef kree het volgende:
En de VVD dan die de hele boel bij elkaar gelogen heeft jaren achter elkaar en vergeetachtig vooral daarin?
Na sturen we vrouwtje naar voren, van sta aan u zijde. Dikke lul ermee.
Ik trap er niet in.
Ik heb met geen van beiden iets en ik geloof niet dat Yesilgoz erg geloofwaardig is met haar verhaal, natuurlijk wil ze niet achterom kijken en uitleggen waarom de VVD het 13 jaar lang niet waar kan maken maar nu ineens wel.quote:Op dinsdag 21 november 2023 19:31 schreef kree het volgende:
[..]
nee joh, dat is toch een onwijs tactische keus van die hele partij?
Niks ten nadele van haar hoor want geloof haar wel nog opzich. Alleen de hele partij erachter wat minder.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |