Maakt geen donder uit.quote:Op dinsdag 21 november 2023 21:29 schreef MissButterflyy het volgende:
Er is een islamitic jihad en dan Hamas? Of zijn die hetzelfde?
Ben benieuwd hoeveel er nog in leven zijn. Bizar dat dit het resultaat is na 46 dagenquote:Op dinsdag 21 november 2023 21:25 schreef MissButterflyy het volgende:
De gijzelaars zullen in groepjes vrij worden gelaten. Gijzelaars die niet zullen worden vrijgelaten, worden bezocht door het rode kruis.
Aldus nu.NL.
Ik denk ook dat bij menigeen, terreur werkt. Zowel dat uitoefenen als dat - in agnst voor - ondergaan.quote:Op dinsdag 21 november 2023 20:46 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Ik denk dat we gerust kunnen stellen dat terreur helaas ook werkt in dit geval. De Palestijnse terroristen zijn al jaren bezig met hetzelfde lugubere spelletje: sadistisch terrorisme en de jonge generatie indoctrineren met hun zieke gedachtegoed. En een steeds groter deel van de wereld kiest ook nog doodleuk hun kant.
Schoorvoetend werd weliswaar door een deel 7 oktober afgekeurd, mede omdat men voelde dat dit helaas moreel verwacht werd, maar nog dezelfde dag werd het terreur ook volop gevierd op verscheidene plekken wat werd toegestaan door de overheden. Nadien sloeg al snel de stemming om 'Ja, maar Isral ...'.
Variaties op hetzelfde thema met dezelfde gevolgen.quote:
Benieuwd hoe men het onmogelijke gaat inkleden, laat staan rechtvaardigen.quote:bron: cnn.com 21nov23 21u17
Israeli Prime Minister Benjamin Netanyahu urged the full cabinet to back a deal to exchange Palestinian prisoners for Israelis held hostage in Gaza, saying that the security forces support the deal and that the war on Hamas would continue.
“Before us tonight is a difficult decision, but it is the right decision: all the security forces support it, fully,” Netanyahu said in a video statement at the beginning of the meeting.
“They understood that the war effort would not only not hurt, but the opposite: this would allow the IDF [Israel Defense Forces] to prepare for the continuation of the fighting. And I would like to make it clear here again: the war continues, the war will continue until we achieve all of our goals: to eliminate Hamas, to return all our hostages, to ensure that the day after Hamas, Gaza will no longer be a threat to Israel, there will be no element in it that supports terrorism, that educates its children to terror , and who threaten the State of Israel,” Netanyahu said.
Zijn ze niet. Ze kunnen gewoon schijt hebben aan alles. Die kunnen vrouwen aan stukken hakken terwijl ze verkracht worden. Baby's levend verbranden. Het maakt niets uit. Want je kunt ze niets maken, want ze doen niet aan de ergste zonde die er is: Hypocriet zijn. Men vindt dat, en zelf alleen de schijn van hypocrisie, namelijk veel en veel erger. Zolang Hamas maar blijft roepen dat ze elke jood zullen afslachten is er niets aan de hand.quote:Op dinsdag 21 november 2023 22:21 schreef Vallon het volgende:
Ik geef toe dat hamas veel betere strategen zijn
Kan je zo'n blastdoor niet binnen een paar tellen kapotschieten met een paar atgms? Hij praat alsof het een enorme prestatie is? 🤔quote:Op dinsdag 21 november 2023 21:05 schreef Ulx het volgende:
[ twitter ]
Remember the blast door at the end of the 55m tunnel, at the bottom of the 10m tunnel shaft inside the Shifa Hospital complex?
We breached it. We're in.
Als ik Isral was en ik had een boel palestijnse gevangenen die ik het liefste zou executeren, maar dat niet kon…dat ik die dan zou ruilen en daarna met de voortzetting van de oorlog nog wel op zou sporen en dan niet gevangen nemen.quote:Op dinsdag 21 november 2023 22:21 schreef Vallon het volgende:
[..]
Benieuwd hoe men het onmogelijke gaat inkleden, laat staan rechtvaardigen.
Ik vrees dat hamas het zo gaat presenteren dat wat er ook fout kan (en imo zal) gaan, dan de schuld wordt van Isral. Ik geef toe dat hamas veel betere strategen zijn (omdat ze weten hoe men in een democratie in vrijheid denkt en opnieuw aantonen dat een democraat zich geen raad weet met manipulerende onderdrukking).
Als je het risico wil nemen dat de boel ontploft kan dat uiteraard.quote:Op dinsdag 21 november 2023 22:59 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Kan je zo'n blastdoor niet binnen een paar tellen kapotschieten met een paar atgms? Hij praat alsof het een enorme prestatie is? 🤔
Ook die aanpak, al is dat ingewikkeld om te beoordelen, is pure tactiek.quote:Op dinsdag 21 november 2023 22:48 schreef Ulx het volgende:
[..]
Zijn ze niet. Ze kunnen gewoon schijt hebben aan alles. Die kunnen vrouwen aan stukken hakken terwijl ze verkracht worden. Baby's levend verbranden. Het maakt niets uit. Want je kunt ze niets maken, want ze doen niet aan de ergste zonde die er is: Hypocriet zijn. Men vindt dat, en zelf alleen de schijn van hypocrisie, namelijk veel en veel erger. Zolang Hamas maar blijft roepen dat ze elke jood zullen afslachten is er niets aan de hand.
Je vergeet borsten van jonge vrouwen afsnijden en er lachend mee spelen voor hun gezicht.quote:Op dinsdag 21 november 2023 22:48 schreef Ulx het volgende:
[..]
Zijn ze niet. Ze kunnen gewoon schijt hebben aan alles. Die kunnen vrouwen aan stukken hakken terwijl ze verkracht worden. Baby's levend verbranden. Het maakt niets uit. Want je kunt ze niets maken, want ze doen niet aan de ergste zonde die er is: Hypocriet zijn. Men vindt dat, en zelf alleen de schijn van hypocrisie, namelijk veel en veel erger. Zolang Hamas maar blijft roepen dat ze elke jood zullen afslachten is er niets aan de hand.
Jawel. Dat zeggen ze letterlijk.quote:Op dinsdag 21 november 2023 23:10 schreef Vallon het volgende:
Onthou hier dat hamas niet het doel heeft te doen wat je schrijft
Jepquote:Op dinsdag 21 november 2023 23:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je vergeet borsten van jonge vrouwen afsnijden en er lachend mee spelen voor hun gezicht.
Bunkers onder ziekenhuizen zijn er wel vaker. Dat zal ook de reden zijn dat Israel wel wist van het bestaan.quote:
Voor mij nieuw en ook nergens gelezen tot nu toe dus ik neem aan ook voor een heleboel journalisten wat reden was voor media-outlets om voorzichtig te zijn met de berichtgeving die door Israeliers naar buiten werd gebracht. In de VS werd er steeds in rapportages bij gezegd dat de aanwezigheid van een hoofdkwartier van Hamas onder dat ziekenhuis nog niet (onafhankelijk) bevestigd kon worden door hun eigen journalisten omdat die niet werden toegelaten.quote:Op woensdag 22 november 2023 02:11 schreef Ulx het volgende:
[..]
Bunkers onder ziekenhuizen zijn er wel vaker. Dat zal ook de reden zijn dat Israel wel wist van het bestaan.
Maar wat moet dit nu precies aantonen?
Nou ja tja, alhoewel er minder gericht wordt op volkerenmoord is het doel eigenlijk wel om het Palestijnse volk en in het bijzonder de Gazanen uit te wissen als zijnde een volk.quote:Op dinsdag 21 november 2023 17:41 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Er zijn geen zogenaamde "expert" nodig om te vertellen wat genocide is. Daar is een hele duidelijke definitie van en wat er momenteel in Gaza gebeurd valt daar gewoon niet mee te rijmen. En dat wijzigt niet ineens als activistische academici die term nu proberen op te trekken en verdraaien.
Geen idee, maar je ziet ze overal hier in New York. Op bijna elke hoek staat er wel een. Ruikt wel lekker.quote:Op woensdag 22 november 2023 02:26 schreef Kijkertje het volgende:
Wat bezielt dit soort mensen:
[ twitter ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |