Allebei wel optimistischquote:Op maandag 20 november 2023 19:51 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Eens, die vind ik op zich wel bij elkaar passen.
Nou nou nouquote:
Ik trek dit echt slecht. En ik kijk eigenlijk altijd met plezierquote:
Ik heb behoefte aan twee nieuwe datesquote:Op maandag 20 november 2023 19:54 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik trek dit echt slecht. En ik kijk eigenlijk altijd met plezier
Oh dat zou ik nooit lezen in ' staat je goed'.quote:Op maandag 20 november 2023 19:54 schreef Pisces29 het volgende:
Hij staat je goed
Lees: ik vind het niks maar het staat je
Ze vraagt of hij haar outfit mooi vindt (oid)quote:Op maandag 20 november 2023 19:55 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Oh dat zou ik nooit lezen in ' staat je goed'.
Het was ook deels een note to self.quote:Op maandag 20 november 2023 19:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ze vraagt of hij haar outfit mooi vindt (oid)
Het staat je goed is geen antwoord op die vraag, maar misschien ligt dat aan mij.
Hoe poepen dikke mensen? Hoe komen ze om die reet heen? Schijten ze dan niet over hun eigen billen heen? Of splijten ze die uit elkaar met hun handen om te voorkomen dat de fecaliën over de gehele bilzijden heen druipen?quote:Op maandag 20 november 2023 19:57 schreef DKUp het volgende:
Ik verwachtte haais, ik kreeg iets anders
Eensquote:Op maandag 20 november 2023 19:58 schreef Pisces29 het volgende:
Als ze afvalt ziet ze eruit als 19
Doodzonde dit
Pikkepijpertquote:Op maandag 20 november 2023 19:59 schreef Rickocum het volgende:
[..]
Hoe poepen dikke mensen? Hoe komen ze om die reet heen? Schijten ze dan niet over hun eigen billen heen? Of splijten ze die uit elkaar met hun handen om te voorkomen dat de fecaliën over de gehele bilzijden heen druipen?
Vegen naar de Perineum toequote:Op maandag 20 november 2023 19:59 schreef Rickocum het volgende:
[..]
Hoe poepen dikke mensen? Hoe komen ze om die reet heen? Schijten ze dan niet over hun eigen billen heen? Of splijten ze die uit elkaar met hun handen om te voorkomen dat de fecaliën over de gehele bilzijden heen druipen?
Ik verwacht nog een piano momentjequote:Op maandag 20 november 2023 20:00 schreef MizzezAmy het volgende:
Zou ze zo dik zijn vanwege een ziekte?
Gepest uiteraardquote:Op maandag 20 november 2023 20:00 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Ik verwacht nog een piano momentje
Ja, ik ook wel. Schildklierproblemen ofzo.quote:Op maandag 20 november 2023 20:00 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Ik verwacht nog een piano momentje
Dat dragen ze niet maar stralen ze wel in alles uit. Het burgerlijke leventje.quote:Op maandag 20 november 2023 20:03 schreef DKUp het volgende:
[..]
Van die verschrikkelijke jassen en wandelschoenen
Die echte Bossche bol wil ik dan wel weer.quote:
Voorlangs verder dan achterlangs. Lijkt mij tenminstequote:Op maandag 20 november 2023 20:03 schreef Rickocum het volgende:
[..]
Met zulke vadsige armen en dijbenen kom je toch nooit meer bij je anus in de buurt?
Lekker hèquote:Op maandag 20 november 2023 20:04 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die echte Bossche bol wil ik dan wel weer.
Ik heb die echte nog niet gegeten.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |