Hoe poepen dikke mensen? Hoe komen ze om die reet heen? Schijten ze dan niet over hun eigen billen heen? Of splijten ze die uit elkaar met hun handen om te voorkomen dat de fecaliën over de gehele bilzijden heen druipen?quote:Op maandag 20 november 2023 19:57 schreef DKUp het volgende:
Ik verwachtte haais, ik kreeg iets anders
Eensquote:Op maandag 20 november 2023 19:58 schreef Pisces29 het volgende:
Als ze afvalt ziet ze eruit als 19
Doodzonde dit
Pikkepijpertquote:Op maandag 20 november 2023 19:59 schreef Rickocum het volgende:
[..]
Hoe poepen dikke mensen? Hoe komen ze om die reet heen? Schijten ze dan niet over hun eigen billen heen? Of splijten ze die uit elkaar met hun handen om te voorkomen dat de fecaliën over de gehele bilzijden heen druipen?
Vegen naar de Perineum toequote:Op maandag 20 november 2023 19:59 schreef Rickocum het volgende:
[..]
Hoe poepen dikke mensen? Hoe komen ze om die reet heen? Schijten ze dan niet over hun eigen billen heen? Of splijten ze die uit elkaar met hun handen om te voorkomen dat de fecaliën over de gehele bilzijden heen druipen?
Ik verwacht nog een piano momentjequote:Op maandag 20 november 2023 20:00 schreef MizzezAmy het volgende:
Zou ze zo dik zijn vanwege een ziekte?
Gepest uiteraardquote:Op maandag 20 november 2023 20:00 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Ik verwacht nog een piano momentje
Ja, ik ook wel. Schildklierproblemen ofzo.quote:Op maandag 20 november 2023 20:00 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Ik verwacht nog een piano momentje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |