Wijven haarquote:Op maandag 20 november 2023 19:44 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Zij lijkt me best leuk. na twee seconden, zijn kapsel stoort me mateloos.
Zelfs mensen met een wittere huid en zwart haar noemen zichzelf dan getint, mens met kleur of black.quote:Op maandag 20 november 2023 19:42 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Als ik niet kijk en lees "donkere meid" denk ik aan iemand met een donkere huidskleur. Maar goed.
Ik denk dat latina prima de lading dekt, eventueel aangevuld met 'donkerharige". Bedankt voor implementeren van dit stukje duidingsbeleid.quote:Op maandag 20 november 2023 19:44 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zelfs mensen met een wittere huid en zwart haar noemen zichzelf dan getint, mens met kleur of black.
Welke titel zal ik voor je noteren? Exotische verrassing?
Saltootje dr bij, ja toch.quote:Op maandag 20 november 2023 19:45 schreef DKUp het volgende:
[..]
Beetje rennen met strakke broekjes en overhemden
Zwitsers-Engels is ook zo leuk.quote:
Bas Smits-smile op je harses gebeiteldquote:Op maandag 20 november 2023 19:47 schreef DKUp het volgende:
[..]
Beetje free runnen
Rennen op het strand
Springen in het zwembad
En die nicht van hem oogt net zo onnozelquote:
Die blonde jongen is toch te slim voor deze Mallorca meid?quote:Op maandag 20 november 2023 19:48 schreef DKUp het volgende:
Deze twee hebben het misschien leuker met elkaar
Ja en een vriendelijke gast ook wel.quote:Op maandag 20 november 2023 19:49 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die blonde jongen is toch te slim voor deze Mallorca meid?
Eens, die vind ik op zich wel bij elkaar passen.quote:Op maandag 20 november 2023 19:50 schreef Pisces29 het volgende:
Zwitserland date oogt wel passend
Maar ja, dit roep ik continu
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |