quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
First Dates is elke doordeweekse dag te zien op NPO 3 om 19.30 uur.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ingeburgerd in Noord hollandquote:
quote:
Leuke, blije frau tochquote:
@3rr0r straft meteenquote:Op maandag 20 november 2023 19:37 schreef 3rr0r het volgende:
Zelf had ze een buikje meen ik gezien te hebben
Doorsnee niet knappe donkere meid waar jij dan ja op zegtquote:Op maandag 20 november 2023 19:40 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik zit in het openluchtmuseum, maar ben benieuwd.
Nog spijtquote:Op maandag 20 november 2023 19:40 schreef DKUp het volgende:
Sposjoohl
Festivals
Concerten
TheWeeknd ABELGOD
JALOERS
"Donker"quote:Op maandag 20 november 2023 19:40 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Doorsnee niet knappe donkere meid waar jij dan ja op zegt
Prima. Blonde prinses uit de Dominicaanse republiek.quote:
Dit inddquote:Op maandag 20 november 2023 19:41 schreef NoCigar het volgende:
LIJKT TOTAAL NIET OP GARNAAL, GARNAAL..
Als ik niet kijk en lees "donkere meid" denk ik aan iemand met een donkere huidskleur. Maar goed.quote:Op maandag 20 november 2023 19:41 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Prima. Blonde prinses uit de Dominicaanse republiek.
Cora met diamond painting en action tegelsquote:
Wijven haarquote:Op maandag 20 november 2023 19:44 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Zij lijkt me best leuk. na twee seconden, zijn kapsel stoort me mateloos.
Zelfs mensen met een wittere huid en zwart haar noemen zichzelf dan getint, mens met kleur of black.quote:Op maandag 20 november 2023 19:42 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Als ik niet kijk en lees "donkere meid" denk ik aan iemand met een donkere huidskleur. Maar goed.
Ik denk dat latina prima de lading dekt, eventueel aangevuld met 'donkerharige". Bedankt voor implementeren van dit stukje duidingsbeleid.quote:Op maandag 20 november 2023 19:44 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zelfs mensen met een wittere huid en zwart haar noemen zichzelf dan getint, mens met kleur of black.
Welke titel zal ik voor je noteren? Exotische verrassing?
Saltootje dr bij, ja toch.quote:Op maandag 20 november 2023 19:45 schreef DKUp het volgende:
[..]
Beetje rennen met strakke broekjes en overhemden
Zwitsers-Engels is ook zo leuk.quote:
Bas Smits-smile op je harses gebeiteldquote:Op maandag 20 november 2023 19:47 schreef DKUp het volgende:
[..]
Beetje free runnen
Rennen op het strand
Springen in het zwembad
En die nicht van hem oogt net zo onnozelquote:
Die blonde jongen is toch te slim voor deze Mallorca meid?quote:Op maandag 20 november 2023 19:48 schreef DKUp het volgende:
Deze twee hebben het misschien leuker met elkaar
Ja en een vriendelijke gast ook wel.quote:Op maandag 20 november 2023 19:49 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die blonde jongen is toch te slim voor deze Mallorca meid?
Eens, die vind ik op zich wel bij elkaar passen.quote:Op maandag 20 november 2023 19:50 schreef Pisces29 het volgende:
Zwitserland date oogt wel passend
Maar ja, dit roep ik continu
Allebei wel optimistischquote:Op maandag 20 november 2023 19:51 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Eens, die vind ik op zich wel bij elkaar passen.
Nou nou nouquote:
Ik trek dit echt slecht. En ik kijk eigenlijk altijd met plezierquote:
Ik heb behoefte aan twee nieuwe datesquote:Op maandag 20 november 2023 19:54 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik trek dit echt slecht. En ik kijk eigenlijk altijd met plezier
Oh dat zou ik nooit lezen in ' staat je goed'.quote:Op maandag 20 november 2023 19:54 schreef Pisces29 het volgende:
Hij staat je goed
Lees: ik vind het niks maar het staat je
Ze vraagt of hij haar outfit mooi vindt (oid)quote:Op maandag 20 november 2023 19:55 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Oh dat zou ik nooit lezen in ' staat je goed'.
Het was ook deels een note to self.quote:Op maandag 20 november 2023 19:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ze vraagt of hij haar outfit mooi vindt (oid)
Het staat je goed is geen antwoord op die vraag, maar misschien ligt dat aan mij.
Hoe poepen dikke mensen? Hoe komen ze om die reet heen? Schijten ze dan niet over hun eigen billen heen? Of splijten ze die uit elkaar met hun handen om te voorkomen dat de fecaliën over de gehele bilzijden heen druipen?quote:Op maandag 20 november 2023 19:57 schreef DKUp het volgende:
Ik verwachtte haais, ik kreeg iets anders
Eensquote:Op maandag 20 november 2023 19:58 schreef Pisces29 het volgende:
Als ze afvalt ziet ze eruit als 19
Doodzonde dit
Pikkepijpertquote:Op maandag 20 november 2023 19:59 schreef Rickocum het volgende:
[..]
Hoe poepen dikke mensen? Hoe komen ze om die reet heen? Schijten ze dan niet over hun eigen billen heen? Of splijten ze die uit elkaar met hun handen om te voorkomen dat de fecaliën over de gehele bilzijden heen druipen?
Vegen naar de Perineum toequote:Op maandag 20 november 2023 19:59 schreef Rickocum het volgende:
[..]
Hoe poepen dikke mensen? Hoe komen ze om die reet heen? Schijten ze dan niet over hun eigen billen heen? Of splijten ze die uit elkaar met hun handen om te voorkomen dat de fecaliën over de gehele bilzijden heen druipen?
Ik verwacht nog een piano momentjequote:Op maandag 20 november 2023 20:00 schreef MizzezAmy het volgende:
Zou ze zo dik zijn vanwege een ziekte?
Gepest uiteraardquote:Op maandag 20 november 2023 20:00 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Ik verwacht nog een piano momentje
Ja, ik ook wel. Schildklierproblemen ofzo.quote:Op maandag 20 november 2023 20:00 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Ik verwacht nog een piano momentje
Dat dragen ze niet maar stralen ze wel in alles uit. Het burgerlijke leventje.quote:Op maandag 20 november 2023 20:03 schreef DKUp het volgende:
[..]
Van die verschrikkelijke jassen en wandelschoenen
Die echte Bossche bol wil ik dan wel weer.quote:
Voorlangs verder dan achterlangs. Lijkt mij tenminstequote:Op maandag 20 november 2023 20:03 schreef Rickocum het volgende:
[..]
Met zulke vadsige armen en dijbenen kom je toch nooit meer bij je anus in de buurt?
Lekker hèquote:Op maandag 20 november 2023 20:04 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die echte Bossche bol wil ik dan wel weer.
Ik heb die echte nog niet gegeten.quote:
Ik ken veel mensen die na het sporten meteen gaan eten en daarna de klok rond eten.quote:Op maandag 20 november 2023 20:06 schreef NoCigar het volgende:
Ik vind hem een te dikke kop hebben voor zo'n sporter.
Wacht maar tot hij stopt!quote:Op maandag 20 november 2023 20:06 schreef NoCigar het volgende:
Ik vind hem een te dikke kop hebben voor zo'n sporter.
Ik bedank voor dit allemaal.quote:Op maandag 20 november 2023 20:06 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Kaasfondue en wintersport levert anders gruwelijk stinkende restaurants op
Dat is toch een mythe?quote:Op maandag 20 november 2023 20:07 schreef Pisces29 het volgende:
Wat leuk dat je je eigen huis als dertiger hebt
Pittigste aflevering in tijdenquote:Op maandag 20 november 2023 20:08 schreef DKUp het volgende:
Ik ben in staat om nu Black Friday deals op te gaan zoeken.
BRABANTED AIDS
De duursporters die ik ken zijn allemaal klein en tenger, vandaar.quote:Op maandag 20 november 2023 20:06 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ken veel mensen die na het sporten meteen gaan eten en daarna de klok rond eten.
Nee gewoon van dit soort lompe woorden en zinnen. En dan nog een zachte g.quote:
Met een nog raarder hoofd.quote:Op maandag 20 november 2023 20:09 schreef KolonelBroodje het volgende:
Die jongen doet me een beetje denken aan Domien Verschuren
[ afbeelding ]
Ik had gemist dat hij echt op dat niveau aan het sporten is. Dan snap ik het commentaar.quote:Op maandag 20 november 2023 20:09 schreef NoCigar het volgende:
[..]
De duursporters die ik ken zijn allemaal klein en tenger, vandaar.
Dacht ik ook meteen idd. Zelfde simp uitstraling ook.quote:Op maandag 20 november 2023 20:09 schreef KolonelBroodje het volgende:
Die jongen doet me een beetje denken aan Domien Verschuren
[ afbeelding ]
Wekt ook de indruk niet de scherpte mes uit de lade te zijn. Althans op mij.quote:Op maandag 20 november 2023 20:05 schreef RipCity het volgende:
Eline heeft dr haar niet een gewassen
Wat doet ze? Juf?quote:Op maandag 20 november 2023 20:11 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Wekt ook de indruk niet de scherpte mes uit de lade te zijn. Althans op mij.
Lullig maar dat is de hele avond zo, lijkt wel.quote:Op maandag 20 november 2023 20:11 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Wekt ook de indruk niet de scherpte mes uit de lade te zijn. Althans op mij.
Ja vooral Silver. Wat een enorme flapdrolquote:Op maandag 20 november 2023 20:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Lullig maar dat is de hele avond zo, lijkt wel.
Begon met de nicht en neef.
Triatlon vond ik nogal wat.quote:Op maandag 20 november 2023 20:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik had gemist dat hij echt op dat niveau aan het sporten is. Dan snap ik het commentaar.
Wel knap van de makers dat er alsnog een stijgende lijn in de aflevering zit qua intelligentiequote:Op maandag 20 november 2023 20:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Lullig maar dat is de hele avond zo, lijkt wel.
Begon met de nicht en neef.
Wat precies?quote:
Je kan het maar beter gelijk weten. Of er al kinderen zijn en of er nog een kinderwens is.quote:Op maandag 20 november 2023 20:13 schreef cherrycoke het volgende:
op je eerste date gelijk over kindjes praten,
tsja niet mijn ding.
Dat denk ik ook.quote:Op maandag 20 november 2023 20:14 schreef NoCigar het volgende:
Dit wordt niks, die linkse durft geen nee te zeggen op tv.
Die heeft zelf een body positivity tattooquote:Op maandag 20 november 2023 20:14 schreef NoCigar het volgende:
Dit wordt niks, die linkse durft geen nee te zeggen op tv.
Dat wel ja, als je al kinderen heb maar niet gelijk praten over babies maken.quote:Op maandag 20 november 2023 20:15 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Je kan het maar beter gelijk weten. Of er al kinderen zijn en of er nog een kinderwens is.
quote:Op maandag 20 november 2023 20:16 schreef Pisces29 het volgende:
Dat vervolgt komt nooit of hoogstens eenmalig
Niet praten over seks dus, staat genoteerdquote:Op maandag 20 november 2023 20:16 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
Dat wel ja, als je al kinderen heb maar niet gelijk praten over babies maken.
Is geen relatie toch?quote:
Intimiteit is goed natuurlijk maar gelijk te vragen over kinderen hangt niet alleen af van de sexquote:Op maandag 20 november 2023 20:17 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Niet praten over seks dus, staat genoteerd
Tot morgenquote:Op maandag 20 november 2023 20:17 schreef Gibson88 het volgende:
Was saai vanavond, morgen beter hoop ik. Fijne avond allen !
Genoeg ellende toch wel?quote:Op maandag 20 november 2023 20:17 schreef Gibson88 het volgende:
Was saai vanavond, morgen beter hoop ik. Fijne avond allen !
doeiquote:Op maandag 20 november 2023 20:18 schreef MizzezAmy het volgende:
Veel vriendschappen weer, als ik nog eens vrienden zoek weet ik wat me te doen staat.
Tot morgen!
Had je je tassen al gepakt voor Rome?quote:Op maandag 20 november 2023 20:18 schreef MizzezAmy het volgende:
Veel vriendschappen weer, als ik nog eens vrienden zoek weet ik wat me te doen staat.
Tot morgen!
Dacht dat we naar Griekenland zouden gaan?quote:Op maandag 20 november 2023 20:22 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
Had je je tassen al gepakt voor Rome?
Ook goed, doen we een gyrosje op de temple van poseidonquote:Op maandag 20 november 2023 20:26 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Dacht dat we naar Griekenland zouden gaan?moet ik mn tas opnieuw gaan pakken
Heb even terug gekeken, gaat om die Yolenny ofzo denk ik? Die ziet er inderdaad wel leuk uit. Maar rest van de date nog niet gezien dus weet niet hoe haar persoonlijkheid is.quote:Op maandag 20 november 2023 19:40 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Doorsnee niet knappe donkere meid waar jij dan ja op zegt
Hei hei. Dacht ik ook al aan ja. Effe lekker geen politiek, nu ditquote:Op dinsdag 21 november 2023 19:21 schreef Gibson88 het volgende:
Acht alle jezus Lijststrekkers datesGodverdomme
Man man man, ik denk dat ik zo weg-zap. Hier heb ik dus geen zin inquote:Op dinsdag 21 november 2023 19:24 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Hei hei. Dacht ik ook al aan ja. Effe lekker geen politiek, nu dit![]()
WAT MOETEN WE NUquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |