Nou, als ik de reclames van de FvD op Youtube bekijk is de FvD echt een bedreiging voor die Bram, demoniseren noemen ze dat. Ook Bram heeft nu waarschijnlijk beveiliging nodig.quote:Op maandag 20 november 2023 19:28 schreef Tekaschi het volgende:
de binaire Bram Baudet de schuld geven voor het geweld waar deze persoon mee te maken had.
Waarschijnlijk een student met een studieschuld die na deze daad waarschijnlijk nog in de tienduizenden Euro's meer gaat oplopen + een jaartje of 4 de bak inquote:
quote:
Dat is die zanger van Green Day.quote:Op maandag 20 november 2023 19:35 schreef TLC het volgende:
[..]
Waarschijnlijk een student met een studieschuld die na deze daad waarschijnlijk nog in de tienduizenden Euro's meer gaat oplopen + een jaartje of 4 de bak in
Vond ik ook wel heel gekquote:Op maandag 20 november 2023 19:30 schreef Nober het volgende:
Khalid en Sophie weten van niks.
[ twitter ]
Deze ontwikkeling zie je in heel Europa, niet alleen in Nederland.quote:Op maandag 20 november 2023 19:23 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Klopt idd, nog niet eens aan gedacht, onze criminelen vergeten. Burgemeesters worden ook steeds vaker beveiligd.
Ergens zijn we met Nederland de verkeerde weg ingeslagen.
Kijk het filmpje hierboven is. Hij probeert eerst het glas kapot te slaan en steekt daarna met de fles. Puur geluk dat de fles nog heel is maar dat kan die gek niet weten.quote:Op maandag 20 november 2023 18:11 schreef Magister_Artium het volgende:
[..]
Ik kan me niet herinneren dat ik het op welke manier dan ook goedpraat. Ik heb het over de forumjosti’s op X die moord en brand schreeuwen en schuldige opdrachtgevers zoeken.
Precies. Echt te belachelijk voor woorden.quote:Op maandag 20 november 2023 19:41 schreef HowardRoark het volgende:
Een hele treurige situatie. Het maakt niet uit of het om een rechtse of linkse politici gaat, je blijft gewoon met je poten van volksvertegenwoordigers af. Dit moet dan ook ongenadig hard bestraft worden. Geen fopstrafjes voor dit soort geweld.
Maakt de reden dan ook nog uit of moet elk geweld naar een volksvertegenwoordiger ongenadig hard bestraft worden?quote:Op maandag 20 november 2023 19:41 schreef HowardRoark het volgende:
Een hele treurige situatie. Het maakt niet uit of het om een rechtse of linkse politici gaat, je blijft gewoon met je poten van volksvertegenwoordigers af. Dit moet dan ook ongenadig hard bestraft worden. Geen fopstrafjes voor dit soort geweld.
fakkel voor de deur is een half jaar cel, dus dit moet minstens 2/3 jaar worden.quote:Op maandag 20 november 2023 19:41 schreef HowardRoark het volgende:
Die staat er duidelijk op.quote:
Wel een andere situatie, Fortuijn leek de grootste te worden en was op dat vlak een gevaar voor de gevestigde orde.quote:Op maandag 20 november 2023 19:37 schreef DjDaano het volgende:
De linkse partijen hebben weer exact hetzelfde klimaat gecreëerd als voor de moord op Fortuyn. Tijdens de vorige aanval werd het hier op fok ook goed gepraat door een stel idioten.
En straks weer net doen of ze dit nooit gewild hebben.
Ik vermoed dat de gemiddelde vegan een stuk vreedzamer is dan de gemiddelde burger, maar goed je weet het niet.quote:Op maandag 20 november 2023 19:38 schreef superniger het volgende:
[..]
Wat een bleekneus.
Hij is zeker vegan.
Nu insinueer je dat er een goede reden kan zijn? Net zo idioot.quote:Op maandag 20 november 2023 19:43 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Maakt de reden dan ook nog uit of moet elk geweld naar een volksvertegenwoordiger ongenadig hard bestraft worden?
Ja, maar er waren voldoende getuigen en de man is direct opgepakt. Het publiceren van die foto is trial by media en dat is dan weer straf verlagend. Moet je dus niet doen.quote:
Een behoorlijk brute aanval inderdaad.quote:
Zou me niet verbazen als deze sukkel een FVD sympathisant blijkt te zijn. Een soort false flag of een poging het Pim Fortuyn effect te benaderen.quote:Op maandag 20 november 2023 18:10 schreef JimmyJames het volgende:
Zou die sukkel, die hopelijk wat jaartjes mag brommen na dit, beseffen dat dit waarschijnlijk zetelwinst gaat opleveren voor FvD?
Hoe kom je daarbij? Als je iets niet weet, bijvoorbeeld waarom ik dat vraag, kan je dat ook gewoon vragen ipv er allemaal dingen achter fantaseren.quote:Op maandag 20 november 2023 19:45 schreef DjDaano het volgende:
[..]
Nu insinueer je dat er een goede reden kan zijn? Net zo idioot.
quote:Op maandag 20 november 2023 19:48 schreef quo_ het volgende:
[..]
Zou me niet verbazen als deze sukkel een FVD sympathisant blijkt te zijn. Een soort false flag of een poging het Pim Fortuyn effect te benaderen.
De filmpjes van Kaag werden ook wijdverspreid en daar was geen sprake van fysiek geweld. Ik ga er vanuit dat deze kneus jaren in de bak beland, met of zonder foto’s en filmpjes.quote:Op maandag 20 november 2023 19:46 schreef qajariaq het volgende:
[..]
Ja, maar er waren voldoende getuigen en de man is direct opgepakt. Het publiceren van die foto is trial by media en dat is dan weer straf verlagend. Moet je dus niet doen.
Leuke bewering zonder ook maar enig bewijs of aanleiding.quote:Op maandag 20 november 2023 19:48 schreef quo_ het volgende:
[..]
Zou me niet verbazen als deze sukkel een FVD sympathisant blijkt te zijn. Een soort false flag of een poging het Pim Fortuyn effect te benaderen.
quote:Op maandag 20 november 2023 19:37 schreef DjDaano het volgende:
De linkse partijen hebben weer exact hetzelfde klimaat gecreëerd als voor de moord op Fortuyn.
Nederland heeft een rijke traditie aan het eigen rechtertje spelenquote:Op maandag 20 november 2023 19:45 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Wel een andere situatie, Fortuijn leek de grootste te worden en was op dat vlak een gevaar voor de gevestigde orde.
Baudet is tegenwoordig leider van een marginale partij waar verder geen gevaar van valt te duchten. Hij heeft eerder zelf zijn eigen glazen al ingegooid.
Ik heb deze foto dan ook niet gepubliceerd, maar ik begrijp natuurlijk de strekking van je reactie.quote:Op maandag 20 november 2023 19:46 schreef qajariaq het volgende:
[..]
Ja, maar er waren voldoende getuigen en de man is direct opgepakt. Het publiceren van die foto is trial by media en dat is dan weer straf verlagend. Moet je dus niet doen.
Hmm ja zou kunnen. Wel dom om t flesje dan niet eerst op de bar kapot te slaan.quote:
Nog altijd waarschijnlijker dan de complottheorie dat Alibaba met zijn 15 rovers 9/11 heeft georkestreerd.quote:Op maandag 20 november 2023 19:48 schreef quo_ het volgende:
[..]
Ik vermoed dat als hij het flesje eerst kapot had geslagen, dat dan de beveiliging ook direct gealarmeerd zou zijn door het geluid en de aanval had kunnen voorkomen.quote:Op maandag 20 november 2023 19:52 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Hmm ja zou kunnen. Wel dom om t flesje dan niet eerst op de bar kapot te slaan.
Ik betwijfel of ze dan sneller in actie waren gekomen dan ná eerst een poging het flesje op zijn hoofd kapot te slaan, alhoewel inderdaad bevestigd is dat ie in ieder geval snel genoeg geweest zou zijn gezien hij hem raakte met zijn steekpoging.quote:Op maandag 20 november 2023 19:56 schreef rutger05 het volgende:
Ik vermoed dat als hij het flesje eerst kapot had geslagen, dat dan de beveiliging ook direct gealarmeerd zou zijn door het geluid en de aanval had kunnen voorkomen.
Maar wel gewoon braaf onder Hitler leven. We zijn een laf volkje.quote:Op maandag 20 november 2023 19:51 schreef TLC het volgende:
[..]
Nederland heeft een rijke traditie aan het eigen rechtertje spelen
[ afbeelding ]
Zo dat is hard ook zeg.quote:
Antifa, aanwezig bij de vorige 'aanslag', eerder zijn deur beklad en slot dichtgelijmd hebbend, marcherend door de straten roepend dat Baudet doodgeschoten moet worden, en nu weer aanwezig bij het politiebureau om deze aanslagpleger te omhelzen, heeft een aantal jaar geleden bepaald dat Baudet het kwaad zelve is en verliest gevoelsmatig waarschijnlijk een goeddeel van haar bestaansrecht door te erkennen dat de 'nieuwe complot-'Thierry weinig relevant en eng meer is.quote:Op maandag 20 november 2023 19:59 schreef deedeetee het volgende:
Ik vind het onbegrijpelijk waarom steeds Baudet t slachtoffer van geweld is. Die man is IMO volstrekt ongevaarlijk.
quote:Op maandag 20 november 2023 20:06 schreef MissButterflyy het volgende:
Hebben ze de dader ook te pakken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |