Deze ontwikkeling zie je in heel Europa, niet alleen in Nederland.quote:Op maandag 20 november 2023 19:23 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Klopt idd, nog niet eens aan gedacht, onze criminelen vergeten. Burgemeesters worden ook steeds vaker beveiligd.
Ergens zijn we met Nederland de verkeerde weg ingeslagen.
Kijk het filmpje hierboven is. Hij probeert eerst het glas kapot te slaan en steekt daarna met de fles. Puur geluk dat de fles nog heel is maar dat kan die gek niet weten.quote:Op maandag 20 november 2023 18:11 schreef Magister_Artium het volgende:
[..]
Ik kan me niet herinneren dat ik het op welke manier dan ook goedpraat. Ik heb het over de forumjosti’s op X die moord en brand schreeuwen en schuldige opdrachtgevers zoeken.
Precies. Echt te belachelijk voor woorden.quote:Op maandag 20 november 2023 19:41 schreef HowardRoark het volgende:
Een hele treurige situatie. Het maakt niet uit of het om een rechtse of linkse politici gaat, je blijft gewoon met je poten van volksvertegenwoordigers af. Dit moet dan ook ongenadig hard bestraft worden. Geen fopstrafjes voor dit soort geweld.
Maakt de reden dan ook nog uit of moet elk geweld naar een volksvertegenwoordiger ongenadig hard bestraft worden?quote:Op maandag 20 november 2023 19:41 schreef HowardRoark het volgende:
Een hele treurige situatie. Het maakt niet uit of het om een rechtse of linkse politici gaat, je blijft gewoon met je poten van volksvertegenwoordigers af. Dit moet dan ook ongenadig hard bestraft worden. Geen fopstrafjes voor dit soort geweld.
fakkel voor de deur is een half jaar cel, dus dit moet minstens 2/3 jaar worden.quote:Op maandag 20 november 2023 19:41 schreef HowardRoark het volgende:
Die staat er duidelijk op.quote:
Wel een andere situatie, Fortuijn leek de grootste te worden en was op dat vlak een gevaar voor de gevestigde orde.quote:Op maandag 20 november 2023 19:37 schreef DjDaano het volgende:
De linkse partijen hebben weer exact hetzelfde klimaat gecreëerd als voor de moord op Fortuyn. Tijdens de vorige aanval werd het hier op fok ook goed gepraat door een stel idioten.
En straks weer net doen of ze dit nooit gewild hebben.
Ik vermoed dat de gemiddelde vegan een stuk vreedzamer is dan de gemiddelde burger, maar goed je weet het niet.quote:Op maandag 20 november 2023 19:38 schreef superniger het volgende:
[..]
Wat een bleekneus.
Hij is zeker vegan.
Nu insinueer je dat er een goede reden kan zijn? Net zo idioot.quote:Op maandag 20 november 2023 19:43 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Maakt de reden dan ook nog uit of moet elk geweld naar een volksvertegenwoordiger ongenadig hard bestraft worden?
Ja, maar er waren voldoende getuigen en de man is direct opgepakt. Het publiceren van die foto is trial by media en dat is dan weer straf verlagend. Moet je dus niet doen.quote:
Een behoorlijk brute aanval inderdaad.quote:
Zou me niet verbazen als deze sukkel een FVD sympathisant blijkt te zijn. Een soort false flag of een poging het Pim Fortuyn effect te benaderen.quote:Op maandag 20 november 2023 18:10 schreef JimmyJames het volgende:
Zou die sukkel, die hopelijk wat jaartjes mag brommen na dit, beseffen dat dit waarschijnlijk zetelwinst gaat opleveren voor FvD?
Hoe kom je daarbij? Als je iets niet weet, bijvoorbeeld waarom ik dat vraag, kan je dat ook gewoon vragen ipv er allemaal dingen achter fantaseren.quote:Op maandag 20 november 2023 19:45 schreef DjDaano het volgende:
[..]
Nu insinueer je dat er een goede reden kan zijn? Net zo idioot.
quote:Op maandag 20 november 2023 19:48 schreef quo_ het volgende:
[..]
Zou me niet verbazen als deze sukkel een FVD sympathisant blijkt te zijn. Een soort false flag of een poging het Pim Fortuyn effect te benaderen.
De filmpjes van Kaag werden ook wijdverspreid en daar was geen sprake van fysiek geweld. Ik ga er vanuit dat deze kneus jaren in de bak beland, met of zonder foto’s en filmpjes.quote:Op maandag 20 november 2023 19:46 schreef qajariaq het volgende:
[..]
Ja, maar er waren voldoende getuigen en de man is direct opgepakt. Het publiceren van die foto is trial by media en dat is dan weer straf verlagend. Moet je dus niet doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |