abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 20 november 2023 @ 19:50:31 #276
503527 Rustin_
Suum Cuique
pi_211361773
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2023 19:48 schreef quo_ het volgende:

[..]
Zou me niet verbazen als deze sukkel een FVD sympathisant blijkt te zijn. Een soort false flag of een poging het Pim Fortuyn effect te benaderen.
Leuke bewering zonder ook maar enig bewijs of aanleiding.
Where the road is dark and the seed is sowed
Where the gun is cocked and the bullet's cold
Where the miles are marked in the blood and gold
I'll meet you further on up the road
  Moderator maandag 20 november 2023 @ 19:51:00 #277
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_211361787
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2023 19:37 schreef DjDaano het volgende:
De linkse partijen hebben weer exact hetzelfde klimaat gecreëerd als voor de moord op Fortuyn.
8)7 :')
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_211361789
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2023 19:45 schreef Pedroso het volgende:

[..]
Wel een andere situatie, Fortuijn leek de grootste te worden en was op dat vlak een gevaar voor de gevestigde orde.
Baudet is tegenwoordig leider van een marginale partij waar verder geen gevaar van valt te duchten. Hij heeft eerder zelf zijn eigen glazen al ingegooid.
Nederland heeft een rijke traditie aan het eigen rechtertje spelen

"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_211361791
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2023 19:46 schreef qajariaq het volgende:

[..]
Ja, maar er waren voldoende getuigen en de man is direct opgepakt. Het publiceren van die foto is trial by media en dat is dan weer straf verlagend. Moet je dus niet doen.
Ik heb deze foto dan ook niet gepubliceerd, maar ik begrijp natuurlijk de strekking van je reactie.
Article 1 Universal Declaration of Human Rights
'All human beings are born free and equal in dignity and rights. They are endowed with reason and conscience and should act towards one another in a spirit of brotherhood.'
  maandag 20 november 2023 @ 19:51:37 #280
503527 Rustin_
Suum Cuique
pi_211361802
Echt janken man hoe zo'n NPO het volledig negeert en aan die talkshow tafel zitten alleen maar linkse mensen te praten over hoe gevaarlijk Wilders is en dat Timmermans of Jetten een geweldige premier zouden zijn.
pi_211361818
quote:
4s.gif Op maandag 20 november 2023 19:36 schreef aloa het volgende:
[ twitter ]
Hmm ja zou kunnen. Wel dom om t flesje dan niet eerst op de bar kapot te slaan.
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
  maandag 20 november 2023 @ 19:54:11 #282
503527 Rustin_
Suum Cuique
pi_211361846
https://nos.nl/collectie/(...)veel-nog-in-beweging

Dit ook, die foto bij het artikel zijn posters van alle partijen behalve de rechtse partijen die besmeurd zijn, heel sneu natuurlijk, maar komt uit de vorige verkiezingen. Duidelijk bewust dat zo'n foto nog even wordt gebruikt op de front page.
pi_211361856
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2023 19:48 schreef quo_ het volgende:

[..]
Zou me niet verbazen als deze sukkel een FVD sympathisant blijkt te zijn. Een soort false flag of een poging het Pim Fortuyn effect te benaderen.
Nog altijd waarschijnlijker dan de complottheorie dat Alibaba met zijn 15 rovers 9/11 heeft georkestreerd.
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
pi_211361884
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2023 19:52 schreef Akathisia het volgende:

[..]
Hmm ja zou kunnen. Wel dom om t flesje dan niet eerst op de bar kapot te slaan.
Ik vermoed dat als hij het flesje eerst kapot had geslagen, dat dan de beveiliging ook direct gealarmeerd zou zijn door het geluid en de aanval had kunnen voorkomen.

Ik zie op het fimpje de stompe kant van het bierflesje met alle kracht terecht komen op de zijkant van het hoofd van Baudet dichtbij zijn slaap. Dit had ook nog veel ernstiger kunnen aflopen.

Had Baudet van de vorige aanval geen lichte hersenschudding opgelopen? Dit zal zeker niet helpen.
Article 1 Universal Declaration of Human Rights
'All human beings are born free and equal in dignity and rights. They are endowed with reason and conscience and should act towards one another in a spirit of brotherhood.'
pi_211361924
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2023 19:56 schreef rutger05 het volgende:
Ik vermoed dat als hij het flesje eerst kapot had geslagen, dat dan de beveiliging ook direct gealarmeerd zou zijn door het geluid en de aanval had kunnen voorkomen.

Ik betwijfel of ze dan sneller in actie waren gekomen dan ná eerst een poging het flesje op zijn hoofd kapot te slaan, alhoewel inderdaad bevestigd is dat ie in ieder geval snel genoeg geweest zou zijn gezien hij hem raakte met zijn steekpoging.
  maandag 20 november 2023 @ 19:59:41 #286
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_211361955
Ik vind het onbegrijpelijk waarom steeds Baudet t slachtoffer van geweld is. Die man is IMO volstrekt ongevaarlijk.
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_211361968
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2023 19:51 schreef TLC het volgende:

[..]
Nederland heeft een rijke traditie aan het eigen rechtertje spelen

[ afbeelding ]
Maar wel gewoon braaf onder Hitler leven. We zijn een laf volkje.
  Moderator maandag 20 november 2023 @ 20:01:13 #288
236264 crew  capricia
pi_211361980
quote:
4s.gif Op maandag 20 november 2023 19:36 schreef aloa het volgende:
[ twitter ]
Zo dat is hard ook zeg.
Ongelooflijk dat dit nogmaals kon gebeuren. :{
I am not omniscient, but I know a lot.
- Goethe, “Faust”
  maandag 20 november 2023 @ 20:03:41 #289
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_211362024
Dit kan echt niet. Hij verdiend het nu wel beveiligd te worden op kosten van de Nederlandse regering.

Ook al kraamt ie een hoop onzin uit, geweld is uit den boze.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_211362055
twitter

twitter
pi_211362071
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2023 19:59 schreef deedeetee het volgende:
Ik vind het onbegrijpelijk waarom steeds Baudet t slachtoffer van geweld is. Die man is IMO volstrekt ongevaarlijk.
Antifa, aanwezig bij de vorige 'aanslag', eerder zijn deur beklad en slot dichtgelijmd hebbend, marcherend door de straten roepend dat Baudet doodgeschoten moet worden, en nu weer aanwezig bij het politiebureau om deze aanslagpleger te omhelzen, heeft een aantal jaar geleden bepaald dat Baudet het kwaad zelve is en verliest gevoelsmatig waarschijnlijk een goeddeel van haar bestaansrecht door te erkennen dat de 'nieuwe complot-'Thierry weinig relevant en eng meer is.
pi_211362081
Weer van links.
  maandag 20 november 2023 @ 20:06:55 #293
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_211362088
Hebben ze de dader ook te pakken?
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_211362092
quote:
1s.gif Op maandag 20 november 2023 20:06 schreef MissButterflyy het volgende:
Hebben ze de dader ook te pakken?
:Y
  maandag 20 november 2023 @ 20:08:31 #295
503527 Rustin_
Suum Cuique
pi_211362124
Gewoon niet relevant voor het NOS journaal blijkbaar...
  Moderator maandag 20 november 2023 @ 20:09:48 #296
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_211362154
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2023 19:54 schreef Akathisia het volgende:

[..]
Nog altijd waarschijnlijker dan de complottheorie dat Alibaba met zijn 15 rovers 9/11 heeft georkestreerd.
Sinds vorige week weten we dat je met een ouwe laptop en een paar roestige ak's vanuit een keldertje en complete burgeroorlog kan runnen, dus dan moet een zware aanslag ook wel te regelen zijn vanaf een willekeurige plek in Afghanistan.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_211362177
Ze zeggen dat de dader 15 jaar is, kan iemand dat bevestigen?
pi_211362181
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2023 20:06 schreef Akathisia het volgende:

[..]
Antifa, aanwezig bij de vorige 'aanslag', eerder zijn deur beklad en slot dichtgelijmd hebbend, marcherend door de straten roepend dat Baudet doodgeschoten moet worden, en nu weer aanwezig bij het politiebureau om deze aanslagpleger te omhelzen, heeft een aantal jaar geleden bepaald dat Baudet het kwaad zelve is en verliest gevoelsmatig waarschijnlijk een goeddeel van haar bestaansrecht door te erkennen dat de 'nieuwe complot-'Thierry weinig relevant en eng meer is.
Over het algemeen hebben dergelijke acties juist het tegenovergestelde effect.

Geweld tegen politici mag niet! Dat gezegd hebbende mag TB zelf zo nu en dan ook wel iets netter met de medemens omgaan.
pi_211362185
quote:
6s.gif Op maandag 20 november 2023 20:09 schreef xpompompomx het volgende:
Sinds vorige week weten we dat je met een ouwe laptop en een paar roestige ak's vanuit een keldertje en complete burgeroorlog kan runnen, dus dan moet een zware aanslag ook wel te regelen zijn vanaf een willekeurige plek in Afghanistan.
Whehe, precies. Kolder.
pi_211362188
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2023 18:08 schreef Magister_Artium het volgende:
Een tik met een bierfles. Doet pijn en kan lelijke verwondingen veroorzaken.

Ondertussen de Baudetclan op X woedend: eEn AaNsLaG! DeMoNiSeRiNg!
En? Is dat volgens jou niet dan? Hoe zou je het dan noemen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')