Ik denk dan misschien teveel na over dat soort dingenquote:Op woensdag 22 november 2023 21:31 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Als jij denkt dat mensen die louter vanuit de onderbuik redeneren zich afvragen of dingen wel of niet realistisch zijn dan, nouja, vul zelf maar in.
Hmm, dat klinkt wel plausibelquote:Op woensdag 22 november 2023 21:30 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Het lijkt me wat te vroeg voor serieuze analyses, maar ten opzichte van de verkiezingen in 2021 verliest de VVD 11 zetels en raakt FvD er vijf kwijt. Die 16 zetels gaan nu naar de PVV. En dat lijkt me dan vooral omdat FvD niet meer rullevant is en omdat Ieniemienie heeft gezegd dat ze best wel een coalitie zou willen met de PVV. Waar die partij altijd werd uitgesloten kwamen ze nu ineens weer als een optie voor veel ontevreden mensen in beeld. Geniale zelfmoordtactiek van de VVD dus, en dat natuurlijk allemaal vanwege het grote linkse gevaar, haha.
Maar goed, alsnog van de Brienenoord springen, daar niet van.
Dit kan niet, tijd om Bob te royeren? @Rellende_Rotscholierquote:Op woensdag 22 november 2023 21:33 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik moet zeggen dat ik Wilders als grootste wel leuker vindt dan de VVD
Volledig mee eensquote:Op woensdag 22 november 2023 21:33 schreef Immerdebestebob het volgende:
Wel mooi die damage control van de VVD om de Wilders trein nog te stoppenquote:Op woensdag 22 november 2023 21:30 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Het lijkt me wat te vroeg voor serieuze analyses, maar ten opzichte van de verkiezingen in 2021 verliest de VVD 11 zetels en raakt FvD er vijf kwijt. Die 16 zetels gaan nu naar de PVV. En dat lijkt me dan vooral omdat FvD niet meer rullevant is en omdat Ieniemienie heeft gezegd dat ze best wel een coalitie zou willen met de PVV. Waar die partij altijd werd uitgesloten kwamen ze nu ineens weer als een optie voor veel ontevreden mensen in beeld. Geniale zelfmoordtactiek van de VVD dus, en dat natuurlijk allemaal vanwege het grote linkse gevaar, haha.
Maar goed, alsnog van de Brienenoord springen, daar niet van.
En dan maar hopen dat dat snel genoeg gebeurt om de boel niet te veel te slopen.quote:Op woensdag 22 november 2023 21:36 schreef OProg het volgende:
Als ik het glas halfvol benader: laat het hem dan maar doen. Dan klapt de boel en zijn we er weer soort van vanaf.
Het duurt vast al eventjes voor ze eruit zijn. Zeker Omtzigt kan het niet maken om nu zonder problemen in zo’n kabinet te stappenquote:Op woensdag 22 november 2023 21:37 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
En dan maar hopen dat dat snel genoeg gebeurt om de boel niet te veel te slopen.
Ja, niets!quote:Op woensdag 22 november 2023 21:39 schreef Frozen-assassin het volgende:
"Binnen kaders van grondwet"
Wat blijft er dan over van zijn A4tje?
Snel samen met de GL/PvdA het minimumloon verhogenquote:Op woensdag 22 november 2023 21:37 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
En dan maar hopen dat dat snel genoeg gebeurt om de boel niet te veel te slopen.
De lidwoorden. De rest wordt weggelakt.quote:Op woensdag 22 november 2023 21:39 schreef Frozen-assassin het volgende:
"Binnen kaders van grondwet"
Wat blijft er dan over van zijn A4tje?
quote:Op woensdag 22 november 2023 21:41 schreef Marcoss het volgende:
Wel benieuwd hoe Rutte hier nu naar kijkt, geloof niet dat dit de bedoeling was
En dan ook nog zijn “mentor” als premier straks
Het interne gekonkel zal ook wel een zeteltje hebben gekost.quote:Op woensdag 22 november 2023 21:43 schreef Immerdebestebob het volgende:
De dierenpartij wel echt matig. Blijkbaar allemaal naar Timmermans gegaan.
Hiervoor toch maar mooi her kabinet laten klappen.quote:Op woensdag 22 november 2023 21:41 schreef Marcoss het volgende:
Wel benieuwd hoe Rutte hier nu naar kijkt, geloof niet dat dit de bedoeling was
En dan ook nog zijn “mentor” als premier straks
Dat gaat de VVD nog jaren horen...quote:Op woensdag 22 november 2023 21:46 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Hiervoor toch maar mooi her kabinet laten klappen.
In het hoofd van Ieniemienie is het altijd Sesamstraat?quote:Op woensdag 22 november 2023 21:53 schreef Szura het volgende:
Wat is dit voor parallel universum bij de VVD
Ik kijk al uit naar de stemming, als je voor de samenwerking bent dan hou je het bordje tegen omhoog....quote:Op woensdag 22 november 2023 21:41 schreef DiegoFuser het volgende:
Erg veel zin in een partijcongres van de VVD alwaar een type als Klaas Dijkhoff gaat zeggen dat de kiezer gesproken heeft en dat het een niet te negeren signaal is, waarna de gezellig rechtse leden va de VVD en masse instemmen met een kabinet PVV VVD NSC en BBB.
Dit is zoveelste bevestiging dat de termen fatsoenlijk en rechts onverenigbaar zijn.
Die denken gewoon dat ze hun leeftijd moeten invullen in het juiste vakje.quote:Op woensdag 22 november 2023 21:53 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Die mensen denken waarschijnlijk dat Henk Krol nog de lijsttrekker is
PVV-NSC-BBB-PVDA/GL?quote:Op woensdag 22 november 2023 21:54 schreef Immerdebestebob het volgende:
Is er een coalitie zonder de VVD mogelijk?
Frans, die ondanks alle strategische linkse stemmen, alsnog op 25 blijft steken is leukerquote:Op woensdag 22 november 2023 21:33 schreef Immerdebestebob het volgende:
Nee.quote:Op woensdag 22 november 2023 21:54 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik kijk uit naar een ziedende Ruben Brekelmans.quote:Op woensdag 22 november 2023 21:54 schreef noodgang het volgende:
[..]
Ik kijk al uit naar de stemming, als je voor de samenwerking bent dan hou je het bordje tegen omhoog....
Die klootzak heeft dit allemaal in gang gezet en hangt al aan de lijn met Geertquote:Op woensdag 22 november 2023 21:56 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik kijk uit naar een ziedende Ruben Brekelmans.
Probleem is dat er sowieso amper realistische coalities mogelijk zijnquote:Op woensdag 22 november 2023 21:54 schreef Immerdebestebob het volgende:
Schiphol naar miljoen vluchten. Lelystad OPEN!quote:Op woensdag 22 november 2023 22:01 schreef Pino112 het volgende:
Binnenkort wel weer 140kmu op de snelweg! Rijden rijden rijden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |