Ik denk dan misschien teveel na over dat soort dingenquote:Op woensdag 22 november 2023 21:31 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Als jij denkt dat mensen die louter vanuit de onderbuik redeneren zich afvragen of dingen wel of niet realistisch zijn dan, nouja, vul zelf maar in.

Hmm, dat klinkt wel plausibelquote:Op woensdag 22 november 2023 21:30 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Het lijkt me wat te vroeg voor serieuze analyses, maar ten opzichte van de verkiezingen in 2021 verliest de VVD 11 zetels en raakt FvD er vijf kwijt. Die 16 zetels gaan nu naar de PVV. En dat lijkt me dan vooral omdat FvD niet meer rullevant is en omdat Ieniemienie heeft gezegd dat ze best wel een coalitie zou willen met de PVV. Waar die partij altijd werd uitgesloten kwamen ze nu ineens weer als een optie voor veel ontevreden mensen in beeld. Geniale zelfmoordtactiek van de VVD dus, en dat natuurlijk allemaal vanwege het grote linkse gevaar, haha.
Maar goed, alsnog van de Brienenoord springen, daar niet van.

Dit kan niet, tijd om Bob te royeren? @Rellende_Rotscholierquote:Op woensdag 22 november 2023 21:33 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik moet zeggen dat ik Wilders als grootste wel leuker vindt dan de VVD

Volledig mee eensquote:Op woensdag 22 november 2023 21:33 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik moet zeggen dat ik Wilders als grootste wel leuker vindt dan de VVD

Wel mooi die damage control van de VVD om de Wilders trein nog te stoppenquote:Op woensdag 22 november 2023 21:30 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Het lijkt me wat te vroeg voor serieuze analyses, maar ten opzichte van de verkiezingen in 2021 verliest de VVD 11 zetels en raakt FvD er vijf kwijt. Die 16 zetels gaan nu naar de PVV. En dat lijkt me dan vooral omdat FvD niet meer rullevant is en omdat Ieniemienie heeft gezegd dat ze best wel een coalitie zou willen met de PVV. Waar die partij altijd werd uitgesloten kwamen ze nu ineens weer als een optie voor veel ontevreden mensen in beeld. Geniale zelfmoordtactiek van de VVD dus, en dat natuurlijk allemaal vanwege het grote linkse gevaar, haha.
Maar goed, alsnog van de Brienenoord springen, daar niet van.

En dan maar hopen dat dat snel genoeg gebeurt om de boel niet te veel te slopen.quote:Op woensdag 22 november 2023 21:36 schreef OProg het volgende:
Als ik het glas halfvol benader: laat het hem dan maar doen. Dan klapt de boel en zijn we er weer soort van vanaf.

Het duurt vast al eventjes voor ze eruit zijn. Zeker Omtzigt kan het niet maken om nu zonder problemen in zo’n kabinet te stappenquote:Op woensdag 22 november 2023 21:37 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
En dan maar hopen dat dat snel genoeg gebeurt om de boel niet te veel te slopen.

Ja, niets!quote:Op woensdag 22 november 2023 21:39 schreef Frozen-assassin het volgende:
"Binnen kaders van grondwet"
Wat blijft er dan over van zijn A4tje?

Snel samen met de GL/PvdA het minimumloon verhogenquote:Op woensdag 22 november 2023 21:37 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
En dan maar hopen dat dat snel genoeg gebeurt om de boel niet te veel te slopen.

Rellende_Rotscholier

Rellende_Rotscholier

De lidwoorden. De rest wordt weggelakt.quote:Op woensdag 22 november 2023 21:39 schreef Frozen-assassin het volgende:
"Binnen kaders van grondwet"
Wat blijft er dan over van zijn A4tje?

quote:Op woensdag 22 november 2023 21:41 schreef Marcoss het volgende:
Wel benieuwd hoe Rutte hier nu naar kijkt, geloof niet dat dit de bedoeling was
En dan ook nog zijn “mentor” als premier straks

Rellende_Rotscholier

Rellende_Rotscholier

Het interne gekonkel zal ook wel een zeteltje hebben gekost.quote:Op woensdag 22 november 2023 21:43 schreef Immerdebestebob het volgende:
De dierenpartij wel echt matig. Blijkbaar allemaal naar Timmermans gegaan.

Hiervoor toch maar mooi her kabinet laten klappen.quote:Op woensdag 22 november 2023 21:41 schreef Marcoss het volgende:
Wel benieuwd hoe Rutte hier nu naar kijkt, geloof niet dat dit de bedoeling was
En dan ook nog zijn “mentor” als premier straks

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |