Dat gaat de VVD nog jaren horen...quote:Op woensdag 22 november 2023 21:46 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Hiervoor toch maar mooi her kabinet laten klappen.

In het hoofd van Ieniemienie is het altijd Sesamstraat?quote:Op woensdag 22 november 2023 21:53 schreef Szura het volgende:
Wat is dit voor parallel universum bij de VVD

Ik kijk al uit naar de stemming, als je voor de samenwerking bent dan hou je het bordje tegen omhoog....quote:Op woensdag 22 november 2023 21:41 schreef DiegoFuser het volgende:
Erg veel zin in een partijcongres van de VVD alwaar een type als Klaas Dijkhoff gaat zeggen dat de kiezer gesproken heeft en dat het een niet te negeren signaal is, waarna de gezellig rechtse leden va de VVD en masse instemmen met een kabinet PVV VVD NSC en BBB.
Dit is zoveelste bevestiging dat de termen fatsoenlijk en rechts onverenigbaar zijn.

Die denken gewoon dat ze hun leeftijd moeten invullen in het juiste vakje.quote:Op woensdag 22 november 2023 21:53 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Die mensen denken waarschijnlijk dat Henk Krol nog de lijsttrekker is

PVV-NSC-BBB-PVDA/GL?quote:Op woensdag 22 november 2023 21:54 schreef Immerdebestebob het volgende:
Is er een coalitie zonder de VVD mogelijk?

Frans, die ondanks alle strategische linkse stemmen, alsnog op 25 blijft steken is leukerquote:Op woensdag 22 november 2023 21:33 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik moet zeggen dat ik Wilders als grootste wel leuker vindt dan de VVD

Nee.quote:Op woensdag 22 november 2023 21:54 schreef Immerdebestebob het volgende:

Ik kijk uit naar een ziedende Ruben Brekelmans.quote:Op woensdag 22 november 2023 21:54 schreef noodgang het volgende:
[..]
Ik kijk al uit naar de stemming, als je voor de samenwerking bent dan hou je het bordje tegen omhoog....

Die klootzak heeft dit allemaal in gang gezet en hangt al aan de lijn met Geertquote:Op woensdag 22 november 2023 21:56 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik kijk uit naar een ziedende Ruben Brekelmans.

Probleem is dat er sowieso amper realistische coalities mogelijk zijnquote:Op woensdag 22 november 2023 21:54 schreef Immerdebestebob het volgende:

Schiphol naar miljoen vluchten. Lelystad OPEN!quote:Op woensdag 22 november 2023 22:01 schreef Pino112 het volgende:
Binnenkort wel weer 140kmu op de snelweg! Rijden rijden rijden.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |