Waarom doe je dan PvdD bijv niet en 50+ wel? Het is niet alsof PvdD onderaan in de peilingen staat.quote:
quote:Op woensdag 22 november 2023 12:39 schreef Momo het volgende:
Op Volt gestemd net.
In het stemlokaal was een gast van een jaar of 20 die naar zijn moeder schreeuwde "Mam, als je die buitenlanders weg wil hebben kun je dan beter stemmen op Geert Wilders of Thierry Baudet". Nou volgens moeders was beide goed
Samequote:Op woensdag 22 november 2023 12:42 schreef hhh38 het volgende:
[..]![]()
In mijn grootstedelijke bubbel met dure huizen stemt de grote meerderheid voor PvdA/GL/D66/Volt
Verhuizen lijkt me de enige optiequote:Op woensdag 22 november 2023 12:39 schreef Momo het volgende:
Op Volt gestemd net.
In het stemlokaal was een gast van een jaar of 20 die naar zijn moeder schreeuwde "Mam, als je die buitenlanders weg wil hebben kun je dan beter stemmen op Geert Wilders of Thierry Baudet". Nou volgens moeders was beide goed
💪🏻💪🏻💪🏻quote:Op woensdag 22 november 2023 11:59 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Mani98=Christelijke taliban aanhanger
PUKKEDquote:Op woensdag 22 november 2023 12:39 schreef Momo het volgende:
Op Volt gestemd net.
Dit valt nog mee voor Fok-begrippen.quote:Op woensdag 22 november 2023 14:57 schreef Momo het volgende:
VKZ / De officiele Fok! Exit Poll [stem hier]
Heb topic gemaakt met meerdere polls
Het is FOK!.quote:Op woensdag 22 november 2023 14:57 schreef Momo het volgende:
VKZ / De officiele Fok! Exit Poll [stem hier]
Het is koud maar droog, dus de tokkiemalus / gristenfundibonus gaat niet door vandaag.quote:Op dinsdag 21 november 2023 23:24 schreef eentwee het volgende:
Heeft Geertje nog een gordijnbonus of kun je tegenwoordig gewoon openlijk fascistisch zijn?
quote:Foutje! Vrijwilliger in Almere Poort geeft stempassen mee terug naar huis
Bij een stembureau in Almere Poort hebben drie Almeerders hun stempas per ongeluk weer mee naar huis gekregen, meldt Omroep Flevoland . Een vrijwilliger was volgens een getuige niet goed op de hoogte van de regels en gaf de stempas weer terug aan de stemmers. Er werd snel ingegrepen, maar toch zijn de drie stemmers weer vertrokken met hun stempas op zak.
De gemeente laat weten de situatie te betreuren, maar noemt het ook "niet meer dan onhandig". "Er wordt tijdens het tellen rekening gehouden met de drie stemmen. Als we dus ergens te veel stemmen hebben, weten we dat we die niet hoeven mee te tellen", aldus de woordvoerder van de gemeente. Hoe de gemeente weet welke drie stemmen niet meegeteld moeten worden blijft onduidelijk.
Ik hoop dat die woordvoerder niet betrokken is bij het telprocesquote:Op woensdag 22 november 2023 16:28 schreef Fretwork het volgende:
Was dit al gedeeld? Van de NOS liveblog:
[..]
Verrassend veel PvdA/GL en minder verrassend ook veel PVVquote:Op woensdag 22 november 2023 14:57 schreef Momo het volgende:
VKZ / De officiele Fok! Exit Poll [stem hier] #1
Strategisch stemmen is een vreselijke ziekte.quote:Op woensdag 22 november 2023 18:39 schreef Slobeend het volgende:
Mijn ouders hebben hun hele leven lang CU en de voorganger daarvan GPV gestemd, maar nu voor het eerst PvdA/GL omdat ze de Wilders niet als grootste willen.
Dat bepaal jij niet.quote:Op woensdag 22 november 2023 18:42 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Strategisch stemmen is een vreselijke ziekte.
quote:Op woensdag 22 november 2023 18:39 schreef Slobeend het volgende:
Mijn ouders hebben hun hele leven lang CU en de voorganger daarvan GPV gestemd, maar nu voor het eerst PvdA/GL omdat ze de Wilders niet als grootste willen.
De nieuwe leider van de CU is dan ook doodeng.quote:Op woensdag 22 november 2023 18:39 schreef Slobeend het volgende:
GPV had wel een cool logoquote:Op woensdag 22 november 2023 18:43 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
De nieuwe leider van de CU is dan ook doodeng.
Hoorde haar gisteren zeggen dat arbeidsmigranten best mogen komen als ze worden ingezet voor prostitutiequote:Op woensdag 22 november 2023 18:43 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
De nieuwe leider van de CU is dan ook doodeng.
Juist nietquote:Op woensdag 22 november 2023 18:48 schreef Szura het volgende:
[..]
Hoorde haar gisteren zeggen dat arbeidsmigranten best mogen komen als ze worden ingezet voor prostitutie
Godverdommequote:Op woensdag 22 november 2023 18:52 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Juist niet
[ twitter ]
Maar door 'niet' wordt een beetje heengepraat
De Jose Been van de politiekquote:Op woensdag 22 november 2023 19:35 schreef Szura het volgende:
Slapzak Thomas van Groningen is alweer terug op Twitter joh
quote:Op woensdag 22 november 2023 19:35 schreef Szura het volgende:
Het verbaast mij wel dat PVDA/GL duidelijk de grootste is.quote:Op woensdag 22 november 2023 18:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Verrassend veel PvdA/GL en minder verrassend ook veel PVV
Flink lager inderdaad, zal waarschijnlijk 5% lager uitkomen dan 2017quote:Op woensdag 22 november 2023 20:04 schreef hhh38 het volgende:
Opkomst laag schijnbaar. Eigenlijk best vreemd dat we niet gewoon op zondag stemmen zodat bijna iedereen gewoon rustig de tijd heeft.
Die refotaliban mag dan lekker thuisblijven als ze dat ze graag willen
Welke groep zal vooral thuisblijven nu ten opzichte van 2017?quote:Op woensdag 22 november 2023 20:08 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Flink lager inderdaad, zal waarschijnlijk 5% lager uitkomen dan 2017
Ik weet niet of de gemiddelde NWS user VKZ gevonden heeft.quote:Op woensdag 22 november 2023 20:04 schreef Felagund het volgende:
[..]
Het verbaast mij wel dat PVDA/GL duidelijk de grootste is.
Thomas is een lieve jongen!quote:Op woensdag 22 november 2023 19:35 schreef Szura het volgende:
Moeilijk te zeggen, vroeger was een lage opkomst goed voor de christelijk conservatieven. Dus voor Pieter relatief gunstig?quote:Op woensdag 22 november 2023 20:10 schreef Momo het volgende:
[..]
Welke groep zal vooral thuisblijven nu ten opzichte van 2017?
Vooral lagere opkomst in Almere las ik. Benieuwd of de potentiële PVV stemmers wel massaal zijn gegaan.quote:Op woensdag 22 november 2023 20:13 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Moeilijk te zeggen, vroeger was een lage opkomst goed voor de christelijk conservatieven. Dus voor Pieter relatief gunstig?
Links doet het dan traditioneel wat minder
quote:Op woensdag 22 november 2023 20:17 schreef Momo het volgende:
[..]
Vooral lagere opkomst in Almere las ik. Benieuwd of de potentiële PVV stemmers wel massaal zijn gegaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 22 november 2023 20:27 schreef Pistolero het volgende:
[..]
[ twitter ]
Dit wordt een glorieuze victorie voor Timmerfrans.Slecht nieuws voor Rotterdammer Bontebal?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |