Dat doet Dilan toch vooral zelf.quote:Op dinsdag 21 november 2023 22:21 schreef Pino112 het volgende:
Esther heeft Dilan een paar keer mooi voor lul gezet lees ik? Erg mooi.
PvdD-goden
Ik hoop dat we steun kunnen vinden bij elkaar in de waarschijnlijk moeilijke tijden morgenavond.quote:Op dinsdag 21 november 2023 22:14 schreef Dale__Cooper het volgende:
Dit was nog best een aardig debat.
En nu een nachtje slapen tot de complete meltdown van dit forum en het land.
StormFok! laat de guur fascistische wind altijd waaien!quote:Op dinsdag 21 november 2023 22:17 schreef Remco het volgende:
[..]
Van dit topic denk ik, FOK is voor de rest vies rechts als ik al die topics zo lees.
Links staat gewoon bovenaan in deze pollquote:Op woensdag 22 november 2023 05:45 schreef DeeBee het volgende:
[..]
StormFok! laat de guur fascistische wind altijd waaien!
quote:Op woensdag 22 november 2023 07:53 schreef Rene het volgende:
[..]
Ik heb vermogen en hoger inkomen. Maar werk veel met mensen rondom de armoedegrens. Wil ik de armoede bestrijden, benadeel ik mezelf.
Gezien de altijd draaiende en opportunistische Onptzichd gaat dit dus gewoon gebeurenquote:Op woensdag 22 november 2023 09:23 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Zou toch wel een David Cameron-momentje van Rutte/VVD zijn als we nu premier Wilders krijgen.
Maar dat lijkt toch nog steeds sterk, daar is een enorme u-bocht van Omtzigt voor nodig.
En inmiddels ook de VVD aangezien Dilan zei dat ze niet in een kabinet met Wilders als premier gaat zittenquote:Op woensdag 22 november 2023 09:23 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Zou toch wel een David Cameron-momentje van Rutte/VVD zijn als we nu premier Wilders krijgen.
Maar dat lijkt toch nog steeds sterk, daar is een enorme u-bocht van Omtzigt voor nodig.
Ompzig valt nu al weer bijna om. Die ligt na 1 dag formeren in de foetushouding in een hoekje te huilen.quote:Op woensdag 22 november 2023 09:27 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Gezien de altijd draaiende en opportunistische Onptzichd gaat dit dus gewoon gebeuren
We kunnen ons gaan opmaken voor een anderhalf jaartje aan formeren.quote:Op woensdag 22 november 2023 09:31 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ompzig valt nu al weer bijna om. Die ligt na 1 dag formeren in de foetushouding in een hoekje te huilen.
Geleid door staatsman Mark Rutte!quote:Op woensdag 22 november 2023 10:02 schreef De_Verschoppeling het volgende:
[..]
We kunnen ons gaan opmaken voor een anderhalf jaartje aan formeren.
En dan volgt uiteraard de onvermijdelijke roep vanuit de populistische rioolput om een zakenkabinet. Dat is dan ook de enige oplossing uit de impasse, volgens de duiders in de talkshows.
quote:Op woensdag 22 november 2023 10:44 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Geleid door staatsman Mark Rutte!
Waardeloze poll.quote:Op woensdag 22 november 2023 11:45 schreef franklop het volgende:
FOK!WLR exit poll. Kom maar door, wat heb je gestemd
[poll=6374]
Hello here speaks de politie, haha here de brandweer 🤣🤣quote:Op woensdag 22 november 2023 11:53 schreef De_Verschoppeling het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dubbelfunctie naast secretaris-generaal van de NAVO? De alleskunner.
Hi Trump, Ha Netanyahu, Hi Meloni!
Mani98=Christelijke taliban aanhangerquote:Op woensdag 22 november 2023 11:58 schreef Mani89 het volgende:
Pieter, oh Pieter, neem ons bij de hand, Pieter.
[ afbeelding ]
Waarom staan hier niet alle partijen in?quote:Op woensdag 22 november 2023 11:45 schreef franklop het volgende:
FOK!WLR exit poll. Kom maar door, wat heb je gestemd
[poll=6374]
En daarna gauw om een nieuwe stembiljet gevraagd?quote:Op woensdag 22 november 2023 11:58 schreef Mani89 het volgende:
Pieter, oh Pieter, neem ons bij de hand, Pieter.
[ afbeelding ]
Max 15 opties!quote:Op woensdag 22 november 2023 12:03 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Waarom staan hier niet alle partijen in?
Frankflop
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |