Kom maarquote:Op maandag 20 november 2023 10:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
We kunnen er onze missie van maken
Zal je even DM'en.quote:Op maandag 20 november 2023 11:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
Stuur maar adres
Kom ik er aan
LEUGENSquote:Op maandag 20 november 2023 11:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
Niks te zien
Zeker weer naar @:Sally gestuurd
Met deze gegevens vinden we je vastquote:Op maandag 20 november 2023 11:04 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
LEUGENS
Ook even doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge
quote:Op maandag 20 november 2023 11:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
Met deze gegevens vinden we je vastLaat me raden...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klepstraat 1-I
1001 AA KlepzeikerwaardOp maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
quote:Op maandag 20 november 2023 11:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
Met deze gegevens vinden we je vastJe spreekt al over 'we', dus je zit alles door te spelenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Ik mag dm niet openbarenquote:Op maandag 20 november 2023 11:09 schreef Sally het volgende:
[..]
Laat me raden...
Klepstraat 1-I
1001 AA Klepzeikerwaard
Voor een jongetje met zo’n grote mond moet je 2 vrouwen ( of 3 ) toch wel aankunnenquote:Op maandag 20 november 2023 11:09 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Je spreekt al over 'we', dus je zit alles door te spelen
EN TERECHT.quote:
Hah, 5 makkelijk.quote:Op maandag 20 november 2023 11:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
Voor een jongetje met zo’n grote mond moet je 2 vrouwen ( of 3 ) toch wel aankunnen
Je schaamt je toch niet voor die foto’s die je stuurt ??quote:
Nee, zeker nietquote:Op maandag 20 november 2023 11:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
Je schaamt je toch niet voor die foto’s die je stuurt ??
Je moet niet de dm’s die je met andere vrouwen deelt door de war halen met die van mijquote:Op maandag 20 november 2023 11:15 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nee, zeker niet![]()
Je vraagt continue om meer
Ik heb een goed archief en systeem, dus hier klets je je niet uitquote:Op maandag 20 november 2023 11:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
Je moet niet de dm’s die je met andere vrouwen deelt door de war halen met die van mij
Ik kan wel even mijn dm aan jou hier postenquote:Op maandag 20 november 2023 11:18 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik heb een goed archief en systeem, dus hier klets je je niet uit
Maar dat mag nietquote:Op maandag 20 november 2023 11:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik kan wel even mijn dm aan jou hier posten
Ja het kan, maar dan weet ik je echt wel te vindenquote:
Nietusquote:Op maandag 20 november 2023 11:23 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja het kan, maar dan weet ik je echt wel te vinden
Wellusquote:
Wat een grote mond...!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
quote:Op maandag 20 november 2023 11:46 schreef Sally het volgende:
[..]
Wat een grote mond...!![]()
Kan je dat ook waarmaken?!![]()
Praatjes vullen geen gaatjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En praatjes heeft hij voor 10
Thinking is difficult, that’s why most people judge
Psies....quote:Op maandag 20 november 2023 11:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
Praatjes vullen geen gaatjes
Zal jouw gaatjes eens vullenquote:Op maandag 20 november 2023 11:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
Praatjes vullen geen gaatjes
Oeh,quote:Op maandag 20 november 2023 12:21 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zal jouw gaatjes eens vullen
Jaaaa koentjuh schorpioentjuh @Koen66quote:Op maandag 20 november 2023 11:24 schreef greysbones het volgende:
Ow en Koenemeloen @:Koen66
Van ❤e gefeliciteerd![]()
![]()
quote:
Spelen ??quote:Op maandag 20 november 2023 13:36 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Jij met je hard to get spelen
Wie is hier nou hard to getquote:Op maandag 20 november 2023 13:36 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Jij met je hard to get spelen
Jij, met mijn feelsquote:
Hihi hard.quote:
Al dat geslijm overal (over half FOK!...quote:Op maandag 20 november 2023 13:40 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Jij, met mijn feels
[..]
Hihi hard.
Ben je jaloers?quote:Op maandag 20 november 2023 13:41 schreef Sally het volgende:
[..]
Al dat geslijm overal (over half FOK!...)
Ja.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
quote:Op maandag 20 november 2023 13:42 schreef Sally het volgende:
[..]
Ja.
AhwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Zout graag.quote:
Slijm ==> slak ==> z e e r t r a a g ....quote:Op maandag 20 november 2023 13:41 schreef Sally het volgende:
[..]
Al dat geslijm overal (over half FOK!...)
Ergo, ik slijm dus nietquote:Op maandag 20 november 2023 13:46 schreef maily het volgende:
[..]
Slijm ==> slak ==> z e e r t r a a g ....
Eh ...quote:Op maandag 20 november 2023 13:47 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ergo, ik slijm dus niet
Ik ben niet langzaamquote:
Indeed.quote:Op maandag 20 november 2023 13:46 schreef maily het volgende:
[..]
Slijm ==> slak ==> z e e r t r a a g ....
Ik ben allang geweestquote:Op maandag 20 november 2023 13:49 schreef Sally het volgende:
[..]
Indeed.
Inderdaad dus op zn beter Nederlands![]()
Hij komt nooit.
Waar??!!quote:Op maandag 20 november 2023 13:51 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik ben allang geweest
Ging zo snel dat je het niet eens meer weet!quote:
Of jij. Je wilde wel maar kwam nooit binnenquote:Op maandag 20 november 2023 13:52 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ging zo snel dat je het niet eens meer weet!
Bangerdquote:Op maandag 20 november 2023 13:53 schreef Sally het volgende:
[..]
Of jij. Je wilde wel maar kwam nooit binnen
Alleen langs
Ik? Nee hoor!quote:
Oeh, dan kom ik wel weer terugquote:Op maandag 20 november 2023 13:56 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik? Nee hoor!
Ram, en Draak. Dus vuurteken, en toevallig ook nog dat jaar Vuurdraak.
Double double baby.![]()
Doe dat - if you can handle itquote:Op maandag 20 november 2023 13:56 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Oeh, dan kom ik wel weer terug
Aah dus wel voor jezelf zorgenquote:Op maandag 20 november 2023 13:52 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ging zo snel dat je het niet eens meer weet!
quote:Op maandag 20 november 2023 14:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
Aah dus wel voor jezelf zorgen
Maar niet voor een ander
Zoet, zout... voor mij geen van beide. Doe mij dan maar komkommertje en tomaatje en worteltje en kaasje enquote:
quote:Op maandag 20 november 2023 14:15 schreef Sally het volgende:
[..]
Zoet, zout... voor mij geen van beide. Doe mij dan maar komkommertje en tomaatje en worteltje en kaasje enHeel vervelend dat ik nou precies op dit moment weer in dit topic kijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 20 november 2023 14:21 schreef McGrath het volgende:
[..]
Heel vervelend dat ik nou precies op dit moment weer in dit topic kijk
Was benieuwd naar wat je dan zo aangenaam vond in dit topicquote:Op maandag 20 november 2023 14:26 schreef McGrath het volgende:
[..]
Waarop? Ik heb toch veel liever popcorn dan dat laatste buiten de spoiler
Jouquote:Op maandag 20 november 2023 14:29 schreef Sally het volgende:
[..]
Was benieuwd naar wat je dan zo aangenaam vond in dit topic![]()
quote:
Ik durf helemaal niks, haal je niks in je hoofd!quote:Op maandag 20 november 2023 14:36 schreef greysbones het volgende:
Zou er dan eindelijk eens een vent wat durven hier op FOK!
* greysbones bergt popcorn weer opquote:Op maandag 20 november 2023 14:36 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ik durf helemaal niks, haal je niks in je hoofd!
Beter dan een voetballerquote:Op maandag 20 november 2023 14:35 schreef McGrath het volgende:
[..]
als homage naar mijn favoriete restaurant
Mc Grath durft datquote:Op maandag 20 november 2023 14:36 schreef greysbones het volgende:
Zou er dan eindelijk eens een vent wat durven hier op FOK!
Stig ook nietquote:Op maandag 20 november 2023 14:37 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Beter dan een voetballer![]()
Hoewel ik daar nooit kom (kom hihi)
Deze voetballer is dan wel een icoonquote:Op maandag 20 november 2023 14:37 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Beter dan een voetballer![]()
Hoewel ik daar nooit kom (kom hihi)
Of je maakt het zelfquote:Op maandag 20 november 2023 14:38 schreef McGrath het volgende:
[..]
Deze voetballer is dan wel een icoon
Ik kom daar ook nauwelijks, alles wat je daar kan krijgen is op andere plekken beter.
'quote:Op maandag 20 november 2023 14:38 schreef greysbones het volgende:
Hé Puzz en McG
( door enthousiasme vergeten te groeten )
Ik vind het fijn dat jij meer vertrouwen in mij hebtquote:
Die ‘komt’ nooitquote:Op maandag 20 november 2023 14:39 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Die komt nooit?![]()
Of nooit bij de mac?
Voetbal Tokkie sportquote:Op maandag 20 november 2023 14:38 schreef McGrath het volgende:
[..]
Deze voetballer is dan wel een icoon
Ik kom daar ook nauwelijks, alles wat je daar kan krijgen is op andere plekken beter.
Ja klopt, ik mis hier wel de Five Guys, die patat in peanut oil met cajun kruiden zijn echt heel goedquote:Op maandag 20 november 2023 14:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
Of je maakt het zelf
Ook 10 x zo lekker
Maar de sport zelf welquote:Op maandag 20 november 2023 14:41 schreef McGrath het volgende:
[..]
Je kan ons niet allemaal over één kam scheren!
Ik sta zaterdag gewoon weer langs de lijnquote:Op maandag 20 november 2023 14:41 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ik dacht iets andersquote:Op maandag 20 november 2023 14:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
* greysbones bergt popcorn weer op
I can handle the heat.quote:
Zeker die kale uit de OP nietquote:Op maandag 20 november 2023 14:41 schreef McGrath het volgende:
[..]
quote:Op maandag 20 november 2023 14:49 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
F1
@:greysbones is het met mij eens
Mensen die autosport niet de mooiste sport ter wereld vinden snappen gewoon helemaal niks van sportquote:
Ik ben het niet vaak met je eens, maar in deze wel. Like gegeven.quote:Op maandag 20 november 2023 15:23 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Mensen die autosport niet de mooiste sport ter wereld vinden snappen gewoon helemaal niks van sport
Tsja, als het neefje van de Stig moet je deze mening wel delen. Anders komt je grote neef achter je aanquote:Op maandag 20 november 2023 15:27 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik ben het niet vaak met je eens, maar in deze wel. Like gegeven.
Klats met de helmquote:Op maandag 20 november 2023 15:37 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Tsja, als het neefje van de Stig moet je deze mening wel delen. Anders komt je grote neef achter je aan
Nu heb ik het beeld van Piquet Senior op de oude Hockenheim voor me die eraf geduwd werd en op de vuist ging met een andere coureur terwijl ze helmen nog op haddenquote:
Michael Schumacher heeft toch ook zoiets gedaan ?quote:Op maandag 20 november 2023 15:43 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nu heb ik het beeld van Piquet Senior op de oude Hockenheim voor me die eraf geduwd werd en op de vuist ging met een andere coureur terwijl ze helmen nog op hadden![]()
Ben even kwijt wie die andere coureur ook alweer was
Je bedoelt Spa 1998 toen hij tegen coulthard aan reed en in de pitstraat met hem op de vuist wilde gaan?quote:Op maandag 20 november 2023 15:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
Michael Schumacher heeft toch ook zoiets gedaan ?
Toen deed hij hem af hčquote:Op maandag 20 november 2023 15:45 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Je bedoelt Spa 1998 toen hij tegen coulthard aan reed en in de pitstraat met hem op de vuist wilde gaan?
Ja, en toen hebben monteurs van McLaren hem uit hun garage kunnen houden voor hij bij DC kon komen.quote:
Brabant ...?quote:
Ik heb iig niets op P2000 terug kunnen vinden, niet in Brabant, maar ook niet bij mij in de regio (Nijmegen/Gelderland).quote:Op maandag 20 november 2023 17:36 schreef maily het volgende:
Ik gok dat de 112-meldingen nu ineens in de krant zijn gezet, ipv alleen maar op p2000 oid
Ik zag ze.quote:Op maandag 20 november 2023 18:00 schreef Lovely het volgende:
https://alarmeringen.nl/search/?q=Oosterhout
Toch raar dat er op zoveel tijden een ambulance ter plaatsen moest zijn daarquote:Op maandag 20 november 2023 18:01 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik zag ze.
Kan denk ik alleen die van 15:30 en 15:40 met elkaar relateren, maar hier staan geen adressen (meer) bij.
De standaard tekst op die sitesquote:
nee, kijk maar eens goedquote:Op maandag 20 november 2023 18:03 schreef Lovely het volgende:
[..]
Toch raar dat er op zoveel tijden een ambulance ter plaatsen moest zijn daar
En ook in de ochtend toch?quote:Op maandag 20 november 2023 18:05 schreef Sally het volgende:
[..]
nee, kijk maar eens goed
de ene om 14:00, dan 15:30, 15:40, 16:29.
ja.quote:
Nja hier in mijn woonplaats gebeurd niet zo snel iets, als je daar op zoektquote:Op maandag 20 november 2023 18:09 schreef Sally het volgende:
[..]
ja.
maar is dat dan zo raar?
Oosterhout is groot, lijkt me? In die zin, overal gebeurt wel watEn mss is het een wel op de snelweg, het ander bij een woonhuis. Weer wat anders bij een dokter die een patient naar het ziekenhuis wil hebben.
En/of Besteld Vervoer (de B-ritten, ipv A1 (hoge spoed) en A2 (gepaste spoed)).
Overigens... er bestaan 2 Oosterhouts in NL... mss hebben ze die bij elkaar gepakt...?quote:Op maandag 20 november 2023 18:10 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nja hier in mijn woonplaats gebeurd niet zo snel iets, als je daar op zoekt
Zou best kunnen ja..quote:Op maandag 20 november 2023 18:13 schreef Sally het volgende:
[..]
Overigens... er bestaan 2 Oosterhouts in NL... mss hebben ze die bij elkaar gepakt...?
Zelf kon ik het niet meer nakijken omdat op P2000 het al te lang geleden was.
Daarom is het zo gekquote:Op maandag 20 november 2023 18:04 schreef Sally het volgende:
[..]
De standaard tekst op die sites![]()
Staat niet bij wat er aan de hand was, dan zou je moeten kijken op de regionale nieuwswebsites.
Maar die melden lang niet altijd elke ambu-oproep
Nee is niet raar, wel dat het ineens ook "in de krant" staat.quote:Op maandag 20 november 2023 18:09 schreef Sally het volgende:
[..]
ja.
maar is dat dan zo raar?
Oosterhout is groot, lijkt me? In die zin, overal gebeurt wel watEn mss is het een wel op de snelweg, het ander bij een woonhuis. Weer wat anders bij een dokter die een patient naar het ziekenhuis wil hebben.
En/of Besteld Vervoer (de B-ritten, ipv A1 (hoge spoed) en A2 (gepaste spoed)).
Jep p2000 meldingen staan normaal niet in de krantquote:Op maandag 20 november 2023 18:31 schreef maily het volgende:
[..]
Nee is niet raar, wel dat het ineens ook "in de krant" staat.
P2000 is ingedeeld in regio ‘squote:Op maandag 20 november 2023 18:13 schreef Sally het volgende:
[..]
Overigens... er bestaan 2 Oosterhouts in NL... mss hebben ze die bij elkaar gepakt...?
Zelf kon ik het niet meer nakijken omdat op P2000 het al te lang geleden was.
Dat heeft niets met Tokkie te makenquote:Op maandag 20 november 2023 14:45 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ga jij maar naar milieuvervuilende raketlanceringen van tokkie Musk kijken
ik heb het over NIEUWSberichten hequote:
op de site Alarmeringen.nl wellicht wel?quote:Op maandag 20 november 2023 18:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
P2000 is ingedeeld in regio ‘s
Dus Oosterhout Brabant komt niet bij Oosterhout Gelderland
Tegenwoordig kan je ze wel zien op je regionele website - dusquote:Op maandag 20 november 2023 18:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jep p2000 meldingen staan normaal niet in de krant
Jahaaaaa, maar nu ineens staat die 112-ticker aan ....quote:Op maandag 20 november 2023 18:48 schreef Sally het volgende:
[..]
ik heb het over NIEUWSberichten he![]()
Wat er aan de hand is.
En wat je daar ziet op die site, is een soort RSS feed van de 112-meldingen.
Die kan ik op mijn regionale omroep website ook 'aan' zetten, of aanklikken.
Maar dat hoeft van mij niet op die site te zien te zijn
Jezus wat engquote:Op maandag 20 november 2023 10:54 schreef greysbones het volgende:
Welkom in ONZ SC
Gezellig chatten over van alles en nog wat
Missie van vandaag
Wat zit er achter de KLEP
[ afbeelding ]
Nope - te duurquote:Op maandag 20 november 2023 19:16 schreef Lovely het volgende:
Wie gaat er ook een december kalender kopen?
Kek oorbelletje welquote:Op maandag 20 november 2023 19:16 schreef McGrath het volgende:
[..]
Dat is anders gewoon mijn achterhoofd hoor
Oh 5 10 en 15 euro.. vorig jaar die van 5 en 10 gekocht. Jaar er voor een van 5quote:Op maandag 20 november 2023 19:17 schreef Sally het volgende:
[..]
Nope - te duur
Meestal krijg ik er 1, trouwensOoit 5 euro gewonnen
Een half uur vakjes krassen om net niet genoeg kerstmannen te hebbenquote:Op maandag 20 november 2023 19:18 schreef Lovely het volgende:
[..]
Oh 5 10 en 15 euro.. vorig jaar die van 5 en 10 gekocht. Jaar er voor een van 5
Twijfel om die van 15 te kopen of alle 3
Ditquote:Op maandag 20 november 2023 19:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
Een half uur vakjes krassen om net niet genoeg kerstmannen te hebben
Ik krijg er ook vaak wel één, denk dat ik er zelf niet één zou kopen.quote:Op maandag 20 november 2023 19:17 schreef Sally het volgende:
[..]
Nope - te duur
Meestal krijg ik er 1, trouwensOoit 5 euro gewonnen
Nee elke dag een vakjequote:Op maandag 20 november 2023 19:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
Een half uur vakjes krassen om net niet genoeg kerstmannen te hebben
Zal jou eens kleppen!quote:
Liefst kras ik ze wel allemaal tegelijk open. Maar dan is t minder spannendquote:
Maar dan ben je wel in een keer van die zooi afquote:Op maandag 20 november 2023 19:43 schreef Lovely het volgende:
[..]
Liefst kras ik ze wel allemaal tegelijk open. Maar dsn is t minder spannend
hihi die had ik kunnen verwachtenquote:Op maandag 20 november 2023 19:42 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zal jou eens kleppen!
Dat wel jaquote:Op maandag 20 november 2023 19:43 schreef maily het volgende:
[..]
Maar dan ben je wel in een keer van die zooi af
Puzziequote:
Jouw klep?quote:Op maandag 20 november 2023 19:46 schreef maily het volgende:
[..]
Klepperdeklepperdeklep,
ben zo blij dat ik 'm heb
SPOILER: trekkenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.gedaan![]()
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
quote:Op maandag 20 november 2023 20:57 schreef Sally het volgende:
Nou, hoe ist hier dan...?
Even potjeJe weet dat we diep zijn gezonken als we het over poepkalenders hebbenSPOILER: trekkenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.gedaan![]()
![]()
uhuhm...quote:Op maandag 20 november 2023 21:18 schreef McGrath het volgende:
[..]
Je weet dat we diep zijn gezonken als we het over poepkalenders hebben
Heb je weer hulp nodig?quote:Op maandag 20 november 2023 21:19 schreef Sally het volgende:
[..]
uhuhm...![]()
maar jij mag in mijn team hoor![]()
Nope - net lekker een potje gewonnenquote:
Pop de champagne!quote:Op maandag 20 november 2023 21:22 schreef Sally het volgende:
[..]
Nope - net lekker een potje gewonnen
Ik denk dat we dat gedaan hebbenquote:
@Mickytjuhquote:Op maandag 20 november 2023 21:22 schreef Sally het volgende:
[..]
Nope - net lekker een potje gewonnen
Ik ben zelf even gestopt...tegenstander ook kansje geven
hahahahaquote:Op maandag 20 november 2023 21:45 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik geef niemand een kans
Werken voor je touw
quote:Op maandag 20 november 2023 21:45 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik geef niemand een kans
Werken voor je touw
Stiggy!!quote:
Sallykequote:
Ik ook... wekkerradio was gister even van de stroom ivm schoonmaak, en ik dacht dat het net op tijd was en dat hij alles had onthouden. Maar niet de radiozender...quote:
Ahwquote:Op dinsdag 21 november 2023 08:46 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik ook... wekkerradio was gister even van de stroom ivm schoonmaak, en ik dacht dat het net op tijd was en dat hij alles had onthouden. Maar niet de radiozender...
Dus het was vooral ruis
Dat is minder makkelijk wakker worden![]()
Wow, dat is toch mooi zat?quote:Op dinsdag 21 november 2023 08:55 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ahw
Ik werd 2 minuten voor de wekker wakker
Just sayquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge
Nee, het is irritantquote:Op dinsdag 21 november 2023 08:59 schreef Sally het volgende:
[..]
Wow, dat is toch mooi zat?
Of ben je normaal een uur vóór jouw wekker gaat al wakker?
Dan hoef je geen wekker te zetten
Om 2 minuten vóór je wekker wakker te worden..? (Ik zou er 'een moord' voor doenquote:
Ja, dan denk je nog even langer te kunnen blijven liggen, is het maar 2 minutenquote:Op dinsdag 21 november 2023 09:06 schreef Sally het volgende:
[..]
Om 2 minuten vóór je wekker wakker te worden..? (Ik zou er 'een moord' voor doen)
Je wilde nog 2 minuten langer slapen?
Of moet je nog een leuke droom afdromen nu........![]()
Aahhww...quote:Op dinsdag 21 november 2023 09:08 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja, dan denk je nog even langer te kunnen blijven liggen, is het maar 2 minuten
Oehh...quote:En dat laatste
Je kunt er ook uit gaan danquote:Op dinsdag 21 november 2023 09:08 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja, dan denk je nog even langer te kunnen blijven liggen, is het maar 2 minuten
En dat laatste
Ja maar eigenwijs, Grijsquote:
HELLO hellooootjes helloooo HELLO HELLOW HeLlO hELloquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Triest.quote:Op dinsdag 21 november 2023 11:06 schreef Sally het volgende:
Nou, dit keer was er wél wat ernstigs in Oosterhout (NB) vannacht,... zelfs zo ernstig dat het in het landelijk journaal was.. .
https://nos.nl/artikel/24(...)in-woning-oosterhout
Ik zie dat bericht nu en dat huis lijkt heel erg op waar iemand woont die ik ken. Het enige wat anders is, is de heg eromheen.quote:Op dinsdag 21 november 2023 11:06 schreef Sally het volgende:
Nou, dit keer was er wél wat ernstigs in Oosterhout (NB) vannacht,... zelfs zo ernstig dat het in het landelijk journaal was.. .
quote:
quote:Op dinsdag 21 november 2023 11:13 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik zie dat bericht nu en dat huis lijkt heel erg op waar iemand woont die ik ken. Het enige wat anders is, is de heg eromheen.
Zal zo eens testen.. is mij wel een keer geluktquote:Op dinsdag 21 november 2023 11:18 schreef Enfoire het volgende:
[..]![]()
![]()
ja ik had net tig keer op die spoiler 'knop' geklikt en dan ergens halverwege wat erin gezet.
Maar dat werkt dus niet
blijkbaar steeds op dat streepje klikken, daar in het midden van gaan staan, weer klikken etc etc etc
Ik las het ....quote:Op dinsdag 21 november 2023 11:06 schreef Sally het volgende:
Die is geklept.quote:Op dinsdag 21 november 2023 12:35 schreef greysbones het volgende:
Hoever zijn we met de klep missie ??
Zie TT.quote:
Ik heb geen idee, maar mijn klep is dicht.quote:
Niet altijd toch?quote:Op dinsdag 21 november 2023 12:43 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, maar mijn klep is dicht.
Nee, als ik moet eten niet neequote:
En drinkenquote:Op dinsdag 21 november 2023 12:50 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nee, als ik moet eten niet nee
Wijsneusquote:
Sondevoeding...quote:Op dinsdag 21 november 2023 12:59 schreef Enfoire het volgende:
slangetje onder helm
kan klep dichtblijven
Donderdag richting Gemertquote:
Zal koffie klaar zetten voor het geval je zin hebt.quote:Op dinsdag 21 november 2023 14:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
Donderdag richting Gemert
Ik kom in de buurt
Brabants WORSTenbroodje...quote:
Godenvoer.quote:
Ga er van uit dat ze 100 x beter smaken dan de worstenbroodjes die ze hier verkopenquote:
ge wit nie of da stukske worst d'r goe in gaat!quote:Op dinsdag 21 november 2023 18:45 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ga er van uit dat ze 100 x beter smaken dan de worstenbroodjes die ze hier verkopen
Jawel toch?quote:Op dinsdag 21 november 2023 18:48 schreef Enfoire het volgende:
[..]
ge wit nie of da stukske worst d'r goe in gaat!
Brabantse worstenbroodjes beste worstenbroodjes.quote:Op dinsdag 21 november 2023 18:45 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ga er van uit dat ze 100 x beter smaken dan de worstenbroodjes die ze hier verkopen
Ik ga maar een weekendje naar Brabant om worstenbroodjes te etenquote:Op dinsdag 21 november 2023 18:52 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Brabantse worstenbroodjes beste worstenbroodjes.
agge denkt des goed als ge het nie wit kende ut altijd nog behange agge mar leut hetquote:
Achter het behang plakken?quote:Op dinsdag 21 november 2023 18:54 schreef Enfoire het volgende:
[..]
agge denkt des goed als ge het nie wit kende ut altijd nog behange agge mar leut het![]()
Je bent welkomquote:Op dinsdag 21 november 2023 18:53 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ik ga maar een weekendje naar Brabant om worstenbroodjes te eten
blie der af me aow peggenquote:Op dinsdag 21 november 2023 18:53 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ik ga maar een weekendje naar Brabant om worstenbroodjes te eten
ziequote:
quote:
Dat is niet erg, lust ik ook niet.quote:
Brrrrquote:Op dinsdag 21 november 2023 19:08 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat is niet erg, lust ik ook niet.
* Enfoire tovert een wurst uit de hoedquote:
quote:
De meesten toveren hem uit de broekquote:Op dinsdag 21 november 2023 19:12 schreef Enfoire het volgende:
[..]
* Enfoire tovert een wurst uit de hoed
Zo belangrijk is het nietquote:Op dinsdag 21 november 2023 19:14 schreef Enfoire het volgende:
[..]
https://www.mijnwoordenboek.nl/dialect/brabants&page=1
kun je leuk puzzelen![]()
met nadruk op de meesten...quote:Op dinsdag 21 november 2023 19:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
De meesten toveren hem uit de broek
jou rellen jaquote:Op dinsdag 21 november 2023 19:16 schreef greysbones het volgende:
Rellen rellen rellen![]()
* greysbones pakt popcorn
quote:
quote:Op dinsdag 21 november 2023 19:18 schreef greysbones het volgende:
[..]nee nee niet bepaaldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
neem terug![]()
heb nog plek op foe lijst
When it rains look for rainbows
When its dark look for stars
als je denkt dat het goed is als je maar plezier hebt, als je het niet weet (als grap)quote:Op dinsdag 21 november 2023 18:54 schreef Enfoire het volgende:
[..]
agge denkt des goed als ge het nie wit kende ut altijd nog behange agge mar leut het![]()
* greysbones geeft zich vrijwillig opquote:Op dinsdag 21 november 2023 19:18 schreef Enfoire het volgende:
[..]
nee nee niet bepaald
neem terug![]()
heb nog plek op foe lijst![]()
Heejquote:
quote:Op dinsdag 21 november 2023 19:20 schreef maily het volgende:
[..]
Heej
quote:Op dinsdag 21 november 2023 19:21 schreef greysbones het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 21 november 2023 19:20 schreef maily het volgende:
[..]
Heej
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |