Ik dacht ook even dat dat wel eens een match kon zijnquote:Op maandag 20 november 2023 15:51 schreef PietjePuk2000 het volgende:
René en Yvonne samen op dat bed trouwens.Ik dacht heel even dat ze elkaar gingen zoenen.
Prima kerel die René overigens, die vindt vast snel een nieuwe vrouw.
Ze weet niet hoe "kriebels" voelen maar weet wel dat ze ze niet voeltquote:Op maandag 20 november 2023 12:06 schreef tufkac het volgende:
Bernice was nog niet klaar voor een relatie, moet eerst maar even een tijdje op zichzelf wonen
Dat lijkt me ook. Maar uiteindelijk vond ik de boeren van Claudia al met al toch best geschikte gasten, zelfs jouw vriend Bob.quote:Op maandag 20 november 2023 16:06 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik dacht ook even dat dat wel eens een match kon zijn
Maar Yvon is al 18 jaar getrouwd, dus dat is een no-go.
Brrrrrquote:Op maandag 20 november 2023 16:10 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook. Maar uiteindelijk vond ik de boeren van Claudia al met al toch best geschikte gasten, zelfs jouw vriend Bob.
Ik denk dat ze het in de hele serie ongeveer 1 keer benaderd heeft en dat was toen ze met Ype en het paard liep te kloten. Toen was ze even wat losser. Verder was het een ramp.quote:Op maandag 20 november 2023 16:10 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ze weet niet hoe "kriebels" voelen maar weet wel dat ze ze niet voeltWat een jeukwoord trouwens "kriebels".
Best een aardige vent, maar ik werd wel wat weeïg van dat kruiperige gedoe van 'm. En echt veel origineels had ie ook niet te melden.quote:Op maandag 20 november 2023 15:51 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Prima kerel die René overigens, die vindt vast snel een nieuwe vrouw.
Dat, ik denk als ze een gevoel wat ze nooit gehad heeft maar wel in haar hoofd kan bedenken wil benaderen dat ze dan in haar hoofd blijft zitten.quote:Op maandag 20 november 2023 16:14 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Verder moet je dat 'verliefd zijn' ook niet te groot maken.
Nou, idd.quote:Op maandag 20 november 2023 16:10 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ze weet niet hoe "kriebels" voelen maar weet wel dat ze ze niet voeltWat een jeukwoord trouwens "kriebels".
Dan leg je de standaard ook wel erg hoog.quote:Op maandag 20 november 2023 16:15 schreef trui het volgende:
[..]
Best een aardige vent, maar ik werd wel wat weeïg van dat kruiperige gedoe van 'm. En echt veel origineels had ie ook niet te melden.
Op basis waarvan denk je dat? Ik vond haar zo bleu overkomen dat ik het idee heb dat ze zelfs op internet nog nooit een mannelijke geslachtsdeel heeft gezien, laat staan ondeugende boekjes lezen.quote:Op maandag 20 november 2023 16:17 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nou, idd.
Ik zit me wel net af te vragen of ze eigenlijk niet stiekem Bouquetreeks-style veroverd wil worden, dat ze die kriebels misschien wel gekregen had als een van de heren serieus initiatief had getoond.
Maar goed, als je verstandig bent begin je als man tegenwoordig niet meer aan Bouquetreeks-style initiatief, de kans is groot dat je er gedonder mee krijgt, zeker met al die camera's in de buurt.
Neemt niet weg dat ik me wel afvraag of Bernice misschien denkt dat het zo hoort te gaan.
Donderslag bij heldere hemel, je hart in je keel, en dan weet je het hij is "the one"! En dan vliegen er pardoes allemaal vlinders en vallen er door de wind rozenbaadjes om je heen en dan weet je het zeker.quote:Op maandag 20 november 2023 16:17 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nou, idd.
Ik zit me wel net af te vragen of ze eigenlijk niet stiekem Bouquetreeks-style veroverd wil worden, dat ze die kriebels misschien wel gekregen had als een van de heren serieus initiatief had getoond.
Maar goed, als je verstandig bent begin je als man tegenwoordig niet meer aan Bouquetreeks-style initiatief, de kans is groot dat je er gedonder mee krijgt, zeker met al die camera's in de buurt.
Neemt niet weg dat ik me wel afvraag of Bernice misschien denkt dat het zo hoort te gaan.
Zo ondeugend is de Bouquetreeks niet.quote:Op maandag 20 november 2023 16:18 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Op basis waarvan denk je dat? Ik vond haar zo bleu overkomen dat ik het idee heb dat ze zelfs op internet nog nooit een mannelijke geslachtsdeel heeft gezien, laat staan ondeugende boekjes lezen.
Zo ondeugend zijn boeketreeksen ook niet hoor, voornamelijk heel rosmantisch als in man op een ros in een wit dokters pak.quote:Op maandag 20 november 2023 16:18 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Op basis waarvan denk je dat? Ik vond haar zo bleu overkomen dat ik het idee heb dat ze zelfs op internet nog nooit een mannelijke geslachtsdeel heeft gezien, laat staan ondeugende boekjes lezen.
GMTAquote:Op maandag 20 november 2023 16:21 schreef Leandra het volgende:
Zo ondeugend is de Bouquetreeks niet.
Of misschien zoekt Bernice gewoon die aantrekkingskracht omdat ze het ooit bij iemand gevoeld heeft en het verschil kent?quote:Op maandag 20 november 2023 16:14 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Verder moet je dat 'verliefd zijn' ook niet te groot maken. Voor de een is dat een goedlopende klik die een andere man of vrouw zo ongeveer met elk ander persoon heeft, voor de ander is dat daadwerkelijk een superspeciaal gevoel. Bij boer zoekt vrouw is het meestal het eerste, maar dat is vaak al genoeg voor een langdurige relatie.
quote:Op maandag 20 november 2023 16:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zo ondeugend is de Bouquetreeks niet.
Ik zet het iig niet in de categorie "ondeugende boekjes", meer in de categorie "romantische pulp".
Overigens verwacht ik ook geen serieuze literatuur bij Bernice, dus het zou zomaar kunnen dat ze idd romantische pulp leest.
Ah ik dacht aan 50 tinten grijs.quote:Op maandag 20 november 2023 16:21 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Zo ondeugend zijn boeketreeksen ook niet hoor, voornamelijk heel rosmantisch als in man op een ros in een wit dokters pak.(zogenaamde witte prins op een knap paard)
50 Shades of Grey is geen bouquetreeks.quote:Op maandag 20 november 2023 16:23 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
[..]
Ah ik dacht aan 50 tinten grijs.@:Leandra Blijkbaar heb jij die boekjes verslonden vroeger?
(Verder denk ik niet dat meisjes van 23 ze nog lezen maar misschien is Bernice een uitzondering)
Volgens mij zei ze ergens dat ze het juist nog nooit gevoeld heeft.quote:Op maandag 20 november 2023 16:22 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Of misschien zoekt Bernice gewoon die aantrekkingskracht omdat ze het ooit bij iemand gevoeld heeft en het verschil kent?
Dat je zelf nul contact kan maken betekent niet dat je moet tekenen voor die broer-zus relatie.
Gewoon naar tv kijken en bedenken wat je aantrekkelijk vindt.quote:Op maandag 20 november 2023 16:26 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Volgens mij zei ze ergens dat ze het juist nog nooit gevoeld heeft.Tja, gevoel is gevoel.
Het allerergste is dan ook nog dat je 100 keer gaat benoemen dat het niet gezellig is. De man gaat dan nog harder lopen en zijn best doen, waar jij je dan weer aan gaat irriteren omdat hij het toch niet meer goed kan doen en zo blijf je eindeloos om elkaar draaien tot de eindconclusie is dat het niks gaat worden.quote:Op maandag 20 november 2023 13:33 schreef S_E het volgende:
Ik herken het gedrag van Jasmijn van mezelf heel erg, toen de laatse vakantie met m'n ex. Was er zelf al klaar mee, deed wat afstandelijk daarom, maar eigenlijk vond ik het ook sneu, want wel goede jongen. Denk dat Jasmijn heel blij was toen het erop zat.
Mag ik jou nog blij maken met een vrolijk filmpje van Ype Jacob de Fries?quote:Op maandag 20 november 2023 16:29 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Gewoon naar tv kijken en bedenken wat je aantrekkelijk vindt.
Misschien moet ze er niet aan denken om beide jongens te kussen. Dan houdt het op.
Meestal lukt niets op Feestboek want ik heb geen account.quote:Op maandag 20 november 2023 16:32 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Mag ik jou nog blij maken met een vrolijk filmpje van Ype Jacob de Fries?
https://www.facebook.com/watch/?v=847317042503897
quote:Op maandag 20 november 2023 16:33 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Meestal lukt niets op Feestboek want ik heb geen account.
Je kunt hem gewoon zonder inloggen zien.quote:Op maandag 20 november 2023 16:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dit.
Filmpje vraagt om inloggen/account maken, I don't think so.
Bij die 400+ brieven had er toch wel één bij kunnen zitten die iets bij haar had losgemaakt. Alleen die selectie van 400+ naar 10 moet volgens mij relatief snel. Ze lijkt me verder niet echt onaardig, alleen vind ze het duidelijk moeilijk om een beetje losjes met sociale situaties om te gaan.[/understatement-mode] Geloof best dat ze echt iemand wilde vinden, alleen dat 'spel' om dat te bewerkstelligen is duidelijk niet haar ding (en dan ook nog eens met camera's erbij).quote:Op maandag 20 november 2023 15:44 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Bernice komt die stal niet uit. En vlotte jongens komen een stal niet in voor een Asperger meisje.
Eens hoor.quote:Op maandag 20 november 2023 16:37 schreef Loohcs het volgende:
Heb 't vaker gepost, maar ik blijf tijdens het kijken soms denken aan hoe 't moet gaan tijdens die opnames: in zo'n pretpark met een camera achter je (1 persoon of mss wel 2?), en dan willen ze daarna ook nog een shot van voren. Loop je daar best voor schut met een achteruitlopende cameraman voor je. Of die ontbijt-op-bed scenes die ook tikje geregisseerd moeten zijn (cameraploeg zal niet zomaar binnenvallen 's ochtends).
weeig, kruiperig en onorigineel/ideeenarm/lame --> geen redenen om er iets mee te willen (dat is helemaal geen hoge standaard)quote:Op maandag 20 november 2023 16:17 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Dan leg je de standaard ook wel erg hoog.Gewoon een sociale empathische man waar iedere vrouwelijke 60 plusser wat aan zou hebben.
Het eerste denk ik ook.quote:Op maandag 20 november 2023 16:46 schreef Lienekien het volgende:
Ik vermoed dat Bernice er al eerder in de logeerweek het bijltje bij neer wilde gooien. De productie (Yvon?) heeft waarschijnlijk moeten praten als brugman om het toch nog even te rekken.
Ik moet eerlijk zeggen dat er van die jongens ook niet zoveel uitging.
Die moet je laten lachenquote:Op maandag 20 november 2023 17:25 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Het eerste denk ik ook.
Over de jongens: ik vind dat deze twee echt geduldig en lief zijn geweest.Hoe benader je een meisje dat doordraait van de stress? Die gun je eerder ruimte. Ik denk niet dat ze het beter kunnen doen.
Of dat ze gewoon aseksueel is. Ik vind het wel veelzeggend dat ze nog niet verliefd is geweest. Dat gebeurt juist op jongere leeftijd veel sneller.quote:Op maandag 20 november 2023 17:21 schreef kikkerrrtje het volgende:
Het kan ook zo zijn dat Bernice eigenlijk niet op jongens valt (maar het zelf nog niet goed weet en meeging met de verwachtingen van haar familie)
Ze valt niet op die twee simpele klojo's dus ze moet wel lesbisch of aseksueel zijn.quote:Op maandag 20 november 2023 18:24 schreef Fascination het volgende:
[..]
Of dat ze gewoon aseksueel is. Ik vind het wel veelzeggend dat ze nog niet verliefd is geweest. Dat gebeurt juist op jongere leeftijd veel sneller.
Ze had de keuze uit 400 man. In die luxepositie zal ik nooit verkeren.quote:Op maandag 20 november 2023 18:41 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Ze valt niet op die twee simpele klojo's dus ze moet wel lesbisch of aseksueel zijn.
wellicht is iets minder juist de luxequote:Op maandag 20 november 2023 18:42 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ze had de keuze uit 400 man. In die luxepositie zal ik nooit verkeren.
Moet niet, het is gewoon een optie die kan worden beschouwd ipv voor zeker aan te nemen dat ze hetero isquote:Op maandag 20 november 2023 18:41 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Ze valt niet op die twee simpele klojo's dus ze moet wel lesbisch of aseksueel zijn.
Ze koos juist voor die simpelheid, want simpelheid is niet voelen, Yorick kon meteen de boom inquote:Op maandag 20 november 2023 18:41 schreef Quotidien het volgende:
[..]
En 400 dames dan?quote:Op maandag 20 november 2023 18:42 schreef Fascination het volgende:
[..]
Das juist lastiger, heb liever 50 , makkelijker kiezen…quote:Op maandag 20 november 2023 18:42 schreef Fascination het volgende:
[..]
Bertie?quote:Op maandag 20 november 2023 20:36 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
De vorige lesbische deelnemer was niet echt een succes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |