SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 2 2006 (met Dirk-Jan, Gerrit, Hans, Jochum en Martijn)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 3 2007-2008 (met Frans, Gerard, Henk, Jan en Agnes)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 4 2009 (met Hans, Jos, Peter, Wietse en Wim)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 5 2010-2011 (met Annemarie, Frank, Gijsbert, Marcel en Richard)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 6 2012 (met Aad, Henk, Henrieke, Martin en Willem)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 7: Internationaal 2013-2014 (met Aletta, Jan, Johan, Jos en Wim)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 8 2014-2015 (met Bertie, Theo, Jan, Tom en Geert)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 9: Internationaal: 2016-2017 (Met Olke, Herman, Marc, Riks en David)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 10 2018 (met Steffi, Michelle, Marnix, Jaap en Wim)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 11 2019-2020 (met Annemiek, Bastiaan, Geert Jan, Geert, Jan)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 12 2021-2022 (met Evert, Janine, Hans, Rob en Jouke)
De BZV-wiki vind je hier.Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.![]()
Met gehoorbeschermingquote:Op dinsdag 10 mei 2022 20:00 schreef Souryhet volgende: Dan was ik fout, maar zover mijn radar gaat is die troela niet echt overtuigend en ze was een fan. Please dit riekt naar aandacht![]()
Ik denk dat Bernice misschien wel autistisch is of zo.Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.![]()
Wat een dialect.
Alpakka’s
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Voor Bernice is AI uitgevonden denk ikKein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.![]()
Ja is ook wel zo. Is vooral niet zoals ik haar de rest van het programma heb gezien, maar is ook wel verklaarbaar.quote:Op zondag 19 november 2023 20:58 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Snap ik wel. Als er nog meerdere zijn dan wil je nog niet alle kaarten op tafel leggen. Kan me voorstellen dat als je eenmaal de keus gemaakt hebt dat je er voor gaat,![]()
Ik dacht de Satisfyerquote:Op zondag 19 november 2023 21:00 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Voor Bernice is AI uitgevonden denk ik![]()
Lelijk is Bernice niet, daar valt best wel wat moois van te maken.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Die heeft al een ingewikkelde driehoeksverhouding met twee chatbots op Snapchat.quote:Op zondag 19 november 2023 21:00 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Voor Bernice is AI uitgevonden denk ik![]()
Lekker alleen blijven bernice
Triest is dat je meegedaan hebt![]()
2 jongens erg verliefd
When it rains look for rainbows
When its dark look for stars![]()
Waar zijn Robin en Richard?You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
last.fm Album top 100![]()
Waar zijn Richard en Robin eigenlijk?Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.![]()
Ergens in de Karpatenquote:Op zondag 19 november 2023 21:02 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Waar zijn Richard en Robin eigenlijk?![]()
Ik vind haar niet aantrekkelijk maar dat komt vooral door haar energieloze uitstralingquote:Op zondag 19 november 2023 21:01 schreef Pedroso het volgende:
Lelijk is Bernice niet, daar valt best wel wat moois van te maken.Mja![]()
Tussen Richard en Robin lijkt het wonderbaarlijk wel te klikken, die gaan nog wel even door na het weekend.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
ik had wel gehoopt dat Piet nou eindelijk eens zou stoppen met “he” zeggen achter elke zin nu hij zijn kwakje kwijt heeft gekundMja![]()
Had ik ook niet gedacht om eerlijk te zijnquote:Op zondag 19 november 2023 21:03 schreef Pedroso het volgende:
Tussen Richard en Robin lijkt het wonderbaarlijk wel te klikken, die gaan nog wel even door na het weekend.
Haar knecht kan niet snel genoeg beginnenquote:Op zondag 19 november 2023 21:04 schreef Pierre_Ranja het volgende:
Claudia heeft het al over samen leven
Ze heeft het lang alleen moeten doen
Is die de dochter van Paul nu al vergeten danquote:Op zondag 19 november 2023 21:04 schreef Pierre_Ranja het volgende:
Claudia heeft het al over samen leven![]()
![]()
Zou niets voor mij zijn, romantisch doen met de camera erbij.
Zonder camera zou ik mijn date uiteraard alle hoeken van de slaapkamer laten zien
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Het is bij de taart op het terras wel duidelijk wie bij Piet en Anke de broek aan heeft. Hint: het is niet Piet.![]()
Tradities.quote:
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Brunch is Brunch.
Filosoof Haico.You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
Haico en Jasmijn zijn allebei een beetje temperamentvol, denk ik.Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
quote:![]()
![]()
![]()
Goh lang gezicht vindt het ook niet soepel gaan en heeft het idee dat het grotendeels aan haar ligt![]()
![]()
Piet heeft zijn Anke niet gevonden, maar hij is gevonden door zijn Anke. Volgens mij zijn die twee wel gelukkig samen.![]()
Maar wat is dit nou. Zij schrijft op een veel oudere man in het buitenland die niet weet hoe hij in een relatie is. En nu met tegenzin met hem op weekend?Don't call me Shirley![]()
Ja het temperament spat van het scherm.quote:Op zondag 19 november 2023 21:08 schreef Pisces29 het volgende:
Haico en Jasmijn zijn allebei een beetje temperamentvol, denk ik.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: