Volgens Red Bull zat ie ervoor.quote:Op zondag 19 november 2023 07:06 schreef Starflyer het volgende:
Verstappen buiten de baan,dus of hij moet de plek teruggeven of hij krijgt 5s straf.
In de eerste ronde? Ik heb Lewis wel eens een heel voetbalveld over zien steken, geen probleem.quote:Op zondag 19 november 2023 07:06 schreef Starflyer het volgende:
Verstappen buiten de baan,dus of hij moet de plek teruggeven of hij krijgt 5s straf.
Het gaat erom wat de stewards ervan vindenquote:
LOL Maxquote:Op zondag 19 november 2023 07:06 schreef Starflyer het volgende:
Och sjarrel moet niet zeiken maar jagen.quote:Op zondag 19 november 2023 07:07 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Het gaat erom wat de stewards ervan vinden
Bij een inhaalactie moet je binnen de baan blijven, anders is het leaving the track and gaining an advantage. Dus zelfs al zat hij ervoor, is het niet genoeg.quote:
Behalve als het erg glad is, kan gebeuren, this is racing.quote:Op zondag 19 november 2023 07:08 schreef Starflyer het volgende:
Bij een inhaalactie moet je binnen de baan blijven, anders is het leaving the track and gaining an advantage. Dus zelfs al zat hij ervoor, is het niet genoeg.
Blijkbaar niet.quote:
Gewoon 5 seconden uitlopen, niks aan de hand.quote:Op zondag 19 november 2023 07:08 schreef heywoodu het volgende:
De bocht is al bijna voorbij op het punt waar Verstappen er voor zit
Ja, en de winst die hij daarmee pakte moest hij ook teruggevenquote:Op zondag 19 november 2023 07:07 schreef Jane het volgende:
[..]
In de eerste ronde? Ik heb Lewis wel eens een heel voetbalveld over zien steken, geen probleem.
De Mercedes tactiekquote:Op zondag 19 november 2023 07:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Gewoon 5 seconden uitlopen, niks aan de hand.
Dit ja. Verstappen zat er ook voor.quote:Op zondag 19 november 2023 07:07 schreef Jane het volgende:
[..]
In de eerste ronde? Ik heb Lewis wel eens een heel voetbalveld over zien steken, geen probleem.
Hij moet het inleveren tijdens pitstopsquote:Op zondag 19 november 2023 07:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Gewoon 5 seconden uitlopen, niks aan de hand.
Yepquote:Op zondag 19 november 2023 07:10 schreef ESF1Gamer het volgende:
Baan is gewoon te glad
Wat een shitshow
Eh jawel 😕quote:
je kon ook liggend kijkenquote:Op zondag 19 november 2023 07:12 schreef SiGNe het volgende:
Dat maakt 't toch weer fijn dat ik toch opgestaan ben..
kunnen ze toch wat zien?quote:
Wel RIP mijn managerquote:
Als die brug het begeeft hebben ze helemaal een mooie show daar.quote:
quote:Op zondag 19 november 2023 07:13 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
We hebben een brug gevonden die ze niet dichtgeplakt hebben.
ja daarom dus ookquote:Op zondag 19 november 2023 07:14 schreef StephanL het volgende:
[..]
Lijkt mij sterk, want ze hadden steigers neergezet en doeken. Je mag nergens gratis kijken
Maarquote:Op zondag 19 november 2023 07:13 schreef trein2000 het volgende:
Kan iemand even aan de organisatie doorgeven dat het de bedoeling is om een racebaan neer te leggen, geen ijsbaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |