Voorheen z’n schoenen, nu een canvas, beetje abstract. Beetje fantasy.quote:
Ik heb zin in een warm bad.quote:Op zaterdag 18 november 2023 20:27 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Dit voelt niet als een warm bad. Terwijl ik daar voor gevraagd had in mijn TT
Man, ik ook eigenlijk.quote:Op zaterdag 18 november 2023 20:28 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik heb zin in een warm bad.
Wie weet over 200 jaar in het Stedelijkquote:Op zaterdag 18 november 2023 20:27 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Voorheen z’n schoenen, nu een canvas, beetje abstract. Beetje fantasy.
Ik vind het jammer, al na 2014 zou je verwachten dat er een hoop veranderingen zouden worden doorgevoerd. Al moest dit natuurlijk al vanaf 2010 gebeuren aangezien dat toch wel het hoogtepunt was van de gouden generatie. Snap echt niet dat we in die tijd niet eens fatsoenlijke aanvallers hebben gehad a la van persie/robben/sneijder.quote:Op zaterdag 18 november 2023 20:19 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Lijkt in verval te raken. Duitsland overigens ook.
Krijg je ervan als Engelse clubs talentjes vroeg oppikken en ze vervolgens dumpen bij een C-elftal. Om vervolgens niet op niveau te ontwikkelen.
Ga je dit als ebook uitgeven op Bol.com?quote:Op zaterdag 18 november 2023 20:30 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik vind het jammer, al na 2014 zou je verwachten dat er een hoop veranderingen zouden worden doorgevoerd. Al moest dit natuurlijk al vanaf 2010 gebeuren aangezien dat toch wel het hoogtepunt was van de gouden generatie. Snap echt niet dat we in die tijd niet eens fatsoenlijke aanvallers hebben gehad a la van persie/robben/sneijder.
Al moet ik wel toegeven dat de verdediging de afgelopen jaren (op papier) toch beter is dan de periode voor/tijdens 2010.
Ik heb jou nog nooit over voetbal gehoord. Vertel ons meer.quote:Op zaterdag 18 november 2023 20:30 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik vind het jammer, al na 2014 zou je verwachten dat er een hoop veranderingen zouden worden doorgevoerd. Al moest dit natuurlijk al vanaf 2010 gebeuren aangezien dat toch wel het hoogtepunt was van de gouden generatie. Snap echt niet dat we in die tijd niet eens fatsoenlijke aanvallers hebben gehad a la van persie/robben/sneijder.
Al moet ik wel toegeven dat de verdediging de afgelopen jaren (op papier) toch beter is dan de periode voor/tijdens 2010.
Wist jij dat Roland ooit Vbl mod wasquote:Op zaterdag 18 november 2023 20:31 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb jou nog nooit over voetbal gehoord. Vertel ons meer.
Koeman?quote:Op zaterdag 18 november 2023 20:34 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Wist jij dat Ronald ooit Vbl mod was
had je mijn mention al afgehandeldquote:Op zaterdag 18 november 2023 20:35 schreef RipCity het volgende:
Virgil voor de pingels.
Verdedigers horen nooit pingels te nemen in reguliere tijd
Had ik niet verwacht, nee.quote:Op zaterdag 18 november 2023 20:34 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Wist jij dat Ronald ooit Vbl mod was
Pindakaas?quote:Op zaterdag 18 november 2023 20:36 schreef Zipportal het volgende:
Tijd voor een broodje. @:wereldgozer
quote:Op zaterdag 18 november 2023 20:36 schreef Zipportal het volgende:
Tijd voor een broodje. @:wereldgozer
Roland, ja.quote:
quote:Op zaterdag 18 november 2023 20:39 schreef KingRoland het volgende:
als ik nog 1 user hoor die over mij roddelt dan zwaait er wat
Ik slinger zo de airfryer aan.quote:Op zaterdag 18 november 2023 20:40 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Dat was een lekker bordje pasta
Ik denk dat de wedstrijd 90 minuten gaat duren in de reguliere speeltijd. De rust ongeveer een kwartier. De extra speeltijd vind ik lastig om te voorspellen.quote:
0-0quote:Op zaterdag 18 november 2023 12:37 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
20:45 Nederland - Ierland | NPO1
@:maxi-mus 4-0
@:Oriente 2-0
@:Sked 2-2
@:fetX 2-0
@:GGMM 2-0
@:PicoMMP 2-1
@:Scrummie
@:onlogisch 0-1
@:tong80 5-1
@:Mexicanobakker 5-1
@:Tarado 3-1
@:DombohetOlifantje1 1-1
@:klaasweetalles
@:3rr0r 3-0
@:Erasmus 2-0
@:Epistaxiophobia
@:Caland 4-0
Gevoelsmatig.quote:Op zaterdag 18 november 2023 20:41 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik denk dat de wedstrijd 90 minuten gaat duren in de reguliere speeltijd. De rust ongeveer een kwartier. De extra speeltijd vind ik lastig om te voorspellen.
Speklap.quote:
Ik vind dit maar een matige act.quote:
beste volksliederenquote:Op zaterdag 18 november 2023 20:41 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ik sla de volksliederen over.
Ik heb bitterballen, pittige bamischijf, een mexicano, ham-kaassouffle en goulash kroketten.quote:
Och bij Nederland denk je dat er net iemand is overledenquote:
Mexicanoquote:Op zaterdag 18 november 2023 20:43 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik heb bitterballen, pittige bamischijf, een mexicano, ham-kaassouffle en goulash kroketten.
Wat zal ik pakken?
Niet Fratelli d'Italia op 1 hebben.quote:Op zaterdag 18 november 2023 20:42 schreef KingRoland het volgende:
[..]
beste volksliederen
1. oude volkslied van Duitsland
2. Russische volkslied
3. Italiaanse volkslied
Ik heb nu cheese onion.quote:Op zaterdag 18 november 2023 20:43 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Varkentje.
Ik heb een zakje chips voor zometeen.
De_Kraamquote:Op zaterdag 18 november 2023 20:42 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Die Ieren hebben een nieuwe gnoom er tussen
@:de_kraam
Te druk met kauwgumquote:Op zaterdag 18 november 2023 20:43 schreef 3rr0r het volgende:
Q is te dom om het NL volkslied te onthouden
Ik steun deze motiequote:Op zaterdag 18 november 2023 20:43 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Niet Fratelli d'Italia op 1 hebben.
Wat een jostiquote:Op zaterdag 18 november 2023 20:43 schreef 3rr0r het volgende:
Bedankt, ik jou ookquote:Op zaterdag 18 november 2023 20:44 schreef Coco het volgende:
Ik wens iedereen een prettige wedstrijd
Zoenen is voor pubers.quote:Op zaterdag 18 november 2023 20:44 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Jij gaat niet zoenen vanavond voorspel ik.
Zingt wel gewoon mee met Feyenoordnummersquote:Op zaterdag 18 november 2023 20:43 schreef 3rr0r het volgende:
Van alles eentje.quote:Op zaterdag 18 november 2023 20:43 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik heb bitterballen, pittige bamischijf, een mexicano, ham-kaassouffle en goulash kroketten.
Wat zal ik pakken?
Lang geleden is relatiefquote:Op zaterdag 18 november 2023 20:44 schreef R-woud93 het volgende:
Ik denk dat ik morgen maar eens een patatje ga halen met een snack, lang geleden
Bol biggetjequote:Op zaterdag 18 november 2023 20:44 schreef R-woud93 het volgende:
Ik denk dat ik morgen maar eens een patatje ga halen met een snack, lang geleden
beste lays smakenquote:
Nee, maar ik ben dan ook aan het werk (met Oranje op de achtergrond)quote:Op zaterdag 18 november 2023 20:44 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Jij gaat niet zoenen vanavond voorspel ik.
Een patatje met een snack is voor pubers.quote:Op zaterdag 18 november 2023 20:44 schreef R-woud93 het volgende:
Een thai gaat er altijd wel inquote:Op zaterdag 18 november 2023 20:45 schreef KingRoland het volgende:
[..]
beste lays smaken
1. lays sensation thai sweet chili
Matige cumbekquote:Op zaterdag 18 november 2023 20:45 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Een patatje met een snack is voor pubers.
Mokerdik varkenquote:Op zaterdag 18 november 2023 20:44 schreef R-woud93 het volgende:
Alle Feyenoorders in dit topic gaan het weer verpestenquote:Op zaterdag 18 november 2023 20:46 schreef Coco het volgende:
Als jullie je gedragen is er wellicht een leuke verrassing in de rust.
Alleen als het topic daarna leuk is. Weinig ruzie meer helaas.quote:Op zaterdag 18 november 2023 20:46 schreef Coco het volgende:
Dat leuke zal wel meevallenquote:Op zaterdag 18 november 2023 20:46 schreef Coco het volgende:
quote:Op zaterdag 18 november 2023 20:46 schreef Coco het volgende:
Je had vroeger die Lays Sensation Roasted Pepper, dat was echt genot.quote:Op zaterdag 18 november 2023 20:45 schreef KingRoland het volgende:
[..]
beste lays smaken
1. lays sensation thai sweet chili
2. lays paprika
3. lays onion sour cream
Wat ben je polariserend bezig.quote:Op zaterdag 18 november 2023 20:46 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Alle Feyenoorders in dit topic gaan het weer verpesten
ik ook nietquote:Op zaterdag 18 november 2023 20:46 schreef R-woud93 het volgende:
Ik ken deze man niet, ik ben dan ook geen boomer.
Tweede op de eredivisietopscorerslijst na Skiete Williequote:Op zaterdag 18 november 2023 20:47 schreef fetX het volgende:
Ruud Geels.
Sorry hoor, maar dit boeit niemand.
Leuke.quote:Op zaterdag 18 november 2023 20:48 schreef fetX het volgende:
Kijken of we vandaag een keer voetbal gaan zien in de ArenA
Hij zong laatst mee met het Feyenoord-lied.quote:Op zaterdag 18 november 2023 20:48 schreef RipCity het volgende:
Maar wat is er met die hartman? Haat die het om Nederlander te zijn ofzo?
Boos om slavernijverleden misschienquote:Op zaterdag 18 november 2023 20:48 schreef RipCity het volgende:
Volgens mij haat die alles.quote:Op zaterdag 18 november 2023 20:48 schreef RipCity het volgende:
Ik denk het niet aangezien hij gewoon een Oranje shirt aan heeft.quote:Op zaterdag 18 november 2023 20:48 schreef RipCity het volgende:
quote:Op zaterdag 18 november 2023 20:48 schreef RipCity het volgende:
tsja van mij part schieten ze elkaar maar plat hoor gurneyquote:Op zaterdag 18 november 2023 20:47 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Hij is ook heel druk bezig met Israël en Palestina.
quote:Op zaterdag 18 november 2023 20:49 schreef KingRoland het volgende:
[..]
tsja van mij part schieten ze elkaar maar plat hoor gurney
Waarom zou je zo’n kansloos carnavalsnummer moeten meezingen, deden ze in de jaren 70 niet eensquote:Op zaterdag 18 november 2023 20:48 schreef RipCity het volgende:
Ik heb geen idee waar dit over gaat.quote:
Hij zit in Noord Ierlandquote:Op zaterdag 18 november 2023 20:49 schreef Coco het volgende:
@:Oriente hoe leeft deze wedstrijd daar?
Ons volkslied is echt ongekend kut.quote:Op zaterdag 18 november 2023 20:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Waarom zou je zo’n kansloos carnavalsnummer moeten meezingen, deden ze in de jaren 70 niet eens
Ik mis een optie derhalve niet gestemdquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.graag op anoniem
Als Wappie Weghorst dat nummer het hardst meezingt dan weet je waar je ongeveer staat in deze discussie, Renéquote:Op zaterdag 18 november 2023 20:51 schreef GGMM het volgende:
Nu Hartman het volkslied niet meezingt vinden alle Feyenoorders het volkslied maar kut
quote:Op zaterdag 18 november 2023 20:51 schreef KingRoland het volgende:
2-0 al voor de fransen? Bestel maar vast pizza van de winst.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
Voor mij is het volkslied verpest sinds Weghorst opzichtig ging meezingen om zichzelf te profileren.quote:Op zaterdag 18 november 2023 20:51 schreef GGMM het volgende:
Nu Hartman het volkslied niet meezingt vinden alle Feyenoorders het volkslied maar kut
Jij bent kut.quote:Op zaterdag 18 november 2023 20:51 schreef GGMM het volgende:
Ja, die zullen willen zorgen dat Nederland verliest inderdaadquote:Op zaterdag 18 november 2023 20:53 schreef Epistaxiophobia het volgende:
is Ierland niet meer gebaat bij een verlies ?
Maar het zijn Ieren.quote:Op zaterdag 18 november 2023 20:53 schreef Epistaxiophobia het volgende:
ok dat schot beantwoordt mn vraag
De hoeren in Amsterdam krijgen een zware avond.quote:
O, al besproken.quote:Op zaterdag 18 november 2023 20:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Als Wappie Weghorst dat nummer het hardst meezingt dan weet je waar je ongeveer staat in deze discussie, René
Kloptquote:Op zaterdag 18 november 2023 20:53 schreef Epistaxiophobia het volgende:
is Ierland niet meer gebaat bij een verlies ?
Dat is correct.quote:Op zaterdag 18 november 2023 20:54 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Die woordgrapjes mogen toch niet
Akkoord.quote:Op zaterdag 18 november 2023 20:55 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Bij deze stand gaat Gibraltar niet naar het EK.
Een aap.quote:Op zaterdag 18 november 2023 20:55 schreef KingRoland het volgende:
hoe noem je iemand die geboren is in Gibraltar
Dat ligt eraan hoe zijn ouders hem genoemd hebben.quote:Op zaterdag 18 november 2023 20:55 schreef KingRoland het volgende:
Homo Sapiens.quote:Op zaterdag 18 november 2023 20:55 schreef KingRoland het volgende:
Aapquote:Op zaterdag 18 november 2023 20:55 schreef KingRoland het volgende:
Rotskneus.quote:Op zaterdag 18 november 2023 20:55 schreef KingRoland het volgende:
Godverquote:
Een warme?quote:Op zaterdag 18 november 2023 20:58 schreef 3rr0r het volgende:
Scoort Tsjaafie, trakteert Sint op een banketstaafie
Nou zeg.quote:Op zaterdag 18 november 2023 20:57 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Jij hebt al veel Amstel op?
stuk of 5quote:Op zaterdag 18 november 2023 20:57 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Jij hebt al veel Amstel op?
Eindelijk wordt er eens opgetreden tegen dat soort triestigheidquote:
Vooral uit bij de Griekenquote:Op zaterdag 18 november 2023 21:00 schreef Sabata het volgende:
WeghorstHet is en blijft een etter, maar hij levert al-tijd
Dit is door Berghuis op gang gebracht.quote:Op zaterdag 18 november 2023 21:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Eindelijk wordt er eens opgetreden tegen dat soort triestigheid
Je ziet de kansen voor groepswinst van Nederland somber in?quote:
Wappie Wout.quote:Op zaterdag 18 november 2023 21:01 schreef Coco het volgende:
Godverdomme goal gemist, deurbel ging.
Wie scoorde?
quote:Op zaterdag 18 november 2023 21:01 schreef Coco het volgende:
Wie scoorde?
Ruud Geelsquote:Op zaterdag 18 november 2023 21:01 schreef Coco het volgende:
Wie scoorde?
Doet ie toch ook?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.graag op anoniem
Vermoeden van...quote:
Ik ken een niet nader te noemen fokker die nooit meer voetbal zou kijken als Wout Weghorst in Oranje zou spelenquote:Op zaterdag 18 november 2023 21:00 schreef Sabata het volgende:
WeghorstHet is en blijft een etter, maar hij levert al-tijd
quote:Op zaterdag 18 november 2023 21:01 schreef Coco het volgende:
Wie scoorde?
Wout nadat de Ierse verdediging besloot een onderlinge scrimmage te gaan houden.quote:Op zaterdag 18 november 2023 21:01 schreef Coco het volgende:
Wie scoorde?
Maakt me niks uitquote:
Wat stond er aan de deur?quote:Op zaterdag 18 november 2023 21:01 schreef Coco het volgende:
Wie scoorde?
Edna?quote:
Pics van je pizza graagquote:Op zaterdag 18 november 2023 21:03 schreef Zorro het volgende:
De oven attendeert me op het feit dat mijn pizza klaar is
Welkom bij de club maat.quote:Op zaterdag 18 november 2023 21:03 schreef R-woud93 het volgende:
Een like van @:IkGeefEnkelLikes binnen, mijn avond kan niet meer kapot!
Krijg je dan een appje?quote:Op zaterdag 18 november 2023 21:03 schreef Zorro het volgende:
Zelfs al zou hij er gegarandeerd 35 inschieten dan hoop ik nog Feyenoordquote:Op zaterdag 18 november 2023 21:05 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik denk dat Weghorst aankomende zomer naar Ajax of Feyenoord gaat.
Is totaal geen Ajax speler, kan beter Luuk opvolgen bij PSV.quote:Op zaterdag 18 november 2023 21:05 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik denk dat Weghorst aankomende zomer naar Ajax of Feyenoord gaat.
Mooie TT ook.quote:Op zaterdag 18 november 2023 21:06 schreef Coco het volgende:
Je mag het nieuwe topic @:dombohetolifantje1
Die hebben Pepi al.quote:Op zaterdag 18 november 2023 21:06 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Is totaal geen Ajax speler, kan beter Luuk opvolgen bij PSV.
Foto van de pizza jongehquote:Op zaterdag 18 november 2023 21:03 schreef Zorro het volgende:
Is niks dus.quote:Op zaterdag 18 november 2023 21:07 schreef fetX het volgende:
[..]
Die hebben Pepi al.
Volgens @:psvcl de super duper beste ongekend altijd geweldige topspits die de Europese top gaat halen.
Leuk dat je hem iets gunt, vanwege al zijn tekortkomingenquote:Op zaterdag 18 november 2023 21:06 schreef Coco het volgende:
Je mag het nieuwe topic @:dombohetolifantje1
Gaat HEET makenquote:Op zaterdag 18 november 2023 21:07 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Mag voor Marokko uitkomen. Weg ermee.
ZO DANquote:Op zaterdag 18 november 2023 21:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Leuk dat je hem iets gunt, vanwege al zijn tekortkomingen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |