Jep. En ik inmiddels al een nieuwe klaarstaanquote:
Haha zie zo voor me dat je half rennend die route aflegtquote:Op zaterdag 18 november 2023 16:51 schreef Caesalpinia het volgende: [..] het was een route van 7 km dus veel vlotter werd m niet
Moet je toch even het volgende topic afwachten. Ik ga het niet veranderenquote:Op zaterdag 18 november 2023 16:57 schreef Sally het volgende:
[..]
Jep. En ik inmiddels al een nieuwe klaarstaan![]()
"Niet altijd hetzelfde riedeltje...! "
(zonder die massagestaven... moest op zoek naar nieuw plaatje, iets meer voor vrouwen)
Blokkeren is ook een optie?quote:Op zaterdag 18 november 2023 16:50 schreef Caesalpinia het volgende:
ach, ik heb morgen nog lekker voor mezelf
misschien dat ik na de verkiezingen de app weer aanslinger, voor ik weer een heel politiek gewauwel krijg over boeren helpen
Maar nu kan @Faxie een plaatje zoeken, waarvan hij denkt dat we die wel kunnen waarderen?quote:Op zaterdag 18 november 2023 16:57 schreef Sally het volgende:
[..]
Jep. En ik inmiddels al een nieuwe klaarstaan![]()
"Niet altijd hetzelfde riedeltje...! "
(zonder die massagestaven... moest op zoek naar nieuw plaatje, iets meer voor vrouwen)
Deze TT is ook OK hoorquote:Op zaterdag 18 november 2023 16:59 schreef Faxie het volgende:
[..]
Moet je toch even het volgende topic afwachten. Ik ga het niet veranderen
oh nee ik bedoelde meer dat een potentieel volgende date misschien ook over politiek wil praten omdat het verkiezingstijd isquote:
geen zin inquote:Op zaterdag 18 november 2023 16:59 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Maar nu kan @:Faxie een plaatje zoeken, waarvan hij denkt dat we die wel kunnen waarderen?
Luiwammes.quote:
Gezellig!quote:Op zaterdag 18 november 2023 17:01 schreef Caesalpinia het volgende:
[..]
oh nee ik bedoelde meer dat een potentieel volgende date misschien ook over politiek wil praten omdat het verkiezingstijd is
Ik vandaag ook.quote:
Hij staat er al hoorquote:Op zaterdag 18 november 2023 17:19 schreef Sally het volgende:
Hey @:MizzezAmy , hoe is deze dan?
[ afbeelding ]
Ik mocht wat uitzoeken![]()
![]()
Ik vraag aan Amy hoe ze m vindtquote:
Dat hoeft nou ook weer niet hoorquote:Op zaterdag 18 november 2023 17:24 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik vraag aan Amy hoe ze m vindt![]()
Zal wel een url van maken dan.
Ja hey.quote:
Hihihihihihi.quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
Mooi paard! Man ben ik niet zeker van.quote:Op zaterdag 18 november 2023 17:19 schreef Sally het volgende:
Hey @:MizzezAmy , hoe is deze dan?
https://i.ibb.co/wWxT1BV/Man-op-paard.png
Ik mocht wat uitzoeken![]()
![]()
Hmmmquote:Op zaterdag 18 november 2023 19:08 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Mooi paard! Man ben ik niet zeker van.
Wat vind je van deze?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En je ziet ook wat er op dat liefe nijntje afkomt....quote:
Haha ik vond die kat er juist zo leuk uit zien! Die man ernaast misschien wat minder, maar zou hem mn bed toch niet uitduwen denk ikquote:Op zaterdag 18 november 2023 19:13 schreef Sally het volgende:
[..]
Hmmmook lekker ding!
Maar dan vind ik hier de kat weer niet zo![]()
Oehquote:Op zaterdag 18 november 2023 19:18 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Haha ik vond die kat er juist zo leuk uit zien! Die man ernaast misschien wat minder, maar zou hem mn bed toch niet uitduwen denk ik
De kat maakt de foto!quote:Op zaterdag 18 november 2023 19:13 schreef Sally het volgende:
[..]
Hmmmook lekker ding!
Maar dan vind ik hier de kat weer niet zo![]()
Of je trekt een konijnenpak aan.quote:Op zaterdag 18 november 2023 19:25 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Oeh
Zal wat harder trainen voor mijn sixpack.
The Stig's bunny cousin?quote:Op zaterdag 18 november 2023 19:36 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Of je trekt een konijnenpak aan.
Hij Bestaat!quote:Op zaterdag 18 november 2023 19:52 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
The Stig's bunny cousin?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
quote:Op zaterdag 18 november 2023 19:53 schreef Sally het volgende:
[..]
Hij Bestaat!![]()
Die was ik al aan het zoeken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Ik ben szzszznellllquote:Op zaterdag 18 november 2023 19:55 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Die was ik al aan het zoeken.
I taught you well...quote:
Of Die Hard.quote:Op zaterdag 18 november 2023 20:06 schreef Caesalpinia het volgende:
hmmm, white chicks, legally blonde, of miss congeniality?
Legally Blondequote:Op zaterdag 18 november 2023 20:06 schreef Caesalpinia het volgende:
Al vind ik Sandra Bullock in Miss Congeniality ook tofquote:Op zaterdag 18 november 2023 20:06 schreef Caesalpinia het volgende:
Tough girl zij ja.quote:Op zaterdag 18 november 2023 20:10 schreef Sally het volgende:
[..]
Al vind ik Sandra Bullock in Miss Congeniality ook tof![]()
Die-hard chick![]()
@:TheStigsDutchCousin
Ik heb op een gegeven moment bij white chicks hardop moeten lachen. Maar verder geen idee meer of het wat was. (en humor is ook wel persoonlijk natuurlijk)quote:Op zaterdag 18 november 2023 20:06 schreef Caesalpinia het volgende:
Wel een beetje waar, ik kijk meer naar de kat dan naar de manquote:
Die tribal tattoos zijn ook een beetje lelijkquote:Op zaterdag 18 november 2023 20:45 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Wel een beetje waar, ik kijk meer naar de kat dan naar de man
Ik hou wel van tatoeages eigenlijkquote:Op zaterdag 18 november 2023 20:47 schreef McGrath het volgende:
[..]
Die tribal tattoos zijn ook een beetje lelijk
oh ik vind ze best goed, is toch meer dat nieuw zeeland native ding?quote:Op zaterdag 18 november 2023 20:47 schreef McGrath het volgende:
[..]
Die tribal tattoos zijn ook een beetje lelijk
heb je zelf tatoeages?quote:Op zaterdag 18 november 2023 20:51 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik hou wel van tatoeages eigenlijkalleen geen namen of gezichten.
Nee dat dan weer niet. Vooral om bij gespierde mannen naar te kijkenquote:Op zaterdag 18 november 2023 21:00 schreef Caesalpinia het volgende:
[..]
oh ik vind ze best goed, is toch meer dat nieuw zeeland native ding?
[..]
heb je zelf tatoeages?
Dat is meer dit:quote:Op zaterdag 18 november 2023 21:00 schreef Caesalpinia het volgende:
[..]
oh ik vind ze best goed, is toch meer dat nieuw zeeland native ding?
[..]
heb je zelf tatoeages?
Is dat jouw arm?quote:
ah op die manierquote:Op zaterdag 18 november 2023 21:02 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nee dat dan weer niet. Vooral om bij gespierde mannen naar te kijken
quote:Op zaterdag 18 november 2023 22:14 schreef Caesalpinia het volgende:
[..]
ah op die manier
ik wil zelf nog wel een keer iets, maar weet niet zo goed wat ik leuk genoeg vindt voor een heel leven
Ja, ik heb voor mezelf ook al een ontwerp klaarliggen, maar durf nog niet zo goed, bang dat het dan toch tegenvalt en ik er voor de rest van mn leven aan vast zit.quote:Op zaterdag 18 november 2023 22:14 schreef Caesalpinia het volgende:
[..]
ah op die manier
ik wil zelf nog wel een keer iets, maar weet niet zo goed wat ik leuk genoeg vindt voor een heel leven
Ik ook, op mn schouderbladquote:Op zaterdag 18 november 2023 22:14 schreef Caesalpinia het volgende:
[..]
ah op die manier
Daar achterop zal ik het zelf niet snel zien, zeg maarquote:Op zaterdag 18 november 2023 22:16 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, ik heb voor mezelf ook al een ontwerp klaarliggen, maar durf nog niet zo goed, bang dat het dan toch tegenvalt en ik er voor de rest van mn leven aan vast zit.
Ja, ik wil dus juist een plek waar ik het zelf wel goed kan zien. Maar wat ook makkelijk te verbergen is. Voet of onder sleutelbeen zit ik nu aan te denken.quote:Op zaterdag 18 november 2023 22:30 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik ook, op mn schouderblad
[..]
Daar achterop zal ik het zelf niet snel zien, zeg maar![]()
Maar ik weet wel waar het dan voor staat![]()
Ook mogelijkhedenquote:Op zaterdag 18 november 2023 22:33 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, ik wil dus juist een plek waar ik het zelf wel goed kan zien. Maar wat ook makkelijk te verbergen is. Voet of onder sleutelbeen zit ik nu aan te denken.
quote:Op zaterdag 18 november 2023 22:29 schreef Sally het volgende:
[..]
Oeh nice Dragonnnnn![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Ook wel nice, maar die dame is echt gaafquote:
Is uit de Yakuza games, de hoofdpersoon heeft die draak op zijn rug. Ze noemen hem ook 'the Dragon of Dojima' en is alom gerespecteerd en gevreesd.quote:Op zaterdag 18 november 2023 22:39 schreef Sally het volgende:
[..]
Ook wel nice, maar die dame is echt gaaf![]()
Deze draak kijkt wat raar uit zn ogen(en is half afgesneden
had dan een hoofd geblurd of zo)
Ik doelde op dat de foto van de man zo raar uit valtquote:Op zaterdag 18 november 2023 22:40 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Is uit de Yakuza games, de hoofdpersoon heeft die draak op zijn rug. Ze noemen hem ook 'the Dragon of Dojima' en is alom gerespecteerd en gevreesd.
Is dan ook een game-modelquote:Op zaterdag 18 november 2023 22:56 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik doelde op dat de foto van de man zo raar uit valtZeker omdat nu de tattoo ook er een beetje af valt, wat zonde is.
White Chicks is racistisch.quote:Op zaterdag 18 november 2023 20:06 schreef Caesalpinia het volgende:
Wel erg Yakuza achtig.quote:
Ja wat niet. Blanke vla ook.quote:
Amykequote:
Sallykequote:
Opnieuwquote:
Niet de titel, maar de white facing in de film.quote:Op zondag 19 november 2023 11:13 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja wat niet. Blanke vla ook.
Ik heb de film 1x gezien. En ongeacht of het racistisch is, vond ik het belachelijk slechtquote:Op zondag 19 november 2023 16:39 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Niet de titel, maar de white facing in de film.
Ja, die is echt mega kut.quote:Op zondag 19 november 2023 17:39 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik heb de film 1x gezien. En ongeacht of het racistisch is, vond ik het belachelijk slecht
Faxiequote:
Vriendquote:
Amykequote:
I knowquote:
Sallykequote:
Stiggy...!!quote:
Stiggemans Worst.quote:
POWEEEEEEERRRRRR!!!quote:
WURST ESSENNNNNNNNNNN!!!quote:
Wel een goede, de volgende keer eens proberen bij een datequote:
Op de BoPla zeker!quote:Op maandag 20 november 2023 13:32 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Wel een goede, de volgende keer eens proberen bij een date
Wel eerst op tafel gaan staan eh.quote:Op maandag 20 november 2023 13:32 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Wel een goede, de volgende keer eens proberen bij een date
Uiteraard.quote:Op maandag 20 november 2023 13:33 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Wel eerst op tafel gaan staan eh.
Wat jij wilquote:
Wel met de helm op.quote:
Dat sowieso.quote:
Veiligheid boven alles!quote:
Ow, dus die andere helm gaat wel af - op date?quote:Op maandag 20 november 2023 13:48 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Veiligheid boven alles!
Onder strikte geheimhouding!quote:Op maandag 20 november 2023 13:51 schreef Sally het volgende:
[..]
Ow, dus die andere helm gaat wel af - op date?
.....................................
Oeehhhquote:Op maandag 20 november 2023 13:52 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Onder strikte geheimhouding!
quote:
Interesse gewekt?quote:
Kom danquote:
Ik dacht aan dezequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 12% gewijzigd door Sally op 20-11-2023 17:30:20 ]Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
quote:Op maandag 20 november 2023 17:21 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik dacht aan dezeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Welcome to the nightmare in my head 🎶
Dan kom ik wel.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Welcome to the nightmare in my head 🎶
quote:Op maandag 20 november 2023 18:06 schreef MizzezAmy het volgende:
Of een lekkere harde worst!Ik ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
quote:Op maandag 20 november 2023 18:06 schreef MizzezAmy het volgende:
Of een lekkere harde worst!Het is ook patat bij jou zeker?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hier is het Frietquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 20 november 2023 17:21 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik dacht aan dezeDie salami was altijd lekker.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
Was?quote:Op maandag 20 november 2023 18:53 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Die salami was altijd lekker.
Dat niet meer. Dat is er wel uit gesleten, ben al ruim 20 jaar uit Twente weg. Maar harde worst slijt er niet zo snel uit, maar zeg dat ook bijna nooit, hoe vaak bestel je dat nu?quote:
Heb die salami al jaaaaaaaaaaaaaren niet meer gegeten.quote:
1 dreuge worst veur oes Amy.quote:Op maandag 20 november 2023 18:56 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Dat niet meer. Dat is er wel uit gesleten, ben al ruim 20 jaar uit Twente weg. Maar harde worst slijt er niet zo snel uit, maar zeg dat ook bijna nooit, hoe vaak bestel je dat nu?
Zolang ze er maar niet in bijten.quote:Op maandag 20 november 2023 18:57 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Zie je, de vrouwen zijn dol op worst.
En hard.quote:Op maandag 20 november 2023 18:57 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
1 dreuge worst veur oes Amy.
quote:Op maandag 20 november 2023 18:57 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Zolang ze er maar niet in bijten.
Die zijn toch langer?quote:
Is niet prettig!quote:
Ja ja, jij bent Sadistic Sally.quote:
Niet zo'n lekkere... sappige... zachte...quote:
Die van mij niet hoor.quote:Op maandag 20 november 2023 18:58 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Die zijn toch langer?
Af stoute Sally!quote:Op maandag 20 november 2023 18:59 schreef Sally het volgende:
[..]
Niet zo'n lekkere... sappige... zachte...![]()
![]()
Ook niet ... zachtjes... .dan....quote:
quote:Op maandag 20 november 2023 19:00 schreef Sally het volgende:
[..]
Ook niet ... zachtjes... .dan....Zachtjes mag wel. Ik heb een gevoelig huidje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
Het is vast heerlijkquote:Op maandag 20 november 2023 19:01 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Zachtjes mag wel. Ik heb een gevoelig huidje.
Geen idee. Heb hem nog nooit geproefd.quote:
En nog niet laten proeven dan?quote:Op maandag 20 november 2023 19:04 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Geen idee. Heb hem nog nooit geproefd.
Zeker wel. Vaak genoeg.quote:
Nooit je eigen vlees keuren?quote:
Ben jij zo lenig, dan?quote:Op maandag 20 november 2023 19:23 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nooit je eigen vlees keuren?
Och jongen, als dat eens kon eh...quote:Op maandag 20 november 2023 19:23 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nooit je eigen vlees keuren?
Best flexibel maar niet zo.quote:
Oh maar dáár draaide het om... en LoL had het volgens mij wel doorquote:Op maandag 20 november 2023 19:31 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
EN NIET SNEL JE POST AANPASSEN
Neequote:Op maandag 20 november 2023 19:32 schreef Sally het volgende:
[..]
Oh maar dáár draaide het om... en LoL had het volgens mij wel door
Maar... heb jij wel je eigen vlees gekeurd dan...?
quote:
Helemaal nietquote:Op maandag 20 november 2023 19:33 schreef Sally het volgende:
[..]en dan verlang je het wel van een andere man
![]()
jaja. lul je zelf hier maar weer uitquote:Op maandag 20 november 2023 19:34 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Helemaal niet
Moest het anders verwoorden
Hihi lul.quote:Op maandag 20 november 2023 19:38 schreef Sally het volgende:
[..]
jaja. lul je zelf hier maar weer uit
Hou jij wel van he?quote:Op maandag 20 november 2023 19:40 schreef Sally het volgende:
[..]
Ja duh.
Het in[ afbeelding ] ppertje.
Uhuhm.quote:
Gaat makkelijk met die helmquote:
Gevatquote:Op maandag 20 november 2023 19:51 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Gaat makkelijk met die helm
Helaasquote:Op maandag 20 november 2023 19:52 schreef Sally het volgende:
[..]
Gevat
Zoenen gaat vast wat minder makkelijk?
Ach, das nou jammer.....quote:
quote:Op maandag 20 november 2023 19:56 schreef Sally het volgende:
[..]
Ach, das nou jammer.....Minpunten zekerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
hm.quote:
Ik ga even rondetijden neerzettenquote:
Hm, en in welke resonably priced car zet de Stig dan dit maal z'n rondjes neer?quote:Op maandag 20 november 2023 19:59 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik ga even rondetijden neerzetten
Ford Mustang.quote:Op maandag 20 november 2023 20:09 schreef Sally het volgende:
[..]
Hm, en in welke resonably priced car zet de Stig dan dit maal z'n rondjes neer?
Oeh...quote:
Nou, hoe vaak zeg jij dat je wel zin hebt in een harde worst dan?quote:Op maandag 20 november 2023 18:56 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Dat niet meer. Dat is er wel uit gesleten, ben al ruim 20 jaar uit Twente weg. Maar harde worst slijt er niet zo snel uit, maar zeg dat ook bijna nooit, hoe vaak bestel je dat nu?
Ik heb het 1 keer gezegd toen ik in Zeeuws-Vlaanderen woonde, maar na de reacties van mn collega's toen heb ik het wel afgeleerd.quote:Op maandag 20 november 2023 20:11 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nou, hoe vaak zeg jij dat je wel zin hebt in een harde worst dan?
Die reacties ging je ook wel krijgen als je over een droge worst begon hoorquote:Op maandag 20 november 2023 20:32 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik heb het 1 keer gezegd toen ik in Zeeuws-Vlaanderen woonde, maar na de reacties van mn collega's toen heb ik het wel afgeleerd.
Haha dat is misschien ook wel waar ja. Maar ik had toen gewoon zin in harde /droge worst en zei het zonder nadenken, had even niet aan de dubbelzinnigheid gedacht, op mn werk denk ik niet aan seksquote:Op maandag 20 november 2023 22:43 schreef Faxie het volgende:
[..]
Die reacties ging je ook wel krijgen als je over een droge worst begon hoor
Jaja, dat zeggen ze allemaal.quote:Op maandag 20 november 2023 22:47 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
... , op mn werk denk ik niet aan seks
Stink je niet meer?quote:Op maandag 20 november 2023 22:47 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Haha dat is misschien ook wel waar ja. Maar ik had toen gewoon zin in harde /droge worst en zei het zonder nadenken, had even niet aan de dubbelzinnigheid gedacht, op mn werk denk ik niet aan seks
Niet eensquote:Op maandag 20 november 2023 22:47 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Haha dat is misschien ook wel waar ja. Maar ik had toen gewoon zin in harde /droge worst en zei het zonder nadenken, had even niet aan de dubbelzinnigheid gedacht, op mn werk denk ik niet aan seks
Nee, gelijk gister in bad gaan liggen weken toen het weer kon. Naja, wel knoflook gehad gister, dus misschien stink ik toch een beetjequote:
Knoflook is wel lekkerquote:Op dinsdag 21 november 2023 10:55 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nee, gelijk gister in bad gaan liggen weken toen het weer kon. Naja, wel knoflook gehad gister, dus misschien stink ik toch een beetje
Niet als alleen de ander dat gegeten heeftquote:Op dinsdag 21 november 2023 11:12 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Knoflook is wel lekker
Och, even een smintje erin en gaanquote:Op dinsdag 21 november 2023 11:13 schreef rival het volgende:
[..]
Niet als alleen de ander dat gegeten heeft
Waarin?quote:Op dinsdag 21 november 2023 11:14 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Och, even een smintje erin en gaan
Waar het stinkt toch?quote:
quote:Op dinsdag 21 november 2023 11:19 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Waar het stinkt toch?
quote:Op dinsdag 21 november 2023 11:19 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Waar het stinkt toch?
Oew... 'daarin'... nee dank je!quote:
Zeg je nou dat je daar stinkt?quote:Op dinsdag 21 november 2023 11:47 schreef Sally het volgende:
[..]
Oew... 'daarin'... nee dank je!![]()
Iets té minty...
Dat denken anderen hierquote:
Mogen we even komen ruiken?quote:
Hm. Ik ga niet over 1 nacht ijs hoor.quote:Op dinsdag 21 november 2023 12:04 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Mogen we even komen ruiken?
Hij zei, we.quote:Op dinsdag 21 november 2023 12:06 schreef Sally het volgende:
[..]
Hm. Ik ga niet over 1 nacht ijs hoor.
Maar eh, volgens mij kom je toch nooit, als ik het zo lees in ONZDus:
Kom dan.
quote:
quote:
Klopt, hier moet je wel tijd voor uittrekken!quote:
Ha.quote:
Gelukkig begint de winter binnenkort, dan komen die ijsnachten snel genoeg.quote:
Oeh - jij snapt 'tquote:Op dinsdag 21 november 2023 12:33 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Gelukkig begint de winter binnenkort, dan komen die ijsnachten snel genoeg.
En met zulke koude nachten heb je natuurlijk graag iemand om je warm te houden
Dus ik zie je snel?quote:Op dinsdag 21 november 2023 12:33 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Gelukkig begint de winter binnenkort, dan komen die ijsnachten snel genoeg.
En met zulke koude nachten heb je natuurlijk graag iemand om je warm te houden
quote:
Of jullie allebeiquote:
Maar straks hebben we dan alleen aandacht voor elkaar. Moeten we misschien ook iemand voor jou erbij uitnodigenquote:
Sneaky git jijquote:Op dinsdag 21 november 2023 12:46 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Maar straks hebben we dan alleen aandacht voor elkaar. Moeten we misschien ook iemand voor jou erbij uitnodigen
Eh... male, or female...?!quote:Op dinsdag 21 november 2023 12:46 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Maar straks hebben we dan alleen aandacht voor elkaar. Moeten we misschien ook iemand voor jou erbij uitnodigen
Kunnen jullie mij niet aan dan?quote:Op dinsdag 21 november 2023 12:49 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Wellicht male, om het evenwicht te houden?
Hm, maar volgens mij is het dan niet voor Stiggy, maar meer om ons 'warm' te houden...?!quote:Op dinsdag 21 november 2023 12:49 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Wellicht male, om het evenwicht te houden?
Haha ik niet zo, maar van Sally heb ik hoge verwachtingenquote:Op dinsdag 21 november 2023 12:51 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Kunnen jullie mij niet aan dan?
Oh dat mag ook. Misschien krijg je het dan wel warmquote:Op dinsdag 21 november 2023 13:04 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Haha ik niet zo, maar van Sally heb ik hoge verwachtingen![]()
Ik kijk wel rustig toe dan, misschien leer ik er nog wat van
Geen milde zeelucht voor Sally.quote:
Lekkerrrquote:Op dinsdag 21 november 2023 10:55 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nee, gelijk gister in bad gaan liggen weken toen het weer kon. Naja, wel knoflook gehad gister, dus misschien stink ik toch een beetje
Ohaiquote:Op dinsdag 21 november 2023 12:46 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Hopelijk geen visluchtquote:Op dinsdag 21 november 2023 13:07 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Geen milde zeelucht voor Sally.
quote:
Sow, klap in het gezicht van Stiggy en mijquote:
Ruik eens dan!quote:
Kom maar hoorquote:Op dinsdag 21 november 2023 13:24 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Sow, klap in het gezicht van Stiggy en mijmoeten we maar bij elkaar gaan uithuilen
Net zo lastig als jij jezelf zou bijtenquote:
Die is laag.quote:Op dinsdag 21 november 2023 13:27 schreef Sally het volgende:
[..]
Net zo lastig als jij jezelf zou bijten![]()
Haha! Hadden we het gister nog overquote:
Jajaja, wrijf het er maar in. Wat jij trouwens gemakkelijker bij jezelf kunt doen dan ik.quote:Op dinsdag 21 november 2023 13:30 schreef Sally het volgende:
[..]
Haha! Hadden we het gister nog over![]()
Eh, ik bijten in mn eh... dinges?quote:Op dinsdag 21 november 2023 13:31 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Jajaja, wrijf het er maar in. Wat jij trouwens gemakkelijker bij jezelf kunt doen dan ik.
Boemquote:Op dinsdag 21 november 2023 13:31 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Jajaja, wrijf het er maar in. Wat jij trouwens gemakkelijker bij jezelf kunt doen dan ik.
Niks bijten, ruiken!quote:Op dinsdag 21 november 2023 13:32 schreef Sally het volgende:
[..]
Eh, ik bijten in mn eh... dinges?
Ja ehm, ik HEB vroeger geturnd. Maar nee, dat heb ik nooit gekund hoor![]()
ja maar dan hang ik tussen mn knieenquote:Op dinsdag 21 november 2023 13:34 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Niks bijten, ruiken!
Was je nooit zo lenig dat je tussen je eigen billen door kon kijken?
Er is maar 1 manier om hier antwoord op te krijgenquote:Op dinsdag 21 november 2023 13:38 schreef Sally het volgende:
Maar is het niet zo dat je jezelf anders ruikt dan anderen dat doen...?
quote:Op dinsdag 21 november 2023 13:45 schreef rival het volgende:
[..]
Er is maar 1 manier om hier antwoord op te krijgen
Geen idee. Probeer het uit!quote:Op dinsdag 21 november 2023 13:38 schreef Sally het volgende:
[..]
ja maar dan hang ik tussen mn knieen![]()
![]()
Nou ja, kan natuurlijk ook wat anders gebruiken.
Maar is het niet zo dat je jezelf anders ruikt dan anderen dat doen...?
Hè. Flashback!quote:
Nee, Faxie is back!quote:
quote:
Wat agressiefquote:
Oh wow!quote:
Ik ook nietquote:Op dinsdag 21 november 2023 17:46 schreef Sally het volgende:
[..]
Oh wow!
eh,... hm.
Bedoelde het niet kwaad hoor![]()
![]()
Oef - gelukkig...quote:
Jij hebt jezelf gebeten?quote:
quote:
Jij krijgt het bij jezelf ook niet voor elkaar.quote:
Stig kan veel, maar sommige dingen hoeft hij niet te kunnenquote:Op dinsdag 21 november 2023 19:06 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Jij krijgt het bij jezelf ook niet voor elkaar.
quote:Op dinsdag 21 november 2023 19:07 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Stig kan veel, maar sommige dingen hoeft hij niet te kunnen
Sallykequote:
Amykequote:
LoLkequote:
Alles goed, Sitgs?quote:
Ja hoor, nu in Rotterdamquote:
Nog steeds in MM.quote:Op woensdag 22 november 2023 10:35 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja hoor, nu in RotterdamEn daar?
quote:Op woensdag 22 november 2023 10:36 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Nog steeds in MM.Net boodschappen gedaan en wezen stemmen. Ik had mijn neefje bij mij en die wilde niet doorlopen, dus gaf ik hem een zacht knietje. Je moest die kassavrouw zien kijken.
Nee, Emmen.quote:Op woensdag 22 november 2023 10:40 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Emmen?
Oh nee, MediaMarkt
Haha hoe oud is je neefje? Ik zie nu voor me dat een 3-jarig jongetje omvalt doordat jij hem een zacht knietje geeftquote:Op woensdag 22 november 2023 10:36 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Nog steeds in MM.Net boodschappen gedaan en wezen stemmen. Ik had mijn neefje bij mij en die wilde niet doorlopen, dus gaf ik hem een zacht knietje. Je moest die kassavrouw zien kijken.
quote:
Ik ookquote:Op woensdag 22 november 2023 10:42 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Haha hoe oud is je neefje? Ik zie nu voor me dat een 3-jarig jongetje omvalt doordat jij hem een zacht knietje geeft
quote:Op woensdag 22 november 2023 10:36 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Bijna 2.5 jaar. Je zat in de buurt.quote:Op woensdag 22 november 2023 10:42 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Haha hoe oud is je neefje? Ik zie nu voor me dat een 3-jarig jongetje omvalt doordat jij hem een zacht knietje geeft
Welnee, dankzij mij kreeg hij pepernoten van een Piet.quote:
Ja nee dan is het goedquote:Op woensdag 22 november 2023 13:39 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Bijna 2.5 jaar. Je zat in de buurt.
[..]
Welnee, dankzij mij kreeg hij pepernoten van een Piet.
Hij durfde niet te vragen, dus moest ik het maar weer oplossen.quote:
Germ arme knulquote:Op woensdag 22 november 2023 13:41 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Hij durfde niet te vragen, dus moest ik het maar weer oplossen.
Er stond nog een echte Zwarte Piet, dus ik snap dat wel.quote:
quote:Op woensdag 22 november 2023 13:45 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Er stond nog een echte Zwarte Piet, dus ik snap dat wel.
quote:Op woensdag 22 november 2023 13:41 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Hij durfde niet te vragen, dus moest ik het maar weer oplossen.
quote:Op woensdag 22 november 2023 13:45 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Er stond nog een echte Zwarte Piet, dus ik snap dat wel.
Maar hij is de enige buitenlander die hier komt, cadeaus uitdeelt en weer weggaat!quote:Op woensdag 22 november 2023 14:30 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]hij durft niet, dus jij geeft een knietje zodat hij naar voren schiet, bijna tegen Piet aan?
Jeugdtrauma's gaan dat worden! Ik was ook altijd bang voor zwarte Piet, nu nog steeds
Ai dit is wel ernstigquote:Op woensdag 22 november 2023 14:32 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Maar hij is de enige buitenlander die hier komt, cadeaus uitdeelt en weer weggaat!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |