Jep. En ik inmiddels al een nieuwe klaarstaanquote:
Haha zie zo voor me dat je half rennend die route aflegtquote:Op zaterdag 18 november 2023 16:51 schreef Caesalpinia het volgende: [..] het was een route van 7 km dus veel vlotter werd m niet
Moet je toch even het volgende topic afwachten. Ik ga het niet veranderenquote:Op zaterdag 18 november 2023 16:57 schreef Sally het volgende:
[..]
Jep. En ik inmiddels al een nieuwe klaarstaan![]()
"Niet altijd hetzelfde riedeltje...! "
(zonder die massagestaven... moest op zoek naar nieuw plaatje, iets meer voor vrouwen)
Blokkeren is ook een optie?quote:Op zaterdag 18 november 2023 16:50 schreef Caesalpinia het volgende:
ach, ik heb morgen nog lekker voor mezelf
misschien dat ik na de verkiezingen de app weer aanslinger, voor ik weer een heel politiek gewauwel krijg over boeren helpen
Maar nu kan @Faxie een plaatje zoeken, waarvan hij denkt dat we die wel kunnen waarderen?quote:Op zaterdag 18 november 2023 16:57 schreef Sally het volgende:
[..]
Jep. En ik inmiddels al een nieuwe klaarstaan![]()
"Niet altijd hetzelfde riedeltje...! "
(zonder die massagestaven... moest op zoek naar nieuw plaatje, iets meer voor vrouwen)
Deze TT is ook OK hoorquote:Op zaterdag 18 november 2023 16:59 schreef Faxie het volgende:
[..]
Moet je toch even het volgende topic afwachten. Ik ga het niet veranderen
oh nee ik bedoelde meer dat een potentieel volgende date misschien ook over politiek wil praten omdat het verkiezingstijd isquote:
geen zin inquote:Op zaterdag 18 november 2023 16:59 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Maar nu kan @:Faxie een plaatje zoeken, waarvan hij denkt dat we die wel kunnen waarderen?
Luiwammes.quote:
Gezellig!quote:Op zaterdag 18 november 2023 17:01 schreef Caesalpinia het volgende:
[..]
oh nee ik bedoelde meer dat een potentieel volgende date misschien ook over politiek wil praten omdat het verkiezingstijd is
Ik vandaag ook.quote:
Hij staat er al hoorquote:Op zaterdag 18 november 2023 17:19 schreef Sally het volgende:
Hey @:MizzezAmy , hoe is deze dan?
[ afbeelding ]
Ik mocht wat uitzoeken![]()
![]()
Ik vraag aan Amy hoe ze m vindtquote:
Dat hoeft nou ook weer niet hoorquote:Op zaterdag 18 november 2023 17:24 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik vraag aan Amy hoe ze m vindt![]()
Zal wel een url van maken dan.
Ja hey.quote:
Hihihihihihi.quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
Mooi paard! Man ben ik niet zeker van.quote:Op zaterdag 18 november 2023 17:19 schreef Sally het volgende:
Hey @:MizzezAmy , hoe is deze dan?
https://i.ibb.co/wWxT1BV/Man-op-paard.png
Ik mocht wat uitzoeken![]()
![]()
Hmmmquote:Op zaterdag 18 november 2023 19:08 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Mooi paard! Man ben ik niet zeker van.
Wat vind je van deze?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En je ziet ook wat er op dat liefe nijntje afkomt....quote:
Haha ik vond die kat er juist zo leuk uit zien! Die man ernaast misschien wat minder, maar zou hem mn bed toch niet uitduwen denk ikquote:Op zaterdag 18 november 2023 19:13 schreef Sally het volgende:
[..]
Hmmmook lekker ding!
Maar dan vind ik hier de kat weer niet zo![]()
Oehquote:Op zaterdag 18 november 2023 19:18 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Haha ik vond die kat er juist zo leuk uit zien! Die man ernaast misschien wat minder, maar zou hem mn bed toch niet uitduwen denk ik
De kat maakt de foto!quote:Op zaterdag 18 november 2023 19:13 schreef Sally het volgende:
[..]
Hmmmook lekker ding!
Maar dan vind ik hier de kat weer niet zo![]()
Of je trekt een konijnenpak aan.quote:Op zaterdag 18 november 2023 19:25 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Oeh
Zal wat harder trainen voor mijn sixpack.
The Stig's bunny cousin?quote:Op zaterdag 18 november 2023 19:36 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Of je trekt een konijnenpak aan.
Hij Bestaat!quote:Op zaterdag 18 november 2023 19:52 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
The Stig's bunny cousin?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
quote:Op zaterdag 18 november 2023 19:53 schreef Sally het volgende:
[..]
Hij Bestaat!![]()
Die was ik al aan het zoeken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Ik ben szzszznellllquote:Op zaterdag 18 november 2023 19:55 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Die was ik al aan het zoeken.
I taught you well...quote:
Of Die Hard.quote:Op zaterdag 18 november 2023 20:06 schreef Caesalpinia het volgende:
hmmm, white chicks, legally blonde, of miss congeniality?
Legally Blondequote:Op zaterdag 18 november 2023 20:06 schreef Caesalpinia het volgende:
Al vind ik Sandra Bullock in Miss Congeniality ook tofquote:Op zaterdag 18 november 2023 20:06 schreef Caesalpinia het volgende:
Tough girl zij ja.quote:Op zaterdag 18 november 2023 20:10 schreef Sally het volgende:
[..]
Al vind ik Sandra Bullock in Miss Congeniality ook tof![]()
Die-hard chick![]()
@:TheStigsDutchCousin
Ik heb op een gegeven moment bij white chicks hardop moeten lachen. Maar verder geen idee meer of het wat was. (en humor is ook wel persoonlijk natuurlijk)quote:Op zaterdag 18 november 2023 20:06 schreef Caesalpinia het volgende:
Wel een beetje waar, ik kijk meer naar de kat dan naar de manquote:
Die tribal tattoos zijn ook een beetje lelijkquote:Op zaterdag 18 november 2023 20:45 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Wel een beetje waar, ik kijk meer naar de kat dan naar de man
Ik hou wel van tatoeages eigenlijkquote:Op zaterdag 18 november 2023 20:47 schreef McGrath het volgende:
[..]
Die tribal tattoos zijn ook een beetje lelijk
oh ik vind ze best goed, is toch meer dat nieuw zeeland native ding?quote:Op zaterdag 18 november 2023 20:47 schreef McGrath het volgende:
[..]
Die tribal tattoos zijn ook een beetje lelijk
heb je zelf tatoeages?quote:Op zaterdag 18 november 2023 20:51 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik hou wel van tatoeages eigenlijkalleen geen namen of gezichten.
Nee dat dan weer niet. Vooral om bij gespierde mannen naar te kijkenquote:Op zaterdag 18 november 2023 21:00 schreef Caesalpinia het volgende:
[..]
oh ik vind ze best goed, is toch meer dat nieuw zeeland native ding?
[..]
heb je zelf tatoeages?
Dat is meer dit:quote:Op zaterdag 18 november 2023 21:00 schreef Caesalpinia het volgende:
[..]
oh ik vind ze best goed, is toch meer dat nieuw zeeland native ding?
[..]
heb je zelf tatoeages?
Is dat jouw arm?quote:
ah op die manierquote:Op zaterdag 18 november 2023 21:02 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nee dat dan weer niet. Vooral om bij gespierde mannen naar te kijken
quote:Op zaterdag 18 november 2023 22:14 schreef Caesalpinia het volgende:
[..]
ah op die manier
ik wil zelf nog wel een keer iets, maar weet niet zo goed wat ik leuk genoeg vindt voor een heel leven
Ja, ik heb voor mezelf ook al een ontwerp klaarliggen, maar durf nog niet zo goed, bang dat het dan toch tegenvalt en ik er voor de rest van mn leven aan vast zit.quote:Op zaterdag 18 november 2023 22:14 schreef Caesalpinia het volgende:
[..]
ah op die manier
ik wil zelf nog wel een keer iets, maar weet niet zo goed wat ik leuk genoeg vindt voor een heel leven
Ik ook, op mn schouderbladquote:Op zaterdag 18 november 2023 22:14 schreef Caesalpinia het volgende:
[..]
ah op die manier
Daar achterop zal ik het zelf niet snel zien, zeg maarquote:Op zaterdag 18 november 2023 22:16 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, ik heb voor mezelf ook al een ontwerp klaarliggen, maar durf nog niet zo goed, bang dat het dan toch tegenvalt en ik er voor de rest van mn leven aan vast zit.
Ja, ik wil dus juist een plek waar ik het zelf wel goed kan zien. Maar wat ook makkelijk te verbergen is. Voet of onder sleutelbeen zit ik nu aan te denken.quote:Op zaterdag 18 november 2023 22:30 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik ook, op mn schouderblad
[..]
Daar achterop zal ik het zelf niet snel zien, zeg maar![]()
Maar ik weet wel waar het dan voor staat![]()
Ook mogelijkhedenquote:Op zaterdag 18 november 2023 22:33 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, ik wil dus juist een plek waar ik het zelf wel goed kan zien. Maar wat ook makkelijk te verbergen is. Voet of onder sleutelbeen zit ik nu aan te denken.
quote:Op zaterdag 18 november 2023 22:29 schreef Sally het volgende:
[..]
Oeh nice Dragonnnnn![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Ook wel nice, maar die dame is echt gaafquote:
Is uit de Yakuza games, de hoofdpersoon heeft die draak op zijn rug. Ze noemen hem ook 'the Dragon of Dojima' en is alom gerespecteerd en gevreesd.quote:Op zaterdag 18 november 2023 22:39 schreef Sally het volgende:
[..]
Ook wel nice, maar die dame is echt gaaf![]()
Deze draak kijkt wat raar uit zn ogen(en is half afgesneden
had dan een hoofd geblurd of zo)
Ik doelde op dat de foto van de man zo raar uit valtquote:Op zaterdag 18 november 2023 22:40 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Is uit de Yakuza games, de hoofdpersoon heeft die draak op zijn rug. Ze noemen hem ook 'the Dragon of Dojima' en is alom gerespecteerd en gevreesd.
Is dan ook een game-modelquote:Op zaterdag 18 november 2023 22:56 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik doelde op dat de foto van de man zo raar uit valtZeker omdat nu de tattoo ook er een beetje af valt, wat zonde is.
White Chicks is racistisch.quote:Op zaterdag 18 november 2023 20:06 schreef Caesalpinia het volgende:
Wel erg Yakuza achtig.quote:
Ja wat niet. Blanke vla ook.quote:
Amykequote:
Sallykequote:
Opnieuwquote:
Niet de titel, maar de white facing in de film.quote:Op zondag 19 november 2023 11:13 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja wat niet. Blanke vla ook.
Ik heb de film 1x gezien. En ongeacht of het racistisch is, vond ik het belachelijk slechtquote:Op zondag 19 november 2023 16:39 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Niet de titel, maar de white facing in de film.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |