In de VS is dat al een business waarin heel goed geld verdiend word.quote:Op zaterdag 18 november 2023 20:15 schreef HiZ het volgende:
[..]
Wat ik nu over trauma's hoor komt me een beetje gefabriceerd over. Zelfs als ik de ongelukkige keuze voor dat beeld erin betrek.
Eigenlijk wel dus he? In Europa was het kopen en verkopen van mensen al lang strict verboden. Maar het kan geen kwaad om af en toe de verkopers in het licht te zetten.quote:Op zaterdag 18 november 2023 20:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Hoho, de buurstamleden verkopen aan witman is gewoon een eeuwenoude afrikaanse traditie. Alleen het kopen van aangeboden waar is strafbaar en verwerpelijk
Ik heb geen hekel aan asielzoekers. Wel aan het asielbeleid, dat faalt en Nederland veranderd en doet verloederen door iedereen toe te laten. Je ziet het nu aan deze hele discussie. Nieuwkomers die polariseren, eisen gaan stellen en dol zijn op subsidiepotjes. En dus ook aan die oproerkraaier van een Jerry Airfryer en zn clubje racisme!-roepers.quote:Op zaterdag 18 november 2023 19:56 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Zie mijn reactie eerder in dit topic, met deze zienswijze zou je ook je gehate asiezoekers dood kunnen trappen.
Groot succes. Volgend jaar dus een nieuwe rondequote:De organisatoren van de sinterklaasintocht in De Lier kijken tevreden terug op het evenement in het Zuid-Hollandse dorp. Ondanks het slechte weer en een demonstratie van actiegroep Kick Out Zwarte Piet die ruw werd verstoord, is het gelukt 'om een mooie middag voor kinderen te organiseren', zegt Sjaak Scheffers van het sinterklaascomité. Ook burgemeester Bouke Arends van Westland, waar De Lier onder valt, is niet ontevreden.
Ook burgemeester Arends vindt dat de intocht 'zonder ernstige wanordelijkheden' is verlopen, ondanks dat de politie in actie moest komen. Dankzij de inzet van gemeente, politie en organisatoren is het volgens hem gelukt de intocht 'veilig' te laten verlopen.
https://www.ad.nl/binnenl(...)-vuurwerk~a6745a2d5/
Nee hoor. Zij kaarten het alleen maar aan. Met schuimbekkende hooligans als gevolg.quote:Op zaterdag 18 november 2023 20:18 schreef Inbox het volgende:
[..]
Uh, is dat polariseren niet precies wat KOZP wil doen? Negroide mensen neerzetten als kleinzerend, tweederangsburger? Want oh, wat zijn ze zielig met het slavenverleden dat -enkel bij hun- in dr DNA doorgegeven wordt.
Kijk eens naar de beelden van de intocht in Gorinchem. Nu zie je kindjes blij zijn als ze een pepernoot krijgen van een roetveegpiet.quote:Op zaterdag 18 november 2023 20:33 schreef loveyoulongtime het volgende:
Ik denk 2010 ofzo, mijn zusje was hoogzwanger van haar 2e en haar toenmalige man reed op de vrachtwagen. Dus ze vroeg mij of ik haar oudste mee kon nemen naar de intocht van sinterklaas.
Prima, zo gezegd zo gedaan. Die kleine en alle kinderen om haar heen riepen "Zwarte Piet" blanke kindjes, donkere kindjes.. Allemaal riepen ze hetzelfde terwijl ze bij elkaar stonden.. Geen enkel kind keek anders naar elkaar. Het waren kinderen. Het is een kinderfeest.
Deze hele wanvertoning hebben wij als volwassenen gemaakt.
Die organisatoren en burgemeester moeten zich diep schamen. Hopelijk zien ze volgend jaar ook in dat dit feest in deze vorm niet langer kan.quote:Op zaterdag 18 november 2023 20:36 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Groot succes. Volgend jaar dus een nieuwe ronde
“Hoi we zijn zielig want we zijn slaven geweest vroeger”quote:Op zaterdag 18 november 2023 20:36 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Nee hoor. Zij kaarten het alleen maar aan. Met schuimbekkende hooligans als gevolg.
Leuke fantasie. Ga daarmee naar ONZ.quote:Op zaterdag 18 november 2023 20:37 schreef Scorpie het volgende:
[..]
“Hoi we zijn zielig want we zijn slaven geweest vroeger”
“Er zijn meer blanken tot slaaf gemaakt dan zwarte mensen”
“VUILE RACIST!!”
Ja inderdaad schuimbekkende hooligans, met een kleurtje.
Het maakt geen fuck uit wie of wat het doet, dat snap ik ook wel. Maar het blijft een traditie, en je moet niet alle tradities kapot willen maken. Wij hebben nog steeds als land een identiteit. En daar horen tradities bij. Die mogen niet gesloopt worden.quote:Op zaterdag 18 november 2023 20:36 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Kijk eens naar de beelden van de intocht in Gorinchem. Nu zie je kindjes blij zijn als ze een pepernoot krijgen van een roetveegpiet.
Jerry komt volgend jaar in de problemen als zijn subsidiekraan dicht gedraaid wordt.quote:Op zaterdag 18 november 2023 20:31 schreef Inbox het volgende:
[..]
Ik heb geen hekel aan asielzoekers. Wel aan het asielbeleid, dat faalt en Nederland veranderd en doet verloederen door iedereen toe te laten. Je ziet het nu aan deze hele discussie. Nieuwkomers die polariseren, eisen gaan stellen en dol zijn op subsidiepotjes. En dus ook aan die oproerkraaier van een Jerry Airfryer en zn clubje racisme!-roepers.
Wel eens met jou dit keerquote:Op zaterdag 18 november 2023 20:38 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Leuke fantasie. Ga daarmee naar ONZ.
Behalve als het om racistische tradities gaat natuurlijk.quote:Op zaterdag 18 november 2023 20:38 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Het maakt geen fuck uit wie of wat het doet, dat snap ik ook wel. Maar het blijft een traditie, en je moet niet alle tradities kapot willen maken. Wij hebben nog steeds als land een identiteit. En daar horen tradities bij. Die mogen niet gesloopt worden.
Zodra je tegen Airfryer zegt dat hij een afstammeling is van slavendrijvers wordt hij anders behoorlijk woedendquote:Op zaterdag 18 november 2023 20:38 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Leuke fantasie. Ga daarmee naar ONZ.
Wat is er racistisch aan mijn opvattingen over zwarte piet en een kinderfeest? Daar ben ik wel benieuwd naar als je me dit in de schoenen probeert te schuivenquote:Op zaterdag 18 november 2023 20:40 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Behalve als het om racistische tradities gaat natuurlijk.
Dat maakt geen bal uit of die Piet nu groen is of zilver of whatever. Het punt is dat je nu iedereen op de kast hebt gejaagd. Dat snappen heel veel mensen niet.quote:Op zaterdag 18 november 2023 20:36 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Kijk eens naar de beelden van de intocht in Gorinchem. Nu zie je kindjes blij zijn als ze een pepernoot krijgen van een roetveegpiet.
Precies, Koti festival mag per direct afgeschaft worden dus. Ook zo’n racistisch festival.quote:Op zaterdag 18 november 2023 20:40 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Behalve als het om racistische tradities gaat natuurlijk.
Ik heb niets te maken met Afriyie.quote:Op zaterdag 18 november 2023 20:41 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Zodra je tegen Airfryer zegt dat hij een afstammeling is van slavendrijvers wordt hij anders behoorlijk woedendof ga je dat nu ontkennen? Aangezien je heel veel poep praat in dit topic zou het me niet eens verbazen.
Harvestje doet een schuimbekkende hooligan na.quote:Op zaterdag 18 november 2023 20:43 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Wat is er racistisch aan mijn opvattingen over zwarte piet en een kinderfeest? Daar ben ik wel benieuwd naar als je me dit in de schoenen probeert te schuivenIk geloof dat ik mijn punten al wel kenbaar heb gemaakt. Dus de racisme kaart?
Heb ik in dit topic herhaaldelijk uitgelegd.quote:Op zaterdag 18 november 2023 20:43 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Wat is er racistisch aan mijn opvattingen over zwarte piet en een kinderfeest? Daar ben ik wel benieuwd naar als je me dit in de schoenen probeert te schuivenIk geloof dat ik mijn punten al wel kenbaar heb gemaakt. Dus de racisme kaart?
En zoals ik al aangaf, geen kind geeft er een donder om. Het zijn volwassenen die er een punt van maken. Het blijft een kinderfeest.quote:Op zaterdag 18 november 2023 20:46 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Heb ik in dit topic herhaaldelijk uitgelegd.
Ik noem jou nergens racist, maar dat de traditie, het feest racistische elementen bevat. ZP is een karikatuur op een negerslaaf.
Ik zie een traditie waarbij een witte useful idiot zonder kinderen maar met een behoorlijke dosis zelfhaat op Fok heel stoer loopt te posten dat hij er alles aan wil doen om een kinderfeest te verneuken zodat hij kan deugen bij een stel slavernij-huilers wiens agenda het is om herstelbetalingen af te dwingen.quote:Op zaterdag 18 november 2023 20:44 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Ik heb niets te maken met Afriyie.
Ik zie een racististisch kinderfeest en vind dat het aangepast moet worden.
Nee, jij niet maar het is wel de techniek van woke om mensen bij voorbaat als racist neer te zetten en dat maakt mensen juist zo boos.quote:Op zaterdag 18 november 2023 20:46 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Ik noem jou nergens racist, maar dat de traditie, het feest racistische elementen bevat. ZP is een karikatuur op een negerslaaf.
Of het een feest voor kinderen, volwassenen, of marsmannetjes is maakt geen reet uit. Het is een racistisch feest.quote:Op zaterdag 18 november 2023 20:47 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
En zoals ik al aangaf, geen kind geeft er een donder om. Het zijn volwassenen die er een punt van maken. Het blijft een kinderfeest.
KZOP noemde ons wel racisten, op een onschuldig kinderfeest, dat sinds hun tussenkomst geen reet meer aan is door de randverschijnselen die ze zelf veroorzaakt hebbenquote:Op zaterdag 18 november 2023 20:46 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Compleet fout, en af.quote:Op zaterdag 18 november 2023 20:48 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Of het een feest voor kinderen, volwassenen, of marsmannetjes is maakt geen reet uit. Het is een racistisch feest.
“Je bent het niet met mij eens, ik vind ZP racistisch, dus ben jij het ook”quote:Op zaterdag 18 november 2023 20:47 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Nee, jij niet maar het is wel de techniek van woke om mensen bij voorbaat als racist neer te zetten en dat maakt mensen juist zo boos.
Jij ziet wel meer dingen die niet kloppen.quote:Op zaterdag 18 november 2023 20:47 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik zie een traditie waarbij een witte useful idiot zonder kinderen maar met een behoorlijke dosis zelfhaat op Fok heel stoer loopt te posten dat hij er alles aan wil doen om een kinderfeest te verneuken zodat hij kan deugen bij een stel slavernij-huilers wiens agenda het is om herstelbetalingen af te dwingen.
Geloof dat het feest niet aan populariteit heeft ingeboet onder de doelgroep.quote:Op zaterdag 18 november 2023 20:48 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
KZOP noemde ons wel racisten, op een onschuldig kinderfeest, dat sinds hun tussenkomst geen reet meer aan is door de randverschijnselen die ze zelf veroorzaakt hebben
Er is racisme in de hele wereld, maar omdat je weet dat je in Nederland veilig kan demonstreren, doen ze dat alleen voor Zwarte Piet.quote:Op zaterdag 18 november 2023 20:48 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Of het een feest voor kinderen, volwassenen, of marsmannetjes is maakt geen reet uit. Het is een racistisch feest.
Gaza ligt een beetje uit de buurt he.quote:Op zaterdag 18 november 2023 20:49 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Er is racisme in de hele wereld, maar omdat je weet dat je in Nederland veilig kan demonstreren, doen ze dat alleen voor Zwarte Piet.
Probeer het eens in Gaza.
Nou hier wel in ieder geval, Sinterklaas kan ook leuk zijn voor volwassenen al is dat inderdaad niet de doelgroepquote:Op zaterdag 18 november 2023 20:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Geloof dat het feest niet aan populariteit heeft ingeboet onder de doelgroep.
Is ook een tikje gevaarlijker, he? Dan bij die blanke tokkies.quote:Op zaterdag 18 november 2023 20:50 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Gaza ligt een beetje uit de buurt he.
Dat zeg ik, nul inhoudelijke argumenten aan jouw kant. Alleen maar keihard roepen dat ZP racistisch is en dat het daarom maar aangepakt moet worden. Daarbij schuw je de valse dilemma’s, emotiekaart en halfbakken waarheden niet. En negeer je ook nog eens andere overduidelijk racistische feestjes zoals Keti Koti of argumenten dat de grootste racistische slavendrijvers de zwarten zijn.quote:Op zaterdag 18 november 2023 20:49 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Jij ziet wel meer dingen die niet kloppen.
Loop daar eens als zwarte piet binnen...quote:Op zaterdag 18 november 2023 20:51 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Is ook een tikje gevaarlijker, he?
Het is precies datgene waartegen die clubjes pietenhaters nog meer demonstreren. Israël dan he, uiteraard niet de Palestijnen.quote:Op zaterdag 18 november 2023 20:50 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Gaza ligt een beetje uit de buurt he.
Oude tijden herleven. Vroeger ging het ieder jaar zo hard. We zitten niet voor niets al bijna aan 200 delen.quote:Op zaterdag 18 november 2023 20:53 schreef loveyoulongtime het volgende:
Allememachies, ging best hard hier laatste uur
Waarom maak jij de vergelijking met zwartgeschminkte mensen en slaven? Wat is het punt dat je wilt maken, dat alle gekleurde mensen in Nederland slaaf zijn en zich racistisch bejegend moeten voelen om een kinderfeestje met zwarte pieten?quote:Op zaterdag 18 november 2023 20:16 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Waarom maak je de vergelijking tussen zwarte piet en mensen in het AZC? Wat is het punt dat je wil maken?
Klopt deze discussie is lang heel hot geweest en maakt zijn come backquote:Op zaterdag 18 november 2023 20:55 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Oude tijden herleven. Vroeger ging het ieder jaar zo hard. We zitten niet voor niets al bijna aan 200 delen.
Vroegah ging het over kruidnoten of pepernoten. Nu over een complete BS show getriggered door een paar boze mensen over een kinderfeest.quote:Op zaterdag 18 november 2023 20:55 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Oude tijden herleven. Vroeger ging het ieder jaar zo hard. We zitten niet voor niets al bijna aan 200 delen.
Alsof ik serieus op je persoonlijke aanval zou moeten reageren. Een post vol met aannames.quote:Op zaterdag 18 november 2023 20:52 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dat zeg ik, nul inhoudelijke argumenten aan jouw kant. Alleen maar keihard roepen dat ZP racistisch is en dat het daarom maar aangepakt moet worden. Daarbij schuw je de valse dilemma’s, emotiekaart en halfbakken waarheden niet. En negeer je ook nog eens andere overduidelijk racistische feestjes zoals Keti Koti of argumenten dat de grootste racistische slavendrijvers de zwarten zijn.
Misschien dat je act werkt bij de wat minder slim opgeleiden in je echo kamer, hier werkt het overduidelijk minder.
Airfryer wil op het platteland gaan demonstreren tegen ZP. Ik zweer het je, daar gaan doden bij vallen. Die lui sporen niet en hebben het niet zo op Randstedelingen die even de dienst willen komen uitmaken.quote:Op zaterdag 18 november 2023 20:56 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Klopt deze discussie is lang heel hot geweest en maakt zijn come back
Ben er zelfs voor uit mijn kelder gekomenquote:Op zaterdag 18 november 2023 20:56 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Klopt deze discussie is lang heel hot geweest en maakt zijn come back
Deze discussie speelt langer dan een paar jaar.quote:Op zaterdag 18 november 2023 20:57 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Vroegah ging het over kruidnoten of pepernoten. Nu over een complete BS show getriggered door een paar boze mensen over een kinderfeest.
Ja, ik weet nog wel dat er schande van werd gesproken als een Hema of AH zijn zwarte pietjes van een verpakking haalde en er iets neutraals voor terug plaatste. Dat waren zeker andere tijden. Nu slaan we elkaar de hersens in vanwege een ongewenste pietenkleurquote:Op zaterdag 18 november 2023 20:57 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Vroegah ging het over kruidnoten of pepernoten. Nu over een complete BS show getriggered door een paar boze mensen over een kinderfeest.
Niet in mijn belevingquote:Op zaterdag 18 november 2023 20:59 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Deze discussie speelt langer dan een paar jaar.
Het figuur ZP is zelfs door de decennia heen herhaaldelijk aangepast.
Je post al 10 jaar hier zonder ooit een serieuze bijdrage te hebben geleverd, dus ik zie je inderdaad vandaag niet opeens beginnen, dat zou een regelrecht wonder zijn. Het valt me alles mee dat je nog niet aan het janken bent in FB, normaliter hang je daar gelijk aan het been van de mods te roepen om interventie.quote:Op zaterdag 18 november 2023 20:58 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Alsof ik serieus op je persoonlijke aanval zou moeten reageren. Een post vol met aannames.
Probeer het op een normale manier, anders ga lekker in VBL mensen vervelen.
Hier worden even alle plattelandslui over 1 kam geschorenquote:Op zaterdag 18 november 2023 20:58 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Airfryer wil op het platteland gaan demonstreren tegen ZP. Ik zweer het je, daar gaan doden bij vallen. Die lui sporen niet en hebben het niet zo op Randstedelingen die even de dienst willen komen uitmaken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |