Wel beter dan een paar duizend anderenquote:Op vrijdag 24 november 2023 20:17 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ferry Doedens heeft wel meegedaan aan Idols, maar zat bij de laatste 20. Echt niet heel ver gekomen
Is al geweest als papegaaiquote:
En de drugsgebruik was er ook nogquote:Op vrijdag 24 november 2023 20:18 schreef SiGNe het volgende:
[..]
RTL is geloof ik nog steeds niet heel blij met 'm sinds z'n vertrek bij GTST en daarna dat Only Fans gedoe.
Dat wou ik net postenquote:
Andre Hazesquote:
die heeft geen top40 hitsquote:Op vrijdag 24 november 2023 20:22 schreef WillemijnB het volgende:
William Rutten? Paar hints kon ik wel bij hem plaatsen. Alhoewel er juist geen overduidelijke fotografiehint was.
Never mind, volgens mij loopt de uitzending hier achter. William heeft natuurlijk geen muziekcarrière en dus geen top 40 hits.🙈quote:Op vrijdag 24 november 2023 20:22 schreef WillemijnB het volgende:
William Rutten? Paar hints kon ik wel bij hem plaatsen. Alhoewel er juist geen overduidelijke fotografiehint was.
Zou zomaar kunnen hoor. Stond op die cover ook met wei ig kleding dacht ikquote:Op vrijdag 24 november 2023 20:24 schreef NailQueen het volgende:
Wiki erbij gepakt. Douwe Bob heeft inmiddels 4 top 40 hits. Maar kan best zijn dat het bij de opnames nog 3 waren.
Maar van de hints kan ik alleen de cover van de tijdschrift bij hem plaatsen (Linda)
Nogal druk daar gok ik.quote:
Dan moet je zoeken op Soulvation, maar dan heb je ook gelijk de man van Wendy van Dijk toevoegen aan de lijst mogelijke kandidatenquote:Op vrijdag 24 november 2023 20:26 schreef H_T het volgende:
Hoeveel Top 40-hits heeft Ronald Molendijk gehad?
Die heeft ook 3 top40 hits met Soulvationquote:Op vrijdag 24 november 2023 20:26 schreef H_T het volgende:
Kennen we die nog? Hebben we die ooit gekend?quote:Op vrijdag 24 november 2023 20:26 schreef H_T het volgende:
Zat in de jury van een van de latere Idols-reeksen en heeft als deskundige staan wauwelen bij Rtl Boulevard, Shownieuws en nog wat programma'squote:Op vrijdag 24 november 2023 20:29 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Kennen we die nog? Hebben we die ooit gekend?
zang is echt prima iddquote:Op vrijdag 24 november 2023 20:32 schreef SiGNe het volgende:
wel een zangeres denk ik, zingt in elk geval goed
Holly speelt toch ook in musicals?quote:Op vrijdag 24 november 2023 20:32 schreef SiGNe het volgende:
wel een zangeres denk ik, zingt in elk geval goed
Rutte praat prima Engels johquote:Op vrijdag 24 november 2023 20:44 schreef SiGNe het volgende:
IN elk geval iemand die geen Engels spreekt.. qua uitspraak denk ik aan Mark Rutte, die heeft nu tijd zat
Vond ik vorig jaar ook al, stukken minder dan de seizoenen ervoorquote:
Louis van Gaalquote:
WIR SIND DIE BESTE !quote:Op vrijdag 24 november 2023 20:46 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Louis van Gaal
Die had succes in Engeland en Duitsland
Het is Engels maar daar is ook een hoop mee gezegd.quote:
Dat zou ook best kunnen ja, die praat ook vrij apartquote:Op vrijdag 24 november 2023 20:46 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Louis van Gaal
Die had succes in Engeland en Duitsland
Wat is dat?quote:
De peer was vorige weekquote:
Met lucifer toch wel?quote:Op vrijdag 24 november 2023 20:46 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Mja die is niet internationaal bekend
Modern voor heerlijk, eventueel nog af te korten tot hdpquote:
Uitspraak. Kwam ook vorige week al even langs. En nu weer. Ik ken het vooral van FOK!quote:
Vooral bepaalde KSC bewonersquote:Op vrijdag 24 november 2023 20:53 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Uitspraak. Kwam ook vorige week al even langs. En nu weer. Ik ken het vooral van FOK!
Dacht ik ook aan, maar dat kreeg ik niet lekker gekoppeld aan andere hintsquote:Op vrijdag 24 november 2023 20:58 schreef Sagittarius79 het volgende:
Discobal, zou Ad Visser kunnen zijn. Top pop, discobal.
ja dat idd. Als er een nieuw seizoen komt maar weer terug naar 5.quote:Op vrijdag 24 november 2023 21:06 schreef Koen66 het volgende:
Het zijn toch steeds de oude teams die overleggen terwijl Monica er een beetje bij hangt
HAdden haar naast Buddy moeten zetten, Joling en Carlo vs Buddy en Monica.. en dan Loretta in het middenquote:Op vrijdag 24 november 2023 21:06 schreef Koen66 het volgende:
Het zijn toch steeds de oude teams die overleggen terwijl Monica er een beetje bij hangt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |