Wel beter dan een paar duizend anderenquote:Op vrijdag 24 november 2023 20:17 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ferry Doedens heeft wel meegedaan aan Idols, maar zat bij de laatste 20. Echt niet heel ver gekomen
Is al geweest als papegaaiquote:
En de drugsgebruik was er ook nogquote:Op vrijdag 24 november 2023 20:18 schreef SiGNe het volgende:
[..]
RTL is geloof ik nog steeds niet heel blij met 'm sinds z'n vertrek bij GTST en daarna dat Only Fans gedoe.
Dat wou ik net postenquote:
Andre Hazesquote:
die heeft geen top40 hitsquote:Op vrijdag 24 november 2023 20:22 schreef WillemijnB het volgende:
William Rutten? Paar hints kon ik wel bij hem plaatsen. Alhoewel er juist geen overduidelijke fotografiehint was.
Never mind, volgens mij loopt de uitzending hier achter. William heeft natuurlijk geen muziekcarričre en dus geen top 40 hits.🙈quote:Op vrijdag 24 november 2023 20:22 schreef WillemijnB het volgende:
William Rutten? Paar hints kon ik wel bij hem plaatsen. Alhoewel er juist geen overduidelijke fotografiehint was.
Zou zomaar kunnen hoor. Stond op die cover ook met wei ig kleding dacht ikquote:Op vrijdag 24 november 2023 20:24 schreef NailQueen het volgende:
Wiki erbij gepakt. Douwe Bob heeft inmiddels 4 top 40 hits. Maar kan best zijn dat het bij de opnames nog 3 waren.
Maar van de hints kan ik alleen de cover van de tijdschrift bij hem plaatsen (Linda)
Nogal druk daar gok ik.quote:
Dan moet je zoeken op Soulvation, maar dan heb je ook gelijk de man van Wendy van Dijk toevoegen aan de lijst mogelijke kandidatenquote:Op vrijdag 24 november 2023 20:26 schreef H_T het volgende:
Hoeveel Top 40-hits heeft Ronald Molendijk gehad?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |