Rutte praat prima Engels johquote:Op vrijdag 24 november 2023 20:44 schreef SiGNe het volgende:
IN elk geval iemand die geen Engels spreekt.. qua uitspraak denk ik aan Mark Rutte, die heeft nu tijd zat
Vond ik vorig jaar ook al, stukken minder dan de seizoenen ervoorquote:
Louis van Gaalquote:
WIR SIND DIE BESTE !quote:Op vrijdag 24 november 2023 20:46 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Louis van Gaal
Die had succes in Engeland en Duitsland
Het is Engels maar daar is ook een hoop mee gezegd.quote:
Dat zou ook best kunnen ja, die praat ook vrij apartquote:Op vrijdag 24 november 2023 20:46 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Louis van Gaal
Die had succes in Engeland en Duitsland
Wat is dat?quote:
De peer was vorige weekquote:
Met lucifer toch wel?quote:Op vrijdag 24 november 2023 20:46 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Mja die is niet internationaal bekend
Modern voor heerlijk, eventueel nog af te korten tot hdpquote:
Uitspraak. Kwam ook vorige week al even langs. En nu weer. Ik ken het vooral van FOK!quote:
Vooral bepaalde KSC bewonersquote:Op vrijdag 24 november 2023 20:53 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Uitspraak. Kwam ook vorige week al even langs. En nu weer. Ik ken het vooral van FOK!
Dacht ik ook aan, maar dat kreeg ik niet lekker gekoppeld aan andere hintsquote:Op vrijdag 24 november 2023 20:58 schreef Sagittarius79 het volgende:
Discobal, zou Ad Visser kunnen zijn. Top pop, discobal.
ja dat idd. Als er een nieuw seizoen komt maar weer terug naar 5.quote:Op vrijdag 24 november 2023 21:06 schreef Koen66 het volgende:
Het zijn toch steeds de oude teams die overleggen terwijl Monica er een beetje bij hangt
HAdden haar naast Buddy moeten zetten, Joling en Carlo vs Buddy en Monica.. en dan Loretta in het middenquote:Op vrijdag 24 november 2023 21:06 schreef Koen66 het volgende:
Het zijn toch steeds de oude teams die overleggen terwijl Monica er een beetje bij hangt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |