Dat jaquote:Op zondag 19 november 2023 18:45 schreef Vicky het volgende:
[..]
Mijn zusje heeft m ook vandaag neergezet
Ik wacht nog wel even. Als ik m nu neet zou zetten dan is ie voor kerst weg 🤣🤣
lovepeacejoy.nl ?quote:Op zondag 19 november 2023 20:25 schreef -Spring het volgende:
Ik vraag het hier ook even want ik kan er niet over uit.
Ik ben zo hard op zoek naar een webshop en ik kan niet op de naam komen.
Het is een 'antroposofische' kinderkledingwinkel en ze verkopen van die typische ribfuwelen overgooiers in aardetinten.
Drie lettergrepen, dacht ik. Echt zo'n 'natuurnaam' en alles is handgemaakt.
Bijna!quote:Op zondag 19 november 2023 20:34 schreef livelink het volgende:
Regenboogschaap.nl kan misschien ook nog. Daar verkopen ze wel kinderkleding.
Klinkt als Primark. Maar Ik kan me vergissenquote:Op zondag 19 november 2023 20:25 schreef -Spring het volgende:
Het is een 'antroposofische' kinderkledingwinkel en ze verkopen van die typische ribfuwelen overgooiers in aardetinten.
quote:Op zondag 19 november 2023 21:07 schreef amaranta het volgende:
[..]
Klinkt als Primark. Maar Ik kan me vergissen
undaduna? baby natura zou ook kunnen maar voldoet niet helemaalquote:Op zondag 19 november 2023 20:25 schreef -Spring het volgende:
Heb je Vicks in huis? (Huismerk telt ook!)quote:Op zondag 19 november 2023 22:44 schreef LeSage het volgende:
Ik kom net thuis van een ritje huisartsenpost…
Mijm is al vanaf dinsdag ziek. Koorts, hoesten tot hij moet spugen.
Gelukkig zag de huisarts geen reden tot verder onderzoek. Hij had deze avond al 20 kindjes gezien die zo ziek zijn.
Wel fijn altijd dat ze daar redelijk laagdrempelig in zijn, ik voelde me niet goed bij een nacht in bed naast een moeilijk ademend jongetje dat de longen uit zijn lijf hoest
fijnekleine.nl?quote:Op zondag 19 november 2023 20:25 schreef -Spring het volgende:
Ken ik niet.quote:
Mijn neefje en nichtje hebben samen ook al 35 kilo ofzo ingeleverd. Wij zijn heel goede afvalscheiders, maar vergeten altijd die batterijen dan ook weg te brengen, dus alleen wij hadden al aardig wat kilo's voor ze :-Dquote:Op maandag 20 november 2023 08:42 schreef Hupje het volgende:
De school waar ik werk doet mee aan de Batterijen Battle en onze conciėrge wordt echt helemaal gek van alle kilo's batterijen die worden ingeleverd bij zijn kamertje![]()
Ik vraag me wel af hoeveel goeie batterijen er worden weggeflikkerd in de hoop een schoolreisje te winnen. Ik zag op het jeugdjournaal een klas die meerdere tonnen vol had ingezameld, ik kan me haast niet voorstellen dat dat allemaal rondslingerende lege batterijen zijn van thuis of uit de buurtquote:Op maandag 20 november 2023 08:42 schreef Hupje het volgende:
De school waar ik werk doet mee aan de Batterijen Battle en onze conciėrge wordt echt helemaal gek van alle kilo's batterijen die worden ingeleverd bij zijn kamertje![]()
Hier vliegen de batterijen er ook door heen en ik heb nog geen fatsoenlijke oplaadbare batterijen gevonden die niet binnen een dag op zijn voor de controllers enzo.quote:Op maandag 20 november 2023 09:53 schreef SQ het volgende:
[..]
Ik vraag me wel af hoeveel goeie batterijen er worden weggeflikkerd in de hoop een schoolreisje te winnen. Ik zag op het jeugdjournaal een klas die meerdere tonnen vol had ingezameld, ik kan me haast niet voorstellen dat dat allemaal rondslingerende lege batterijen zijn van thuis of uit de buurt
En ik vond het ook schokkend dat kennelijk het gros van de mensen hun lege batterijen nog bij het huisvuil flikkert en dit soort acties dus nodig zijn
Wij genereren ongeveer 1 klein ziplockzakje aan lege batterijen per jaar, maar we zijn voor het grootste deel over op oplaadbaar nu.
Ja, in onze xboxcontrollers gaan losse batterijenquote:Op maandag 20 november 2023 10:23 schreef SQ het volgende:
Losse batterijen in controllers? Oh dat ken ik niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |