Het is een grote zelfmoordmissie. Niet alleen een Hamas lid die een martelaar wordt maar eentje die de bevolking meeneemt. Ze willen dat Israël zo hard mogelijk slaat. Hoe meer leed bij de burgers, des te beter dat het is. Alles voor de buitenwereld.quote:Op vrijdag 17 november 2023 23:01 schreef capricia het volgende:
[..]
Waarom stoppen ze dan niet, met het schieten met raketten op Israel?
Dit lijkt wel een zelfmoord-missie. "Après nous, le déluge"
Hebben ze een andere logica?
Dan kun je dit met recht een doodscultus noemen.quote:Op vrijdag 17 november 2023 23:19 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Het is een grote zelfmoordmissie. Niet alleen een Hamas lid die een martelaar wordt maar eentje die de bevolking meeneemt. Ze willen dat Israël zo hard mogelijk slaat. Hoe meer leed bij de burgers, des te beter dat het is. Alles voor de buitenwereld.
Ze kunnen ook niks anders. Ze zijn ontevreden met de huidige situatie en israel is veel en veel te sterk. Dus dan krijg je zo'n achterlijk conflict waar al 80 jaar de camera's en pers op staat. Dit verandert niet
Dat is de islam dan ook gewoon:quote:Op vrijdag 17 november 2023 23:24 schreef capricia het volgende:
[..]
Dan kun je dit met recht een doodscultus noemen.
Wat vindt @:MissButterflyy hier van?
Miss Butterfly doet mij denken aan Esther Ouwehand. De Miss Butterfly in dit topic uiteraard, kennen doe ik haar natuurlijk niet 🙂quote:Op vrijdag 17 november 2023 23:24 schreef capricia het volgende:
[..]
Dan kun je dit met recht een doodscultus noemen.
Wat vindt @:MissButterflyy hier van?
Het is geen logica van niet weten waarom maar dat dat dwangmatig veroorzaken dat Israël zonder uitzondering zal reageren op schoten.quote:Op vrijdag 17 november 2023 23:01 schreef capricia het volgende:
[..]
Waarom stoppen ze dan niet, met het schieten met raketten op Israel?
Dit lijkt wel een zelfmoord-missie. "Après nous, le déluge"
Hebben ze een andere logica?
Meermalen heeft hamas (in Qatar'aanse kastelen) aangegeven dat ze de boel willen omkantelen, iets dat Israël dus niet over z'n kant kan laten gaan. De rest zittend aan de kant, vindt aangedaan terreurgeweld eenzijdig beëindigen kennelijk geen probleem (meer).quote:Op vrijdag 17 november 2023 23:19 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Het is een grote zelfmoordmissie. Niet alleen een Hamas lid die een martelaar wordt maar eentje die de bevolking meeneemt. Ze willen dat Israël zo hard mogelijk slaat. Hoe meer leed bij de burgers, des te beter dat het is. Alles voor de buitenwereld.
Ze kunnen ook niks anders. Ze zijn ontevreden met de huidige situatie en israel is veel en veel te sterk. Dus dan krijg je zo'n achterlijk conflict waar al 80 jaar de camera's en pers op staat. Dit verandert niet
Hamas hoopt op steun van andere groepen Israël van alle kanten aan te vallen? Dat is geloof ik het plan toch? Israël heeft zich al decennia voorbereid. Dus de uitkomst is duizenden doden aan alle kanten, nog meer dan nu al. Of ben ik nu gek?quote:Op vrijdag 17 november 2023 23:38 schreef Vallon het volgende:
[..]
Meermalen heeft hamas (in Qatar'aanse kastelen) aangegeven dat ze de boel willen omkantelen, iets dat Israël dus niet over z'n kant kan laten gaan. De rest zittend aan de kant, vindt aangedaan terreurgeweld eenzijdig beëindigen kennelijk geen probleem (meer).
Ik kan mij niet goed voorstellen dat iemand bij zinnen, anders dan tijd winnen, serieus gaat onderhandelen want het is vooral chantage.quote:Op vrijdag 17 november 2023 22:41 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ben er ook bang voor. Iemand hier zei eerder vandaag dat er onderhandelingen waren over 50 gijzelaars?
Maar niks meer van gehoord nu.
De reden dat USA vrij snel heeft (als ws reeds van te voren ingezien) aangegeven dat zij pogingen voor een meerfronten oorlog daartoe zullen blokkeren. De andere woestijnrovers houden zich - daarom - relatief kalm.quote:Op vrijdag 17 november 2023 23:44 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Hamas hoopt op steun van andere groepen Israël van alle kanten aan te vallen? Dat is geloof ik het plan toch? Israël heeft zich al decennia voorbereid. Dus de uitkomst is duizenden doden aan alle kanten, nog meer dan nu al. Of ben ik nu gek?
Bij de term "woestijnrovers" gaf ik het op om verder te lezen sorry.quote:Op vrijdag 17 november 2023 23:56 schreef Vallon het volgende:
[..]
De reden dat USA vrij snel heeft (als ws reeds van te voren ingezien) aangegeven dat zij pogingen voor een meerfronten oorlog daartoe zullen blokkeren. De andere woestijnrovers houden zich - daarom - relatief kalm.
Ik vrees verder dat er nog wel veel meer mensen het loodje gaan leggen.
De normale sterfte bron in Gaza is sws al 3 op de 1000 per jaar (met 30/1000 geboorten met een levensverwachting van ca 75 jaar, dus Gaza zal niet snel zonder burgers komen te zitten).
Dan zou ik geen Catan spelen, heb je struikrovers en zeerovers.quote:Op zaterdag 18 november 2023 00:01 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Bij de term "woestijnrovers" gaf ik het op om verder te lezen sorry.
Bier drinkers, wijn drinkers, water drinkers.. BBQ at my placequote:Op zaterdag 18 november 2023 00:36 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Dan zou ik geen Catan spelen, heb je struikrovers en zeerovers.
Hij zegt nu:quote:
Ze worden niet gedwongen.quote:
Zonde, tis echt een klassieker. https://nl.wikipedia.org/wiki/De_woestijnroversquote:Op zaterdag 18 november 2023 00:01 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Bij de term "woestijnrovers" gaf ik het op om verder te lezen sorry.
Las net de link, dat zijn wel de oude boekjes die je snel weg leest als ik het goed begrijp? Ik heb dat met SAS, heb de hele serie hier staanquote:Op zaterdag 18 november 2023 01:40 schreef Vallon het volgende:
[..]
Zonde, tis echt een klassieker. https://nl.wikipedia.org/wiki/De_woestijnrovers
Kende het echt nietquote:Op zaterdag 18 november 2023 01:40 schreef Vallon het volgende:
[..]
Zonde, tis echt een klassieker. https://nl.wikipedia.org/wiki/De_woestijnrovers
Deze oorlog stopt zodra de moslim meer liefde voor hun kinderen dan haat voor de Joden hebben.quote:Op zaterdag 18 november 2023 02:25 schreef superniger het volgende:
Tsja. Stank voor dank.
[ twitter ]
Als Hamas hun zin zou krijgen wel ja, maar de rest is er niet gek genoeg voor.quote:Op vrijdag 17 november 2023 23:44 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Hamas hoopt op steun van andere groepen Israël van alle kanten aan te vallen? Dat is geloof ik het plan toch? Israël heeft zich al decennia voorbereid. Dus de uitkomst is duizenden doden aan alle kanten, nog meer dan nu al. Of ben ik nu gek?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |