abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 17 november 2023 @ 22:38:56 #201
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_211329378
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 november 2023 22:32 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Gelukkig richten de meeste bommen naar Isral weinig schade aan.
Het is niet echt vergelijkbaar met de situatie in Gaza.

De westbank is ook niet echt gezellig, eerder een artikel gepost waarin staat dat Palestijnen/ Arabieren huisarrest hebben en bijna niet naar buiten mogen. Zal wel vanwege rellen zijn.
Ooh, de Arabieren zijn incompetent dus daarom moet Isral maar niet moeilijk doen en eigenlijk meer stilstaan bij de pslestijnse slachtoffers.. koekoek! Ze waren op 7 oktober competent genoeg, daar plukken ze nu de vruchten van. Ze mogen blij zijn dat Isral zich nog inhoudt.
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
  vrijdag 17 november 2023 @ 22:39:43 #202
401485 Molo
Vllig losgelst
pi_211329388
Die gegijzelden gaan iig niet meer levend terug komen zo te zien
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  vrijdag 17 november 2023 @ 22:40:51 #203
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_211329401
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 november 2023 22:38 schreef nixxx het volgende:

[..]
Ooh, de Arabieren zijn incompetent dus daarom moet Isral maar niet moeilijk doen en eigenlijk meer stilstaan bij de pslestijnse slachtoffers.. koekoek! Ze waren op 7 oktober competent genoeg, daar plukken ze nu de vruchten van. Ze mogen blij zijn dat Isral zich nog inhoudt.
Ik heb geen idee wat je allemaal bent aan het fabriceren, maar zie dat er weer het een en ander in m’n schoenen wordt geschoven wat ik nooit heb gezegd of gedacht.
Kijk eens verder dan je neus lang is, en wie ik eerder was aan het quoten.
Wie dit leest is een lezer van dit
  vrijdag 17 november 2023 @ 22:41:49 #204
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_211329411
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 november 2023 22:39 schreef Molo het volgende:
Ben er ook bang voor. Iemand hier zei eerder vandaag dat er onderhandelingen waren over 50 gijzelaars?
Maar niks meer van gehoord nu.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_211329478
twitter

IDF heeft vandaag een zesde, zevende en achtste commandocentrum gelokaliseerd en onschadelijk gemaakt. Tot op heden zijn er 47 commendocentrums gevonden en naar schatting zijn er nog 167 te gaan
pi_211329513
Nee dat zijn volgens @trein2000 gewoon spullen van bewakers van die scholen
pi_211329558
quote:

[..]

De westbank is ook niet echt gezellig, eerder een artikel gepost waarin staat dat Palestijnen/ Arabieren huisarrest hebben en bijna niet naar buiten mogen. Zal wel vanwege rellen zijn.
Dit is ook weer zo'n typisch west bank bericht. Dat verandert ook nooit

twitter
  Moderator vrijdag 17 november 2023 @ 23:01:08 #208
236264 crew  capricia
pi_211329583
quote:

[..]

Waarom stoppen ze dan niet, met het schieten met raketten op Israel?
Dit lijkt wel een zelfmoord-missie. "Aprs nous, le dluge"

Hebben ze een andere logica?
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_211329608
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 november 2023 22:39 schreef Molo het volgende:
Dat zei ik in het begin al...

Het is het beste om die mensen al als dood te beschouwen. Het zijn chantagemiddelen, maar met een terroristische organisatie kun je niet onderhandelen.

Zeker niet met een kwaadaardige entiteit als Hamas.
Intolerant voor intolerantie
pi_211329637
quote:
10s.gif Op vrijdag 17 november 2023 21:22 schreef HeatWave het volgende:
[ twitter ]

Oh for fuck's sake, really NOS? :').
Neeeeeeeeee...
Wtf zeg.

Wat intens triest dit.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_211329693
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 november 2023 23:01 schreef capricia het volgende:

[..]

Het is een grote zelfmoordmissie. Niet alleen een Hamas lid die een martelaar wordt maar eentje die de bevolking meeneemt. Ze willen dat Isral zo hard mogelijk slaat. Hoe meer leed bij de burgers, des te beter dat het is. Alles voor de buitenwereld.

Ze kunnen ook niks anders. Ze zijn ontevreden met de huidige situatie en israel is veel en veel te sterk. Dus dan krijg je zo'n achterlijk conflict waar al 80 jaar de camera's en pers op staat. Dit verandert niet
  Moderator vrijdag 17 november 2023 @ 23:24:06 #212
236264 crew  capricia
pi_211329719
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 november 2023 23:19 schreef opgebaarde het volgende:

[..]
Het is een grote zelfmoordmissie. Niet alleen een Hamas lid die een martelaar wordt maar eentje die de bevolking meeneemt. Ze willen dat Isral zo hard mogelijk slaat. Hoe meer leed bij de burgers, des te beter dat het is. Alles voor de buitenwereld.

Ze kunnen ook niks anders. Ze zijn ontevreden met de huidige situatie en israel is veel en veel te sterk. Dus dan krijg je zo'n achterlijk conflict waar al 80 jaar de camera's en pers op staat. Dit verandert niet
Dan kun je dit met recht een doodscultus noemen.
Wat vindt @MissButterflyy hier van?
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
  vrijdag 17 november 2023 @ 23:26:39 #213
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_211329742
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 november 2023 23:24 schreef capricia het volgende:

[..]
Wat vindt @:MissButterflyy hier van?
Dat is de islam dan ook gewoon:

twitter
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_211329781
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 november 2023 23:24 schreef capricia het volgende:

[..]
Wat vindt @:MissButterflyy hier van?
Miss Butterfly doet mij denken aan Esther Ouwehand. De Miss Butterfly in dit topic uiteraard, kennen doe ik haar natuurlijk niet 🙂
  vrijdag 17 november 2023 @ 23:32:36 #215
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_211329792
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 november 2023 23:01 schreef capricia het volgende:

[..]

Het is geen logica van niet weten waarom maar dat dat dwangmatig veroorzaken dat Isral zonder uitzondering zal reageren op schoten.

Wat Isral simpel doet, en niet te begrijpen lijkt voor mensen die het operationeel niet willen/kunnen snappen, zijn van te voren Hamas geselecteerde doelwitten n voor n uitschakelen.
Het lastige van hamas is dat zij zich tussen de bevolkjng ophouden die ze voorts bij zich in de buurt willen houden als bescherming waarvan isral de schande ontvangt.

Doelwitten zijn waarvandaan wordt/is geschoten, aangevallen, Hamas leden zich ophouden (iets met intelligence/surveillance) en zich (mogelijk) tunnels & offensieve voorraden bevinden.
Dat dit ongecordineerd overkomt of dat Isral bewust doelt op de burger (en niet op Hamas) is vooral omdat mensen niet willen snappen hoe je een guerrilla vijand opruimt in stedelijk gebied.

Hier een aardig mapje waar de (bekende) tunnels zijn en je dus als burger sws niet moet zijn.

Dat burgers verder nergens naar toe zouden kunnen, is verder je reinste bullshit. (duckduck map, grijs is gebouwm groen is veld)

Dat het vervelemd is dat je als burger steeds wordt verjaagd is vervelend en allemaal te danken aan hun Hamas'aanse overheid.
Desnoods trekken de burgers maar met hun tentje naar de open veld (Gaza is maar voor 20% werkelijk bebouwd) om daar hutje mutje onder de koperen ploert het te gaan uitzitten.
"On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."
  vrijdag 17 november 2023 @ 23:38:13 #216
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_211329835
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 november 2023 23:19 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Meermalen heeft hamas (in Qatar'aanse kastelen) aangegeven dat ze de boel willen omkantelen, iets dat Isral dus niet over z'n kant kan laten gaan. De rest zittend aan de kant, vindt aangedaan terreurgeweld eenzijdig beindigen kennelijk geen probleem (meer).
pi_211329876
quote:
14s.gif Op vrijdag 17 november 2023 23:38 schreef Vallon het volgende:

[..]
Meermalen heeft hamas (in Qatar'aanse kastelen) aangegeven dat ze de boel willen omkantelen, iets dat Isral dus niet over z'n kant kan laten gaan. De rest zittend aan de kant, vindt aangedaan terreurgeweld eenzijdig beindigen kennelijk geen probleem (meer).
Hamas hoopt op steun van andere groepen Isral van alle kanten aan te vallen? Dat is geloof ik het plan toch? Isral heeft zich al decennia voorbereid. Dus de uitkomst is duizenden doden aan alle kanten, nog meer dan nu al. Of ben ik nu gek?
Lach met een schone bips
  vrijdag 17 november 2023 @ 23:46:51 #218
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_211329888
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 november 2023 22:41 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Ben er ook bang voor. Iemand hier zei eerder vandaag dat er onderhandelingen waren over 50 gijzelaars?
Maar niks meer van gehoord nu.
Ik kan mij niet goed voorstellen dat iemand bij zinnen, anders dan tijd winnen, serieus gaat onderhandelen want het is vooral chantage.

Mag/zal formeel zeker niet gezegd worden, dat militair gezien men er bij tactische beslissingen vanuit zal gaan dat de gegijzelden dood zijn. De opinie, denkend aan hun eigen geliefden, zal natuurlijk niet begrijpen dat acties nu eenmaal moeten worden genomen. Het land als rechtstaat is belangrijker dan de burgers.
Mocht uit intelligence blijken dat er ergens wel gegijzelden zijn, wordt dat natuurlijk anders en wel meegewogen.
  vrijdag 17 november 2023 @ 23:56:56 #219
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_211329953
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 november 2023 23:44 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Hamas hoopt op steun van andere groepen Isral van alle kanten aan te vallen? Dat is geloof ik het plan toch? Isral heeft zich al decennia voorbereid. Dus de uitkomst is duizenden doden aan alle kanten, nog meer dan nu al. Of ben ik nu gek?
De reden dat USA vrij snel heeft (als ws reeds van te voren ingezien) aangegeven dat zij pogingen voor een meerfronten oorlog daartoe zullen blokkeren. De andere woestijnrovers houden zich - daarom - relatief kalm.

Ik vrees verder dat er nog wel veel meer mensen het loodje gaan leggen.
De normale sterfte bron in Gaza is sws al 3 op de 1000 per jaar (met 30/1000 geboorten met een levensverwachting van ca 75 jaar, dus Gaza zal niet snel zonder burgers komen te zitten).
pi_211329976
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 november 2023 23:56 schreef Vallon het volgende:

[..]
De reden dat USA vrij snel heeft (als ws reeds van te voren ingezien) aangegeven dat zij pogingen voor een meerfronten oorlog daartoe zullen blokkeren. De andere woestijnrovers houden zich - daarom - relatief kalm.

Ik vrees verder dat er nog wel veel meer mensen het loodje gaan leggen.
De normale sterfte bron in Gaza is sws al 3 op de 1000 per jaar (met 30/1000 geboorten met een levensverwachting van ca 75 jaar, dus Gaza zal niet snel zonder burgers komen te zitten).
Bij de term "woestijnrovers" gaf ik het op om verder te lezen sorry.
Lach met een schone bips
pi_211330071
twitter
pi_211330154
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 november 2023 00:01 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Bij de term "woestijnrovers" gaf ik het op om verder te lezen sorry.
Dan zou ik geen Catan spelen, heb je struikrovers en zeerovers.
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
pi_211330163
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 november 2023 00:36 schreef Sherlock_Holmes het volgende:

[..]
Dan zou ik geen Catan spelen, heb je struikrovers en zeerovers.
Bier drinkers, wijn drinkers, water drinkers.. BBQ at my place :)
Lach met een schone bips
  zaterdag 18 november 2023 @ 00:48:29 #224
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_211330201
quote:
9s.gif Op vrijdag 17 november 2023 22:29 schreef Aether het volgende:

[..]

Hij zegt nu:

“Decolonization, ‘From the river to the sea’ and similar euphemisms implies genocide. Clear calls for extreme violence are against our terms of services and will result in suspension.”

Voor ieder wat wils dus :Y) :')
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
  zaterdag 18 november 2023 @ 01:28:48 #225
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')