Ja? Bij welke medische procedures hebben artsen wapens nodig?quote:Op vrijdag 17 november 2023 21:53 schreef trein2000 het volgende:
https://www.volkskrant.nl(...)iekenhuis~bc94cad9d/
Goed stuk in de Volkskrant. Het bewijs dat uit dat ziekenhuis komt is vooralsnog wel erg magertjes.
Het is eenzijdige, op emoties inspelende propaganda. Alsof die joden eigenlijk wel de schuldige zijn van alles, maar omdat ze net een gewelddadige golf aanslagen hebben ondergaan zijn ze een beetje van slag, daarom doen ze niet mee met de wereldwijde trend van free gazaquote:Op vrijdag 17 november 2023 21:54 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Wat is er zo erg aan dit artikel? Kan het niet gewoon kloppen wat er staat?
Een groot deel van de mensen in Israël is nog in shock en rouw door wat er 7 oktober is gebeurd, en dan is het logisch dat ze niet bezig zijn met de doden in Gaza, en dat velen het niet erg vinden en hun verdiende loon.
Dat is best wel een logische, menselijke reactie zo kort na wat er is gebeurd.
Mja, ik klikte vooral op deze reeks om te zien of men wat te melden had over het itempje van de NOS deze avond.quote:Op vrijdag 17 november 2023 21:41 schreef nixxx het volgende:
[..]
Echt dafuq zeg.. dit lijkt niet eens meer in de verte op objectief.
Het is natuurlijk niet zo gek dat een ziekenhuis, zeker in een oorlogsgebied, gewapende bewaking heeft. Dat mag ook gewoon. Zolang dat maar om ‘light individual weapons’ gaat die enkel gebruikt worden voor het beschermen van het ziekenhuis en zijn patiënten.quote:Op vrijdag 17 november 2023 22:06 schreef HiZ het volgende:
[..]
Ja? Bij welke medische procedures hebben artsen wapens nodig?
Dit is waarom ik zo fel op die uitwassen bij de "pro-Palestina"-protesten ben. Er loopt daar, ongehinderd, volk tussen dat openlijk uitdraagt met hun vlaggen en kreten dat ze mensen zoals jij en ik dood willen hebben of op zijn minst in een ondergeschikte positie aan hun godsdienst/cultuur.quote:Op vrijdag 17 november 2023 21:08 schreef Pleun2011 het volgende:
...
De mensen die zijn afgeslacht zijn mensen zoals jij en ik.. waren wij toevallig op de verkeerde plek geweest dan hadden wij ook gewoon de kogel gekregen van onze Palestijnse vrienden.
...
Jouw reactie geeft precies aan waarom ik de pest heb aan de zogenaamd 'neutrale' reacties van types als Butterfly.quote:Op vrijdag 17 november 2023 22:03 schreef nixxx het volgende:
[..]
Waarom wordt er alleen maar zo negatief over de slachtoffers geschreven, met een ondertoontje alsof ze eigenlijk wat slechts doen, mas dat we dan toch maar wat begrip tonen. Waar zijn de artikelen over het gebrek aan medeleven met de Israëlische slachtoffers door de palestijnen dan? Of verwachten we van de pslestijnen stilzwijgend al niets beters?
Bijna helemaal eens met je verhaal, alleen geloof ik niet in de 'bezorgde burgers' Wat ik van de 'bezorgde burgers' vind, laat ik hier maar in het midden.quote:Op vrijdag 17 november 2023 22:16 schreef Qarrad het volgende:
[..]
En nee, ik heb het niet over de bezorgde burgers
Eigenlijk kan het niet natuurlijk, maar moest wel hard lachen om dezequote:Op vrijdag 17 november 2023 21:53 schreef trein2000 het volgende:
Goed stuk in de Volkskrant. Het bewijs dat uit dat ziekenhuis komt is vooralsnog wel erg magertjes.
Volgens mij krijgen ze op Gaza continu bommen op hun hoofd, moeten ze vluchten en is er een humanitaire ramp op komst dus kan me voorstellen dat ze overleven ipv bezig te zijn met Israëlische slachtoffers, snap je dat echt niet?quote:Op vrijdag 17 november 2023 22:03 schreef nixxx het volgende:
[..]
Waarom wordt er alleen maar zo negatief over de slachtoffers geschreven, met een ondertoontje alsof ze eigenlijk wat slechts doen, mas dat we dan toch maar wat begrip tonen. Waar zijn de artikelen over het gebrek aan medeleven met de Israëlische slachtoffers door de palestijnen dan? Of verwachten we van de pslestijnen stilzwijgend al niets beters?
De bommen op Israël gaan ook doorquote:Op vrijdag 17 november 2023 22:24 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Volgens mij krijgen ze op Gaza continu bommen op hun hoofd, moeten ze vluchten en is er een humanitaire ramp op komst dus kan me voorstellen dat ze overleven ipv bezig te zijn met Israëlische slachtoffers, snap je dat echt niet?
quote:Elon Musk onder vuur na antisemitische tweet
https://nos.nl/l/2498239
Het Witte Huis noemt een bericht van Elon Musk op zijn eigen socialemediaplatform X een "weerzinwekkende promotie" van antisemitisme. Musk reageerde onlangs op een antisemitisch bericht op X dat "Joden de haat tegen blanken aanwakkeren". Hij schreef er de opmerking "Je spreekt de waarheid" bij.
Een woordvoerder van het Witte Huis noemt het "promotie van antisemitisme en racistische haat". Volgens het Witte Huis is de tweet extra schadelijk omdat er sowieso een sterke toename is van antisemitische incidenten sinds de aanval van Hamas op Israël vorig maand.
De AK-47 achter de MRI was van de bewakerquote:Op vrijdag 17 november 2023 22:13 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Het is natuurlijk niet zo gek dat een ziekenhuis, zeker in een oorlogsgebied, gewapende bewaking heeft. Dat mag ook gewoon. Zolang dat maar om ‘light individual weapons’ gaat die enkel gebruikt worden voor het beschermen van het ziekenhuis en zijn patiënten.
Dat XR leek mij ook wel ok, totdat ik op hun website keek. Het zijn gewoon crypto-Marxisten voor wie het ‘klimaat’ een trucje is om goedgelovigen voor het karretje te spannen.quote:
Gelukkig richten de meeste bommen naar Israël weinig schade aan.quote:Op vrijdag 17 november 2023 22:27 schreef Molo het volgende:
[..]
De bommen op Israël gaan ook door
En niet alle Palestijnen wonen op de Gazastrook zoals je weet
Maar het is er wel. En dat is voldoende.quote:Op vrijdag 17 november 2023 21:53 schreef trein2000 het volgende:
Ze hebben tijd genoeg om nog allerlei interviews te geven waarin ze gewoon doorgaan met het oproepen om alle joden te verdelgen en de staat Israël van de kaart te vegen. Geen kritisch journalisme daar.. misschien omdat je dan meteen een kogel krijgt. Zou ook een manier zijn om de nos wat objectiever te krijgen.. de Israëlische ambassadeur een interview laten geven terwijl hij met een uzi op schoot zit.quote:Op vrijdag 17 november 2023 22:24 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Volgens mij krijgen ze op Gaza continu bommen op hun hoofd, moeten ze vluchten en is er een humanitaire ramp op komst dus kan me voorstellen dat ze overleven ipv bezig te zijn met Israëlische slachtoffers, snap je dat echt niet?
Dat is een non-argument. "Hamas kan niet mikken, dus moet Israël niet zo spastisch doen"quote:Op vrijdag 17 november 2023 22:32 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Gelukkig richten de meeste bommen naar Israël weinig schade aan.
Jij maakte de vergelijking net. Het is idd niet te vergelijkenquote:Op vrijdag 17 november 2023 22:32 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Het is niet echt vergelijkbaar met de situatie in Gaza.
De westbank is ook niet echt gezellig, eerder een artikel gepost waarin staat dat Palestijnen/ Arabieren huisarrest hebben en bijna niet naar buiten mogen. Zal wel vanwege rellen zijn.
De gewone Palestijnse burger? Gezinnen met kinderen?quote:Op vrijdag 17 november 2023 22:34 schreef nixxx het volgende:
[..]
Ze hebben tijd genoeg om nog allerlei interviews te geven waarin ze gewoon doorgaan met het oproepen om alle joden te verdelgen en de staat Israël van de kaart te vegen. Geen kritisch journalisme daar.. misschien omdat je dan meteen een kogel krijgt. Zou ook een manier zijn om de nos wat objectiever te krijgen.. de Israëlische ambassadeur een interview laten geven terwijl hij met een uzi op schoot zit.
Ik begon er niet over hoor.quote:Op vrijdag 17 november 2023 22:35 schreef Ulx het volgende:
[..]
Dat is een non-argument. "Hamas kan niet mikken, dus moet Israël niet zo spastisch doen"
Ooh, de Arabieren zijn incompetent dus daarom moet Israël maar niet moeilijk doen en eigenlijk meer stilstaan bij de pslestijnse slachtoffers.. koekoek! Ze waren op 7 oktober competent genoeg, daar plukken ze nu de vruchten van. Ze mogen blij zijn dat Israël zich nog inhoudt.quote:Op vrijdag 17 november 2023 22:32 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
De westbank is ook niet echt gezellig, eerder een artikel gepost waarin staat dat Palestijnen/ Arabieren huisarrest hebben en bijna niet naar buiten mogen. Zal wel vanwege rellen zijn.
Ik heb geen idee wat je allemaal bent aan het fabriceren, maar zie dat er weer het een en ander in m’n schoenen wordt geschoven wat ik nooit heb gezegd of gedacht.quote:Op vrijdag 17 november 2023 22:38 schreef nixxx het volgende:
[..]
Ooh, de Arabieren zijn incompetent dus daarom moet Israël maar niet moeilijk doen en eigenlijk meer stilstaan bij de pslestijnse slachtoffers.. koekoek! Ze waren op 7 oktober competent genoeg, daar plukken ze nu de vruchten van. Ze mogen blij zijn dat Israël zich nog inhoudt.
Ben er ook bang voor. Iemand hier zei eerder vandaag dat er onderhandelingen waren over 50 gijzelaars?quote:Op vrijdag 17 november 2023 22:39 schreef Molo het volgende:
Die gegijzelden gaan iig niet meer levend terug komen zo te zien
Dit is ook weer zo'n typisch west bank bericht. Dat verandert ook nooitquote:Op vrijdag 17 november 2023 22:32 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Waarom stoppen ze dan niet, met het schieten met raketten op Israel?quote:Op vrijdag 17 november 2023 22:32 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Dat zei ik in het begin al...quote:Op vrijdag 17 november 2023 22:39 schreef Molo het volgende:
Die gegijzelden gaan iig niet meer levend terug komen zo te zien
Neeeeeeeeee...quote:Op vrijdag 17 november 2023 21:22 schreef HeatWave het volgende:
[ twitter ]
Oh for fuck's sake, really NOS?.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |