quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
First Dates is elke doordeweekse dag te zien op NPO 3 om 19.30 uur.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
Zei je dit ook bij je date?quote:
Die uit de jaren zeventig(-tachtig?). Daarna werd het alleen maar minder.quote:Op donderdag 16 november 2023 19:39 schreef QWARQTAARTJE het volgende: [..] Ik was er juist wel benieuwd naar
Waar moet ik beginnen met kijken?
quote:
Nu ontneem je @3rr0r z’n detailsquote:Op donderdag 16 november 2023 19:42 schreef NoCigar het volgende:
Ze zit te krom, dat doet haar geen goed.
Aboengquote:
Niet iets uit de schijf van 5 maar alles.quote:Op donderdag 16 november 2023 19:45 schreef Pisces29 het volgende:
21
Ben wel benieuwd wat deze eet op een dag
Volgens mij ben je met dit postuur elke dag kotsmoequote:
En dan alles x3quote:Op donderdag 16 november 2023 19:46 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Niet iets uit de schijf van 5 maar alles.
Beetje animal crossen en fok!kenquote:
Ja dat staat niet op mijn menukaart. Verder wel een aardige meid.quote:Op donderdag 16 november 2023 19:46 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Volgens mij ben je met dit postuur elke dag kotsmoe
Haal een Steam Deck OLED en je gaat punten scoren prinsesquote:Op donderdag 16 november 2023 19:47 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Beetje animal crossen en fok!ken
Ik dacht dat ik met m’n iPhone al binnen was?quote:Op donderdag 16 november 2023 19:47 schreef DKUp het volgende:
[..]
Haal een Steam Deck OLED en je gaat punten scoren prinses![]()
Ik ookquote:Op donderdag 16 november 2023 19:48 schreef cherrycoke het volgende:
ik ben geband op tinder, waarom? geen idee
Vallen jullie vrouwen lastig?quote:
alleen jouquote:
Iets met je date op FD?quote:Op donderdag 16 november 2023 19:48 schreef cherrycoke het volgende:
ben al een aantal jaar geband op tinderquote:
Je moet ook niet met je blote leuter zwaaien op Tinder!quote:Op donderdag 16 november 2023 19:48 schreef cherrycoke het volgende:
Je wordt het niet opeensquote:Op donderdag 16 november 2023 19:49 schreef Felagund het volgende:
Ben je altijd al lesbisch geweest?
Rare vraag.
Vraag van het kaartje?quote:Op donderdag 16 november 2023 19:49 schreef Felagund het volgende:
Ben je altijd al lesbisch geweest?
Rare vraag.
Veel te groot natuurlijk, past op niemand hun schermpjequote:Op donderdag 16 november 2023 19:50 schreef Poefbank het volgende:
[..]
Je moet ook niet met je blote leuter zwaaien op Tinder!
En dan noemen ze mij hardquote:
Zou misschien wel kunnen matchen dacht ikquote:
Nee, ik zat er alleen maar uit nieuwsgierigheid en deed niets.Ik kwam best wat bekenden tegen.quote:
Nu is de koning op tvquote:Op donderdag 16 november 2023 19:54 schreef MizzezAmy het volgende:
Weer thuis, geen nieuwe gifjes in de OP, dus ik concludeer dat ik niets gemist heb
quote:Op donderdag 16 november 2023 19:54 schreef MizzezAmy het volgende:
Weer thuis, geen nieuwe gifjes in de OP, dus ik concludeer dat ik niets gemist heb
heb ook niet veel ervaring, valt ook op tijdens mijn datequote:
Ja maar jij bent wat jongerquote:Op donderdag 16 november 2023 19:56 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
heb ook niet veel ervaring, valt ook op tijdens mijn date
Sodeju zegquote:
Neh, zou ik mij niet thuis voelenquote:Op donderdag 16 november 2023 19:57 schreef NoCigar het volgende:
Ik zou het leuk vinden om met iemand business class de wereld rond te reizen naar exclusieve hotels.
Lekker in je Emirates cabinequote:Op donderdag 16 november 2023 19:57 schreef NoCigar het volgende:
Ik zou het leuk vinden om met iemand business class de wereld rond te reizen naar exclusieve hotels.
als een sardine opgesloten zitten in een easyyet is niet leuk kan ik je vertellen.quote:Op donderdag 16 november 2023 19:57 schreef NoCigar het volgende:
Dat went snel denk ik.quote:Op donderdag 16 november 2023 19:57 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Neh, zou ik mij niet thuis voelen
Gewoon altijd met KLM gaanquote:Op donderdag 16 november 2023 19:58 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
als een sardine opgesloten zitten in een easyyet is niet leuk kan ik je vertellen.
die klote city hoppersquote:Op donderdag 16 november 2023 19:59 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Gewoon altijd met KLM gaan
Welk ras? Kogel of Ossenhaas?quote:Op donderdag 16 november 2023 19:59 schreef cherrycoke het volgende:
mijn favoriete dier is een biefstuk, op mijn bord.
Nou zegquote:Op donderdag 16 november 2023 19:59 schreef Mortaxx het volgende:
die blacka heeft het niet getroffen met die walrus
Zij vond die enthousiasme aantrekkelijkquote:Op donderdag 16 november 2023 19:59 schreef Pisces29 het volgende:
De bio man doet net als die wiskunde man laatst
Brallen over wat de ander niet boeit
Zou zeekoe ook naar rund smaken?quote:Op donderdag 16 november 2023 19:59 schreef cherrycoke het volgende:
mijn favoriete dier is een biefstuk, op mijn bord.
Bife de chorizoquote:
Kogel, licht gezoutenquote:
Dat was juist z'n wensquote:Op donderdag 16 november 2023 19:59 schreef Mortaxx het volgende:
die blacka heeft het niet getroffen met die walrus
Ik ben wel heel benieuwd nu.quote:Op donderdag 16 november 2023 20:00 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Zou zeekoe ook naar rund smaken?
En ondertussen probeert de crew je horloges en krasloten aan te smeren.quote:[..]
als een sardine opgesloten zitten in een easyyet is niet leuk kan ik je vertellen.
Even wachten of er een vervolg komtquote:Op donderdag 16 november 2023 20:00 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Zij vond die enthousiasme aantrekkelijk
Zijn zeldzaam. Niet eten ajb.quote:Op donderdag 16 november 2023 20:00 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
Ik ben wel heel benieuwd nu.
Russische zekerquote:Op donderdag 16 november 2023 20:03 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zijn zeldzaam. Niet eten ajb.![]()
Gedoken in Egypte en zeekoeien gezien.
quote:
gaaf!quote:Op donderdag 16 november 2023 20:03 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zijn zeldzaam. Niet eten ajb.![]()
Gedoken in Egypte en zeekoeien gezien.
De schoonheid zit van binnen toch?quote:Op donderdag 16 november 2023 20:03 schreef Pisces29 het volgende:
Ik denk dat Willem een knappere vrouw zoekt
Probeer ze eens te melken?quote:Op donderdag 16 november 2023 20:00 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Zou zeekoe ook naar rund smaken?
Egbert leeft niet meer na haar bdsm sessiesquote:
Tokkiequote:Op donderdag 16 november 2023 20:07 schreef Mortaxx het volgende:
waarom heeft rode jurk zo'n lelijke tattoo op haar arm?
Misschien houdt hij er wel van om met een bal in zijn mond over de grond te kruipen, je weet het nietquote:Op donderdag 16 november 2023 20:07 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Egbert leeft niet meer na haar bdsm sessies
heb er ook zeker een week last van als ik flink drinkquote:Op donderdag 16 november 2023 20:08 schreef 3rr0r het volgende:
Haha, hou oud is deze jongen dat hij na stappen met drank de rest van de week niet helder is?
Zij zoekt dit dus hopelijk zegt hij jaquote:Op donderdag 16 november 2023 20:08 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Misschien houdt hij er wel van om met een bal in zijn mond over de grond te kruipen, je weet het niet
Mannen zijn met griep een week dood dus zal zoiets wel zijnquote:Op donderdag 16 november 2023 20:08 schreef 3rr0r het volgende:
Haha, hou oud is deze jongen dat hij na stappen met drank de rest van de week niet helder is?
Zij zijn begin 20... maar ja, misschien als je kan drinken zonder ooit te kotsen dat je dermate veel drinkt dat je langer moet herstellen.quote:Op donderdag 16 november 2023 20:08 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
heb er ook zeker een week last van als ik flink drink
Tja dat krijg je met een NPO Radio dj die eruit ziet als een normale man.quote:Op donderdag 16 november 2023 20:10 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
Ik heb het idee dat de deelnemers helemaal niet weten dat hij een bekende BN' er is.
Wie?quote:Op donderdag 16 november 2023 20:10 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
Ik heb het idee dat de deelnemers helemaal niet weten dat hij een bekende BN' er is.
herken hem ook nietquote:Op donderdag 16 november 2023 20:11 schreef DKUp het volgende:
[..]
Tja dat krijg je met een NPO Radio dj die eruit ziet als een normale man.
Dan worden mannen hier boos dat een vrouw het accepteertquote:Op donderdag 16 november 2023 20:11 schreef 3rr0r het volgende:
Waarom altijd zo moeilijk, bied gewoon aan om te trakteren
Alleen als ze vervolgens nee zegt!quote:Op donderdag 16 november 2023 20:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dan worden mannen hier boos dat een vrouw het accepteert
Nog steeds geen idee, maar dat was die serveerder die net een opmerking maakte over dat hesje?quote:
Mannen vinden het toch juist fijn om te betalen toch?quote:Op donderdag 16 november 2023 20:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dan worden mannen hier boos dat een vrouw het accepteert
Ja klopt, niet de kale serveerderquote:Op donderdag 16 november 2023 20:13 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Nog steeds geen idee, maar dat was die serveerder die net een opmerking maakte over dat hesje?
Tot zover de oprechtheid.quote:Op donderdag 16 november 2023 20:13 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Alleen als ze vervolgens nee zegt!
Oh, is deze Jan Willem hier eenmalig, of gaat hij vaker serveren?quote:Op donderdag 16 november 2023 20:13 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Ja klopt, niet de kale serveerder
1maligquote:Op donderdag 16 november 2023 20:16 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oh, is deze Jan Willem hier eenmalig, of gaat hij vaker serveren?
Ja toch?quote:Op donderdag 16 november 2023 20:15 schreef Pisces29 het volgende:
Hij bekijkt de prijs en beslist dan
Volgens mij bestaan vrijgezelle koningen nietquote:Op donderdag 16 november 2023 20:16 schreef NoCigar het volgende:
Van onze belastingcenten trakteren.
Ik voel me belazerd.quote:
Wel een vriendschap.quote:
Tot volgende keerquote:Op donderdag 16 november 2023 20:18 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
Nein nein nein nein.
Nou fijne avond weer
Half glasquote:Op donderdag 16 november 2023 20:19 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Telt niet, we komen voor de liefde![]()
Geen romantiek. Wel vriendschappelijk.quote:Op donderdag 16 november 2023 20:19 schreef 3rr0r het volgende:
Ik heb gemist wat die donkere jongen en blonde meid nou zeiden
Ah, het was dus echt Jan-Willem? Ik dacht dat hij er alleen op leek.quote:Op donderdag 16 november 2023 20:10 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
Nog nooit van die man gehoord.quote:Op donderdag 16 november 2023 20:20 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ah, het was dus echt Jan-Willem? Ik dacht dat hij er alleen op leek.
Het is ook een SBN'er, een semi-bekende Nederlander.quote:Op donderdag 16 november 2023 20:20 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nog nooit van die man gehoord.
Raar om over kinderen te gaan praten als je niet eens denkt van hmm, dit lijkt me wel wat. (sowieso over kinderen praten op een eerste datequote:Op donderdag 16 november 2023 20:19 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Geen romantiek. Wel vriendschappelijk.
Zou ik niet erg vinden. Als ze dan zegt heel graag kinderen te willen verspil ik in ieder geval geen tijd aan een zinloze tweede date.quote:Op donderdag 16 november 2023 20:21 schreef 3rr0r het volgende:
sowieso over kinderen praten op een eerste date![]()
al besprokenquote:Op donderdag 16 november 2023 20:22 schreef NoCigar het volgende:
Hee,
'Studenten bedonderen First Dates: hetero’s doen alsof ze elkaar niet kennen en hebben nepdate op tv'.
https://www.ad.nl/show/st(...)op%20mannen%20vallen.
Nog nooit gekeken. Een aanrader?quote:
Als koningshuizen en drama je ding zijn, zeker,quote:Op donderdag 16 november 2023 20:25 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nog nooit gekeken. Een aanrader?
Een prachtige kwaliteitsserie, die toen de duurste serie ooit was. Nu vast inmiddels niet meer, maar het is nog steeds niet goedkoop. Prachtig geacteerd natuurlijk ook en ontroerend in het iedereen in zijn waarde laten, ook mensen die over het algemeen een slechte pers krijgen (dit speelt vooral in de latere seizoenen bij mensen die ik me herinner).quote:Op donderdag 16 november 2023 20:25 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jaaaaa!quote:Op donderdag 16 november 2023 20:25 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Genoteerd!quote:
Geen tunnels genoteerdquote:Op vrijdag 17 november 2023 19:31 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik heb niets met die ringen in de oren.
Genoteerd.quote:Op vrijdag 17 november 2023 19:31 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik heb niets met die ringen in de oren.
Ik ook zo af en toequote:Op vrijdag 17 november 2023 19:33 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Ik zit ook parttime in de horeca
Alleen kost het mij alleen maar geldquote:
We roepen @3rr0r nogmaalsquote:Op vrijdag 17 november 2023 19:33 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Gezien de billen komt er een Caribische date zo
Mij ook. Wat doen we fout?quote:Op vrijdag 17 november 2023 19:33 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Alleen kost het mij alleen maar geld
quote:Op vrijdag 17 november 2023 19:33 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Helaas komen de billen niet veel in beeld..quote:
Haha zit jij op de redactie daarquote:Op vrijdag 17 november 2023 19:33 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Flinke straalquote:
Haha. De tv wereld lijkt mij vreselijkquote:
Ik ben tegen racisme.quote:Op vrijdag 17 november 2023 19:36 schreef Mortaxx het volgende:
Mag je bij je voorkeuren wel een huidkleur opgeven @:cherrycoke
Is een heel eng wereldjequote:Op vrijdag 17 november 2023 19:37 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Haha. De tv wereld lijkt mij vreselijk
Neusringquote:Op vrijdag 17 november 2023 19:37 schreef Pisces29 het volgende:
Rugzakje
Issues
Therapie
Edelstenen
Spiritueel
Makkelijk te herkennen aan de automutilatie: piercings en tatoeages.quote:Op vrijdag 17 november 2023 19:37 schreef Pisces29 het volgende:
Rugzakje
Issues
Therapie
Edelstenen
Spiritueel
Ik zit gewoon te vaak in kroeg of restaurantquote:Op vrijdag 17 november 2023 19:34 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Mij ook. Wat doen we fout?
In het vervolg de date laten betalen misschien
Je zou goed passen bij @Lonaa misschienquote:Op vrijdag 17 november 2023 19:39 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Ik zit gewoon te vaak in kroeg of restaurant.
Halina Reijn?quote:Op vrijdag 17 november 2023 19:40 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Roze broek doet mij aan actrice denken maar kom niet op haar naam.
DANIËL DE RIDDEREDquote:
Jolee Love?quote:Op vrijdag 17 november 2023 19:40 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Roze broek doet mij aan actrice denken maar kom niet op haar naam.
Kijk je braaf voor de vijfde dag op een rij, is dit je cadeau voor het weekendquote:
Dacht Amerikaanse maar denk dat je gelijk hebt! Dan is roze broek aantrekkelijkerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |