Die ligt nog hier op zolder.quote:
Je doet alsof het iets raars isquote:Op donderdag 16 november 2023 16:17 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Van boven bedoel ik
Gedraag je
Nee hoorquote:Op donderdag 16 november 2023 16:17 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Je doet alsof het iets raars is
Nog nooit op. Ik ben geen debiele meeloperquote:Op donderdag 16 november 2023 16:46 schreef KingRoland het volgende:
Ben jij ook een liefhebber van de crompouce @:mortaxx
Ik ga dit weekend.quote:Op donderdag 16 november 2023 12:12 schreef maxi-mus het volgende:
Killers of the flower moon: 8.1/10. Leogod. Had best wat korter gekund. Net als deze review.
@:ggmm @:onlogisch @:coco @:caland @:pisces29
Koekoek.quote:Op donderdag 16 november 2023 16:48 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Nog nooit op. Ik ben geen debiele meeloper
Volgens maat beste album ooit. Now playing......quote:
Zuurkool met een Hema worst.quote:Op donderdag 16 november 2023 17:47 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik ben bruine bonensoep aan het maken
M'n column in het plaatselijke sufferdje van gisteren.....quote:
Witlofschotel met ham en kaas.quote:Op donderdag 16 november 2023 17:47 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
🧐quote:
Speklapquote:Op donderdag 16 november 2023 18:06 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Varkenssateetje besteld.
Hopelijk van een dik, vet en vadsig varken.quote:Op donderdag 16 november 2023 18:06 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Varkenssateetje besteld.
Ik hoop vooral dat het varken een fijn leven heeft gehadquote:Op donderdag 16 november 2023 18:07 schreef fetX het volgende:
[..]
Hopelijk van een dik, vet en vadsig varken.
Een pizza, weet nog niet welke, zit in Noord-Ierland (Belfast) dus we gaan naar een goede pizzeria/restaurant waar ik ook wel eens kwam toen ik hier woonde jaren geleden.quote:Op donderdag 16 november 2023 17:47 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Hopelijk is die nog goed.quote:Op donderdag 16 november 2023 18:11 schreef Oriente het volgende:
[..]
Een pizza, weet nog niet welke, zit in Noord-Ierland (Belfast) dus we gaan naar een goede pizzeria/restaurant waar ik ook wel eens kwam toen ik hier woonde jaren geleden.
Met Caroline of een knoe knuffelen?quote:Op donderdag 16 november 2023 18:12 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik zie Caroline net een knoe knuffelen waarover het jeugdjournaal om 7 uur een reportage laat zien.
Ik heb daar allemaal wat moeite mee.
Ik heb daar allemaal wat moeite mee.quote:Op donderdag 16 november 2023 18:12 schreef Coco het volgende:
[..]
Met Caroline of een knoe knuffelen?
Denk het wel.quote:
Ik hoop dat je er heel erg veel van gaat genieten.quote:Op donderdag 16 november 2023 18:13 schreef Oriente het volgende:
[..]
Denk het wel.
Net 3 pond (3.40 euro) betaald in een restaurant voor een glas Pepsi Max 0.5L) en een Latté. Bizar goedkoop, zeker vergeleken met NL waar je zo'n klein karig glaasje krijgt voor 3 euro of zo
Mag ik je hiermee feliciteren?quote:Op donderdag 16 november 2023 18:06 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Varkenssateetje besteld.
Natuurlijk mag dat.quote:Op donderdag 16 november 2023 18:15 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Mag ik je hiermee feliciteren?
Mooi zoquote:
Geniet ervan. Hoe lang blijf je daar?quote:Op donderdag 16 november 2023 18:13 schreef Oriente het volgende:
[..]
Denk het wel.
Net 3 pond (3.40 euro) betaald in een restaurant voor een glas Pepsi Max 0.5L) en een Latté. Bizar goedkoop, zeker vergeleken met NL waar je zo'n klein karig glaasje krijgt voor 3 euro of zo
Belfast voor een reservering, straks zit het vol.quote:Op donderdag 16 november 2023 18:11 schreef Oriente het volgende:
[..]
Een pizza, weet nog niet welke, zit in Noord-Ierland (Belfast) dus we gaan naar een goede pizzeria/restaurant waar ik ook wel eens kwam toen ik hier woonde jaren geleden.
Bedankt vriend.quote:Op donderdag 16 november 2023 18:14 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik hoop dat je er heel erg veel van gaat genieten.
Bedankt maat.quote:Op donderdag 16 november 2023 18:17 schreef Coco het volgende:
[..]
Geniet ervan. Hoe lang blijf je daar?
Veel plezier maatquote:Op donderdag 16 november 2023 18:17 schreef Oriente het volgende:
[..]
Bedankt maat.
We zijn er nu net drie uurtjes en blijven tot zondag.
Laat @Scrummie met rust.quote:Op donderdag 16 november 2023 18:19 schreef Coco het volgende:
Benieuwd waar de eerste reis van @:scrummie naartoe gaat.
Ik had net mijn Feyenoord tab geslotenquote:Op donderdag 16 november 2023 18:26 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
@:Coco er wordt fake news gedeeld in het Feyenoord topic.
Wil je even optreden?
Ik distantiëer me van deze zgn leuke bijnaam.quote:Op donderdag 16 november 2023 18:03 schreef Coco het volgende:
20:25 Debat SBS 6
Omtzigt, Dilan, Paulus de Boskabouter en Geert.
VBL ON TOUR
Wat is jouw gangbare bijnaam?quote:Op donderdag 16 november 2023 18:29 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik distantiëer me van deze zgn leuke bijnaam.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |