Ga er langs en maak er een rapportage van voor ons!quote:Op donderdag 16 november 2023 18:47 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel. Had ik niet thuis hoeven te werken dan had ik wellicht even gekeken om te zien of ik nog iemand zou herkennen (alhoewel, heel sneaky gepland in het donker).
Zou sowieso denken dat ze hun satelliettelefoon, laptop / kaarten en de meeste wapens gewoon meenemen, wanneer ze dat commandocentrum verplaatsen omdat 'heeft hamas wel of niet een militaire basis in dat ziekenhuis en mag daarom het IDF dat ziekenhuis wel of niet aanvallen' de laatste paar dagen toch wel een beetje een ding geworden is.quote:Op donderdag 16 november 2023 18:51 schreef Vallon het volgende:
[..]
Nee, want ik denk niet in dat soort John Clancy OP'center verwachtingstermen omdat ik als ik Hamas zou zijn, vooral zou zorgen dat alles er in een omgeving heel normaal en plausibel uitziet.
Wanneer er onverhoopt iemand binnenkomt die hooguit waarneemt dat een zooi verplegers zg. hun shift aan het overdragen zijn.
Heb wat in horeca gewerkt en wanneer je geld bij de bank deponeert dat 't veiligste doet in een afgekloven plastic tasje waar iemand anders nog niets eens een drol mee zou willen oprapen.
Kern voor mij is dat oea wijze, het ziekenhuis aantoonbaar wapens herbergde en menigeen zal zeggen, ach die paar handgranaten wat kan je daarmee nu meer aanrichten (door ze tijdens een terreuraanslag bij iemand in te brengen).
Ik kan of wil niets bedenken dat rechtvaardig dat een ziekenhuis wapens en granaten heeft (opgeslagen).
Het rijtje BNW zie ik al weer voor mij. Iemand gaat vast suggereren - zoals Al jazeerah - dat de israëliërs ze als decor daar hebben neergelegd.
Zo ja, dan doen ze dat wat dommig want in Tellywood weten ze ook hoe Pallywood het beter doet.
Maar goed doorgedacht in maldenken is dat weer vast zo uitgekookt bedacht door een slimme Bibbi die dan ook de terreuraanslag heeft uitgelokt.
Het is iig duidelijk dat hij doodgeschoten is op die weg die volgens de Isreaeliers een 'safe corridor' zou zijn.quote:Op donderdag 16 november 2023 19:05 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Dat laatste filmpje. Er is iemand dood gevonden, maar er is niet duidelijk wat er gebeurd is. Maar de schrijver weet het wel, hoor! Ze hebben foto's gemaakt en hebben hem daarna neergeschoten. Door een sniper. Logisch.
En hop hop, zo het internet op!
Hoe is dat duidelijk? Je ziet letterlijk niets van de omgeving.quote:Op donderdag 16 november 2023 19:15 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Het is iig duidelijk dat hij doodgeschoten is op die weg die volgens de Isreaeliers een 'safe corridor' zou zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, maar het verhaal "ze maakten een foto en hem daarna af" is niet te verifiëren, of wel? Maar het wordt wel als zodanig Twitter op geslingerd.quote:Op donderdag 16 november 2023 19:15 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Het is iig duidelijk dat hij doodgeschoten is op die weg die volgens de Isreaeliers een 'safe corridor' zou zijn.
Dat is helemaal niet duidelijk.quote:Op donderdag 16 november 2023 19:15 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Ze zeggen aardig zinnige dingen. Die goedgelovigheid hier in het Westen als het op Israël aankomt is vooral heel naïef.quote:Op donderdag 16 november 2023 19:17 schreef Wienerschnitzels het volgende:
De VN is ook een steeds grotere karikatuur van zichzelf aan het worden.
Daar gaat het mij ook niet om. De weg zou veilig zijn.quote:Op donderdag 16 november 2023 19:20 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Ja, maar het verhaal "ze maakten een foto en hem daarna af" is niet te verifiëren, of wel? Maar het wordt wel als zodanig Twitter op geslingerd.
Je denkt dat hij nog leeftquote:
De bedenker moet nog wel even een herberekening doen van zijn slogan/statement.quote:Op donderdag 16 november 2023 18:47 schreef HowardRoark het volgende:
Dit is ook weer opvallend, een campagne tegen Hamas en meteen een steen door de ruit.
[ twitter ]
Hoe weet jij dat hij om het leven is gekomen op de plaats en het tijdstip dat er een safe corridor was?quote:Op donderdag 16 november 2023 19:32 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Daar gaat het mij ook niet om. De weg zou veilig zijn.
[..]
Je denkt dat hij nog leeft
Ho ho, Rusland, Iran en Noord-Korea staan bekend om hun uitmuntende journalistieke vrijheid en hun waarheidsgetrouwe geschiedenis.quote:Op donderdag 16 november 2023 19:33 schreef HeatWave het volgende:
Ja, dat domme westen dat berichten van een beschaafd land als israel niet meteen in twijfel trekt.
Nee, dan die hoogbegaafde andere landen die Hamas op de blauwe ogen geloven, die hebben de waarheid in pacht.
Natuurlijk heeft Hamas dagenlang de tijd gehad om die ruimtes op te ruimen en Israël er dom uit te laten zien (paar wapens achterlaten waaronder een ak47 achter de mri). Laat 't dan gaan. Had dan gezegd dat Hamas in alle ziekenhuizen, scholen en kinderdagverblijven een kantoortje heeft. Was dit gewoon prima geweest.quote:Op donderdag 16 november 2023 18:51 schreef Vallon het volgende:
[..]
Nee, want ik denk niet in dat soort John Clancy OP'center verwachtingstermen omdat ik als ik Hamas zou zijn, vooral zou zorgen dat alles er in een omgeving heel normaal en plausibel uitziet.
Wanneer er onverhoopt iemand binnenkomt die hooguit waarneemt dat een zooi verplegers zg. hun shift aan het overdragen zijn.
Heb wat in horeca gewerkt en wanneer je geld bij de bank deponeert dat 't veiligste doet in een afgekloven plastic tasje waar iemand anders nog niets eens een drol mee zou willen oprapen.
Kern voor mij is dat oea wijze, het ziekenhuis aantoonbaar wapens herbergde en menigeen zal zeggen, ach die paar handgranaten wat kan je daarmee nu meer aanrichten (door ze tijdens een terreuraanslag bij iemand in te brengen).
Ik kan of wil niets bedenken dat rechtvaardig dat een ziekenhuis wapens en granaten heeft (opgeslagen).
Het rijtje BNW zie ik al weer voor mij. Iemand gaat vast suggereren - zoals Al jazeerah - dat de israëliërs ze als decor daar hebben neergelegd.
Zo ja, dan doen ze dat wat dommig want in Tellywood weten ze ook hoe Pallywood het beter doet.
Maar goed doorgedacht in maldenken is dat weer vast zo uitgekookt bedacht door een slimme Bibbi die dan ook de terreuraanslag heeft uitgelokt.
Ik heb teveel actiefilms gezien want ik dacht een commandocentrum met honderden monitoren en knopjes en computers en grote schermen en 1 opperbaas aan het roer.quote:Op donderdag 16 november 2023 18:37 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Goed punt. Had jij van te voren in gedachte dat het commendo centrum zou bestaan uit een ruimte met drie kamertjes, een MRI apparaat en een tafel, niet ondergronds, en dat zonder een beeld van een ondergrondse gang
Edit. Ik had een andere verwachting, dat ligt aan mij, dit betekent niet dat er geen commando centrum onder 't ziekenhuis is of dat IDF liegt
in de dagbladen zijn zeldzaam weinig rectificaties dus de inhoud is van zeldzaam hoge kwaliteitquote:Op donderdag 16 november 2023 19:39 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ho ho, Rusland, Iran en Noord-Korea staan bekend om hun uitmuntende journalistieke vrijheid en hun waarheidsgetrouwe geschiedenis.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Emotioneel verhaaltje tikken -> op Twitter plempen -> mensen uiten kritiek -> 75 jaar criminaliteit hurrrr durrrrquote:Op donderdag 16 november 2023 17:57 schreef Kijkertje het volgende:
[ twitter ]
[ twitter ]
[ twitter ]
Net zo makkelijk door Hamas kapot geschoten, onder het motto, “ niet met de joden praten “ .quote:Op donderdag 16 november 2023 19:32 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Daar gaat het mij ook niet om. De weg zou veilig zijn.
[..]
Je denkt dat hij nog leeft
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |