Ik zag een zooi military grade walkie talkies, verborgen mitralleurs en onleesbare plannen, kogelwerende vesten met Hamas bandages..... of daarmee commando's werden/worden gegeven is ingewikkeld. Hamas kleedt zich niet zoals het hoort.quote:Op donderdag 16 november 2023 18:08 schreef Discombobulate het volgende:
Je zou toch verwachten dat nu inmiddels wel duidelijk moet of Hamas onder het ziekenhuis een commandocentrum heeft.
Het is schrikbarend om te zien hoe de cultuur daar in elkaar zit. Maar sommigen blijven er gewoon bij dat dit eigenlijk stuk voor stuk, hartstikke onschuldige en vooral ook vredelievende mensen zijn. Dan moet je toch knettergek zijn als dat jezelf dat maar voor blijft houden.quote:Op donderdag 16 november 2023 18:07 schreef HeatWave het volgende:
[..]
[ twitter ]
Zieluguh gazaantjus!!!!.
Maar er zit ook voordeel in vooral niet nadenken of uitweiden wat het dan precies inhoud.quote:Op donderdag 16 november 2023 18:23 schreef Vallon het volgende:
Probleem hier is de eigen invulling met wat en hoe iemand verwacht van -en zich daarmee een commando centrum voorstelt.
Identiteitspolitiek, het zijn zogenaamd minderheden, dus automagisch sta je daar dan achter.quote:Op donderdag 16 november 2023 18:27 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Het is schrikbarend om te zien hoe de cultuur daar in elkaar zit. Maar sommigen blijven er gewoon bij dat dit eigenlijk stuk voor stuk, hartstikke onschuldige en vooral ook vredelievende mensen zijn. Dan moet je toch knettergek zijn als dat jezelf dat maar voor blijft houden.
Ballon piemols!quote:Op donderdag 16 november 2023 17:28 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Ja in principe wel maar dan is het niet geschikt voor kinderfeestjes.
Goed punt. Had jij van te voren in gedachte dat het commendo centrum zou bestaan uit een ruimte met drie kamertjes, een MRI apparaat en een tafel, niet ondergronds, en dat zonder een beeld van een ondergrondse gangquote:Op donderdag 16 november 2023 18:23 schreef Vallon het volgende:
[..]
Probleem hier is de eigen invulling met wat en hoe iemand verwacht van -en zich daarmee een commando centrum voorstelt. Bin laden deed ook alles vanuit de slaapkamer met een berg pr0n.
Tja, ze kunnen het brengen zoals ze willen, maar in werkelijkheid staat men gewoon op te komen voor een cultuur met veel kwaadaardigheid, terreur en antisemitisme.quote:Op donderdag 16 november 2023 18:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Identiteitspolitiek, het zijn zogenaamd minderheden, dus automagisch sta je daar dan achter.
Ofzo...
En daarom is de term Islamofobie ook bedachtquote:Op donderdag 16 november 2023 18:45 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Tja, ze kunnen het brengen zoals ze willen, maar in werkelijkheid staat men gewoon op te komen voor een cultuur met veel kwaadaardigheid, terreur en antisemitisme.
Neemt niet weg dat het zeer kwalijk is wat de BBC (en andere veel bekeken media) aanrichten. Getekende en vaak eenzijdige berichtgeving.quote:Op donderdag 16 november 2023 17:56 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Tja, het betreft het soort mens dat naar een BBC kijkt, waar dan wordt verteld dat Israël in een ziekenhuis bewust op doktoren en Arabische sprekers aan het schieten is, en dat direct voor de waarheid aanneemt. Immers, 'de BBC zegt het, dus is het zo'.
Het is vooral zorgwekkend te noemen dat sommige individuen zo makkelijk beïnvloedbaar zijn. En dit zijn dan ook nog de mensen die zichzelf vaak hartstikke intelligent achten, omdat ze een paar gerenommeerde media kunnen napapegaaien.
Alleen bij de treinen naar het oosten.quote:Op donderdag 16 november 2023 18:40 schreef oblo het volgende:
Zijn er nu demonstraties op stations in Nederland?
Waarschijnlijk wel. Had ik niet thuis hoeven te werken dan had ik wellicht even gekeken om te zien of ik nog iemand zou herkennen (alhoewel, heel sneaky gepland in het donker).quote:Op donderdag 16 november 2023 18:40 schreef oblo het volgende:
Zijn er nu demonstraties op stations in Nederland?
Ik zeg, als antwoord meteen een truck door de huig.quote:Op donderdag 16 november 2023 18:47 schreef HowardRoark het volgende:
Dit is ook weer opvallend, een campagne tegen Hamas en meteen een steen door de ruit.
[ twitter ]
quote:Op donderdag 16 november 2023 18:47 schreef HowardRoark het volgende:
Dit is ook weer opvallend, een campagne tegen Hamas en meteen een steen door de ruit.
[ twitter ]
Nee, want ik denk niet in dat soort John Clancy OP'center verwachtingstermen omdat ik als ik Hamas zou zijn, vooral zou zorgen dat alles er in een omgeving heel normaal en plausibel uitziet.quote:Op donderdag 16 november 2023 18:37 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Had jij van te voren in gedachte dat het commendo centrum zou bestaan uit een ruimte met drie kamertjes, een MRI apparaat en een tafel zonder een beeld van een ondergrondse gang?
Haha, opmerkelijke teksten weer hoor.quote:Op donderdag 16 november 2023 18:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
[ twitter ]
Het komt altijd van 1 kant. (dit gaat dus over een pro-isrealmars)
Dat laatste filmpje. Er is iemand dood gevonden, maar er is niet duidelijk wat er gebeurd is. Maar de schrijver weet het wel, hoor! Ze hebben foto's gemaakt en hebben hem daarna neergeschoten. Door een sniper. Logisch.quote:Op donderdag 16 november 2023 17:57 schreef Kijkertje het volgende:
[ twitter ]
[ twitter ]
[ twitter ]
"wachtend op niets anders dan onafhankelijkheid en vrijheid"quote:Op donderdag 16 november 2023 18:59 schreef ExTec het volgende:
Ik dacht ineens, hey, zullen er foto's zijn van viet cong ondergrondse commando centra? Waren natuurlijk ook berucht vanwege hun tunnels.
Et voila:
[ afbeelding ]
Dus ja, ruimte, paar kamers, tafels, ziet er dus prima uit.
Misschien staat er op die banner zelfs wel "viet cong commando centrum"!
Shit, weer geen commando centrumquote:Op donderdag 16 november 2023 19:07 schreef Qarrad het volgende:
[..]
"wachtend op niets anders dan onafhankelijkheid en vrijheid"
Volgens Google Translate.
Klinkt wel logisch, no?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |