Met betrokken hulpverleners valt niet te discussiëren of iets wel of niet mag.quote:Op donderdag 16 november 2023 16:02 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Dat is zeker waar, maar niemand heeft hier gezegd dat het 'linkse terroristische bolwerken' bolwerken zou zijn.
Het zijn organisaties die een duidelijke vooringenomen zijn mbt bepaalde conflicten, helemaal als het om Israël gaat. Je kunt gerust stellen dat veel NGOs uitgesproken anti-Israël zijn, en het land liever nog vandaag dan morgen zouden zien verdwijnen.
En tadaaaaaa:quote:Op donderdag 16 november 2023 11:39 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Nee, ik denk dat dit het nog niet is. Het verhaal is dat de ingangen daarvan met beton zijn verzegeld in de afgelopen dagen en dat Israël nu van alles in het werk stelt om die te doorbreken.
Dat duurt nog wel even dus, en daarom is er hierin voor Israël eigenlijk weinig te winnen want overal zal toch bij gezegd worden dat ze het zelf neergelegd of aangelegd hebben.
Ik doe ook handlezingen en feesten en partijen, mensen!quote:
Kan je ook ballon-vouwen?quote:Op donderdag 16 november 2023 17:19 schreef Qarrad het volgende:
Ik doe ook handlezingen en feesten en partijen, mensen!
Ja in principe wel maar dan is het niet geschikt voor kinderfeestjes.quote:Op donderdag 16 november 2023 17:22 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[..]
Kan je ook ballon-vouwen?
Zeg je nou dat inwoners van gaza een zekere verantwoordelijkheid hebben, voor het feit dat hamas de boel daar bestierd?quote:Op donderdag 16 november 2023 16:29 schreef inslagenreuring het volgende:
In zijn totaliteit is het zien van Hamas als zelfstandige entiteit, compleet los van de Palestijnse bevolking, natuurlijk je reinste flauwekul.
Ja, altijd leuk, met een flinke portie verontwaardiging, en opzichtige propaganda weer even met gestrekt been de topic in komen knikkeren.quote:Op donderdag 16 november 2023 16:50 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Het bombarderen van corridors? Schieten op medici? Wat een bijzondere bloedsprookjes weer. Je bent dus zelf degene met het verkeerde beeld, je hoest de propaganda van Hamas gewoon zonder problemen op en gaat dan met de vinger wijzen. Ik zou mij eens afvragen hoe het komt dat je dit soort dingen bent gaan geloven.
Wanneer win ik de Staatsloterij?quote:Op donderdag 16 november 2023 17:19[/url] schreef Qarrad het volgende:
Ik doe ook handlezingen en feesten en partijen, mensen!
quote:Op donderdag 16 november 2023 17:28 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Ja in principe wel maar dan is het niet geschikt voor kinderfeestjes.
Welke vrouw?quote:Op donderdag 16 november 2023 17:42 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[..]
Mijn vrouw kijkt zorgelijk naar me, en dat is terecht.
Die ene die die feyenoordfan heeft gebaard waardoor ik nu zit met kennis over aljazera, of ali reeza of hoe heet die knakker, en dan heb je ook nog een johan Baks, ofzo, knettergek...quote:
Het stellen van de vraag is al zo fout dat ik er geen woorden voor heb.quote:Op donderdag 16 november 2023 16:46 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Gast, lees je eens in wat Israël allemaal doet. Bombarderen van zogenaamd veilige corridoren, snipers die schieten op medici, ziekenhuizen afsluiten van brandstof en water met alle gevolgen van dien (dode patiënten waaronder baby's). Je hebt helemaal een verkeerd beeld van hoe onschuldig Israel/IDF zich gedraagd met je "onbedoelde Palestijnse burgerslachtoffers".
Hamas was gruwelijk en schofterig op 7 oktober en Israël is dat nu al wekenlang terug aan het doen op hun eigen manier met 10x zoveel dodelijke slachtoffers (zonder borsten af te snijden of te verkrachten, maar maakt dat uit??)
Fake news, dat gaat over dezelfde persoon. Uit Iran, nota bene.quote:Op donderdag 16 november 2023 17:51 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[..]
Die ene die die feyenoordfan heeft gebaard waardoor ik nu zit met kennis over aljazera, of ali reeza of hoe heet die knakker, en dan heb je ook nog een johan Baks, ofzo, knettergek...
heb ik weer
een hooligan godverdomme
Tja, het betreft het soort mens dat naar een BBC kijkt, waar dan wordt verteld dat Israël in een ziekenhuis bewust op doktoren en Arabische sprekers aan het schieten is, en dat direct voor de waarheid aanneemt. Immers, 'de BBC zegt het, dus is het zo'.quote:Op donderdag 16 november 2023 17:37 schreef ExTec het volgende:
[..]
Ja, altijd leuk, met een flinke portie verontwaardiging, en opzichtige propaganda weer even met gestrekt been de topic in komen knikkeren.
zonder borsten af te snijden, maja, maakt dat nou uitquote:Op donderdag 16 november 2023 17:54 schreef HiZ het volgende:
[..]
Het stellen van de vraag is al zo fout dat ik er geen woorden voor heb.
Al die tienduizenden Hamas strijders komen niet uit de lucht vallen.quote:Op donderdag 16 november 2023 17:34 schreef ExTec het volgende:
[..]
Zeg je nou dat inwoners van gaza een zekere verantwoordelijkheid hebben, voor het feit dat hamas de boel daar bestierd?
quote:Op donderdag 16 november 2023 18:04 schreef Confetti het volgende:
[..]
Al die tienduizenden Hamas strijders komen niet uit de lucht vallen.
Dat zijn de zonen van die zielige moeders.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie dit leest is een lezer van dit
quote:Op donderdag 16 november 2023 18:11 schreef MissButterflyy het volgende:
Nog nieuws? Heb even niet gevolgdNee, SSDD.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zal eens een poging wagen dan: Heb je van het verschil gehoord tussen moord met voorbedachte rade en dood door schuld gehoord? En waarom op de eerste een strafmaat van max 30 en op de tweede max 2 jaar staat? Waarbij de schuld in dit conflict ook nog eens heel goed als zelfverdediging bestempeld kan worden?quote:Op donderdag 16 november 2023 16:46 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Gast, lees je eens in wat Israël allemaal doet. Bombarderen van zogenaamd veilige corridoren, snipers die schieten op medici, ziekenhuizen afsluiten van brandstof en water met alle gevolgen van dien (dode patiënten waaronder baby's). Je hebt helemaal een verkeerd beeld van hoe onschuldig Israel/IDF zich gedraagd met je "onbedoelde Palestijnse burgerslachtoffers".
Hamas was gruwelijk en schofterig op 7 oktober en Israël is dat nu al wekenlang terug aan het doen op hun eigen manier met 10x zoveel dodelijke slachtoffers (zonder borsten af te snijden of te verkrachten, maar maakt dat uit??)
Hamas be like:quote:Op donderdag 16 november 2023 17:56 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Het is vooral zorgwekkend te noemen dat sommige individuen zo makkelijk beïnvloedbaar zijn. En dit zijn dan ook nog de mensen die zichzelf vaak hartstikke intelligent achten, omdat ze een paar gerenommeerde media kunnen napapegaaien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |