I raise you met autorijden.quote:Op zondag 10 december 2023 19:24 schreef DiegoFuser het volgende:
Juryprijzen![]()
Niets staat verder van topsport af
Rechtdoor-achteruit-roeien is geen sport. Sommige bootjes hebben zelfs een stuurpersoon aan boord, leuk voor als je echt helemaal niks kunt.quote:Op zondag 10 december 2023 19:07 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dat roeien is leuk tijdverdrijf voor studenten, maar geen serieuze sport natuurlijk.
Ik bedoel, ze gaan de hele tijd achteruit. Waarom zou je dat doen?
Kelderman met een stuurpersoon had veel leed voorkomen.quote:Op zondag 10 december 2023 19:49 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Rechtdoor-achteruit-roeien is geen sport. Sommige bootjes hebben zelfs een stuurpersoon aan boord, leuk voor als je echt helemaal niks kunt.
Oh, best lang ook ja..quote:Op dinsdag 12 december 2023 19:15 schreef H.Vviv het volgende:
Blijft jammer dat er een ploegentijdrit aanwezig is in Parijs-Nice.
Kop over kop vind ik ook wel gaan. En soms die van Laurens ten Dam ook.quote:Op donderdag 14 december 2023 10:24 schreef Remco het volgende:
In de (in mijn ogen)enige echt leuke wielerpodcast In het wiel, hebben Poels en van Baarle best wel leuke anekdotes over wat voor een gek Froome kan zijn. Een slang mee naar huis meenemen in zijn fietstasje bijvoorbeeld.
Vind die van Poels en van Baarle juist redelijk saaiquote:Op donderdag 14 december 2023 10:24 schreef Remco het volgende:
In de (in mijn ogen)enige echt leuke wielerpodcast In het wiel, hebben Poels en van Baarle best wel leuke anekdotes over wat voor een gek Froome kan zijn. Een slang mee naar huis meenemen in zijn fietstasje bijvoorbeeld.
Hele rare kop van het artikel.quote:Op maandag 18 december 2023 09:54 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Wat Van der Poel in 2023 presteerde, kon zelfs Merckx in zijn beste jaren niet
NOS haalt kon en deed door elkaar.
Eddy won wel MSR, L-B-L, Ronde van Lombadrije, Tour de France én het WK in een seizoen. Dat vermelden ze dan nietquote:
Yellow B Bots.quote:Het management van Visma | Lease a Bike overweegt om de ploeg in de toekomst in te laten schrijven onder de naam Yellow B. Hiermee wil de wielerploeg een vaste identiteit opbouwen en ook een vaste naam voor de ploeg ontwikkelen.
De start is in Kortrijk, een voorstad van Kuurne, of andersomquote:Op maandag 18 december 2023 11:43 schreef Sjoerd102 het volgende:
Heeft iemand een idee wanneer de routes voor Omloop het Nieuwsblad en Kuurne-Brussel-Kuurne bekend worden?
Wil die koersen wellicht komend jaar eens gaan bezoeken.
Lmaoquote:
Hard gelachen. Vaste identiteit, maar met One Cycling heel de identiteit van de sport willen verkopen in ruil voor wat oliedollars. Plugge is een lul.quote:
We halen zijn woordvoerder er even bij.quote:Op maandag 18 december 2023 16:55 schreef DiegoFuser het volgende:
[..]
Hard gelachen. Vaste identiteit, maar met One Cycling heel de identiteit van de sport willen verkopen in ruil voor wat oliedollars. Plugge is een lul.
Lijkt bijna alsof hij niet alles op de Tour durft te zetten, toch te grote angst voor Vinjejo.quote:Op maandag 18 december 2023 17:47 schreef Szura het volgende:
Wat een idiote kalender van Pogi
Van die goede voornemens qua Tour komt weinig terecht zo
Ik heb niet zo veel zin om hierover in discussie te gaan met één van de grootste acts van WLR die ook nog eens een lachwekkende haatobsessie heeft met Jumbo en Plugge eerlijk gezegd.quote:Op maandag 18 december 2023 18:04 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
We halen zijn woordvoerder er even bij.
@:pistolero
Staat genoteerd, YellowBlero.quote:Op maandag 18 december 2023 18:11 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ik heb niet zo veel zin om hierover in discussie te gaan met één van de grootste acts van WLR die ook nog eens een lachwekkende haatobsessie heeft met Jumbo en Plugge eerlijk gezegd.
Maar het creëren van een vaste identiteit voor een ploeg met vaste kleuren en een vaste naam kan je echt onmogelijk een slecht idee vinden. Dat de naam kut is, tsja, boeiend.
quote:Op maandag 18 december 2023 18:11 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ik heb niet zo veel zin om hierover in discussie te gaan met één van de grootste acts van WLR die ook nog eens een lachwekkende haatobsessie heeft met Jumbo en Plugge eerlijk gezegd.
Maar het creëren van een vaste identiteit voor een ploeg met vaste kleuren en een vaste naam kan je echt onmogelijk een slecht idee vinden. Dat de naam kut is, tsja, boeiend.
Haatobsessies, daar heb jij niets mee inderdaad.quote:Op maandag 18 december 2023 18:11 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Dat ontken ik ook nergens.quote:Op maandag 18 december 2023 19:56 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Haatobsessies, daar heb jij niets mee inderdaad.
Sowieso dit Tour-teamquote:Op maandag 18 december 2023 17:47 schreef Szura het volgende:
Wat een idiote kalender van Pogi
Van die goede voornemens qua Tour komt weinig terecht zo
Waarbij het waarschijnlijk qua succes toch weer afhangt van Pogi..quote:Op maandag 18 december 2023 20:14 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Sowieso dit Tour-team
Pogacar, Almeida, Ayuso, Politt, Sivakov, Soler, Wellens, A.Yates
Tsja Yates had al 11 minuten achterstand laatste Tour, als Yellow-B een beetje controleert haal je dat niet uit ontsnappingen.quote:Op maandag 18 december 2023 22:23 schreef Dale__Cooper het volgende:
Je moet dan hopen dat er iemand van het rijtje Almedia, Ayuso en Yates goed genoeg is om daadwerkelijk druk te zetten. Al vinden ze bij Visma vast wel een antwoord.
Dat is inderdaad bekend. Maar verder.quote:Op maandag 18 december 2023 15:56 schreef Idisrom het volgende:
[..]
De start is in Kortrijk, een voorstad van Kuurne, of andersom![]()
quote:Op dinsdag 19 december 2023 20:04 schreef Dale__Cooper het volgende:
[ afbeelding ]
Dit ziet er echt niet uit.
Persoonlijk denk ik dat de riem wat losser gaat na de eerste Tourzege en twee keer goud in Parijs.quote:Op dinsdag 19 december 2023 22:32 schreef DeeBee het volgende:
WLR feliciteert R.EV met zijn tweede Vuelta zege
Nee, da's een Continental team.quote:Op dinsdag 19 december 2023 20:32 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Nodigen ze het ploegje van Kindsoldaat nu ook uit?
Rit 6-16quote:Op dinsdag 19 december 2023 22:01 schreef Dale__Cooper het volgende:
- Sprinters kunnen na 5 dagen naar huis. Dacht even dat het een sprintvriendelijke Vuelta ging worden, maar na dag 5 hebben ze nog 1 kans (lol).
- De ene na de andere rit door het middengebergte halverwege de Vuelta, maar niet echt lastige aankomsten.
- Waarschijnlijk gaat de Vuelta pas echt in het derde weekend beginnen, rit 13 aankomst op de Puerto de Ancares.
- Andalusië in augustus kan nog wel eens een hel worden in onze nieuwe Europese klimaat.
- Een echte koninginnenrit ontbreekt.
1. Tijdrit (12 km)
2. Sprint
3. Sprint
4. Bergrit (aankomst bergop)
5. Sprint
6. Heuvelrit
7. Heuvelrit
8. Heuvelrit
9. Bergrit (aankomst na afdaling)
10. Heuvelrit
11. Heuvelrit
12. Heuvelrit
13. Bergrit (aankomst bergop)
14. Heuvelrit
15. Bergrit (aankomst op Cuitu Negru, mokersteil in de laatste kilometers)
16. Bergrit (aankomst op Lagos de Covadonga)
17. Sprint
18. Heuvelrit
19. Bergrit (Unipuerto)
20. Bergrit (aankomst Picón Blanco)
21. Tijdrit (22 km)
Wel een creatieve oplossing voor het altijd ongemakkelijke doorgeven van microfoons in het publiek.quote:Op donderdag 21 december 2023 14:09 schreef Hamlapjes het volgende:
Die rondgooimicrofoon
Alsof dit het eerste college van het semester is
quote:Op donderdag 21 december 2023 14:38 schreef Pistolero het volgende:
Ze zetten Cian er gewoon neer in outfitje van het team, die zijn héél zeker van hun zaak.
- Uijtdebroeks naar de Giro in een vrije rol voor het klassementquote:Op donderdag 21 december 2023 15:24 schreef Dale__Cooper het volgende:
Cian, Wout en Olav naar de Giro.
Lijkt me een prima opzet.quote:Op donderdag 21 december 2023 15:28 schreef Pistolero het volgende:
[..]
- Uijtdebroeks naar de Giro in een vrije rol voor het klassement
- van Aert naar de Giro en Vuelta, allebei voor etappes en niet voor het klassement
- Kooij naar de Giro
- Jorgensen naar de Tour
- Kuss naar de Tour en Vuelta
- Vingegaard naar de Tour
Mis ik nog iets?
Als dat echt het grote doel is, kun je dat toch wel zeggen? Alleen wordt hij dan vast tot aan de Spelen herinnerd aan die uitspraakquote:Op donderdag 21 december 2023 15:41 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Wat ik zie is dat van Aert volgend jaar alles op de spelen zet, maar dat kan je moeilijk zeggen op de ploegpresentatie.
En Wout moet juist niks!quote:Op donderdag 21 december 2023 16:18 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Als dat echt het grote doel is, kun je dat toch wel zeggen? Alleen wordt hij dan vast tot aan de Spelen herinnerd aan die uitspraak
Nu al zin in de meltdowns in België wanneer Kooij karrevrachten aan etappes gaat winnen in de Giro na fantastische leadouts van WOUT. Tel daar bij op dat Cian een vrije rol krijgt en dus waarschijnlijk niet zo veel steun bergop heeft en het wordt genieten.quote:
Waarom zou je zoiets überhaupt nu al bekend maken?quote:Op donderdag 21 december 2023 16:26 schreef Slobeend het volgende:
[ twitter ]
Kopman Kruijswijk mag echt niet klagen met zijn eeuwige krediet.
Waarom zou je het niet doen? In principe heeft elke ploeg in de winter de Tourselectie al op papier, dus waarom geheimzinnig doen? UAE heeft precies hetzelfde gedaan.quote:Op donderdag 21 december 2023 16:29 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Waarom zou je zoiets überhaupt nu al bekend maken?
Daarom.quote:Op donderdag 21 december 2023 16:31 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Waarom zou je het niet doen? In principe heeft elke ploeg in de winter de Tourselectie al op papier, dus waarom geheimzinnig doen? UAE heeft precies hetzelfde gedaan.
Eens.quote:Op donderdag 21 december 2023 16:29 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Waarom zou je zoiets überhaupt nu al bekend maken?
Wout is na dat ene klassement in de Tirreno volledig gehersenspoeld. Elke seconde aan voorbereiding moet met de handrem erop worden gedaan, om zoveel mogelijk energie over te houden in het voorjaar. Om vervolgens ook daar tekort te komen.quote:Op donderdag 21 december 2023 16:36 schreef Dale__Cooper het volgende:
Wout slaat de Tirreno en MSR over.
Nou ja, je kan moeilijk én een Italiaans voorjaar doen inclusief Tirreno en MSR, én een volledig Vlaams voorjaar én de Giro.quote:Op donderdag 21 december 2023 16:39 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Wout is na dat ene klassement in de Tirreno volledig gehersenspoeld. Elke seconde aan voorbereiding moet met de handrem erop worden gedaan, om zoveel mogelijk energie over te houden in het voorjaar. Om vervolgens ook daar tekort te komen.
Waar is Gesinkquote:Op donderdag 21 december 2023 16:26 schreef Slobeend het volgende:
[ twitter ]
Jorgenson zal wel op punt moeten staan. Anders zou UAE er wel in moeten slagen om Kuss en Vingegaard te isoleren.quote:Op donderdag 21 december 2023 16:26 schreef Slobeend het volgende:
[ twitter ]
Pogacar rijdt geen Tirreno.quote:Op donderdag 21 december 2023 17:53 schreef Marcoss het volgende:
We krijgen dus al wel een duel Vingegaard vs Pogacar in de Tirreno waarschijnlijk. En Strade zullen ze ook beiden vast rijden, maar het lijkt me sterk dat dat een duel wordt
De kans dat Vingegaard de Strade gaat rijden lijkt me vrij klein, dat kan je die arme jongen toch niet aandoen.quote:Op donderdag 21 december 2023 17:53 schreef Marcoss het volgende:
We krijgen dus al wel een duel Vingegaard vs Pogacar in de Tirreno waarschijnlijk. En Strade zullen ze ook beiden vast rijden, maar het lijkt me sterk dat dat een duel wordt
Met het oog op de gravelrit in de Tour leek mij dat wel logisch, maar kan ook zijn dat ze dat op een andere manier voorbereiden jaquote:Op donderdag 21 december 2023 19:02 schreef Pistolero het volgende:
[..]
De kans dat Vingegaard de Strade gaat rijden lijkt me vrij klein, dat kan je die arme jongen toch niet aandoen.
Sander Kleikers gebruikt die in elk geval ook altijd bij het Limburgs Wielergala.quote:Op donderdag 21 december 2023 14:09 schreef Hamlapjes het volgende:
Die rondgooimicrofoon
Alsof dit het eerste college van het semester is
Is programma van Jonas al bekend dan? Behalve de Tour.quote:Op donderdag 21 december 2023 17:53 schreef Marcoss het volgende:
Ging uit van Tirreno omdat bekend werd dat Jorgenson kopman in PK isquote:Op vrijdag 22 december 2023 11:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Is programma van Jonas al bekend dan? Behalve de Tour.
Het is me allemaal wat.quote:Op vrijdag 22 december 2023 17:46 schreef Idisrom het volgende:
Jonas Vingegaard: "Op een dag moet iemand het overnemen en hopelijk wordt Cian die renner"
Heb je pas een week samen met iemand wat getraind, en dan krijg je dit soort kotsteksten al op Sporza.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |