Waarom zou je het niet doen? In principe heeft elke ploeg in de winter de Tourselectie al op papier, dus waarom geheimzinnig doen? UAE heeft precies hetzelfde gedaan.quote:Op donderdag 21 december 2023 16:29 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Waarom zou je zoiets überhaupt nu al bekend maken?
Daarom.quote:Op donderdag 21 december 2023 16:31 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Waarom zou je het niet doen? In principe heeft elke ploeg in de winter de Tourselectie al op papier, dus waarom geheimzinnig doen? UAE heeft precies hetzelfde gedaan.
Eens.quote:Op donderdag 21 december 2023 16:29 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Waarom zou je zoiets überhaupt nu al bekend maken?
Wout is na dat ene klassement in de Tirreno volledig gehersenspoeld. Elke seconde aan voorbereiding moet met de handrem erop worden gedaan, om zoveel mogelijk energie over te houden in het voorjaar. Om vervolgens ook daar tekort te komen.quote:Op donderdag 21 december 2023 16:36 schreef Dale__Cooper het volgende:
Wout slaat de Tirreno en MSR over.
Nou ja, je kan moeilijk én een Italiaans voorjaar doen inclusief Tirreno en MSR, én een volledig Vlaams voorjaar én de Giro.quote:Op donderdag 21 december 2023 16:39 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Wout is na dat ene klassement in de Tirreno volledig gehersenspoeld. Elke seconde aan voorbereiding moet met de handrem erop worden gedaan, om zoveel mogelijk energie over te houden in het voorjaar. Om vervolgens ook daar tekort te komen.
Waar is Gesinkquote:Op donderdag 21 december 2023 16:26 schreef Slobeend het volgende:
[ twitter ]
Kopman Kruijswijk mag echt niet klagen met zijn eeuwige krediet.
Jorgenson zal wel op punt moeten staan. Anders zou UAE er wel in moeten slagen om Kuss en Vingegaard te isoleren.quote:Op donderdag 21 december 2023 16:26 schreef Slobeend het volgende:
[ twitter ]
Kopman Kruijswijk mag echt niet klagen met zijn eeuwige krediet.
Pogacar rijdt geen Tirreno.quote:Op donderdag 21 december 2023 17:53 schreef Marcoss het volgende:
We krijgen dus al wel een duel Vingegaard vs Pogacar in de Tirreno waarschijnlijk. En Strade zullen ze ook beiden vast rijden, maar het lijkt me sterk dat dat een duel wordt
De kans dat Vingegaard de Strade gaat rijden lijkt me vrij klein, dat kan je die arme jongen toch niet aandoen.quote:Op donderdag 21 december 2023 17:53 schreef Marcoss het volgende:
We krijgen dus al wel een duel Vingegaard vs Pogacar in de Tirreno waarschijnlijk. En Strade zullen ze ook beiden vast rijden, maar het lijkt me sterk dat dat een duel wordt
Met het oog op de gravelrit in de Tour leek mij dat wel logisch, maar kan ook zijn dat ze dat op een andere manier voorbereiden jaquote:Op donderdag 21 december 2023 19:02 schreef Pistolero het volgende:
[..]
De kans dat Vingegaard de Strade gaat rijden lijkt me vrij klein, dat kan je die arme jongen toch niet aandoen.
Sander Kleikers gebruikt die in elk geval ook altijd bij het Limburgs Wielergala.quote:Op donderdag 21 december 2023 14:09 schreef Hamlapjes het volgende:
Die rondgooimicrofoon
Alsof dit het eerste college van het semester is
Is programma van Jonas al bekend dan? Behalve de Tour.quote:Op donderdag 21 december 2023 17:53 schreef Marcoss het volgende:
Ging uit van Tirreno omdat bekend werd dat Jorgenson kopman in PK isquote:Op vrijdag 22 december 2023 11:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Is programma van Jonas al bekend dan? Behalve de Tour.
Het is me allemaal wat.quote:Op vrijdag 22 december 2023 17:46 schreef Idisrom het volgende:
Jonas Vingegaard: "Op een dag moet iemand het overnemen en hopelijk wordt Cian die renner"
Heb je pas een week samen met iemand wat getraind, en dan krijg je dit soort kotsteksten al op Sporza.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |