I raise you met autorijden.quote:Op zondag 10 december 2023 19:24 schreef DiegoFuser het volgende:
Juryprijzen![]()
Niets staat verder van topsport af
Rechtdoor-achteruit-roeien is geen sport. Sommige bootjes hebben zelfs een stuurpersoon aan boord, leuk voor als je echt helemaal niks kunt.quote:Op zondag 10 december 2023 19:07 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dat roeien is leuk tijdverdrijf voor studenten, maar geen serieuze sport natuurlijk.
Ik bedoel, ze gaan de hele tijd achteruit. Waarom zou je dat doen?
Kelderman met een stuurpersoon had veel leed voorkomen.quote:Op zondag 10 december 2023 19:49 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Rechtdoor-achteruit-roeien is geen sport. Sommige bootjes hebben zelfs een stuurpersoon aan boord, leuk voor als je echt helemaal niks kunt.
Oh, best lang ook ja..quote:Op dinsdag 12 december 2023 19:15 schreef H.Vviv het volgende:
Blijft jammer dat er een ploegentijdrit aanwezig is in Parijs-Nice.
Kop over kop vind ik ook wel gaan. En soms die van Laurens ten Dam ook.quote:Op donderdag 14 december 2023 10:24 schreef Remco het volgende:
In de (in mijn ogen)enige echt leuke wielerpodcast In het wiel, hebben Poels en van Baarle best wel leuke anekdotes over wat voor een gek Froome kan zijn. Een slang mee naar huis meenemen in zijn fietstasje bijvoorbeeld.
Vind die van Poels en van Baarle juist redelijk saaiquote:Op donderdag 14 december 2023 10:24 schreef Remco het volgende:
In de (in mijn ogen)enige echt leuke wielerpodcast In het wiel, hebben Poels en van Baarle best wel leuke anekdotes over wat voor een gek Froome kan zijn. Een slang mee naar huis meenemen in zijn fietstasje bijvoorbeeld.
Hele rare kop van het artikel.quote:Op maandag 18 december 2023 09:54 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Wat Van der Poel in 2023 presteerde, kon zelfs Merckx in zijn beste jaren niet
NOS haalt kon en deed door elkaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |