Volgens mij is het in de praktijk hetzelfde?quote:Op woensdag 15 november 2023 15:29 schreef Chiappucci het volgende:
Alle wielervolgers op Twitter/X gaan vanavond collectief naar de Brienenoordbrug vanwege het stoppen van GCN+.
Geen idee wat ik daar al die jaren gemist heb, maar ben met Eurosport ook meer dan tevreden.
Sterker nog, op Eurosport werd daar altijd reclame voor gemaakt, minstens net zoveel als voor de eigen digitale kanalenquote:Op woensdag 15 november 2023 15:40 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Volgens mij is het in de praktijk hetzelfde?
Sterk vermoeden van druk afhouden.quote:Op woensdag 15 november 2023 13:46 schreef Marcoss het volgende:
Grootste doel van 2024 is ook wel bijzonder als je Vlaanderen en Roubaix nog niet gewonnen hebt en je ook de OS nog hebt
GCN+ heeft als bonus al die documentaires, maar verder is er volgens mij niet veel verschil nee. Maar ik zit al een paar jaar vast aan Discovery+, dus geen idee over de recente verschillen.quote:Op woensdag 15 november 2023 15:40 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Volgens mij is het in de praktijk hetzelfde?
Maar ze zitten al vol omdat ze een hele karrevracht aan matige Nederlandse troep hebben gehaald.quote:Op woensdag 15 november 2023 19:05 schreef Dale__Cooper het volgende:
Als ze daadwerkelijk bij de rijkste 10 ploegen gaan horen, dan mogen er nog wel een paar grote namen bij.
Dat je niet je pakketjes met DHL moet laten bezorgen maar dat de PostNL bezorger tot 22 uur moet werken in plaats van 21 uur.quote:Op woensdag 15 november 2023 19:13 schreef Frozen-assassin het volgende:
Welk commerciële waarde levert dit PostNL precies op
quote:Op woensdag 15 november 2023 19:13 schreef Frozen-assassin het volgende:
Welk commerciële waarde levert dit PostNL precies op
quote:Vele medewerkers van het bedrijf stappen dagelijks door weer en wind op de fiets om de post in Nederland te bezorgen. Daardoor is er een nauwe band met de wielrenners die ook dagelijks alle omstandigheden trotseren om hun kilometers te maken.
Boodschappen bij de Jumbo ook!quote:Op woensdag 15 november 2023 22:08 schreef Pino112 het volgende:
De pakketjes en postzegels worden elk jaar duurder, maar ondertussen wel een ploeg sponsoren.
Vergeet niet dat al die bezorgers worden uitgeknepen. Niet eens tijd om te pissen, maar gelukkig wint Jakobsen wel een sprint.quote:Op woensdag 15 november 2023 22:08 schreef Pino112 het volgende:
De pakketjes en postzegels worden elk jaar duurder, maar ondertussen wel een ploeg sponsoren.
Ene reorganisatie na de andere, personeel wordt uitgeknepen, maar er is wel geld om de toko van Spekenbrink te sponsoren.quote:Op woensdag 15 november 2023 22:08 schreef Pino112 het volgende:
Leuk dat hij vooralsnog Zwitserland meepakt. Die staat nog op zijn open lijstje.quote:Op woensdag 15 november 2023 22:41 schreef Marcoss het volgende:
Doelen van Roglic voor 2024: Luik, Zwitserland, Tour, OS en WK
Waarom?quote:Op donderdag 16 november 2023 11:18 schreef Pino112 het volgende:
Echt een dikke middelvinger naar klanten en medewerkers. Gaaf bedrijf.
Hierom:quote:
Ik wilde die aan mijn post (no pun) toevoegen, maar kon hem niet vinden. Eigenlijk vooral dat stukje dat ie die brief in de brievenbus dart.quote:
Wat moet zo'n bedrijf dat alleen in Nederland en een beetje in België bezorgt eigenlijk met een internationale wielerploeg?quote:Op donderdag 16 november 2023 11:56 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Hierom:
https://www.nporadio1.nl/(...)fysiek-te-zwaar-werk
Of hierom: https://nos.nl/artikel/24(...)nd-bij-postnl-belgie
Of hierom: https://www.nu.nl/economi(...)ele-intimidatie.html
Of hierom: https://www.bnr.nl/nieuws(...)t-over-onderbetaling
Er zijn heel weinig bedrijven in Nederland die zo veel mensen zo structureel uitbuiten en kapotmaken. Wanstaltig kutbedrijf. Maar ze gaan zichzelf nu ook even greenwashen(postwashen?) ipv wat te verbeteren aan hun bedrijf.
Is dat niet die man van het toeslagenschandaal?quote:Op donderdag 16 november 2023 12:36 schreef DeeBee het volgende:
Welke C-level van PostNL rijdt er als een te zware toerder rond in het weekend en wilde deze sponsoring?
[ afbeelding ]
CFO Pim Berendsen doet o.a. ook Johan Cruyff foundation, ik verdenk hem
Richard Plugge was ooit hoofdredacteur van de Panorama maar op de een of andere manier heeft hij dat van het internet weten te krijgen.quote:Op donderdag 16 november 2023 12:36 schreef DeeBee het volgende:
Welke C-level van PostNL rijdt er als een te zware toerder rond in het weekend en wilde deze sponsoring?
[ afbeelding ]
CFO Pim Berendsen doet o.a. ook Johan Cruyff foundation, ik verdenk hem
Ik heb vandaag even rondgekeken op die plek. Op die plek heb je precies een vluchthaven waar je de auto neer kan zetten. Heb niks gevonden qua ring, ik zag nog wel wat glinsteren, maar dat was een stukje glas.quote:Op woensdag 15 november 2023 10:41 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Wie in Emmen kan zoeken naar de trouwring van Stefan?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |