Volgens mij is het in de praktijk hetzelfde?quote:Op woensdag 15 november 2023 15:29 schreef Chiappucci het volgende:
Alle wielervolgers op Twitter/X gaan vanavond collectief naar de Brienenoordbrug vanwege het stoppen van GCN+.
Geen idee wat ik daar al die jaren gemist heb, maar ben met Eurosport ook meer dan tevreden.
Sterker nog, op Eurosport werd daar altijd reclame voor gemaakt, minstens net zoveel als voor de eigen digitale kanalenquote:Op woensdag 15 november 2023 15:40 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Volgens mij is het in de praktijk hetzelfde?
Sterk vermoeden van druk afhouden.quote:Op woensdag 15 november 2023 13:46 schreef Marcoss het volgende:
Grootste doel van 2024 is ook wel bijzonder als je Vlaanderen en Roubaix nog niet gewonnen hebt en je ook de OS nog hebt
GCN+ heeft als bonus al die documentaires, maar verder is er volgens mij niet veel verschil nee. Maar ik zit al een paar jaar vast aan Discovery+, dus geen idee over de recente verschillen.quote:Op woensdag 15 november 2023 15:40 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Volgens mij is het in de praktijk hetzelfde?
Maar ze zitten al vol omdat ze een hele karrevracht aan matige Nederlandse troep hebben gehaald.quote:Op woensdag 15 november 2023 19:05 schreef Dale__Cooper het volgende:
Als ze daadwerkelijk bij de rijkste 10 ploegen gaan horen, dan mogen er nog wel een paar grote namen bij.
Dat je niet je pakketjes met DHL moet laten bezorgen maar dat de PostNL bezorger tot 22 uur moet werken in plaats van 21 uur.quote:Op woensdag 15 november 2023 19:13 schreef Frozen-assassin het volgende:
Welk commerciële waarde levert dit PostNL precies op
quote:Op woensdag 15 november 2023 19:13 schreef Frozen-assassin het volgende:
Welk commerciële waarde levert dit PostNL precies op
quote:Vele medewerkers van het bedrijf stappen dagelijks door weer en wind op de fiets om de post in Nederland te bezorgen. Daardoor is er een nauwe band met de wielrenners die ook dagelijks alle omstandigheden trotseren om hun kilometers te maken.
Boodschappen bij de Jumbo ook!quote:Op woensdag 15 november 2023 22:08 schreef Pino112 het volgende:
De pakketjes en postzegels worden elk jaar duurder, maar ondertussen wel een ploeg sponsoren.
Vergeet niet dat al die bezorgers worden uitgeknepen. Niet eens tijd om te pissen, maar gelukkig wint Jakobsen wel een sprint.quote:Op woensdag 15 november 2023 22:08 schreef Pino112 het volgende:
De pakketjes en postzegels worden elk jaar duurder, maar ondertussen wel een ploeg sponsoren.
Ene reorganisatie na de andere, personeel wordt uitgeknepen, maar er is wel geld om de toko van Spekenbrink te sponsoren.quote:Op woensdag 15 november 2023 22:08 schreef Pino112 het volgende:
Leuk dat hij vooralsnog Zwitserland meepakt. Die staat nog op zijn open lijstje.quote:Op woensdag 15 november 2023 22:41 schreef Marcoss het volgende:
Doelen van Roglic voor 2024: Luik, Zwitserland, Tour, OS en WK
Waarom?quote:Op donderdag 16 november 2023 11:18 schreef Pino112 het volgende:
Echt een dikke middelvinger naar klanten en medewerkers. Gaaf bedrijf.
Hierom:quote:
Ik wilde die aan mijn post (no pun) toevoegen, maar kon hem niet vinden. Eigenlijk vooral dat stukje dat ie die brief in de brievenbus dart.quote:
Wat moet zo'n bedrijf dat alleen in Nederland en een beetje in België bezorgt eigenlijk met een internationale wielerploeg?quote:Op donderdag 16 november 2023 11:56 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Hierom:
https://www.nporadio1.nl/(...)fysiek-te-zwaar-werk
Of hierom: https://nos.nl/artikel/24(...)nd-bij-postnl-belgie
Of hierom: https://www.nu.nl/economi(...)ele-intimidatie.html
Of hierom: https://www.bnr.nl/nieuws(...)t-over-onderbetaling
Er zijn heel weinig bedrijven in Nederland die zo veel mensen zo structureel uitbuiten en kapotmaken. Wanstaltig kutbedrijf. Maar ze gaan zichzelf nu ook even greenwashen(postwashen?) ipv wat te verbeteren aan hun bedrijf.
Is dat niet die man van het toeslagenschandaal?quote:Op donderdag 16 november 2023 12:36 schreef DeeBee het volgende:
Welke C-level van PostNL rijdt er als een te zware toerder rond in het weekend en wilde deze sponsoring?
[ afbeelding ]
CFO Pim Berendsen doet o.a. ook Johan Cruyff foundation, ik verdenk hem
Richard Plugge was ooit hoofdredacteur van de Panorama maar op de een of andere manier heeft hij dat van het internet weten te krijgen.quote:Op donderdag 16 november 2023 12:36 schreef DeeBee het volgende:
Welke C-level van PostNL rijdt er als een te zware toerder rond in het weekend en wilde deze sponsoring?
[ afbeelding ]
CFO Pim Berendsen doet o.a. ook Johan Cruyff foundation, ik verdenk hem
Ik heb vandaag even rondgekeken op die plek. Op die plek heb je precies een vluchthaven waar je de auto neer kan zetten. Heb niks gevonden qua ring, ik zag nog wel wat glinsteren, maar dat was een stukje glas.quote:Op woensdag 15 november 2023 10:41 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Wie in Emmen kan zoeken naar de trouwring van Stefan?
De nieuwe Wuyts is uit.quote:“Geef hem de vrijheid, de zuurstof en de afwisseling die hij in het drukkende Tourpatroon mist”, stelt Wuyts. “Moeten winnen, moeten aanvallen, moeten anticiperen, moeten dienen in nagenoeg alle ritten, weg daarmee. De perfectionist Van Aert rijdt zich in zo’n Tour te pletter en sprint er naar te veel frustraties.”
“Geef hem in Italië het kopmanschap. Hij heeft daar namelijk recht op. De lossere sfeer in de Giro wordt een verademing. De adoratie van de tifosi zal hem deugd doen, het golvende karakter van de laars hem inspireren. In het land waarin hij de Strade en Milaan-San Remo won, kan hij oogsten zonder stress.
Een filmpje op de keuteberg ipv de koppenberg was geen optie?quote:Op donderdag 16 november 2023 10:31 schreef Pistolero het volgende:
[ twitter ]
Dat nieuwe tenue is niet best.
Nieuw shirt gaat pas bekendgemaakt worden op 8 januari tijdens de ploegenpresentatie.quote:Op donderdag 16 november 2023 10:31 schreef Pistolero het volgende:
[ twitter ]
Dat nieuwe tenue is niet best.
Laat de postbezorging teruggaan naar drie keer per week, maar verlaag de portiprijs.quote:Op woensdag 15 november 2023 22:08 schreef Pino112 het volgende:
Ditquote:Op donderdag 16 november 2023 22:27 schreef Marcoss het volgende:
Al denk ik dat Vingegaard en Roglic vooral elkaar liever niet zagen winnen, niet dat Roglic het Kuss niet gunde
Dat regelt de webshop, heb ik geen invloed op.quote:Op woensdag 15 november 2023 19:50 schreef Momo het volgende:
[..]
Dat je niet je pakketjes met DHL moet laten bezorgen maar dat de PostNL bezorger tot 22 uur moet werken in plaats van 21 uur.
Prima dan dus dat die schansspringer vertrokken is.quote:Op donderdag 16 november 2023 22:27 schreef Marcoss het volgende:
Zeeman zei toch ook al dat Roglic de meeste moeite had om de situatie te accepteren in de Vuelta?
Al denk ik dat Vingegaard en Roglic vooral elkaar liever niet zagen winnen, niet dat Roglic het Kuss niet gunde
Voor de onderlinge verhoudingen wel ja, qua kwaliteit ga je hem nooit kunnen vervangenquote:Op vrijdag 17 november 2023 09:00 schreef Halcon het volgende:
[..]
Prima dan dus dat die schansspringer vertrokken is.
Dat niet, maar je bent wel af van onderling gezeik. En je kunt in bv. de Giro niet alles in dienst van één kopman doen.quote:Op vrijdag 17 november 2023 13:43 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Voor de onderlinge verhoudingen wel ja, qua kwaliteit ga je hem nooit kunnen vervangen
quote:UCI plant wijzigingen in wielerkalender: “De Ronde en Roubaix in oktober? We sluiten dat niet uit”
De wielerliefhebber kijkt altijd uit naar begin april, wanneer de Ronde van Vlaanderen en Parijs-Roubaix plaatsvinden. De UCI sluit echter niet uit dat die kasseiklassiekers vanaf 2026 een andere plek op de kalender krijgen.
’t Is niet zo dat de internationale wielerbond die twee koersen viseert, maar het maakt deel uit van de denkoefening die aan de gang is. Ze plant een hervorming van de kalender in 2026 en tegenover DirectVelo haalde voorzitter David Lappartient het voorbeeld van de Ronde en Roubaix aan.
“Door de coronapandemie waren we genoodzaakt om beide wedstrijden naar oktober te verschuiven, maar uiteindelijk vonden de fans dat fantastisch”, zegt hij. “Het is niet zo dat we dat absoluut opnieuw moeten doen, maar we sluiten het ook niet uit. Het belangrijkste is dat de Ronde van Vlaanderen en Parijs-Roubaix elkaar opvolgen op de kalender. Dat zijn immers twee koersen die eenzelfde voorbereiding vereisen.”
Bovendien wil de UCI ook de CO2-uitstoot in het wielrennen verminderen en dus onnodige reizen vermijden. “De Flandrien-periode is het perfecte voorbeeld van hoe het moet. De renners blijven dan een drietal weken in dezelfde regio en da’s goed voor iedereen. We moeten echt voorkomen dat we van Nederland naar Zuid-Spanje moeten en dan weer naar Engeland.” Lappartient verwijst naar het vrouwenwielrennen, met de Ronde van Spanje, de Ronde van het Baskenland en de Ronde van Burgos die alle drie in mei plaatsvinden.
Aan de huidige data van de koersen wordt dus hoe dan ook gemorreld. “Waarom zouden we Luik-Bastenaken-Luik (eind april, red.) niet omwisselen met de Ronde van Lombardije (oktober, red.)?”, aldus Lappartient nog. Opnieuw: het is maar een voorbeeld, maar u bent alvast gewaarschuwd. De Vuelta komt zeker al in aanmerking voor een ‘verhuis’, want bij de UCI oordelen ze dat het midden augustus te warm is in Spanje om van start te gaan. Wel blijft het de bedoeling om grote rondes van drie weken te hebben. Zeker de Tour de France zal niet snel worden ingekort. “Dat zou een slechte zaak zijn voor de sport, want het is ons uithangbord.”
Denk eerder in september en dan het WK ervoor. Daarna het klassieke najaar, wat zwaarder bezet dan nu.quote:
Volgens HLN wil onder andere Jumbo proberen hem deze winter al te halen.quote:Op zondag 15 oktober 2023 20:44 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
De altijd lieve Cian is behoorlijk ziedend, jeetje.
Cian is helemaal gek door de Belgische pers tijdens de Vuelta. En dat alleen maar omdat Vlasov een van de laatste etappes voor eigen kans reed in plaats van voor de 5e plek van EEN BELG. Erg jammer want Cian leek een zeldzaam leuke jongen. Hopelijk wordt het geen tweede Van Wilder.quote:Op zaterdag 18 november 2023 10:43 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Volgens HLN wil onder andere Jumbo proberen hem deze winter al te halen.
De CO2-uitstoot beperken? Dat betekent dus einde mondialisering van het wielrennenquote:
quote:Op dinsdag 14 november 2023 20:41 schreef DeeBee het volgende:
Als iedereen de video even liked dan zien we Mathieu binnenkort ook nog terug bij een triathlon, z'n schema zat nog niet zo vol
Zeg het maar @Momoquote:Jasper Philipsen is bij een ludieke online verkiezing uitverkozen tot ‘Hottest rider of the peloton’, oftewel de knapste renner van het peloton. Met ruim 11.000 stemmen, goed voor iets meer dan 30% van alle reacties, wist de sprinter van Alpecin-Deceuninck de verkiezing te winnen.
Het verschil met nummer twee Wout van Aert was minimaal. Philipsen kreeg 30,8% van de stemmen en Van Aert 30,5%. De derde plaats was voor George Bennett met iets meer dan 20% van de reacties. De verkiezing werd op X (voorheen Twitter) georganiseerd door account @Pogicedes.
Zo te zien was Pippo al uitgesloten na eerdere winst, net als Mathieu.quote:Op maandag 20 november 2023 10:29 schreef franklop het volgende:
https://www.wielerflits.n(...)ider-of-the-peloton/
[..]
Zeg het maar @:Momo
Floortje Mackaij zat toch in die driehoeksverhouding met 2 andere renners?quote:Op maandag 20 november 2023 19:52 schreef Chiappucci het volgende:
In de categorie "Die zag ik niet aankomen".
Sam Oomen en Floortje Mackaij zijn een setje.
Ze wilde graag een kind?quote:Op maandag 20 november 2023 19:56 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Floortje Mackaij zat toch in die driehoeksverhouding met 2 andere renners?
Had in ieder geval ook een relatie met van van Baarle. Die daarna naar een andere renster is overgestaptquote:Op maandag 20 november 2023 19:56 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Van Baarle en Hofstede.quote:Op maandag 20 november 2023 19:56 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Stukje onderzoeksjournalistiek bij de Belg.quote:Opvallend: ze testte positief op hetzelfde product als veldrijder Toon Aerts, die in dezelfde Franse regio positief plaste, ook zijn onschuld uitschreeuwde, maar toch 2 jaar aan de kant moest, ook al ging het om erg minieme waarden. Bij Bossuyt zijn de waarden nog lager.
Ik zag dit in Sportweekend. Het was gênant. Geen enkele kritische noot, maar lekker uithuilen op de schouder van Ine Beyen. Belgen gebruiken geen doping!quote:Op dinsdag 21 november 2023 11:04 schreef De_Verschoppeling het volgende:
[..]
Stukje onderzoeksjournalistiek bij de Belg.
Blije ginger krullenbolletjes in aantochtquote:Op maandag 20 november 2023 19:52 schreef Chiappucci het volgende:
Ik zag TGH ook al reageren op hun berichten. Hopelijk dat zij hen niet door elkaar haalt.quote:Op maandag 20 november 2023 19:52 schreef Chiappucci het volgende:
Straks ook nog bij dezelfde ploegquote:Op dinsdag 21 november 2023 13:19 schreef franklop het volgende:
[..]
Ik zag TGH ook al reageren op hun berichten. Hopelijk dat zij hen niet door elkaar haalt.
Heethoofd op basis van de Tour?quote:Op maandag 20 november 2023 10:29 schreef franklop het volgende:
https://www.wielerflits.n(...)ider-of-the-peloton/
[..]
Zeg het maar @:Momo
Een nieuwe driehoeksverhouding voor Floortje.quote:Op dinsdag 21 november 2023 13:19 schreef franklop het volgende:
[..]
Ik zag TGH ook al reageren op hun berichten. Hopelijk dat zij hen niet door elkaar haalt.
Hij verkent nu al met ploegmaats de RVV. Ik denk dat dit ongezond is. Het lijkt mij te obsessiefquote:
Maar het is niet nieuw dat ze dat doen hèquote:Op donderdag 23 november 2023 12:02 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Hij verkent nu al met ploegmaats de RVV. Ik denk dat dit ongezond is. Het lijkt mij te obsessief
https://www.hln.be/wielre(...)vlaanderen~a2ec9c13/
Ooh. Ik dacht dat ze normaliter in de woensdag of donderdag voor de RVV het parkoers verkenden.quote:Op donderdag 23 november 2023 12:05 schreef franklop het volgende:
[..]
Maar het is niet nieuw dat ze dat doen hè
Ook wel. Maar doen afgelopen jaren al een verkenning na het seizoen.quote:Op donderdag 23 november 2023 12:06 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Ooh. Ik dacht dat ze normaliter in de woensdag of donderdag voor de RVV het parkoers verkenden.
Jumbo leest altijd mee op FOK! en ze weten dat wij louter vol lof zijn over de Kleik. Verstandige perschef die ver gaat komen.quote:Op dinsdag 21 november 2023 14:50 schreef Pistolero het volgende:
[ twitter ]
Wij bedanken Jumbo-Visma door ons te verlossen van Kleikers bij Eurosport.
Is er niet nog een ploeg die Bobbie wil hebben als chauffeur ofzo?
Haast geen enkele ploeg kan een nieuwe sponsor vinden, maar bij Wanty is het mismanagement. Dat heeft vast niets te maken met rancune omdat Jan geen nieuw contract kreeg.quote:Beetje vreemd voor mij om De Bondt naar AG2R te zien gaan. Dries haalde bij Alpecin misschien wel 150% uit zijn carrière. Een echte partijsoldaat, die constant op de barricaden stond. Daar hebben de Roodhoofts er wel een aantal van. Ik kan me dus voorstellen dat ze hem zullen missen
Laurens Huys. Zie die maar eens te vervangen.quote:Een vorm van mismanagement, sponsoring 1.0, de win-win moet onderstreept worden in dialoog met potentiële partners. Anders blijf je hangen in mecenaat of het lokale van de plaatselijke bakker of slager in plaats van een 1+1=3-overeenkomst.
Jan is de ontdekker van Tiberi. Extreme gemiste kans. Onbegrijpelijk dat PatLef niet blind de tips van Jan volgt.quote:Net als Huys, teamplayer en overal inzetbare pion waarmee je in de lastigere koersen naar de oorlog kon. Heel jammer.
Jan, ontdekker van Ludovic Robeet. Gemiste kans. Aanwinst voor iedere ploeg. Jan tipte hem al vaker!quote:Maar dat had hij ook kunnen doen voor een véél interessanter (klim)profiel dat ik hem een paar maanden geleden nog tipte: Antonio Tiberi, die nu voor Bahrain rijdt. Ook een jeugdzonde begaan (hij schoot de kat van de Sanmarinese minister dood, red.), maar ik heb die jongen bij Trek dingen zien doen... goh. Extreme gemiste kans.
Fré Frison gaat gemist worden bij de Lotto. Onbegrijpelijk vertrek, daar had de ploeg het hele budget aan op moeten maken.quote:Robeet vind ik voor de Belgische topteams een gemiste kans. Sterke renner, met een grote motor en een goeie ingesteldheid, waarmee je weliswaar een duidelijk plan moet hebben. Ik heb hem bij Wanty destijds vaker getipt als ‘win-winsituatie’. Waal en niet extreem duur, integendeel. Geknipt voor het kopwerk à la Declercq bij Quick-Step, waar hij ook had gepast. Slim bekeken van Cofidis, al is die ploeg voor Ludovic zelf niet de perfecte ‘match’.
Buitenlanders bij de Lotto vindt Jan helemaal niets. Stukje Vlaams blok. Hij ziet liever meer types als Kurt Van Der Paar.quote:De overstap van Frison naar Q36.5 vind ik spijtig. Wilden ze niet meegaan in zijn (bredere) financiële voorwaarden? Frederik verdiende dat anders wel. Want ondanks het feit dat hij er nooit grote kapitalen verdiende, heeft hij zich altijd trouw en loyaal opgesteld
Wij kijken uit naar de mening van Jan over het programma van WOUT. Hopelijk laat deze niet te lang op zich wachten.quote:Voorts vraag ik me, qua inkomende transfers, af: zijn er dan geen Belgen die interessanter zijn dan of op z’n minst in dezelfde situatie zitten als ‘gecaste’ buitenlanders zoals Adamietz (vorig jaar) of Currie? Is dat dan de functie van een staatsgesponsorde ploeg? Raar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |