Tja:quote:Op woensdag 15 november 2023 19:17 schreef Hexagon het volgende:
[..]
De atlas van gemeenten. Al gaat die maar tot nummer 50 qua grootte.
https://nos.nl/artikel/24(...)-emmen-hekkensluiter
Die zien vooral weer een hoop niet-Westers volk op de been dat 'ondersteunt' moet worden, natuurlijk.quote:
https://nos.nl/artikel/24(...)-na-nieuwe-executiesquote:Op woensdag 15 november 2023 19:24 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Die zien vooral weer een hoop niet-Westers volk op de been dat 'ondersteunt' moet worden, natuurlijk.
Wetten van Croughs. Is een automatisme. De mythe van het abjecte Westen.
Best ook zeer paternalistisch, ironisch genoeg.
Ja, echt net zo massaal inderdaad, en over heel Europa verspreid.quote:Op woensdag 15 november 2023 19:26 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
https://nos.nl/artikel/24(...)-na-nieuwe-executies
Oh, sorry, dat zullen wel de verkeerde demonstraties geweest zijn of zo. Te woke?
Ja, over heel Europa verspreid inderdaad.quote:Op woensdag 15 november 2023 19:27 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ja, echt net zo massaal inderdaad, en over heel Europa verspreid.
Toevallig ook dat je alleen Iraanse vlaggen ziet.
Daar staan IRANIĖRS, Tijger...quote:Op woensdag 15 november 2023 19:28 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ja, over heel Europa verspreid inderdaad.
https://www.france24.com/(...)t-of-iran-protesters
https://www.euronews.com/(...)fter-iran-executions
Maar blijf maar gewoon ontkennen. Het siert je.
Zijn bericht vd NOS ging óók over Iran.quote:Op woensdag 15 november 2023 19:29 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Daar staan IRANIĖRS, Tijger...
Nouja het is een onderzoeksinstituur dat dit al jaren doet en ook door media serieus wordt genomen. Dus kennelijk gaat jouw smaak niet op voor het gros der Nederlanders.quote:Op woensdag 15 november 2023 19:22 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Tja:
Daarbij wordt gekeken naar werkgelegenheid, maar ook naar universiteiten, woningprijzen en culturele voorzieningen.
En:
"Wat mensen vooral waarderen, is het hebben van een prettig uitzicht; ze willen op korte afstand van hun huis kunnen wandelen in een park, en een picknick kunnen houden met de kinderen."
Plus, voor de hekkensluiter: "Wij zeggen niet dat je in Emmen niet prettig kunt wonen. Er is veel groen en een mooie dierentuin en het is er betrekkelijk veilig." Om het vervolgens als vijftigste te plaatsen op basis van bovenstaande criteria.
Neuh, niet overtuigd. En al helemaal niet wanneer je ziet dat Amstelveen (!!!!) op twee staat.
Ja, 150 man.quote:Op woensdag 15 november 2023 19:30 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Zijn bericht vd NOS ging óók over Iran.
Dat was niet de enige demonstratie. Er zijn er meerdere geweest in heel Europa en daarbuiten.quote:
12.000 in Straatsburg al bijvoorbeeld.quote:
Simpele vraag, Tijger: als het al die strijders om hun 'broeders en zusters' gaat, waarom staan er dan duizenden op straat voor Palestina, en nog geen 200 voor Iran?quote:Op woensdag 15 november 2023 19:32 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Dat was niet de enige demonstratie. Er zijn er meerdere geweest in heel Europa en daarbuiten.
Het klopt niet wat je zegt.quote:Op woensdag 15 november 2023 19:33 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Simpele vraag, Tijger: als het al die strijders om hun 'broeders en zusters' gaat, waarom staan er dan duizenden op straat voor Palestina, en nog geen 200 voor Iran?
En jij denkt dat dat van hetzelfde slag is als dat thans de straat op gaat voor Palestina?quote:Op woensdag 15 november 2023 19:33 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
12.000 in Straatsburg al bijvoorbeeld.
Geen zaken gaan verdraaien graag.
Geen doelpalen gaan verzetten.quote:Op woensdag 15 november 2023 19:35 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
En jij denkt dat dat van hetzelfde slag is als dat thans de straat op gaat voor Palestina?
Werkelijk?
Heb je enig idee waar die Iraniėrs tegen strijden?
Dus, JIJ loopt hier enorm te generaliseren en te schoppen naar groepen mensen en dan moet IK het gaan uitleggen waarom X Y doet? Donder even lekker op, ga zelfs eens even normaal doen en stoppen met je idiote generalisaties en geschop.quote:Op woensdag 15 november 2023 19:33 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Simpele vraag, Tijger: als het al die strijders om hun 'broeders en zusters' gaat, waarom staan er dan duizenden op straat voor Palestina, en nog geen 200 voor Iran?
Ik moet zeggen dat ik liever in Emmeloord zou wonen, ook als jongere, dan in Amsterdam, Rotterdam, Utrecht en Den Haag. Zo afgeven op een prima plaats lijkt me totaal onnodig.quote:Op woensdag 15 november 2023 19:10 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ik heb het nergens over dorpen. Ik heb het over provinciesteden als Emmeloord die niet aantrekkelijk zijn.
Dat is de hele crux van het verhaal, Whiskers...quote:Op woensdag 15 november 2023 19:36 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Geen doelpalen gaan verzetten.
Nee. Jij beweerde iets. En dat werd overtuigend weerlegd. Niet meer, niet minder.quote:Op woensdag 15 november 2023 19:39 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Dat is de hele crux van het verhaal, Whiskers...
De Iraniėrs strijden TEGEN een regime dat religie tot staatsideologie heeft verheven. Daarom zwaaien ze met die specifieke vlaggen. En krijgen ze in Amsterdam nog geen 200 man op de been.
Al die duizenden die nu al weken in Europese steden protesteren voor hun 'broeders en zusters', die staan niet bij DEZE demonstraties.
Dat heeft een reden.
Kom maar op met je redenenquote:Op woensdag 15 november 2023 19:39 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Dat is de hele crux van het verhaal, Whiskers...
De Iraniėrs strijden TEGEN een regime dat religie tot staatsideologie heeft verheven. Daarom zwaaien ze met die specifieke vlaggen. En krijgen ze in Amsterdam nog geen 200 man op de been.
Al die duizenden die nu al weken in Europese steden protesteren voor hun 'broeders en zusters', die staan niet bij DEZE demonstraties.
Dat heeft een reden.
Dat hoef je niet uit te leggen, dat heb ik namelijk al honderden keren gedaan.quote:Op woensdag 15 november 2023 19:38 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Dus, JIJ loopt hier enorm te generaliseren en te schoppen naar groepen mensen en dan moet IK het gaan uitleggen waarom X Y doet? Donder even lekker op, ga zelfs eens even normaal doen en stoppen met je idiote generalisaties en geschop.
En dan ook nog eens het bestaan van massale demonstraties ontkennen?
Ik, en dat ben ik persoonlijk, ben helemaal klaar met beide partijen en ik ben fucking joods, Israel heeft afgedaan voor mij en met Palestina heb ik niets, ik ben klaar met het gemoord aan beide kanten. En ik durf mijzelf nog steeds progressief te noemen. Kan je mooi meenemen voor je volgende generalisatie over progressieven.
Geen externe boeman. Geen Westen of Amerika of Zion om te beschuldigen van onderdrukking.quote:Op woensdag 15 november 2023 19:42 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Kom maar op met je redenen
Ik heb meerdere links gegegeven waaronder ook NPR. Jij bent degene die wegkijkt hierquote:Op woensdag 15 november 2023 19:44 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Dat hoef je niet uit te leggen, dat heb ik namelijk al honderden keren gedaan.
Dat je met voorbeelden komt van Iraniėrs die strijden tegen een religieus regime en dat vergelijkt met de demonstraties die thans plaatsvinden, en daarmee wil ontkennen dat juist het religieuze aspect de grote factor speelt die ook bepaalt waarom diezelfde demonstranten NIET voor hun zusters in Iran opkomen, toont mij alleen maar aan dat je het wel prettig vindt om gewoon te blijven wegkijken.
Dan ben je denk ik een van de weinigen die dat zo zullen ervaren.quote:Op woensdag 15 november 2023 19:38 schreef Hanca het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik liever in Emmeloord zou wonen, ook als jongere, dan in Amsterdam, Rotterdam, Utrecht en Den Haag. Zo afgeven op een prima plaats lijkt me totaal onnodig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |