Aan zijn programma is geen woord genuanceerd.quote:Op donderdag 16 november 2023 06:12 schreef nostra het volgende:
[..]
Dus heb je Geert wel nodig, TINA. En gezien de ongekend genuanceerde positie die hij sinds kort inneemt ook een reële optie.
Dat kan Wilders natuurlijk nooit verkopen aan zijn achterban.quote:Op donderdag 16 november 2023 00:43 schreef capricia het volgende:
[..]
Krijgen we straks een regering met de PVV, aangevoerd door een minister presidente van Turkse origine.
Het kan verkeren..
Hij vindt het in ieder geval geen enkel probleem, dus dat zal zichzelf wel uitwijzen.quote:Op donderdag 16 november 2023 07:30 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Dat kan Wilders natuurlijk nooit verkopen aan zijn achterban.
Een reële optie voor een maand of vijf?quote:Op donderdag 16 november 2023 06:12 schreef nostra het volgende:
[..]
Dus heb je Geert wel nodig, TINA. En gezien de ongekend genuanceerde positie die hij sinds kort inneemt ook een reële optie.
Dienen onder iemand die hij eerst vanwege haar dubbele nationaliteit per definitie ongeschikt vond gaat nu wel verkoopbaar zijn?quote:Op donderdag 16 november 2023 07:31 schreef nostra het volgende:
[..]
Hij vindt het in ieder geval geen enkel probleem, dus dat zal zichzelf wel uitwijzen.
Mwah..ik kan me nog een 'de AOW blijft 65' belofte herinneren.quote:Op donderdag 16 november 2023 07:30 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Dat kan Wilders natuurlijk nooit verkopen aan zijn achterban.
Ik herhaal alleen wat hij zelf gisteren zei en dat is dat hij graag onder Yesilgoz in een kabinet wil zitten, onder andere omdat zijzelf moeite heeft met haar dubbele nationaliteit. Of dat verkoopbaar is aan zijn kiezers zullen we zien, ik heb geen glazen bol.quote:Op donderdag 16 november 2023 07:35 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Dienen onder iemand die hij eerst vanwege haar dubbele nationaliteit per definitie ongeschikt vond gaat nu wel verkoopbaar zijn?
Wil je niet gewoon te graag?
Ik heb zo de indruk dat Geert geen bezwaar gaat maken.quote:Op donderdag 16 november 2023 00:51 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
De man die meermaals wetsvoorstellen indiende om dubbele nationaliteiten te verbieden en dezelfde Yesilgoz beschuldigde hem dood te willen maken? Die Geert Wilders gaat onder Yesilgoz in het kabinet zitten?
Dat zou wel het toppunt van hypocritie zijn, daar zou dan een Guinnes book of records vermelding voor op zijn plaats zijn.
Uiteindelijk gebeurt dit toch ook in de praktijk?quote:Op donderdag 16 november 2023 05:27 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Ik ben niet zo van coalities, van mij mag er best over ieder besluit gestemd worden door de hele kamer
maakt bij het grote plaatje toch niet meer echt uit hequote:Op donderdag 16 november 2023 08:25 schreef NLGooner het volgende:
[..]
Uiteindelijk gebeurt dit toch ook in de praktijk?
Dat de coalitie over het algemeen de meerderheid heeft is een ander ding maar iedereen (die aanwezig is) in de Tweede Kamer kan meestemmen
Jaaa, dat was ook hilarisch ja. Zijn achterban zat toen allemaal trots te doen dat Geertjeuh tenminste bij zijn principes bleef, maar zodra hij zijn "65 blijft 65 " het raam uitgooide was het ¯\_(ツ)_/¯ .quote:Op donderdag 16 november 2023 07:46 schreef capricia het volgende:
[..]
Mwah..ik kan me nog een 'de AOW blijft 65' belofte herinneren.
Dat was de dag na de verkiezingen al uit het raam gevlogen.
jeetje, wat ben jij veel beter dan zijn achterban!quote:Op donderdag 16 november 2023 08:29 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Jaaa, dat was ook hilarisch ja. Zijn achterban zat toen allemaal trots te doen dat Geertjeuh tenminste bij zijn principes bleef, maar zodra hij zijn "65 blijft 65 " het raam uitgooide was het ¯\_(ツ)_/¯ .
Jij bent deel van zijn achterban?quote:Op donderdag 16 november 2023 08:30 schreef aTypisch het volgende:
[..]
jeetje, wat ben jij veel beter dan zijn achterban!
geen dank voor dit compliment waar je naarstig naar opzoek was getuige je post
neequote:Op donderdag 16 november 2023 08:32 schreef capricia het volgende:
[..]
Jij bent deel van zijn achterban?
Tnhx Geert.quote:Op donderdag 16 november 2023 08:30 schreef aTypisch het volgende:
[..]
jeetje, wat ben jij veel beter dan zijn achterban!
geen dank voor dit compliment waar je naarstig naar opzoek was getuige je post
tnhxquote:Op donderdag 16 november 2023 08:42 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Tnhx Geert.Neem nog even een lekker bakje koffie.
Ah op die manier.quote:Op donderdag 16 november 2023 08:26 schreef aTypisch het volgende:
[..]
maakt bij het grote plaatje toch niet meer echt uit he
https://www.volkskrant.nl(...)mt-er-toch~b1e6f685/
europagenot
Elke partij zal natuurlijk toe moeten geven op punten, anders kom je nooit aan regeren toe.quote:Op donderdag 16 november 2023 07:46 schreef capricia het volgende:
[..]
Mwah..ik kan me nog een 'de AOW blijft 65' belofte herinneren.
Dat was de dag na de verkiezingen al uit het raam gevlogen.
Goh.quote:Op donderdag 16 november 2023 07:46 schreef nostra het volgende:
[..]
Ik herhaal alleen wat hij zelf gisteren zei en dat is dat hij graag onder Yesilgoz in een kabinet wil zitten, onder andere omdat zijzelf moeite heeft met haar dubbele nationaliteit. Of dat verkoopbaar is aan zijn kiezers zullen we zien, ik heb geen glazen bol.
Dat lijkt mij ook ja.quote:Op donderdag 16 november 2023 09:28 schreef Halcon het volgende:
[..]
Goh.
Een deel van je programma uitvoeren met een compleet vernederlandste dame van Turkse afkomst versus daar moeilijk over gaan doen en langs de zijlijn staan.
Dat zal voor de meeste mensen een no-brainer zijn.
je probeert het niet eens hequote:Op donderdag 16 november 2023 09:33 schreef Hexagon het volgende:
Ach het is vooral bijzonder dat die "dreigende islamisering!!!" wel even 4 jaar on hold kan voor het pluche.
het is dan ook een gewiekste politicusquote:Op donderdag 16 november 2023 09:28 schreef Halcon het volgende:
[..]
Goh.
Een deel van je programma uitvoeren met een compleet vernederlandste dame van Turkse afkomst versus daar moeilijk over gaan doen en langs de zijlijn staan.
Dat zal voor de meeste mensen een no-brainer zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |